Get Adobe Flash player
Zašto nije spomenula krčki pršut?

Zašto nije spomenula krčki pršut?

Zastupnica Strenja Linić s kulenom napala kolege anesteziologe iz...

Plenković - despot u svilenim rukavicama

Plenković - despot u svilenim rukavicama

Servilni europski poslušnik i okrutni domaći...

Tko podržava Andreja Plenkovića?

Tko podržava Andreja Plenkovića?

Hrvatski narode, vadi glavu iz pijeska     Zbog...

Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

Domoljubnim Hrvatima prijeti onaj koji je uništio Istru i...

Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

Sve što radi je čista prijevara, obmana, silovanje zdrave pameti,...

  • Zašto nije spomenula krčki pršut?

    Zašto nije spomenula krčki pršut?

    četvrtak, 18. listopada 2018. 16:57
  • Plenković - despot u svilenim rukavicama

    Plenković - despot u svilenim rukavicama

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:22
  • Tko podržava Andreja Plenkovića?

    Tko podržava Andreja Plenkovića?

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:18
  • Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

    Prijeteće poruke Ivana Jakovčića

    srijeda, 17. listopada 2018. 13:16
  • Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

    Ministar razdjelnik - onaj koji vara i krade

    četvrtak, 18. listopada 2018. 18:48

Dosadašnji nazivi ulica »Zaobilaznica« i »Obilazna cesta« zamjenjuju se nazivom »Ulica pobijenih franjevaca«

 
 
Kako izvješćuje službeni portal grada Širokog Brijega sirokibrijeg.ba, 30. rujna, na 31. sjednici Gradskog vijeća Široki Brijeg jednoglasno je usvojena odluka o obilježavanju ulica i trgova imenima i zgrada brojevima na području Grada Širokog Brijega. Prema toj odluci dosadašnji nazivi ulica »Zaobilaznica« i »Obilazna cesta« zamjenjuju se nazivom »Ulica pobijenih franjevaca«.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT3S5ID3oTLYL8TO2U9Q-Fcycwm2Hhfe_AXMYE7EPlpngdvXMMh9A
Ova ulica odvaja se od Trga Sv. Ante preko mosta na rijeci Ugrovači, zatim preko mosta na rijeci Lištici do spoja s Ulicom fra Didaka Buntića na kraju urbanog područja. Ovime je Široki Brijeg, kome su fratri bili začetnici i predvoditelji razvoja, još jednom odao dostojnu počast fratrima pobijenima za vrijeme i nakon Drugog svjetskog rata i doprinio obilježavanju 70. obljetnice tog strašnog događaja i ubojstva mnoštva puka Božjega po križnim putevima i raznim jamama.
 

Vicepostulatura

Podjela započela u Beogradu, a zapečaćena u Daytonu

 
 
Daleko od Bosne i Hercegovine u vojnoj bazi oružja za masovno ubijanje, jedina svjetska imperija koji je uveo jednoumlje u svjetskoj politici, sklepana je daytonska Bosna i Hercegovina, ne po volji i pravima svojih nacionalnih i vjerskih sastavnica, već po hirovima američkog tenk pregovarača. Danas, dvadeset godina poslije tog američkog mirnodopskog ubojstva Bosne i Hercegovine, u zemlji se slavi  i obilježava, žaluje i od nekih ne prihvaća ta 20. obljetnica tog silom i oružjem, daleko ubojitijim negoli se koristilo u beha sukobu, sklopljenim (ne)sporazuma.
http://glasbrotnja.net/wp-content/uploads/2015/01/alija-izetbegovic-and-slobodan-milosevic.jpg
TVORCI SEPARATNOG TAJNOG SPORAZUMA PROTIV HRVATA - Slobodan Milošević i Alija Izetbegović
 
