"Prepiljene vijke nije moguće ušarafit nazad u ležište"
Šaban Šaulić: Evo, dao sam si truda na napokon pročitam originalnu FB izjavu druga Lekovića o izmišljenom atentatu i ta glasi ovako (neznatno skraćena verzija): »Uspio sam ga zaustaviti u zaustavnoj traci i shvatio da mi je prednji desni kotač iskrivljen i prednja plastična „maska“ izvaljena iz ležišta. Kako je auto star prva misao bila je da je to uzrok. No, kako imam odličnog auto mehaničara koji mi „radi“ aute već gotovo 25 godina a auto je bio na tehničkom i registraciji prije dvadesetak dana ništa mi zapravo nije bilo jasno.
Saša Leković
Odšlepali su me do prvog ozbiljnog auto mehaničara koji je auto preuzeo, obećao da će ga pregledati i ustanoviti uzrok kvara što je prije moguće. Čovjek me nakon nekog vremena obavijestio kako je ustanovio da su dva zavrtnja/šarafa na desnom prednjem kotaču prepiljena do pola i da je nakon 300 kilometara vožnje to uzrokovalo pucanje. (Naime, pokupio sam zavrtnje/šarafe, tj. njihove ostatke, na mjestu nezgode i ponio ih sa sobom)… IZVOR: http://www.telegram.hr/…/sef-hnd-a-objavio-je-dosta…/«
Dakle, prema Lekoviću je najprije auto mehaničar ustanovio (NAKON ŠTO JE AUTO ODŠLEPAN U RADIONICU) temeljem OČEVIDA OBAVLJENOG U AUTORADIONICI da se radi o tome da je netko prepilio DVA šerafa na Lekovićevom automobilu, a potom je Leković pokupio šerafe, tj. njihove ostatke na mjestu nezgode i ponio ih sa sobom… POTPUNA BESMISLICA!!! – Ako je pak Leković pokupio šerafe, tj. njihove ostatke na mjestu nezgode i ponio ih sa sobom PRIJE nego je automobil odšlepan u radionicu onda je Leković MORAO ZNATI PRIJE nego to mehaničar (očevidom obavljenim u autoradionici) utvrdi opisanu situaciju te tako bude u stanju objaviti Lekoviću svoja saznanja o uzroku navodne trešnje Lekovićeva automobila!
Dodajmo ovome i dva odvratna komentara koja dodatno DOKAZUJU da Leković besramno laže k'o prljavo pseto:
Alen Kulenovic · Savjetnik u osiguranju at HAZU Basel
»1. prepiljene vijke nije moguće ušarafit nazad u ležište
2. uočljivi su odmah vizualnim pogledom jer ne ulazu u navoj
3. u prvih 20-ak metara vožnje takav kotač osjetno bruji ili trese kao na staroj zapregi.«
Zbog toga mi ova priča djeluje kao iz jeftinih stripova i glumišta.
Saban Saulić 2:
»Prepiljene vijke nije moguće ušarafit nazad u ležište, ali drug Leković tvrdi da su mu vijci bili DOPOLA prepiljeni, e sad DOPOLA može značiti da su mu posve prepiljeni na pola dužine vijka te tada imamo ovu situaciju koju ti opisuješ, ako je smrad pak mislio da mu je netko prepilio vijke tako da mu ih nije posve prepilio, nego ih je samo prepilio DOPOLA (tj. da mu je prepilio vijak do pola presjeka vijka), onda opet imamo problem jer i takav vijak nije moguće ponovno ušerafiti bez da se vijak izbrusi, ali u tom slučaju (tako prepiljen: do pola presjeka vijka) vijak će držati kao i da nije uopće prepiljen. I sad problem je u slijedećem: – Ukoliko se radi o prvom slučaju (posve prepiljeni vijci) takvi vijci će praktički ODMAH otpasti jer ako vijak uopće i uspiješ ušerafiti na jedan ili dva navoja, to ne možeš niti nazvati ušerafljivanje nego priljubljivanje koje ne može potrajati duže od sto metara vožnje i stvar otpada već u ulici iz koje si krenuo, a ne u majčici Srbiji nakon 350 prijeđenih kilometara… BTW, ako su vijci otpali još u ulici iz koje si krenuo kako majstor iz Rume zna da su vijci bili prepiljeni? – Ukoliko bi se radilo o drugom slučaju, tada Leković ne bi niti osjetio nikakvo podrhtavanje vozila jer bi takvi vijci i dan danas (makar prepiljeni od pola presjeka vijka) držali i ne bi stvarali nikakav problem, a da neki problem uopće i postoji Leković bi mogao saznati od vulkanizera tek na slijedećoj (redovitoj) zamjeni guma ili nekom mehaničarskom popravku koji bi zahtijevao skidanje spornoga kotača. Amen«
EDIT: Nakon što sam pročitao originalnu Lekovićevu izjavu mogu reći da sam sada 1000 % (ne 100 %) siguran da Leković laže! Zašto? Zato što Leković očito opisuje situaciju "broj 2" (vijci prepiljeni do pola presjeka), a u tom slučaju (ako su vijci pukli DO KRAJA tijekom vožnje), u trenutku pucanja vijaka šerafi ispadaju u ISTOM TRENUTKU u kojem dolazi do pucanja vijaka NA MJESTU PUCANJA VIJAKA (ili u neposrednoj blizini mjesta na kojem su vijci pukli), čime Leković [ili bilo tko drugi na njegovom mjestu (PA BIO TO I sam SUPERMAN)] ne bi NIKAKO bio u mogućnosti pokupiti otpale šerafe (tj. onu polovicu koja bi TRENUTNO ispala i ostala na autocesti (ili negdje pored autoceste) NA SAMOM MJESTU PUCANJA ŠERAFA, a bome ne bi bio u mogućnosti pokupiti niti onu polovicu šerafa koja je ostala u glavčini kotača!!!
http://www.telegram.hr/…/sef-hnd-a-objavio-je-dosta…/