Get Adobe Flash player

Principi Sinarkije se oslanjaju na provođenje ideja institucije koje su zasnovane na duhovnim i društvenim temeljima

 

"Neka mojih služitelja bude malo i tajnih.
Oni će vladati mnoštvom i znanim."
Knjiga zakona - Liber AL vel Legis
 
Sinarkija predpostavlja vladavinu svijetom od strane elite prosvijetljenih inicijata. Ovo je svjetska vlada u formi institucije koja upravlja čovječanstvom na osnovi najviših duhovnih i društvenih principa. Sinarkija je više od političkog pokreta jer podrazumijeva osjetljivost na historiju i evoluciju ljudske rase, razvoj i promjenu društvenih zakona koji se mijenjaju. Pojedini ljudi bajkovito vjeruju u postojanje duhovno superiornih bića - Prosvijetljenih Inicijata - Tajnih Majstora - koji obitavaju u sjenci historije i upravljaju historijskim procesima putem svojih umnih i duhovnih moći. Postoji vjerovanje da je mjesto u kojem oni obitavaju nazvano Agarta ili Šambala i da se ono nalazi u Indiji, na Tibetu. Tajni svijet Agarte je u izobilju Mudrosti koje je dostupno čovječanstvu putem inicijacija tajnih redova. Tajni redovi i Bratstva su samo uvod u istinsku Mudrost koja izvire iz Šambale. Može se reći da se nad kaosom i anarkijom teži upravljati svijetom putem Sinarkije.
http://1.bp.blogspot.com/-p7Wv0ivmWp4/URR_8ycFK2I/AAAAAAAAB0U/B1YFIc7QArc/s1600/universe-11.jpg
Principi Sinarkije se oslanjaju na provođenje ideja institucije koje su zasnovane na duhovnim i društvenim temeljima. Sinarkija je zasnovana na principima, za razliku od anarkije ona predstavlja Red i Hijerarhiju kojom upravlja Autoritet. Autoritet kontrolira tri najvažnija dijela društva - Religiju, Vojsku i Obrazovanje, a pod ta tri dijela spadaju ostali.
Pod Edukacijom se ubrajaju kultura, umjetnost i znanost.
Pod Zakonom se ubrajaju sudovi, policija, vojska i vanjski odnosi.
Pod Ekonomijom spadaju sindikati, vlade i radnička klasa.
Najviša ambicija Sinarkističke filozofije je društvo bez klasa. Samim tim sinarkističko društvo ima odgovornost nad političarima koje predvode Mudri.
Mir, pravda i prosperitet mogu biti dosegnuti kroz procese kojima prolazi društvo. Moraju se sagledati principi na kojima je civilizacija zasnovana, sveti spisi drevnih civilizacija koji sadrže vrijedne sociološke aspekte, ono što podučavaju i primijetiti odakle su došle velike civilizacije, te kako su se razvile i evoluirale.
 
Historijska lekcija je zasnovana na objedinjujućim rezultatima eksperimenata koji su izvedeni u civilizaciji. Poznavanje društvenih problema i rješavanje tih problema omogućava primjenu viših znanja. Društvo i država koji bi bili zasnovani na bilo kakvom robovskom obliku su beskorisni, a Sinarkija je jedini model vlasti koji prevladava postojeći kapitalizam, feudalizam, demokrakiju i monarkiju. Prvi impulsi k sinarkističkim federacijama su ujedinjavanje država - oni se moraju uspostaviti na ekonomskim federacijama koje povezuju ekonomske interese država, ali i ekonomiju interesa društva. Ekonomski interesi su materijalni stadij ujedinjenja svijeta. Nad materijalnim oblicima se grade drugi oblici ujedinjenja - ujedinjenje kulture, inteligencije, zakona, kontrole, rada i naposlijetku religije. Sve su to procesi koji se provode evolutivnim metodima. Ovakva ujedinjavanja poništavaju granice država. Svijet postaje jedno. Planet i čovečanstvo se ujedinjuju.
 
