Zadnjih pola stoljeća Hollywood je svojim filmovima i TV serijama promijenio svjetonazor prosječnog gledatelja diljem svijeta
S obzirom da se filmska umjetnost rađala u doba moderne dehumanizirane i apstraktne slikovne umjetnosti bilo je za očekivati da će se u posthumanom svijetu razvijati kao radikalni nastavak te povijesne avangarde. Prelazak iz mirovanja u pokret ili iz mimetičkog i reprezentacijskog modela slike u informacijsko-komunikacijski pokazuje da je pokret uvjet mogućnosti umjetnosti kao slike-događaja. Budući da je film postao kinetički model prisutnosti događaja u živim slikama, filmski redatelji se mogu usporediti sa slikarima, arhitektima, glazbenicima, ali i misliocima. Oni ne razmišljaju u konceptima, nego u slikama-pokretima i slikama-vremenima. Taj kvalitativni skok iz slike u mirovanju u sliku u pokretu jednak je prijelazu iz mehaničke u kibernetičku paradigmu shvaćanja svijeta. Kada film istiskuje tradicionalnu umjetničku sliku nastalu djelom umjetnika-slikara tada se i radikalno mijenja svijet života i svijet umjetnosti. Kamera je postala produženo tijelo filmaša, instrument onog nečeg što se materijalno i formalno odnosi na umjetničko djelo. Upravo ta „treća ruka“ postala je čudovišni prijelaz iz taktilnoga u imaterijalno od filmske trake do današnjeg virtualnog života slika u prostoru-vremenu kibernetičke mreže. (Žarko Pajić: Posthumano stanje,Europski glasnik, 15/2010., Hrvatsko društvo pisaca, Zagreb, 2010., str. 556. i 557.).
Pored „vidljivih“ metoda koje „treća ruka“ provodi u filmskoj industriji pomoću kojih „Veliko oko“ stvara „novog čovjeka“ kontroliranog uma i kontrolirane volje – čovjeka zombija, nužno je znati da ona to čini i putem puno sofisticiranije metode: subliminalnim porukama. Kako? Ljudski mozak je podijeljen u dvije polovine. Znanstvenici tvrde da lijeva strana obuhvaća racionalne i analitičke funkcije živčanog sustava, dok je desna strana mozga sposobna obuhvatiti podsvjesne, emocionalne i instinktivne procese. Primjerice skrivenu zvukovnu poruku „ugord imzu“, ako pročitate unazad, desna strana mozga pretvorit će u naredbu „uzmi drogu“. Sublimirani poticaji i podražaji su doslovno poticaji „ispod praga“ svjesnosti koje osoba ne može registrirati niti svjesno zapaziti. Nesvjesnom umu (desnoj polovici mozga) dostupne su u svako doba sve informacije simultano. Osim toga deset sekundi prije nego što je donesena odluka na pragu svijesti ta ista odluka već je formirana u nesvjesnom stanju. Prema jednoj zanimljivoj hipotezi o ljudskoj percepciji i umu, mozak bilježi sve s čime je osoba u interakciji, no osoba se može svjesno prisjetiti samo malog dijela detalja koji su bili u fokusu svjesne pozornosti.
Subliminalne poruke danas su neizostavne u reklamama i heavy-metal glazbi, a poglavito u filmskim projekcijama. Gotovo da ne postoji film koji je izašao iz „tvornice ispiratelja mozgova“, Hollywooda, u kojemu ne postoji subliminalno programiranje ljudskog uma. Subliminali se šalju u kratkom djeliću vremena (na primjer 24 milisekundi) bilo kao vizualni podražaj, bljesak ili kao pojedine riječi, kratke fraze, obično u vidu „pozadinskog maskiranja“ – natraške. Prema upućenima, subliminalne psihološke manipulacije nad ljudima ispitivale su se i odašiljale još od kraja 1950-ih, uključujući i holivudske velike meštre poput Alfreda Hitchcocka i Williama Friedkina. Razum se takvim porukama ne može suprotstaviti jer ih ne može prepoznati. Ljudski mozak je tu tek čip za programiranje bez znanja i aktivnog udjela njegovog vlasnika. Znanost je dokazala da takve poruke promjenjuju moć prosuđivanja, i što je čovjek više puta čuje ili vidi veća je sigurnost da se i ponaša kako mu je naređeno. (Božidar Kemić: Subliminalna kontrola uma, rujan 2011., http://www.magicus.info).
