Hrvatski Fokus

Opstruira se izgradnja autoceste kroz Hercegovinu

 
 
Hrvatski član Predsjedništva i predsjednik HDZ-a BiH dr. Dragan Čović optužio je SDA za namjerno opstruiranje izgradnje autoceste kroz Hercegovinu. – Ne da se kaska s izgradnjom autoceste, autocesta se kroz Hercegovinu uopće ne gradi. Nemamo ni jednog kilometra izgrađenog. Od tristo potencijalnih kilometara koridora 5c od juga do Save, izgrađeno je tek par kilometara u Hercegovini, od Bijače i onda dolazite na jednu lokalnu cestu gdje vam je svetište, gdje ljudi do Međugorja dolaze gotovo makadamskim putem. I time se pokazuje odnos prema čitavoj Hercegovini, ne samo prema Hrvatima, izjavio je dr. Čović za Hrvatski Medijski Servis.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2017/01/4.bp_.blogspot.com__md61S_gChL0_ShxTlwI2bMI_AAAAAAAAAnc_G5jlQuK4MnM_s400_greencorridor.gif
On je podsjetio kako su hrvatski politički predstavnici još dok se razmišljalo o koridoru 5c, ’98, tražili da se jednakim intenzitetom gradi i na sjeveru i na jugu. – Za to vrijeme sve što je urađeno, urađeno je između dva bošnjačka odredišta (Sarajeva i Zenice, op hms). Dakle, autocesta se u Hercegovini ne gradi jer netko želi da se ne gradi, pa se koriste različiti istrumenti da bi se opstruirala izgradnja autoceste; jednom je to peticija da autocesta ne ide pored Počitelja, pa drugi put peticija za Blagaj, pa sad imamo neku novu peticiju da ne ide ni tom drugom trasom. Ne razumijem te koji potpisuju te peticije, a to su dominantno predstavnici bošnjačkog naroda jer se ne gradi pored njihovih kuća, kaže dr. Čović.
 
Zašto netko želi zaustaviti gradnju autoceste kroz Hercegovinu, kaže, teško mu je razumjeti, ali ističe kako će preko federalnog resornog ministra (prometa i veza) koji je kadar HDZ-a BiH učiniti sve da se uklone opstrukcije u izgradnji autoceste kroz Hercegovinu. – Imamo resornog ministra i činimo sve da ispravimo ove anomalije i ja sam uvjeren da će svi razumjeti da će se morati istim intenzitetom graditi i južna zaobilaznica grada Mostara koja se gradi 15 godina, i sjeverna zaobilaznica, odnosno petlja oko Mostara, da u Mostar ne ulazi ni jedan kamion ni autobus jer središte grada je i ovako preopterećeno, kao što je to urađeno oko Sarajeva, kako bi stigli od Bijače do sjevernog dijela Mostara kad je sami koridor 5c u pitanju. Kad to budemo imali vrlo jasno definirano tada ćemo punom dinamikom raditi na svakom drugom dijelu autoceste od svilajskog mosta koji se sad gradi pa do Prenja ili tunela koji je netko stavio sebi za prioritet iako nitko ne pita da li ulaz ili izlaz iz tog tunela igdje vodi. Znači morat ćemo voditi računa o izgradnji čitave BiH, a ne samo o realizaciji pojedinih projekata i politika koji su po mene bile nakaradne, izjavio je dr. Čović za HMS.
 
Na konstataciju kako je u planu povezivanje Bihaća, Tuzle i Goražda brzim cestama sa Sarajevom i upit što je s povezivanjem brzom cestom Mostara s Tomislavgradom i Livnom, te s ”Dalmatinom”, autocestom kroz Hrvatsku, dr. Čović kaže: Spomenuo sam južnu i sjevernu zaobilaznicu oko Mostara, a jednakom dinamikom se mora graditi i brza cesta kroz Hercegovinu jer je planirana prije 10 ili 12 godina. To moraju znati predstavnici bošnjačke politike kada smo se dogovarali i napravili ustupak na njihovo inzistiranje da koridor 5c prijeđe na lijevu obalu rijeke Neretve. E sad kad se krenulo s drugom strategijom i uvijek bi to radili preko Hrvata i sad im je kazano, e ne može više na taj način. Ja razumijem da treba povezati neka bošnjačka područja ali u istom prioritetu će biti i ceste kroz Hercegovinu i Središnju Bosnu, kazao je hrvatski član Predsjedništva BiH i predsjednik HDZ-a BiH dr. Dragan Čović. (hms.ba, http://www.hdzbih.org/node/977)

Povezane objave

Federalna starost je programirana od osnivača federacije

HF

Bošnjačka politika uljepšavanja turskih zločina

HF

Opasna radikalizacija mladih Bošnjaka

HF

Posavino, zemljo svijeta

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više