(Nastavak slijedi)
 

Vid Hinković

Na tri dijela bio je podijeljen Veliki Svećenički Kolegij

 
 
Prema Marquessu Alveydreu, prvobitna vlast na Zemlji, u okviru našeg čovječanstva, pripadala je crnoj rasi, koji su sve bijele sa sjevera pretvorili u robove, šo je etapa ne sasvim jasne i nedovoljno detaljno opisane predhistorije ljudske civilizacije. Eru crne rase dokrajčio je Arijevac, avatar Ram koji se pojavio na Sjeveru u vrijeme kada se sazviježđe Ovna nalazilo u sektoru zimskog solsticija (8000.-6000. pr. Krista). Alexandre Saint-Yves bijelu rasu i Arijevce u cijelini poistovjećuje s Keltima.
http://3.bp.blogspot.com/-WlD_cvjQqjg/U8SP360q-oI/AAAAAAAAFFM/TkTRpKu1OUo/s1600/Archdiagramcolor.jpg
Ram na drevnom sakralnom jeziku znači "ovan''. On osniva imperij koji obuhvaća sve prethodne sakralne centre. Materijalan jaram crne rase bio je zbačen i na zemlji je zavladala bijela duhovnost. Ram je stvorio sistem vladavine Imperijom po trodijelnom uzoru, u skladu sa sakralnom i osnovnom idejom Trojstva. Na tri dijela je bio podijeljen i Veliki Svećenički Kolegij, najviše tijelo vlasti u Imperiju koji je imao svoje analogone i odraze u različitim zemljama Imperijea.

Prvi i najviši stupanj Kolegija je proročki, čisto metafizički i transcendentan (kao danas u Damanhuru). To je stupanj neposredne božanstvenosti, kralja svijeta, čiji je prototip sam bijeli avatar Ram, stupanj potpune sinteze svih funkcija vlasti. U metafizičkim terminima, ovaj stupanj odgovara prvom licu Trojice ili Apsolutu, transcendentnom principu, nad-biću.

Drugi stupanj je svećenički, sunčani, muški, sfera bića i svjetlosti, primalac nevidljivih uticaja proročkog plana, prilagođavajući ih nižim planovima pojavnog svijeta. On se odnosi na drugu hipostazu sv. Trojice, tj. na Sina. Simboli ovog stepena su bijela boja, ovan i imperijalni orao.

Treći stupanj kolegija je carski, sfera Mjeseca, jer zemaljski carevi služe kao primaoci svećeničke svjetlosti i organizatori društvenog poretka u skladu sa "odraženim'' sunčanim uticajima svećenika. Simboli su: bik, crvena boja, golubica i odgovara trećoj trojstvenoj hipostazi, Svetome Duhu. Ovdje glavnu ulogu, također, igra simbolizam žene i njezinih reproduktivnih organa.

To je hijerarhija Ramova bijelog imperija, koja odražava najčistiji poredak i uređenje metafizičkog Bića. Sve je zasnovano na univerzalnoj harmoniji i zakonima hijerarhije "svećeničkog čina i poretka''. Sent-Iv d'Alvedr je ovakvu strukturu nazvao sinarhijom, tj. suvlašćem (suvladavinom), čime se ističe sintetičko jedinstvo triju funkcija: Proročke, Svećeničke i Carske, a u pitanjima uređenja jedne Imperije. Upravo sinarkija predstavlja za d'Alvedra sakralni, duhovni, tradicionalni, religiozni i politički ideal koji se mora ostvariti usprkos svim vanjskim okolnostima, jer je u sinarkiji u najčišćem obliku obuhvaćena apsolutna volja providnosti koja ne zavisi od historijskih konkretnosti. Nekoliko vijekova nakon Ramovog povlačenja s poslova upravljanja sakralnim (svetim) Imperijem, u Indiji dolazi do sakralno-političke katastrofe. Dogodio se ustanak princa Irshua, koji nije imao samo za cilj da osvoji vlast, na koju nije imao prava prema zakonima Rama, nego je izvršio i religioznu revoluciju, paradigmu svih kasnijih historijskih revolucija, ustanak trećeg, carskog, stupnja protiv dvaju viših, a naročito protiv drugog, Svećeničkog. Irshu ima pretenzije na cjelokupnu vlast u Indiji i proglašava dovoljnost samo jednog stupnja, Carskog. Njegovom ustanku pridružili su se svi anarkični i antinomizmu skloni elementi, potomci Crnih kraljeva, nezadovoljni integracijom u sustav Rama, prijestupnici kastinskih i religioznih propisa, služitelji kulta teleta koji je pethodio carskim reformama ovna i drugi. Simboli ustanka postali su crvena boja, bik i polumjesec. U Indiji su Irshu i njegove pristalice pretrpjeli poraz, ali val Revolucije je zapljusnuo sve kontinente, stvorivši niz anti-svećeničkih i antitrojstvenih revolucija. Irshuizam se vidi i u osvajanju Egipta od strane Hiksa, u imperatorskom purpuru Rima, u najezdama turanskih obožavatelja bika (turskih naroda) na obožavatelje ovna (Irance), itd. Sent-Iv povezuje irshuizam (cezarizam) s monoteizmom, a ramizam s trojnosti. Najviši kolegij ima tri stupnja, a irshuistički monarhizam samo jedan. Irshuova revolucija u religioznoj sferi može biti određena kao odricanje transcendentnog principa i duhovne vlasti, što ne znači i ateizam.
 
