U razgovoru s voditeljima manjih poduzeća primijetio sam da im je potrebno pomoći o temeljnim i općim ekonomskim zakonitostima kako bi jednostavnije i preglednije vidjeli što je potrebno znati o poslovima koje obavljaju. I neki ekonomisti nisu savladali ili učili na fakultetu o elementima marketing miksa, a kamoli oni samozvani voditelji poduzeća bez ikakvih ekonomskih predznanja. Mnogi se služe intuicijom. Kod nas poduzeća vode ljudi različitih struka (tako na primjer ginekolog vodi posmrtnu zadrugu, no možda je taj posao unosniji jer je kod nas veći mortalitet od nataliteta).
Ovako ne valja. Zupčanici moraju ići u – istom smjeru!
Smatram da su HDZ i(li) HGK pozvani pomagati poduzetnicima, osobito onima koji imaju kvalitetni proizvodni program, a ne znaju kako organizirati, unaprijediti i racionalizirati proces proizvodnje, te kako plasirati svoju robu na tržištu, na kojem tržištu, uz koju cijenu, te koje promocijske elemente primjenjivati. Valjalo bi, prema američkoj vojnoj strategiji, organizirati TASK FORCE; – te takav tim specijalista poslati u određeno poduzeće s definiranim ciljem. Zupčanici moraju ići u istom smjeru, a ne kako ih pogrješno u javnost plasira ministar Gordan Maras.
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...