Hrvatski Fokus
Vanjska politika

Oglasili se piloti ozlijeđeni covidom “cjepiva”

“Vjerojatno više nikada neću letjeti”

 

U intervjuima za The Defender, piloti ozlijeđeni cjepivima protiv COVID-19 rekli su da su unatoč “kulturi straha i zastrašivanja” prisiljeni govoriti protiv mandata cjepiva koji pilotima oduzimaju karijeru – a u nekim slučajevima i njihove živote. Kao komercijalni pilot, Bob Snow dugo se radovao što će vidjeti svoju kćer kako ide njegovim stopama pomažući joj da nauči letjeti avionom. Međutim, nakon što je primio cjepivo protiv COVID-19 “pod prisilom”, ovaj san više nije mogućnost za Snow. “Vjerojatno više nikada ne ću letjeti”, rekao je Snow u videu koji je snimio o svojoj priči. “Nadao sam se da ću naučiti svoju kćer da leti. Želi biti pilot. To se vjerojatno nikada neće dogoditi, sve zahvaljujući cjepivu.”

Snow je jedan od sve većeg broja pilota koji se javljaju kako bi podijelili priče o ozljedama koje su doživjeli nakon što su dobili cjepivo protiv COVID-19. Neki od tih izvještaja su “podizanje kose i duboko uznemirujući”, prema Maureen Steele, pomoćnici i voditeljici odnosa s medijima odvjetničke tvrtke John Pierce. Tvrtka predstavlja američke letke za slobodu (USFF), organizaciju koja se protivi mandatima za cjepivo i maske za pilote i zrakoplovno osoblje, u nizu pravnih postupaka protiv Američke savezne uprave za zrakoplovstvo (FAA) i nekoliko zrakoplovnih tvrtki.

Josh Yoder, pilot s velikom komercijalnom zrakoplovnom tvrtkom, vojnim borbenim veteranom i bivšim liječnikom leta, suosnivač je USFF-a. U nedavnom intervjuu za The Defender, Yoder je rekao da je FAA upoznata sa slučajevima pilota koji pate od ozljeda cjepiva najmanje od prosinca 2021., kada su kalifornijski zagovornici građanskih prava ručno dostavili otvoreno pismo FAA-i, velikim zrakoplovnim tvrtkama i njihovim osiguravateljima. Yoder je rekao da je USFF “primio stotine telefonskih poziva zaposlenika zrakoplovne tvrtke koji doživljavaju nuspojave nakon cijepljenja protiv COVID-19″, opisujući priče kao “srceparajuće”. Prema Yoderu, upozorenja sadržana u pismu, uključujući svjedočenja “svjetski poznatih stručnjaka”, “potpuno su zanemarena”, dodajući da “sada počinjemo uviđati posljedice”. To dovodi do toga da se sve veći broj pilota “javi kako bi razotkrili istinu u vezi s tim otrovnim injekcijama”, rekao je Yoder.

Defender je nedavno izvijestio o nizu izvješća koja su podnesena sustavu za izvješćivanje o štetnim događajima cjepiva ili VAERS-u, uključujući pilote koji su zadobili teške ozljede i nuspojave nakon cjepiva protiv COVID-19. Kongresno svjedočenje Codyja Flinta, poljoprivrednog pilota koji je zabilježio više od 10.000 sati leta, uključeno je u ovo pismo. “FAA je stvorila bure baruta i zapalila osigurač”, rekao je Flint u intervjuu za The Defender. “Sada vidimo pilote koji imaju krvne ugruške, miokarditis, perikarditis, vrtoglavicu i zbunjenost brzinom koja nikada prije nije viđena. Piloti gube karijeru i moraju se javiti da su bolesni ili otići na bolovanje zbog medicinskih problema koji se razvijaju gotovo odmah nakon cijepljenja.

Piloti ozlijeđeni u cjepivu dijele priče s The Defenderom. Nekoliko pilota, uključujući Boba Snowa, podijelilo je svoje priče s The Defenderom u nedavnom nizu intervjua. Snow, kapetan velike američke zrakoplovne tvrtke, rekao je za The Defender da je primio cjepivo Johnson & Johnson COVID-19 4. studenog 2021., “kao rezultat neambivalentnog mandata tvrtke da primi cjepivo ili bude ukinut”. Prema Snowu, “počeo je imati problema nešto više od dva mjeseca” nakon što je primio cjepivo. Zbog povijesti gastroenteritisa podvrgnut je endoskopiji i CT-u abdomena.