Dobitnici u Daytonu, Srbi u genocidnoj Republici srpskoj, i Bošnjaci u Federaciji Bosne i Hercegovine koja je na putu da postane isto etnički i vjerski čisto muslimanska, s razlogom obilježavaju Dayton, slave njegovu nepravdu i prave planove finalizacije diobe zemlje. Prepucavanja između Srba i Bošnjaka paravan je prljave međusobne igre koju igraju s ciljem da daytoniste sudce te igre bez granica i pravila nagovore da Hrvate potpuno isključe sa beha političkog i svakog drugog terena. Mnogi su beha Hrvati, sudcima međunarodne zajednice, u osobama visokih predstavnika, u ova dva desetljeća daytonske igre u Bosni i Hercegovini, već isključeni iz političke beha igre, i ne će trebati još dugo da dignu crveni karton i za onaj mali ostatak ostataka i pokažu im put u političku svlačionicu. Stoga Srbi i Bošnjaci s razlogom slave i obilježavaju 20. godina mirnodopskog etničkog i vjerskog čišćenja svojih entiteta, što su im daytonisti dodijelili kao nagradu za genocid nad najmalobrojnijim beha hrvatskim narodom. Dayton im je legalizirao genocid, te potvrdno priznao srpsko-muslimanske tajne beogradske pregovore diobe Bosne i Hercegovine. Još veći razlog za obilježavanje 20. godišnjice, pa moglo bi se reći genocidnog Daytonskog nametnutog (ne)sporazuma, Srbima i današnjim Bošnjacima je činjenica da je Dayton izbrisao treću beha stranu, Hrvate, što im je olakšalo i ubrzalo dovršetak procesa diobe zemlje.
 
Američki tenk-pregovarač u strahu pred ruskim svrstavanjem na srpsku stranu, i pred velikim zalogajem što su mu ga ponudile naftom bogate islamske zemlje koje su bile na strani beha Muslimana, staljinovsko-hitlerovskom je naredbom izbrisao i prognao beha Hrvate iz Bosne i Hercegovine, a time i zapadnu europsku civilizaciju i kulturu sa tog europskog dijela. No, daytonskim izgonom Hrvata iz Bosne i Hercegovine, što je ravno onom ratnom srpskom i muslimanskom etničkom čišćenju 300 tisuća Hrvata katolika, i Bosna i Hercegovina je zauvijek istjerana iz Europe, i predata dvama suvremenim nacionalističko-vjerskim ekstremizmima, velikosrpskom secesionizmu i separatizmu, i muslimansko-bošnjačkom unitarističko vjerskom islamizmu. Zbog toga se može reći, u ovoj 20-oj godišnjici tenkovskog Daytona, legla najve-e povijesne nepravde, legalizatora genocida i etničkog čišćenja, da je u tom američkom gradu rat u Bosni i Hercegovini prekinut, ali ne i zaustavljen. Nepravda i genocid nikada u povijesti čovječanstva nisu ratove zaustavili, oni su ih samo prekidali. Potvrdio je to i Dayton priznanjem genocida kao sredstva za stvaranje genocidnih entiteta i legalizacijom nepravde, oružjem za mirnodopsko istrjebljenje, obespravljenost i deteritorijalnost suverenog i konstitutivnog naroda. Dayton je stoga početak amerikanizacije Europe.
 
Dayton je legaliziranjem nepravde i priznanjem genocida na neki način ugradio u Bosnu i Hercegovinu politički „bajpas“ kako bi malo preživjela i poslužila za političko eksperimentiranje u obliku tri naroda dva etnički i vjerski čista entiteta. Od tada do danas, duga dva desetljeća eksperimentiranja, iživljavanja na beha pacijentu, daytonisti ništa nisu učinili da bolesnik ozdravi i zaživi, kao zajednica svojih nacionalnih i vjerski krvotoka.
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSk62nd3P5DdUpCkWlUObS6BLU0BVupChKD5oqLr08pCAhPFEodGA
Postdaytonskim šerifovanjem visokih predstavnika svjetske zajednice u Bosni i Hercegovini, nastavak je etničkog i vjerskog čišćenja hrvatsko-katoličkog identiteta u oba dijela podijeljene zemlje. Manji  beha entitet je gotovo sto posto srbijaniziran, a veći pak islamiziran. Time su Republika srpska postala politička samoposluga Srbima, a Federacija Bošnjacima. U tom ratu protiv Hrvata, koji i dalje traje u daytonskoj beha tvorevini, pomogli su im u ovih dvadeset godina Daytona i visoki međunarodni predstavnici diktatorskim smjenama  legalno izabranih hrvatskih dužnosnika, tenkovskim upadima u hrvatske banke, zabranama TV programa na hrvatskom jeziku, isilovskim protivljenjima ravnopravnom hrvatskom teritorijaliziranju, entitetiziranju. I tu suvremenost daytonske Bosne i Hercegovine svjetska zajednica, kao i Srbi i Bošnjaci, upisuju sebi kao zasluge i razloge za obilježavanje 20. obljetnice, tog najsramotnijeg, prisilno prekinutog, ali ne i zaustavljenog beha rata.
 
