Hrvatski Fokus
Intervjui

Modna marka tandema Medvešek i Marić

Boje su svakidašnji dio našeg života i rada

 
 
Suvremena likovna umjetnost nudi niz načina izražavanja i zanimljivog i uspješnog. Jedan od tih načina je i iskorak likovnih umjetnika u modu. Razgovaramo s akademskim slikarom Damirom Medvešekom, umjetnikom međunarodnog renomea i njegovom suradnicom na modnom projektu, akademskom slikaricom Marinom Marić u povodu prezentacije nove modne marke. Riječ je o originalnom i zanimljivom dizajnu.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2019/06/kola-medve-ek-mari-_5d062c27dd2cb.jpg
• Što je posebno obilježje Vaše modne marke?
– Posebno obilježje su autorski radovi, slike i crteži, koji su obrađeni za tiskanje na odjevne predmete, trenutno majice.
 
• Koliko je trajao proces nastanka?
– Proces nastanka je počeo prije dosta godina. Damir Medvešek studirao je na fakultetu za tekstilni dizajn u zagrebu i interes za modu je oduvijek postojao. Nakon suradnje Damira Medvešeka, za marku Lacoste sa unikatnim dizajnom za majice pobudilo je još veći interes. Dosta godina kasnije našom zajedničkom suradnjom, Damira i Marine, na baletnoj predstavi za HNK Zagreb, krenula je ideja o vlastitoj proizvodnji majci sa unikatnim motivima. Od te ideje do izvedbe trebalo je skoro dvije godine do realizacije.
 
• Asortiman proizvoda?
– Za sada su u ponudi majice, muški i ženski model u raznim bojama.
 
• Materijali?
– Majice su od čistog pamuka visoke kvalitete.
 
• Tko su Vaši budući kupci?
– Veliki je raspon motiva pa tako i publike koju će privući.
 
• Proizvodnja?
– Proizvodnja je u Hrvatskoj.
 
• Vi ste slikari, koliko su Vam boje bitne u modnoj marci?
– Boje su svakidašnji dio našeg života i rada tako da su definitivno zastupljene u dizajnu i na odjevnim predmetima.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2019/06/andjeo_majica_b_5d062bf439e5a.jpg
• Planovi… prezentacije… modne revije…?
– Radovi će biti prezentirani na internet stranici i društvenim mrežama, facebooku, Instagramu, Pinterestu… Kasnije možda i organiziramo modnu reviju.
 
• Konkurencija je ogromna, nije Vas strah?
– Imamo poriv za radom a s druge strane i pozitivan odaziv na sav do sada prezentirani dizajn… o strahu nemamo vremena razmišljati, osim toga bez rada nema pomaka tako da za strah nema vremena.
 

Miroslav Pelikan

Povezane objave

Kombinacije terakote i poznatog venecijanskog teraca 

hrvatski-fokus

Slikanje pejsaža u ratu – bijeg od stvarnosti

HF

U obitelji, na poslu…, razgovor posvuda ruši granice

hrvatski-fokus

Volim stvarati nove svjetove, transformirati stvari i to me zabavlja

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više