(Nastavak slijedi)
 

Vid Hinković

Masonerija je prvi i najevidentniji sloj sustava sinarkije

 
 
Meritokracija je oblik oligarhijske vladavine u kojoj je vlast ograničena na osobe koje se od ostatka stanovništva razlikuju superiornim fizičkim ili mentalnim sposobnostima, odnosno zaslugama za državu, društvo ili organizaciju.
http://2.bp.blogspot.com/-8gP6fqdpv_o/UTGIMkERcQI/AAAAAAAAI1E/WAHl3vTLugE/s1600/PopeLeoXiii.jpg
Papa Leon XIII. (1810. - 1903.)

Strategija razvoja čovječanstva i evolucije planeta je skrivena u umovima i svijesti skrivenih vladara, a ta strategija se ne oslanja samo na iskustvo povijesti i inteligenciju znanosti i filozofije, već i na duhovne utjecaje. Tko može vladati post-industrijskim svetom? Povijest pokazuje da se nove civilizacije obično uzdižu na ruševinama i nakon propasti prethodne. Kad se uključi ideja globalnog rata sveo bi, vjerojatno, tu naciju na šačicu ljudi koja ne bi imala kompletan sustav, niti vlast, ni dovoljan broj populacije da postoji kao nacija. Svjetske religije, same po sebi su vrlo militantne i agresivne, kako u domeni elitizma tako i na ekonomskom planu. Kao zatvoreni sustavi one će se u određenom momentu raspasti ili raspršiti, ili će svojom agresivnošću gurati svijet u propast sukobom s 'oponentima' vjere, a zbog dominacije nad populacijom i ekonomskim elementima.
 
Masonerija, kao globalna organizacija, ima najsnažniju tradiciju tajnosti, smisla predodređenosti i dokazala je sposobnost da uspostavlja nacije prema masonskim principima i redu. Tijekom povijesti Masoni su bili članovi vlada, službi, vojske i poslovanja na svim nivoima i svojim utjecajem usmjeravali su razvoj događaja, posjeduju potencijal u smislu inteligencije i moralnosti, za upravljanje cjelokupnim sustavom. Gotovo sve vlasti, gotovo svih država na svijetu jesu sastavljene od Masona. Masonerija je prvi i najevidentniji sloj sustava Sinarkije. Ipak, Slobodno zidarstvo predstavlja samo školu u kojoj se određeni ljudi razvijaju kvalitetnim obrazovanjem, te odakle tek pojedini bivaju uključeni u više hijerarhije sinarkističkog modela, a zbog svoje veze s bezbožnim svijetom, Slobodno zidarstvo je i polje djelovanja kroz koje djeluju sinarkistički utjecaji. Masonerija ne kroji sudbinu svijeta, ona je samo provodi. Svako tajno društvo posjeduje specifičnosti za domenu u kojoj tajno postoji, počevši od klubova u školama i sveučilištima, klubova po ekonomskim i socijalnim standardima, tajnih društava religiozne, hermetičke i okultne prirode i drugoga. Svaka struktura ima dodirni sloj s materijalnim svijetom, tzv. vanjski red, a masoni tako imaju "Plave Lože", iznad njih "Crvene", a iznad pak ovih, čega ni Masoni nisu svjesni, druge nadmasonske strukture kojima samo rijetki, meritokratski odabrani, pripadaju.