Da su daytonisti uistinu beha rat zaustavili, a to je moguće jedino pravdom prema svim zaraćenim stranama, tada se ne bi dogodilo u tom postdaytonskom mirnodopskom ratu da iz Bosne i Hercegovine nestane oko 100 tisuća Hrvata. Da je beha rat prekinut ne bi se moglo događati da Srbi od Daytona uzimaju šta im se sviđa i bacaju u svoja politička kolica. A ako nešto nema na tim daytonskim policama ubrzo ga proizvedu za svoje potrebe i stave na police samoposluge. Uvijek se na tim političkim policama u genocidnoj Republici srpskoj nudi samo srpsko, srpski jezik, srpsko pravo, srpska zabrana povratka Hrvatima i Bošnjacima. U etnički i vjerski čistoj velikosrpskoj samoposluzi, a šta bi drugo i moglo se nuditi, u ovih dvadeset godina Daytona koji im je to i omogučio, osim velikosrpstva. U drugoj beha daytonskoj tvorevini, bošnjačkoj političkoj samoposluzi, pod lažnim imenom federacija, bez ikakvih federalnih normi i zakona, nudi se, pak, samo muslimansko islamsko. Bošnjački unitarizam i centralizam, islamizam i osmanizam, koji poput muslimanskih emigranata marširaju u Bosnu i Hercegovinu, zabrana povratka Hrvata, neotkrivanje masovnih grobnica njihovih žrtava, zabrana televizijskih programa na hrvatskom jeziku, te iznad svega, isilovska zabrana i spomena hrvatskog prava na entitet.
 
Dvobojna nacionalno-vjerska, srpsko-bošnjačka, pravoslavno-islamska slika tronacionalne, trovjerske Bosne i Hercegovine  dvadeset godina poslije Daytona i daytonske političke agresije na beha Hrvate. Dvadeset godina konstantnog bošnjačkog tumačenja, i izgradnje federacije kao unitarno-centralističkog muslimanskog entiteta u kojem nekažnjeno traju ubijanja hrvatskih povratnika, mirnodopski je progon Hrvata. Uspjeh Daytona i razlog srpsko, bošnjačko, svjetskog obilježavanja 20 godina Daytona, najveće sramote svjetske zajednice, je u činjenicama čistog srpskog entiteta, i gotovo isto tako čistog bošnjačkog, te hrvatskog nestajanja,  pa i nestanka same Bosne i Hercegovine, čija dioba je dogovorena između Srba i Muslimana u Beogradu, a u Daytonu priznata i ozakonjena.
 

Vinko Đotlo

U Daytonu je (is)planiran zločinački pothvat tenk-pregovarača

 
 