Rezultati endoskopije bili su normalni i Snow je čekao rezultate CT-a kada je pretrpio srčani zastoj 9. travnja, odmah nakon slijetanja u međunarodnu zračnu luku Dallas-Forth Worth. Kao što je Snow opisao: “Imao sam veliku sreću što sam se srušio kada i gdje jesam, jer je zrakoplov bio zatvoren na vratima nakon leta i odmah je pružena skrb. Apsolutno nije bilo upozorenja koje je prethodilo mom kolapsu u kokpitu. Bilo je doslovno kao da je netko ‘povukao utikač'”. Nakon što je primio CPR i AED (automatizirani vanjski defibrilator) šokove koje treba oživjeti, Snow je proveo gotovo tjedan dana u bolnici, gdje mu je dijagnosticiran iznenadni srčani zastoj (SCA).

Medicinske studije pokazuju da se stopa preživljavanja za izvanbolničke slučajeve SCA procjenjuje na 10,8 % do 11,4 %. Snow je rekao: “Nepotrebno je reći da to nije ohrabrujući broj i osjećam se vrlo, vrlo sretno što sam preživio. Da se to dogodilo u hotelu, u letu, kod kuće ili gotovo bilo gdje drugdje, ne vjerujem da bih sada bio ovdje.”

Snow je prije ovog incidenta rekao da “nije imao povijest prethodnih značajnih srčanih problema”, na temelju dva EKG-a (elektrokardiograma) godišnje za svaku od prethodnih 10 godina – od kojih niti jedan, prema Snowu, “nije pružio nikakve naznake početnih problema koji bi mogli dovesti do srčanog zastoja”. “Nemam poznatu obiteljsku povijest koja bi ukazivala na predispoziciju za razvoj značajnih srčanih problema u ovom trenutku svog života”, dodao je Snow.

Snow se oporavlja kod kuće od 15. travnja, dok čeka nove testove koji će pružiti prognozu za njegov dugoročni opstanak. Međutim, vjerojatno je da više nikada neće letjeti ni u kojem svojstvu.

Snow je rekao: “Sada, čini se da je moja letačka karijera – doista, vjerojatno svi koji lete kao pilot – došla do brzog i neočekivanog zaključka jer je SCA znak za uzbunu FAA medicinskom certifikatu.”

To je, prema Snowu, rezultiralo “značajnim gubitkom prihoda i načina života”, dodajući da kod kuće ima studenta i srednjoškolca i neradnog supružnika koji se oslanjao na njegovu egzistenciju.

‘Posljednje čega se sjećam je… moleći se da ću uspjeti’ Kao i Snow, Cody Flint nije imao povijest bolesti koja bi ukazivala na to da je u opasnosti. “Bio sam izuzetno zdrav cijeli svoj život bez temeljnih uvjeta”, rekao je Flint i dodao: “Kao pilot koji je imao medicinsku [certifikaciju] drugog reda, morao sam dobiti godišnji FAA let fizički kako bih pokazao da sam dovoljno zdrav da sigurno upravljam zrakoplovom. Obnavljam liječnički pregled svake godine od svoje 17. godine. Posljednji FAA liječnički pregled koji sam primio bio je 19. siječnja 2021. godine. Medicinski je pokazao da sam savršeno zdrav samo 10 dana prije primitka cjepiva protiv COVID-19.

Flint je prvu (i jedinu) dozu cjepiva Pfizer COVID-19 dobio 1. veljače 2021. Rekao je The Defenderu: “U roku od 30 minuta razvio sam jaku goruću glavobolju u podnožju lubanje i zamagljen vid. Nakon nekoliko sati bol je bila konstantna, ali čini se da se nije pogoršavala. Mislio sam da će bol nestati, na kraju. Nije.” Dva dana kasnije započeo je svoj sezonski posao kao poljoprivredni pilot, koji obično traje od veljače do listopada svake godine, rekao je Flint. Rekao je: “Otprilike jedan sat nakon leta osjetio sam da mi se stanje počelo brzo smanjivati i razvijao sam ozbiljan tunelski vid. Podigao sam avion da se okrenem prema kući i odmah osjetim ekstremni nalet pritiska u lubanji i ušima.”

