Predloženi dokument polazi od zapadno-balkanske "multikulturalne kurikularne reforme"
»Tko ne razmišljava, tko ne prispodablja prošlost sa sadašnjosti,
taj ne vidi očitačudesa koja mu pod nosom bivaju«
(Ante Starčević, 1867.).
Temeljni je prigovor, kako nije riječ o HRVATSKOJ NACIONALNOJ "kurikularnoj reformi". Naime, hrvatska nacija predstavlja ukupnost državljana(pojedinaca), što se pridržavaju jednoga te istoga USTAVA i koja je za razliku od pojedinca(građanina) nositelj suvereniteta. Suprotno tome, naspram zapadno-europske „nacionalno-kulturalne“, predloženi dokument polazi od zapadno-balkanske „multikulturalne kurikularne reforme". S tim u svezi, kao i ranije, onkraj „većinskog“, posebno je izdvojeno „manjinsko obrazovanje“:
Ova reforma je daleko bliža srbijanskoj, nego hrvatskoj obrazovnoj matrici
S obzirom na to u Hrvatskom se Podunavlju i dalje pretpostavlja autonomno školstvo, prema tzv. Khuenovom modelu („narod u narodu“, „država u državi“): www.peticija24.com/forum/129724
Budući da se radi o strukturalnim prigovorima, bez temeljne rasprave o identitetskim pitanjima (o čemu je, ponajprije, mjerodavan AOOZH), nemoguće je dorađivati ili popravljati postojeći dokument.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više