Suvremena bremenitost Bosne i Hercegovine traži žurni sastanak novih daytonista, onih koji su žrtve ovog zabetoniranog pa i propadajućeg stanja, koje je posljedica nepravde izbačene iz Daytona i daytonskog političkog laboratorija. Iz laboratorija u kojem se eksperimentira s ljudima i ljudskim sudbinama, iz istog onog u kojem se eksperimentira nekom novom strategijom održavanja rata mirom. Mirom u Bosni i Hercegovini koji je, po svim definicijama okupatorskih ratova, zapravo rat. Rat koji zaista nije onaj zaustavljeni u Daytonu, ali jest nastavak onoga koji je započet, i vođen, u Bosni i Hercegovini.
http://www.vecernji.ba/media/cache/f2/d1/f2d1ae4f507b1b9fd131f09295ce73be.jpg
Za nastavak rata u Bosni i Hercegovini, poslije Daytona koji se neopravdano, ne zaslužno, kiti perjem mira, može se ustvrditi, uz to što je nastavak građansko-konfesionalnog beha sukoba za teritorij i jedan oblik hladnog rata u podijeljenom „svijetu u malom“. Onog hladnog rata iz prošlosti podijeljenog svijeta, kada je svjetski mir održavao strah od modernog oružja za masovno uništenje. Mirnodopski rat u Bosni i Hercegovini sličan je onom hladnom svjetskom ratu i po činjenici da je Bosna i Hercegovina, kao začetnik nekih, napose ovog rata iz devedesetih godina prošlog XX. stoljeća, izašla kao podijeljena zemlja. Svijet ju je u nekoj američkoj „jalti“ podijelio. Podijeljena između sudionika rata i sukoba interesa koji se lome na tom prelomljenom dijelu još uvijek neujedinjene Europe. I današnji mir u Bosni i Hercegovini održava svjetski zapadni strah od islamskog vjerskog terorizma, koji cunamijski ruši sve stečevine slobodnog i demokratskog, pa zašto ne reći i kršćanskog svijeta. Ne može se zvati mirom, jer to mir nikako nije, daytonskom nepravdom zabetonirano genocidno ratno stanje, koje u svom tinjajućem panju nije ugašeno. Daytonom je zapravo rat u Bosni i Hercegovini još više potpaljen i naložen dvijema cijepanicama koje će, na žalost, još dugo goriti sve do jednog neminovnog i bezalternativnog pravednog rješenja te ratne buktinje, koju svakim danom sve više lože kako izvana tako i iznutra.
 
Mir, uz sve druge kockice koje ga čine mozaično i nezamjenjivo vrijednom kategorijom ljudske civilizacije ima zadaću jamstvo povratka svih prognanih i izbjeglih žrtava rata. To bi trebala biti najveća snaga i vrijednost mira, budući da se povratkom prognanika i izbjegli jamči i sigurnost onima koji su ostali tijekom sukoba na svojim ognjištima. No, na žalost, daytonski mir na tom dijelu svoje vrijednote, ne samo da nije ućinio ništa, već zbog toga što je potakao, zapravo sudjelovao svojim nećinjenjem u velikoj mjeri u progonu onih koji su bili ostali i tijekom rata u svojim domovima na svojim prostorima.
 
Potvrđuje to činjenica brojke od 100 tisuća daytonskim „mirom“ prognanih Hrvata u ova dva desetljeća daytonskog eksperimentiranja u podijeljenoj Bosni i Hercegovini. To je jedna četvrtina od onih prognanih Hrvata u ratu, bilo od strane Srba ili Muslimana. Sto tisuća prognanih Hrvata u daytonskom (ne)miru, nepravdom kao oružjem daytonskog mira, dvoentitetsko podijeljena tronacionalna Bosna i Hercegovina, znak je kako u toj zemlji nema istinskog mira, i da rat traje. Nije mir samo stanje utihnutog oružja, i odsutnost oružanog sukoba dviju ili više, u beha slučaju triju strana. Zar je ovo mir, zasigurno da nije. Ovo je nastavak beha sukoba samo drugim sredstvima, ali jednako razarajući, najvidljivije u etničkom čišćenju koje traje dva desetljeća. Etničko čišćenje je i svaki ubijeni hrvatski povratnik, i svaka bošnjačka zabrana Hrvatima na svoj TV program, na svoje škole na hrvatskom jeziku. Etničko čišćenje je i bošnjačko odbijanje hrvatskog traženja novog, pravednog za sve tri njena naroda, ustroja Bosne i Hercegovine, koje je jedino u troentitetiziranju tronacionalne zajednice. Etničko je čišćenje Hrvata i bošnjačko skrivanje masovnih grobnica poubijani i masakrirani hrvatskih civila i vojnika, (Maljine), kao i nekažnjavanje zločinaca iz reda svog naroda (Mlaćo) i drugi.
https://i.guim.co.uk/img/media/321803bdbce4df70c9202836567cb286e9c7ca1d/0_342_4684_2811/master/4684.jpg?w=620&q=85&auto=format&sharp=10&s=da8e746e0e4b063b12a95cd8af46f4c7
I zbog toga je daytonski „mir“ u Bosni i Hercegovini daleko gore i teže stanje od hladnog rata, koji je desetljećima osiguravao i čuvao svjetski mir. Posljedice daytonskog „mira“ su gotovo ravne onim iz vremena hladnog rata, koji je dijelio, ali kao takav i ne ujedinio, svijet. Kako onda, s kojim argumentima i pokazateljima očekivati da beha hladni rat, zamrznut u Daytonu, donese, bilo mir, bilo ujedninjenje Bosne i Hercegovine. To su očekivanja veliki iluzionista, jer mir se ne može graditi na nepravdi.
 