Flint je u početku razmišljao o slijetanju na obližnju autocestu, nesiguran da će se vratiti na pistu, ali je odlučio da to ne učini kako ne bi ugrozio javnost. Umjesto toga, prema Flintu: “Zadnje čega se sjećam je da sam vidio našu pistu s nekoliko kilometara i molio se da ću uspjeti. Kasnije su mi suradnici rekli da sam sletio i odmah zaustavio svoj avion. Opisali su me kao da ne reagiram, tresem se i padam na svoje mjesto… Ne sjećam se slijetanja ili izvlačenja iz aviona.”

Flint je rekao da su razni liječnici, uključujući njegovog dugogodišnjeg liječnika iz rodnog grada, odbili uzeti u obzir da je njegovo nedavno cijepljenje protiv COVID-19 uzrokovalo njegove simptome. Umjesto toga, propisan mu je Meclizine za vrtoglavicu i Xanax za napade panike. Prema Flintu, liječnici su mu rekli da će mu biti “potpuno bolje u roku od dva dana”. Ali dva dana kasnije, Flint je “jedva hodao bez pada”. Tražeći drugo mišljenje, Flint je posjetio Institut za ear & balance u Louisiani, gdje su mu dijagnosticirane lijeve i desne perimfatske fistule (lezija u unutarnjem uhu) i visoko povišen intrakranijalni tlak zbog oticanja moždanog debla.

Kao što je Flint opisao, “intrakranijalni tlak je porastao toliko visoko da je uzrokovao da su mi oba unutarnja uha ‘ispuhala’.” Liječnici su mu rekli da je to obično uzrokovano velikom traumom glave.

“Očito, nisam imao traumu glave”, rekao je Flint. “Međutim, ono što sam imao bilo je neodobreno i eksperimentalno ‘cjepivo’ samo dva dana prije nego što sam pretrpio ovo tjelesno oštećenje.” “Moji liječnici [na Institutu ear & balance] jasno su izjavili da su moji zdravstveni problemi izravna posljedica ozbiljne nuspojave na cjepivo Pfizer COVID-19”, dodao je. Flint kaže da sada ne može dobiti obnovljenu medicinsku potvrdu od FAA zbog ozljeda koje je zadobio, fizičkog stanja u kojem se trenutno nalazi i “činjenice da ću u doglednoj budućnosti biti na faa-neodobrenom lijeku Diamox”.

Poput Snowa, Flint vjeruje da je “to… vrlo je malo vjerojatno da ću ikada više moći letjeti”, dodajući: “Većinu dana previše mi se vrti u glavi da bih čak i sigurno vozio vozilo.”

Greg Pierson, poput Snowa i Flinta, podijelio je sličnu priču. Komercijalni pilot s velikom američkom zrakoplovnom tvrtkom koja je također savezni izvođač radova, dobio je mandat da se cijepi. Pierson je rekao The Defenderu: “Osjećao sam se iznimno pod pritiskom da razmislim o cijepljenju, iako sam nepopustljiv protiv bilo kakvih mandata koji krše izbore osobnih sloboda. Istraživao sam i konzultirao nekoliko medicinskih stručnjaka u vezi s povezanim rizicima. Nikada se u životu nisam cijepio protiv gripe, tako da to nije bilo nešto što sam želio učiniti. Nevoljko sam primio prvu dozu cjepiva Pfizer 26. kolovoza 2021. Za Piersona je početak simptoma bio gotovo trenutačan, počevši “otprilike 14 sati” nakon primitka cjepiva, kada je doživio “iznimno čudan i visoko povišen broj otkucaja srca”. Pierson je posjetio lokalnu hitnu pomoć, gdje mu je dijagnosticirana fibrilacija atrija. Stanje mu se stabiliziralo i ubrzo je otpušten, iako je ostao na lijekovima koji će pomoći srcu da se vrati u normalan ritam. Iako Pierson kaže da nije doživio daljnje epizode, ipak mu još uvijek nije odobren povratak u kokpit.

“Uspješno sam prošao sve potrebne protokole kako bih ponovno dobio certifikat koji će mi omogućiti povratak na posao”, rekao je, dodajući da FAA ima njegove zapise i rezultate testova od 16. veljače, ali još uvijek nije dobio odluku. Na invaliditetu sam od ove pojave, a u kombinaciji s dopustom, osobni i financijski učinci bili su značajni”, rekao je Pierson. Pierson je također opisao slično iskustvo kao u Flintu, u vezi sa stavovima nekih medicinskih stručnjaka u vezi s mogućnošću da je njegovo stanje uzrokovano cjepivom protiv COVID-19. “Kad sam spomenuo tu temu kardiologu hitne pomoći, da je očito što je pokrenulo moj početak, jednostavno je izjavila ‘što se događa'”, rekao je Pierson.

Udovica opisala muževe posljednje dane

Snow, Flint i Pierson imaju sreću što su uspjeli preživjeti, čak i ako su njihove letačke karijere ugrožene. Ali drugi piloti nisu bili te sreće. Pilot American Airlinesa Wilburn Wolfe pretrpio je veliki napadaj nakon cijepljenja protiv COVID-19, što ga je koštalo života. Srećom, Wolfe nije bio na dužnosti kada je njegov napad pogodio. Claudia Wolfe, njegova udovica, podijelila je priču svog pokojnog supruga s The Defenderom. Wolfe, bivši marinac samo nekoliko godina od umirovljenja, “definitivno je bio protiv dobivanja ovog cjepiva, ali je stavljen u poziciju da ga uzme ili izgubi posao kapetana”, rekla je Claudia Wolfe. Primio je cjepivo Johnson & Johnson 9. studenog 2021. Claudia Wolfe rekla je za The Defender: “Prvih 10 dana bilo je bez ikakvih događaja … [11. dana] počelo je s glavoboljom nalik migreni koja se tog popodneva popravila nakon što je uzela nekoliko aspirina. Nažalost, migrena se vratila i nadao se da to nije ništa drugo nego migrena. Dana 22. studenog, 13 dana nakon cjepiva protiv COVID-a, imao je napadaj. Kada je hitna pomoć stigla i moj suprug izašao iz napadaja, bio je paraliziran na desnoj strani, ruci i nozi, te je odveden na hitnu pomoć.” Na hitnoj je CT pokazao da ima krvarenje u mozgu, a primljen je na intenzivnu njegu. Tamo je, prema Claudiji Wolfe, “nastavio imati konvulzije na desnoj ruci … nedugo nakon što je primljen, imao je još jedan napadaj i liječnici su ga odlučili uspavati i staviti na respirator.”

“To je bio posljednji put da sam razgovarala sa suprugom, prije napadaja na intenzivnoj njezi”, rekla je Claudia Wolfe. Wolfe nikada nije došao k svijesti i umro je 26. studenog 2021. – samo 17 dana nakon primitka cjepiva protiv COVID-19. Čak i da je preživio, vjerojatno ne bi mogao ponovno raditi kao pilot. Kao što je Claudia Wolfe objasnila: “Liječnici su mi rekli da više ne može raditi kao pilot jer će morati biti na lijekovima protiv napadaja. Ali kako se krvarenje nastavilo širiti rečeno mi je da vjerojatno neće prepoznati mene ili svoju obitelj i vjerojatno će mu trebati 24-satna ustanova da mu pomogne. Ovaj čovjek je bio tako jak i nikada nije trebao liječnika, nikada nije bio dovoljno bolestan da ga treba, i [on] je samo imao pregled nekoliko mjeseci prije za svoj posao pilota.”

Piloti opisuju kulturu straha i nevoljkosti da istupe

Piloti koji su razgovarali s The Defenderom opisali su kulturu zastrašivanja koja je dovela do toga da se mnogi njihovi kolege boje profesionalnih ili osobnih posljedica ako javno govore o ozljedama nakon cijepljenja protiv COVID-19. Prema Yoderu, “Mnogi piloti i drugi zaposlenici zrakoplovne tvrtke kapitulirali su pred taktikom prijetnji, uznemiravanja i zastrašivanja koje su počinile upravo tvrtke kojima služe.” Yoder je opisao zrakoplovne tvrtke, kao i sindikate zrakoplovne industrije, kao “državne aktere” koji ilegalno “rade u blokadi s američkom vladom” kako bi “provodili neustavne mandate putem kulture straha”.

Dr. sc. Michael Nevradakis, The Defender, 8. V. 2022., https://noqreport.com/2022/05/08/pilots-injured-by-covid-vaccines-speak-out-i-will-probably-never-fly-again/

Povezane objave

Rata još ne će biti

HF

Dokument iz 1991. opisuje što čini Novi svjetski poredak

hrvatski-fokus

Johansson zagovara ulazak ilegalnih migranata na teritorij Unije

hrvatski-fokus

Poljska na meti Antikrista

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više