Što bi bilo pravednije po društvo nego da vladaju najsposobniji, a u čiju bi sposobnost i te kako ulazila moralna dimenzija. Aristokracija u pravom smislu riječi, ali bez protekcije, koliko je čovjek sposoban za to na ovom nivou svjesnosti. Ovo su ideje približno slične Platonovim (izloženim u "Republici") po kome vlast kontrolira prosvijetljena elitna grupa u domenama religioznih, društvenih, političkih i ekonomskih institucija. Najveća inspiracija Alexandrea Saint-Yves, Marquessa Alveydrea (26. III. 1842. - 5. II. 1909.), francuskoga okultista, koji je prilagodio djela Fabre d'Olivet (1767.-1825.), a zauzvrat je svoje zamisli prilagodio Gérard Encausse alias Papus. Njegov rad na "L'Archéomètre" duboko je utjecao na mladu René Guénon. Razvio je pojam Sinarkija - udruživanje svakoga s ostalima - u političku filozofiju, a njegove ideje o ovakvoj vrsti vlasti pokazale su utjecaj na politiku i okultno.
 
Saint-Yvesovainspiracija bili su vitezovi Templari (preteča Masonerije) koje je predstavio kao potpuni primjer povijesnog pokazivanja sinarkije. Alexandre Saint-Yves, Marquess Alveydre je imao bliske ezoterijske kontakte s predstavnicima europskih i istočnjačkih (naročito hindu) inicijacijskih organizacija od kojih je preuzeo mnoge aspekte svoje doktrine. Njegov učitelj i inspirator bio je francuski ezoteričar Antoine Fabre d'Olivet (1762.-1825.). Indijski filozofi mu predstavljaju svoju kulturu i društveno-političke koncepte koji navodno izviru i bivaju upravljani iz Agarte, duhovnog carstva. Impresioniran ovim konceptom u sinarkiju uključuje ideje o skrivenim Majstorima, Adeptima i Tajnim Inicijatima - upraviteljima i navigatorima s unutarnjih viših planova egzistencije. Ove ideje su snažno utjecale i na religijske filozofe tog doba: Helenu Blavatsku, Alice Bailey, Rudolfa Steinera, Maxa Heindla i druge.
 
Sinarkija je u srži društvene filozofije Martinističkog pokreta, utkana u Ordre Martiniste et Synarchique, koji postoji u izvjesnom broju zemalja svijeta. Martinistički redovi se po svojoj strukturi i filozofiji iznad Masonerije. Novi Svjetski Poredak kao ustrojstvo svijeta s jednom vlašću teži da se uspostavi prema modelima UN-a, EU-a, Svjetske trgovinske organizacije, SAD-a i sličnih, čija bi ekonomska vezanost bila nadređena teološkim znanjem, što je i uvjet za sinarkističko društvo, tj. za zaokruživanje sustava je neophodno uvođenje novog religioznog i duhovnog elementa, koji se ostvaruje putem utjecaja i povezivanja tajnih ekonomskih društava s tajnim okultnim bratstvima. Saint-Yves je uveo u shvaćanja filozofa ideju o "korijenskim rasama" i naveo je postojanje izvjesnog "Velikog Bijelog Bratstva" kao vrha svih struktura sinarkije. Čovječanstvo, trenutačno, predstavlja petu korijensku rasu, peti razvojni stadij ljudske svijesti, a grupa Mudraca iz Velikog Bijelog Bratstva nadgleda ljudske aktivnosti i preko skrivenih struktura promovira i provodi sinarkistička načela. Velikim Bijelim Bratstvom upravlja kralj svijeta, Rex Mundi.
 
(Nastavak slijedi)
 

Vid Hinković

Anketa

Treba li obustaviti postojeće sudski neutemeljene postupke protiv Zdravka Mamića?

Utorak, 17/07/2018

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1225 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević