Hrvatski Fokus
Društvo

Priziv savjesti (1)

Farmaceuti i medicinsko osoblje ne žele činiti zlo sebi i drugima

 
 
U posljednje vrijeme u javnosti se sve češće čuje da farmaceuti i medicinsko osoblje odbijaju sudjelovati u grijesima. Netko od toga pokušava stvarati čuđenje, a zapravo se radio o nečem sasvim normalnom. Osnovno pravilo odgoja i ljudskog ponašanja je da se u onome što je zlo ne smije sudjelovati. I ranije je bilo slučajeva da je netko od nekoga tražio pomoć za izvođenje grijeha, ali su se stidjeli javno govoriti da hoće griješiti. Međutim, sada je novost da su neki, koji su se opredijelili za grijeh, primijetili da su se pojavili mediji, udruge i političari koji podržavaju razne grijehe, pa od njih traže podršku za svoju nečistu savjest.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2018/11/3ef0ce238da67bfd0904a57e97c43a20.jpg
Postoje pojedinci i strukture koje zlo žele proglašavati dobrim, a dobro zlim, koje promiču zlo i što ne valja, a zavaravaju se da su toliko snažni da im nitko ništa ne može. Čak mi se čini da su u posljednje vrijeme sve glasniji oni koji ne poštuju Deset Božjih zapovijedi, nego provode misionarenje novog poganstva, gdje promiču upravo ono što Bog zabranjuje.Oni ne grade javno hramove svoje pseudoreligije, nego žele da škole, fakulteti, zgrade u kojima su pokvarene udruge, javna glasila, palamenti, vlade, centri za socijalnu skrb, apoteke, ordinacije, klinike, poliklinike, bolnice i sl., postanu hramovima novog poganstva preko kojih bi se promicalo i izvodilo upravo ono što Bog zabranjuje. Oni na razne načine žele sputavati Katoličku Crkvu da kroz vjeronauk i na druge načine ne bi imala priliku objašnjavati što je grijeh. Sjetimo se kako je to sputavanje još u ne tako davnim vremenima obuhvaćalo i fizičku likvidaciju svećenika, biskupa i laika, zatvaranje izgrađenih i sprečavanje gradnje novih crkava. A sada nastavljaju djelovati na druge načine.
 
Žele progoniti one koji se opredjeljuju za Boga. Imaju veliki utjecaj na politiku i državne paragrafe, na obrazovanje u širokom smislu, pa i za profesije koje rade s narodom. Htjeli bi farmaceutima, trgovcima, djelatnicima u obrazovnom sistemu, radnicima u nekim tvornicama, transportu, u medicinskim i raznim drugim ustanovama što više anestezirati savjest i pretvoriti ih u robote koji ispunjavaju nečije nemoralne zahtjeve. S obzirom da se ovdje ne radio o strojevima, nego o ljudima, to mi više ličin na prostituciju nego na robotizaciju. Naime, žele postići da osoba zaboravi na svoje dostojanstvo i da izvodi oni što netko od nje traži ili što je netko pripravan platiti.
Očito je da zlo ne smije činiti nitko. Hipokrat nije bio kršćanin, živio je otprilike između 460. do 380. godine prije Kristovog rođenja, a ipak je zabranjivao ubijanje djece koja se još nisu rodila. Ipak, ovom prilikom ću spomenuti još i dodatne argumente protiv sudjelovanja u grijesima, koje priznaju katolici.
 
Kod Krštenja odrasla osoba daje Krsni zavjet, a ako se krsti dijete, u njegovo ime daju ga roditelji i kumovi. Pri tome se svečano izjavljuje odricanje od gijeha, zavodljivosti zla i sotine, te vjerovanje u Boga Oca, Sina i Duha Svetoga, u Katoličku Crkvu i u ono što ona naučava. Nakon smrti dolazi Božji sud s odlukom što će biti s tom osobom za svu vječnost. Bez obzira kako se prema Božjem naumu o čovjeku, prema Božjim zapovijedima, pa i prema daru plodnosti i životu djece koja se još nisu rodila odnose državni paragrafi, Bog na svakog čovjeka djeluje tako da može shvatiti, da se u grijehu ne smije sudjelovati.
 
Svaki čovjek, pa i onaj najpokvareniji, zapamtio je da je nekada bio čiste savjesti, a onima krštenima je izbrisan čak i istočni grijeh. To sjećanje na svoju nekadašnju svetost potiče čovjeka na pokajanje i na povratak u svetost, u Božji zagrljaj. Katolička Crkva vrlo precizno objašnjava što su sve grijesi, a o moralnim aspektima ponašanja puno je rekla kroz nabrajanje Devet tuđih grijeha:
1. Savjetovati na grijeh.
2. Zapovijedati grijeh.
3. Privoliti na tuđi grijeh.
4. Nagovarati na grijeh.
5. Hvaliti tuđi grijeh.
6. Šutjeti na grijeh.
7. Ne pokarati grijeh.
8. Pomagati grijeh.
9. Braniti tuđi grijeh.
Svatko tko je pošten shvaća narodnu poslovicu da je lopov ne smo onaj tko krade, nego tko mu i drži ljestve. Farmaceuti, medicinsko osoblje i ostali koji odbijaju sudjelovati u grijesima ne žele pogaziti svoje dostojantvo i trud kojega su s najboljim namjerama uložili u školovanje. Oni ne pristaju činiti zlo sebi i drugima. Vrlo su dragocjeni. Treba ih zaštititi od loših utjecaja, od ponižavanja i progona.
 
(Nastavak slijedi)
 

Dr. med. Antun Lisec

Povezane objave

AFORIZMI – Antikrist u katedrali

hrvatski-fokus

Ruby je shrvana

hrvatski-fokus

U SAD-u nema trudnica, nego ‘roditelj koji rađa’

hrvatski-fokus

FORE, FORIZMI – Pazi vlada da narod ne strada

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više