Pelješki most je HDZ-ov projekt, dakle hrvatski. I kada je tadašnji vladajući HDZ pokrenuo ovaj projekt Zoran Milanović, Vesna Pusić i njima slični protuhrvatski elementi bili su protiv. Ne samo da su bili protiv, nego su se izrugivali tom kapitalnom projektu povezivanja hrvatskoga teritorija. Isto su se ponašali za tri i pol godine svoje vladavine. I onda je došao kraj ismijavanju i izrugivanju. I što mislite zašto? Možda zato što su se opametili i shvatili neprocjenjivu važnost Pelješkoga mosta? Ne nikako. Zoran Milanović, Pusićka i njima slični niti danas ne shvaćaju važnost i vrijednost Pelješkoga mosta, nego im je tako prišapuno „Čarli Braun“, Milanovićev savjetnik Alex Brown, koji smatra da će mu koristiti da ipak ostane na vlasti.
I evo kako Zoran Milanović danas, nakon što mu se „prosvijetlila pamet“, progovora o Pelješkom mostu: "Osim što je ovo građevinski, ovo je i politički projekt. Radi se o razdvojenom teritoriju Republike Hrvatske, pa onda i Europske unije. U temelju se nalazi želja da se Hrvatska spoji i da se više ne mora putovati u Dubrovnik i iz Dubrovnika preko teritorija druge, susjedne, prijateljske države u kojoj živi puno Hrvata, ali drugoj državi koja nije članica EU-a i na žalost ne će to tako brzo postati". Za ne povjerovati kako je Amer Brown uspio pacificirati ovoga neviđenog kolerika i panegirika. Ako ne i nešto drugo. Slično zbori i Milanovićev ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić, koji kaže kako je za ceste u Hrvatskoj do 2020. osigurano „330 miljona eura“.
Saborski zastupnik Branko Bačić o Milanovićevom naglom „prosvjećenju“ kaže: „Bespovratno i bespotrebno izgubljene su tri i pol godine da bi se Kukuriku vlada uvjerila da projekt Pelješkog mosta nije iluzija, nego najfunkcionalnije prometno rješenje izolacije dijela Hrvatske! Začuđuje da nije bio dovoljan argument povezivanje hrvatskog teritorija – nego su se predomislili tek nakon instrukcija iz Bruxellesa o povezivanju teritorija EU-a. Pelješki je most izraz prometnog suvereniteta koji spaja dva razdijeljena teritorija u jednu cjelinu“.
Prema Bačiću loše je i što je razvrgnut ugovor s hrvatskim konzorcijem, što nije dobro jer je građevinski sektor na koljenima. Projekt kakav je Pelješki most bio bi, naime, vrsna referencija za hrvatske poduzetnike. „Žalosti činjenica što je razvrgnut dogovor i ugovor sa hrvatskim konzorcijem za gradnju Pelješkog mosta. I to upravo kada je graditeljski sektor bio na koljenima. Ovako – kada se raspiše natječaj – moguće je da će realizaciju projekta dobiti strana tvrtka! A hrvatski graditeljski sektor od toga ne će imati pune povlastice. Osim financijskih bile bi, naime, važne i referencije! Za sve nas s juga Hrvatske – ovo je ipak veliko olakšanje“, kaže Bačić.
Hrvatska eurozastupnica i stručnjakinja za fondove EU-a Ivana Maletić o Milanovićevom „prosvijetljenju“ ističe: »Drago nam je da Vlada konačno – na kraju mandata – shvaća koji su hrvatski interesi i da je povezanost teritorija naš strateški prioritet. A 2011. i 2012. nisu mislili tako – govorili su da je izgradnja Pelješkog mosta „paljenje novca“. Kažu da rade po pravilima uređenih europskih država. U uređenim državama izrada dviju studija – predizvodljivosti i izvodljivosti – nikada ne traje tri godine! Potrošili su, dakle, tri godine da bi danas prezentirali studiju izvodljivosti i kazali javnosti da je most ipak najbolje rješenje. Žalosno je da još uvijek u Bruxelles nije predana aplikacija projekta na odobrenje. A još nije završena ni dokumentacija za raspisivanje natječaja! Izbori se, srećom, bliže pa će ugovaranje doći u ruke vladi koja zna procedure i pravila EU-a.«
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...