Hrvatski Fokus
Društvo

Kalifornijski nastavni plan i program probuđene matematike alarmantan je matematičarima

CDE-a da favorizira “trendovske, ali plitke” tečajeve

 

Stotine istaknutih profesora znanosti i matematike potpisalo je otvoreno pismo u kojem izražavaju “hitnu zabrinutost” zbog napora Kalifornije da reformira matematičko obrazovanje u ime socijalne pravde. Ovaj napor za izjednačavanje uvjeta proizlazi iz plemenite želje. Ključno je naučiti “riješiti probleme koji rezultiraju društvenim nejednakostima”.

“Zamjena učenja stvarne matematike lekcijama ili pedagogijama utemeljenim na radu socijalne pravde je nepravda; nije pravedno prisiljavati učenike znatno različitih matematičkih ili drugih sposobnosti učenja da konzumiraju isti materijal na isti način kada znamo da se potrebe za učenjem razlikuju od djeteta do djeteta.

Pismo, koje je potpisalo 597 stručnjaka za znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku (STEM), otkrilo je da je Kalifornijsko ministarstvo obrazovanja (CDE) predložilo novi matematički okvir koji ima za cilj smanjiti razlike u postignućima. To čini ograničavanjem dostupnost naprednih matematičkih tečajeva srednjoškolcima i početnicima srednjoškolaca, što studente čini izazovnijim za uspjeh u STEM sveučilišnim programima.

Potpisnici su osudili “duboko zabrinjavajući trend” CDE-a da favorizira “trendovske, ali plitke” tečajeve poput znanosti o podacima u odnosu na “bitne” matematičke alate poput matematike i algebre.

Okvir bi, tvrde potpisnici, imao suprotan učinak od onoga što namjerava dovesti do “de facto privatizacije naprednog obrazovanja matematike K-12” i nerazmjerno naštetiti učenicima s nižim primanjima.

“Podvrgavanje djece naše najveće države takvom eksperimentu vrhunac je neodgovornosti”, stoji u pismu.

Potpisnici su zahtijevali da svi studenti, bez obzira na podrijetlo, imaju

pristup matematičkom kurikulumu “s preciznošću i strogošću” i da se učenicima ponudi više načina za istraživanje matematike na različitim razinama razreda srednje i srednje škole.

“Daleko od namjernog suzdržavanja, svi učenici trebali bi imati priliku biti njegovani i izazvani kako bi ispunili svoj potencijal”, navodi se u pismu. “To nije samo za njihovu korist, već i za društvo i gospodarsku konkurentnost nacije”.

Otvoreno pismo ponavlja sličnu zabrinutost detaljno opisanu u otvorenom pismu od ljeta, koje je potpisalo više od 1.100 Kalifornijaca koji rade u znanosti i tehnologiji. Ustvrdili su kako je “nemoralno i glupo namjerno kočiti intelektualni rast učenika prisiljavajući ih da gube vrijeme na neosporne satove”.

Nazadovanje je prisililo Kalifornijski odbor za obrazovanje da odgodi provedbu okvira do svibnja 2022., kada će ponovno pregledati kurikulum prije nego što bude dovršen. (blabber.buzz)

Povezane objave

Zabrana pušenja u automobilima

HF

Dvanaest delfina donijelo sliku Bogorodice

HF

MALI OGLASI – Križić kružić

HF

MALI OGLASI – Radim okruglice

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više