Kako je rat djelo nepravde i laži, tako je i mir djelo pravde i istine. Na žalost, u svem svom siromaštvu, gotovo svakog predznaka, a koje je vjerni polutisućljetni suputnik Bosne i Hercegovine, pa čak i dio njenog identiteta, ta zemlja je danas, kao možda nikad dosad, najsiromašnija u pravdi i istini. I ono malo,  što je bilo prije građansko konfesionalnog sukoba za teritorij, pravde u nepravednoj, i istine u prisilnoj istini, Bosne i Hercegovine, Dayton je potpuno urušio, kako bi taj prostor proglasio, i potvrdio, nastambom tamo neki balkanskih plemena, koja se u povijesnim razdobljima ubijaju i međusobno istrjebljuju.
 
Time su daytonisti, napose tenk pregovarač, što je dio izvozne „tenk demokracije“ u svijetu, pretvorili u suvremenu svjetsku arenu, sukoba malobrojnijeg hrvatskog Davida i brojnijeg srpskog i bošnjačkog Golijata. Prebrojavši nacionalna i vjerska krvna zrnca beha plemena brojnijima daytonisti označiše rezervate, Srbima tzv. Republiku srpsku, Muslimanima federaciju, a onaj malobrojniji plemenski dio, Hrvate, predadoše im na odstrjel, koji traje dva desetljeća.
 
Naime, nakon što je u američkoj vojnoj bazi Dayton američki tenk-pregovarač obespravio, politički vojno razoružao hrvatski narod u Bosni i Hercegovini, a ćime je Dayton postao na neki način nastavak Križnog puta Hrvata, ostavio ga je tada tako bespomoćna u federacijskim i republičko srpskim lancima da sam bije bitku i za sebe i za svjetsku pravdu u cjelini. Prvi korak hrvatskog uspjeha na tom svjetskom bojnom polju za pravdu i pravednost je demokratska prisila svjetske zajednice da Bosnu i Hercegovinu ustroje na načelu tri naroda, tri entiteta. To je jedino pravedno, europsko i demokratsko rješenje, koje ispunjava sve suvremene norme ljudskih prava i nacionalnih sloboda. Jedino tako uređena Bosna i Hercegovina ispravlja „planirani zločinački pothvat tenk pregovarača“ i srpsko-muslimanske tajne pregovore podjele zemlje.
 
U ovoj muslimansko-emigrantskoj invaziji na Europu i europske vrijednosti, na europski kršćanski identitet, kroz opravdani strah Europljana od ove mirne okupacije, „okupacije nogom“ kako se čuju glasovi islamskih vjerskih vođa iz država iz koje emigranti marširaju, može se i mora razumjeti i strah Hrvata u Bosni i Hercegovini od povratka osmanizma, od islamskog radikaliziranja beha Federacije i od daytonske nepravde koja im je nanesena.
 

Vinko Đotlo

Anketa

Tko će pobijediti u sukobu između Plenkovića i Brkića?

Subota, 20/10/2018

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 917 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević