Hrvatski Fokus

Islamistički panislamizam

 

Narodi koji su čvrsti, poglavito radikalni u vjeri, a lutalice u traženju nacionalnog identiteta, velika su opasnost za prostore na kojima se nalaze, i za susjede kroz koje prolaze i koji ih okružuju. Kod takvih naroda vjera je glavni i jedini znak njihova postojanja, življenja i smisla života na tim područjima. Koja nikako ne prihvaćaju onakvima kakve su zatekli, našli. Napose su takvi narodi, nacionalni nomadi, beduini, vrlo opasni na europskim prostorima budući da je vrijeme gradnje nacionalnog identiteta davno završen na ovim starim nacionalnim područjima. No baš tu na pragu Europe, na njenoj periferiji pojavljuje se jedan nacionalno lutalački narod, po onome u čemu se traži nomadski narod, radikalan i isključiv u vjerskom, islamskom identitetu, bez izgrađenog nacionalnog. Njegova opasnost za prostore po kojima se traži ne bi li našao mjesta za sadnju svoga stabla, je tim veća što on ne želi, niti ikad namjerava prihvatiti ta područja u njihovom već izgrađenom kulturnom, običajnom, jezičnom i civilizacijskom identitetu i mentalnom sklopu. Poglavito ga ne želi prihvatiti u njegovom vjerskom kršćanskom identitetu. To navodi na sumnju naroda tih prostora sa izgrađenim vlastitim nacionalnim, naravno i vjerskim identitetom, da taj narod koji traži svoju nacionalnu oznaku nikako nije dobronamjeran. Zna li se još poznata činjenica da ni u jednoj do sad izabranoj nacionalnoj odrednici nije dugo ostao, i da ih je mijenjao suncokretovim okretanjima u smjeru odakle sunce grije, onda je to znak da je taj narod vojska nekih izvan europskih, nije pretjerano reći antieuropskih država i naroda.

Vojska kojima je mati daleko izvan zemlje po kojoj hodi, i koju smije prihvatiti i domovinski zavoljeti tek kad je osvoji, i u njoj izbriše svaki korijen i znak onog naroda kojeg su zatekli kada su, bez obzira na koji način, stupili na njeno tlo. To je vojska do koje u velikoj mjeri ne drži ni “njihova mati”, kojoj se djetinjasti uvlače, i koja ih “voli” onoliko koliko oni mrze druge sa kojima se susreću i sreću na svom osvajačkom putu. To je vjerska vojska koja je gurnuta za tuđe ciljeve, koji su zasigurno u ovom suvremenom europskom vremenu, bez obzira na sva europska lutanja i diobe ipak neostvarivi, jer još uvijek na tim prostorima žive eurokoljenovići spremni i dalje na samoobranu u svom nacionalnom, vjerskom i kulturnom identitetu. Opasnost nacionalno lutajućeg naroda za prostore kojima hodi i narodima koje pokušava prisiliti da idu sa njima, i promjene svoj tisućljeća stari eurokršćanski identitet, tim je veća što se taj narod predstavlja nekim autohtonim narodom na toj europskoj periferiji, a još uvijek bez izgrađenog, i unutar nacionalno, kulturno, civilizacijskog europskog okvira ugrađenog i priznatog identiteta. Čak i bez samopriznatog nacionalnog identiteta.

Pozivati se na stoljetni korijen na tim perifernim europskim prostorima a još uvijek lutati i ne prihvaćati nikakva znakovlja kulture, jezika, običaja tih područja, govori o opasnim namjerama tog naroda. Doda li se tomu još poznata činjenica kako taj narod na teritoriju na kojem danas obitava nasilno vrši jezičnu turcizaciju i arabizaciju cjelokupnog prostora i svih drugi naroda čiji korijen je u toj zemlji dubok tisućljeća, onda uistinu taj narod se potvrđuje okupatorsko osvajačkim. Njegov konačni cilj nije gradnja svog zasebnog nacionalnog identiteta zbog toga što priznaje da mu je “Turska mati, tako je bilo i tako će ostati”. To lutalačko hodanje i traženje nečega što već imaju, i što jesu, „potomci Osmanlija“ i traženja maćehe kraj matere, više od tog nomadiranja naroda, vrlo radikalnog u islamu, je pokušaj osvojenih prostora, i prisilno, ili lažnim obećanjima privučenih drugi beha posebnosti, Ostali, Građana, Komšića, Konvertita, i drugi, panislamiziranja svega onog kamo hode i koga sretaju na tom opasnom putu. To je bošnjačka vjerska vojska koja se aktivno uključila u islamski pokret panislamizam, u suradnju i ujedinjenje svih muslimanskih naroda i država. Eto cilja kojem idu, i nastoje odvući bosansko-hercegovačku zajednicu. Muslimani koji se, tobože, traže u nacionalnim parametrima u Bosni i Hercegovini su, zapravo, najradikalniji vojnici muslimanske ideologije panislamizma. Ideologija u koju ih je uvela, i za koju ih je desetljećima pripremala i pripremila dinastija Izetbegović. Vjerski rat u beha zajednici još više ih je učvrstio u tim namjerama, a Izetbegović stariji predavanjem Bosne i Hercegovine u amanet turskom krvniku u vrijeme njene polutisućljetne okupacije, panislamizirao ih je u potpunosti. Bošnjačko traženje nacionalnog identiteta u Bosni i Hercegovini, kojeg zapravo niti traže niti žele naći sve od turske okupacije, je pokušaj upisivanja te zajednice u muslimansko vlasništvo jedan kroz jedan, nakon čega slijedi pretvaranje Bosne i Hercegovine u 81. pokrajinu Osmanskoga Carstva.

Vinko  Đotlo

Povezane objave

Kršćanofobija – muslimanska ideologija mržnje prema kršćanima, globalni je proces

hrvatski-fokus

Tko su ubojice Vlade Šantića?

HF

Muslimani-Bošnjaci su uzurpatori i rušitelji Bosne i Hercegovine

hrvatski-fokus

Enver Čolaković – Hrvat muslimanske vjeroispovijesti

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više