Glede reklama, prvenstveno televizijskih, muči jedno pitanje: zašto nakon svake ne stoji čije je to agencije djelo, pa čak i tko je autor(i). Već samo anonimno prolijeću ekranom i tuku u mozak, još više u primozak. Kad bih to znao bilo bi mi malo lakše – one agresivne, ter one idiotske autore i agencije, mogao bih daljinski preskočiti glumce, „likove“ koji za njih rade također. Kao što jednoga ćelavoga glupana, ustvari pivo koje je reklamirao već jesam, a i pivovara ga je. Malo i ništa, ali bi me barem veselilo. Štono rekla neka reklamna „civilna šoroš-agencija“ – mislim Gong – imam pravo znati. Ako ne na privatnim televizijama, onda na javnoj (kući) svakako, jer plaćaju se (i) mojim novcem.
Kako reklama, marketing, propaganda i mediji… od običnog čovjeka čine fundamentalnu budaletinu i kretenčinu zorno nam pokazuje reklama Hrvatske lutrije sa žabom. Splet je reklama Hrvatske, i europske , lutrije koja „kockarski narod“ nagovara na kocku, uglavnom idiotskih. Ali ova sa žabom koja vas nagovara da plaćate, mislim kocku „7 od 39“ je odvratna. Kako pogoditi, koju vradžbinu upotrijebiti, kako bi vam (država!) uzela, budimo realni, preko lutrije, otela, novce. A zatim, pored ostaloga, liječila na trošak svih poreznih obveznika ovisnike o kocki.
Nu pustimo sad to, demokracija je prije svega licemjerje, prvenstveno ova medijska. Nego mene brine sudbina obične žabe. Žabe su osjetljiva prastara bića – hrane se njima i zmije i ljudi, uništavaju ih automobili, ceste im priječe pute, truju ih otrovi. Sad ih zlostavlja još i Hrvatska lutrija preko Hrvatske televizije. Oteti žabu iz prirode pa ju po scenariju snimiti kako jadna bidna skače po nekakvoj goloj ploči s lutrijskim brojevima – čisti je sumrak humanoidne civilizacije. Stanje žaba ovdje, a naročito uokolo po Euniji, je takvo da njih vjerojatno ima manje od dvonožnih pučana. Natjerati žabu da ona, izvan svoga prirodnog okružja, pokaže „dobitnu kombinaciju“ u kocki – strava je i užas. Strašnije od toga je da niti jedna „civilna udruga“ za zaštitu ljudi, životinja, žaba i baba…, nije protiv ove reklame digla glas. Ni zazvonila u zvono – gong. Inače, ako uplatite taj „loto“, pa popušite, kriva će vam biti žaba. A možda je rješenje u sljedećem: kad žaba skoči, koliko mi moje mizerno znanje o žabama govori, u vijek i pišne. Treba dakle uložiti na brojeve na koje se žaba popišala, a ne na one na koje je skočila. Međutim, što odavno i uostalom, ceterum censeo, pišem: tu televiziju ukinuti. Ako ništa tako bismo pridonijeli zaštiti žaba. Ima i rješenje kako za tu lutriju, tako i za tu televiziju: malo veća križaljka, pa umjesto žabe neka po brojevima skače jednom Aca Stanković, drugi puta, zbog rodne ravnopravnosti, Maja Sever. Pa igrajte na te brojeve.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...