Muslimansko-bošnjački vojnik i vjerski poglavar u Londonu!

 
 
O zajedništvu izdijeljenog beha društva, i bosanskohercegovačke zajednice Bošnjaka-Hrvata-Srba i Ostali, te  njenoj  neodrživosti od tolikih komada koje dijele velike provalije, u nizu svakodnevnih pokazatelja trosmjernog bosanskohercegovačkog hoda  u budućnost, je i onaj odlazak, 9. rujna 2019., drugog bošnjačkog člana beha Predsjedništva Željka Komšića sa poglavarom IZBiH reis-l-ulema Huseinom ef. Kavazović u London. Zajednički odlazak političko vjerskog dvojca, ateiste Komšić i vjernika Kavazović, u posjet Velikoj Britaniji zaista je čvrsti znak kamo muslimani Bošnjaci vode beha zajednicu Bošnjaka-Hrvata-Srba i Ostali.
https://i.dailymail.co.uk/1s/2018/12/22/21/7742882-6523455-image-m-79_1545513990756.jpg
Paddy Ashdown
 
I najveći politički slijepci ne bi smjeli sada reći da to ne vide, i ne priznati da im se javno govori put i cilj kojem vode, sada veći beha entitet, a kada on bude porobljen i okupiran osvajački se rat proširuje na ostatak zemlje, uokviren u granicama Republike srpske. Hrvatske žrtve tog muslimanskog cilja, islamska Bosna i Hercegovina, stradalnički su osjetili opasnosti tog puta, kojim je muslimanski narod poveo ratni zločinac Alija Izetbegović, naslijedio njegov sin Bakir. Vođe tadašnjih Muslimana (otac) a današnjih Bošnjaka (sin). Nije bilo, stoga, teško da krenu danas opet zajedno u neki medijski rat, vojnik Komšić i vjerski muslimanski lider Kavazović. Niti razlog odlaska, a niti datum, nisu slučajni, kao što ništa nije slučajno u nesigurnoj, podijeljenoj, i još uvijek dijeljenoj bosanskohercegovačkoj zajednici.
 
Bošnjačko-muslimanski dvojac otišao je u privatni posjet troškovima poreznih obveznika, u najvećoj mjeri novcima preživjelih hrvatskih žrtava, u London na komemoraciju velikog muslimanskog prijatelja Paddyja Ashdowna. Čovjeku koji je iza sebe ostavio, u nekim dimenzijama obilježja zločina nad beha nemuslimanima, napose teških političkih zločina nad hrvatskim narodom. Naime, njegovo šerifovanje Bosnom i Hercegovinom, na kolonijalizatorsko-interesni način, nepravdom i silom, kako su to znali i znaju Veliki Britanci, izgradio je trajno nepremostive mostove između beha naroda i zauvijek ih udaljio jedne od drugih. Poznat po izmišljotinama, lažima i spletkama, što je povijesna britanska karakteristika iskorištavanja i eksploatiranja naroda diljem svijeta, okitio se salvetom, što mu je uz ostale titule Ujedinjenog Kraljevstva dalo i naziv "salveta političar". Uz šerife Petritscha, Schwarza-Schillinga i Bildta on je vođa  koji je u svim egzistencijalnim dijelovima osiromašio i obespravio hrvatski narod u vrijeme diktature koju je provodio u Bosni i Hercegovini, trasirajući put ovakvoj beha zajednici kakvu u Londonu predstavlja vojnik muslimanske vojske i poglavar Islamske zajednice.
 
Muslimansko-bošnjački vojnik i vjerski poglavar otišli su se zahvaliti političkom, teritorijalnom i gospodarskom  ubojici hrvatskog nacionalnog i vjerskog identiteta u Bosni i Hercegovini, i time svijetu potvrditi da svi oni koji su neprijatelji Hrvata njihovi su prijatelji. Takva politika zasigurno nije politika pomirbe i zajedništva, već mržnje i daljnjeg dijeljenja. Bošnjačko-muslimanski odlazak na komemoraciju najvećem širitelju mržnje i daljnje diobe Bosne i Hercegovine na dan obilježavanja muslimanskog zločina nad Hrvatima sela Grabovica, na 26. obljetnicu muslimanskog podlog i mučkog pokolja 33 Hrvata, žena, staraca i djece među kojima je bila i četverogodišnja djevojčica, govori da i nije bilo razlike između Ashdowna i muslimanskih ubojica.
 
Zločini povezuju zločince. I Ashdown, i Komšić, a vjerojatno i Kavazović, znali su i znaju gdje je zatrpano još 17 hrvatskih žrtava iz tog sela između Mostara i Jablanice koje se i danas vode nestalim. I umjesto da su ta dva muslimansko-bošnjačka lidera na taj dan otišli u Grabovicu i poklonili se nedužnim hrvatskim žrtvama, i pokazali masovnu grobnicu onih 17 za kojima se još uvijek traga, oni odlaze u London na poklon onome koji je nepravdom i zločinom obespravljivao, prisiljavao na odlazak, hrvatski narod. Taj odlazak britanskom salveta političaru na grob veliko je muslimansko-bošnjačko podebljavanje postojećih diobenih zidova i temelj budućih. Ali to je i znak stvarne neodrživosti Bosne i Hercegovine, onakve kakvu je taj trojac gradio i ovaj dvojac i dalje gradi. Takva Bosna i Hercegovina bila bi isključivo muslimanska i salvet-politička, koja bi u konačnici bila i stvarna salveta kojom bi se svi drugi, a i ta dvojka, brisali od prljavštine kakvom su je trajno uprljali.
 
Brisali se ali ne bi mogli i obrisati, jer povijest što zabilježi nikakvi velikobritanski salveta političari, bošnjački politički i vojni lideri, niti muslimanski vjerski poglavari ne mogu ispraviti, niti poništiti.
 
Komšićev govor u Londonu o svom ratnom putu u muslimanskoj Armiji Bosne i Hercegovine tijekom građansko-vjerskog beha sukoba za teritorij, i ne otkrivanje mjesta masovnih hrvatskih grobnica prosutih prostorima kroz koje je prošao da bi se okitio zlatnim ljiljanom, pravo je hrvatskog naroda na svoj teritorijalni entitet. U granicama u kojima je unesen u daytonske pregovore, ispunjene nepravdom čovjeka kojemu su se otišli pokloniti, i potvrditi da ne odustaju od unitarne i islamizirane Bosne i Hercegovine. Gotovo dvadeset i pet godina se potvrđuje neodrživost Ashdownove, i muslimansko-bošnjačke unitarizirane i islamizirane Bosne i Hercegovine, što je razlog traženja nekog novog modela ili potvrđivanje onakvog kakav je bio iscrtan nacionalnim, dijelom i vjerskim, vojskama koje su se između se borile.
 
Tri različite vojske s različitim ciljevima i pogledima buduće Bosne i Hercegovine u građansko-vjerskom ratnom sukobu za teritorij, pokazale su održivu budućnost beha zajednice triju nacionalnih entiteta, bošnjačkog, hrvatskog i srpskog. Sve drugo je samo proces muslimansko-bošnjačkog gladomora sva tri naroda.
 

Vinko Đotlo