Programiranje čovječanstva od strane Hollywooda činilo bi se iluzijom kad ne bi znali da Hollywoodom upravlja američki Pentagon preko FBI-ja (Federal Bureau of Investigation). Dugogodišnji direktor FBI-a, John Edgar Hoover (1935.-1972.), neženja i po svim sumnjama homoseksualac, koji je svoju direktorsku funkciju obnašao punih 48 godina, najzaslužniji je što je kontrolu uma usadio u Hollywood. Njegova manipulacija ljudskim umom nije se odnosila samo na odrasle uzraste već je ciljano preko filmske grupacije Disneya, kako „zavodljivim“ uradcima tako i sa sublimanima, preodgajao djecu već od druge godine života. Stoga nije začudno da hollywoodski studiji svoje scenarije prvo šalju na „blagoslov“ u Pentagon, koji opet za uslugu filmskim studijima osiguravaju nosače zrakoplova i moćne mlažnjake za snimanje filmskih spektakala. Rezultat te suradnje je zastrašujući. Zadnjih pola stoljeća Hollywood je svojim filmovima i TV serijama promijenio svjetonazor prosječnog gledatelja diljem svijeta. S predumišljajem mu je oprao mozak nametnuvši mu kulturološki i politički „američki način života“. Svoj posao je odradio besprijekorno. Planetarni puk svijeta postao je „zaglupljen“ baš kao i Amerikanac!
Usavršavanje sustavnog ispiranja mozga preko hollywoodskih produkcija pratio je vojni razvoj američkog raketnog sustava HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program – Program aktivnog auroralnog istraživanja visoke frekvencije). Prvi model „crne pištalice“ HAARP-a lansiran je 1962. godine. HAARP je deklariran kao znanstveni projekt i kao sredstvo za komunikacije dalekog dosega kojeg od samog početka nadzire Pentagon. Pokazalo se da elektromagnetski valovi kakve često generira HAARP na Aljasci stvara psihološke poremećaje i iskrivljavanje emocija kod ciljanog pučanstva. ELF valovi koji se vraćaju iz ionosfere, nakon što ih se pobudi zračenjem viših frekvencija iz antena HAARP-a, imaju frekvenciju točno iz raspona frekvencija moždanih valova. Moduliranjem i usmjerenjem tih valova koji interferiraju rezonanciju s moždanim valovima u mozgovima ljudi iz ciljane populacije (preko neograničeno velikih geografskih područja) izaziva se kontrola uma nad tom populacijom. Zanimljivo je da je sustav HAARP-a 25 godina prije njegove realizacije predvidio jedan od najvećih američkih magičara, okultista i druida s akademskom titulom sveučilišta u Berkeleyu, Isaac Bonewits.
Isto tako nužno je znati da je Pentagon „đavolje gnijezdo“ misticizma, magije i okultizma umotanog u znanost i najmoderniju tehnologiju. Da okultizam i moderna tehnologija povezuju Pentagon i Hollywood, te da kod subliminala neosporno postoji demonsko nadahnuće u ostvarenju idealiziranog svijeta kakvog priželjkuju masonski eugenici, zorno nam razotkrivaju mnogi moćnici Pentagona. Da bi dokučili tu svezu podsjetimo se na neke od njih. Jedan od pionira tog „đavoljeg valcera“ bio je američki raketni stručnjak koji je zaslužan za razvijanje raketnih motora kojima se kasnije stiglo i do Mjeseca, John Whiteside Parsons (1914.-1952.). Parsons je ujedno bio i učenik „crnog pape“ Aleistera Crowleya i član O.T.O. magijskog reda. Osim što je prakticirao sotonizam kroz razne okultne rituale koji su uključivali homoseksualno općenje i krvne žrtve, paralelno s razvijanjem svemirskog programa Parsons je izvodio i okultni ritual stvaranja mjesečevog djeteta.
John Whiteside Parsons
Danas je jedan od predvodnika sotonističke grupacije u Pentagonu general NSA-e, tajne službe američke vlade, Michael Aquino. Aquino je kao pukovnik američke vojske još 1975. godine osnovao Setov hram kao otvoreno sotonističku religiju koja je čak i puno rigidnija od Sotonističke crkve Anthonyja La Veyačiji je prethodno bio član. Aquino u današnjem posthumanom vremenu potiče razvoj psihotroničkih i mikrovalnih oružja te razrađuje studije o umnom ratu ili ratu za umove koja u sebi sadrži spoj tehnologije i okultizma.
Zastrašujući spoj magije i znanosti te Hollywooda i Pentagona zorno se uočava kod prikazivanja određenih filmova. Dok Holliywood „luta“ začaranim šumama druidske magije ili u svjetovima drugih planeta, tehnološke naprave iz NASA arsenala emitiraju ciljano signale točno određenih frekvencija prema Velikom Medvjedu, Alfa Centauri i ostalim lokacijama u svemiru. Tim javnim ritualima, na koje pasivno gledaju korporativni mediji i time postaju sudionici rituala, želi se nametnuti čovječanstvu da „otvori svoje umove“ te da kroz svoje DNK receptore prihvati useljavanje navodnih vanzemaljaca i drugih magijskih likova. Oni će im dati sve što im treba, a kao vrhunac „fontanu mladosti“ i prelazak u višu razinu bitka. Pored toga ovim ritualima se želi zadobiti čovjekova slobodna volja tako da čovječanstvo masovno pristane na ideju da ljudi ovakvi kakvi jesu, nepopravljivi, moraju izumrijeti, dok samo unaprijeđen i usavršen čovjek zaslužuje daljnju egzistenciju. (Marko Francišković: Predgovor knjige Masoni i okultisti M. Lojkića, Zagreb., 2011., str. 6. i 7.)
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...