Get Adobe Flash player
Jelena Lovrić amnestira pokolj u Borovu Selu

Jelena Lovrić amnestira pokolj u Borovu Selu

Pogledajte kako Jelena brani ubojice hrvatskih redarstvenika, a kroz njih...

Veljko Kajtazi i velikoromske laži

Veljko Kajtazi i velikoromske laži

Godine 1964. Jugoslavija je objavila da je u Drugome svjetskom ratu...

Srpski

Srpski "gubici" idu do 2,5 milijuna!

Taško Vasiljev: Partizanska djeca dobro su izbrojila broj ubijenih...

Politika trula – šport zdrav!

Politika trula – šport zdrav!

Čekam dan kada će hrvatska država početi promišljati kako je...

Bljedoliki Indijanac Ante Josipovića

Bljedoliki Indijanac Ante Josipovića

Nenadana muškost anemičnog Ive, od milja zvanog...

  • Jelena Lovrić amnestira pokolj u Borovu Selu

    Jelena Lovrić amnestira pokolj u Borovu Selu

    četvrtak, 22. kolovoza 2019. 10:04
  • Veljko Kajtazi i velikoromske laži

    Veljko Kajtazi i velikoromske laži

    ponedjeljak, 19. kolovoza 2019. 16:20
  • Srpski

    Srpski "gubici" idu do 2,5 milijuna!

    ponedjeljak, 19. kolovoza 2019. 16:24
  • Politika trula – šport zdrav!

    Politika trula – šport zdrav!

    ponedjeljak, 19. kolovoza 2019. 16:16
  • Bljedoliki Indijanac Ante Josipovića

    Bljedoliki Indijanac Ante Josipovića

    ponedjeljak, 19. kolovoza 2019. 16:10

U sjeni ideoloških svađa četiri izvora vode potiho prešla u ruke stranaca

 
 
Znate sigurno stihove hrvatske himne, i među njima one: “Teci Savo, Dravo teci/Niti Dunav silu gubi/Sinje more svijetu reci/Da svoj narod Hrvat ljubi…” Lijepo stihovi, moćni, emotivni, jel’da. E, ali onaj dio o ljubavi prema svome narodu i domovini, mogli bismo, bogme, ozbiljno problematizirati.
https://us.123rf.com/450wm/viteethumb/viteethumb1607/viteethumb160700197/60381820-water-tap-with-water-drop-outdoor-green-park-background.jpg?ver=6
Prije pet dana portal Politika Plus donio je tekst o tome da potiho, bez ikakve prašine, i bez ikakvog objašnjenja koje bi izvršna vlasti i mjerodavne institucije ponudile svojim građanima/narodu kojeg Hrvat ljubi, izvori pitke vode kojima su raspolagale neke hrvatske tvrtke prelaze u ruke stranaca. Nakon toga, nikome išta! Od nikoga glasa čuti nije! Većina medija se za to nije uhvatila. Ne nosi se ta vodena roba.
 
TRAŽIMO REAKCIJU VLADE, PREDSJEDNICE, DORH-a…
 
Voda nema političku boju. Važnije su svađe u vezi ustaša i partizana, važnije su prepirke oko uličnih i spomen-ploča, nego voda koja bi Hrvatskoj trebala biti svetinja.Tekst s portala Politika Plus prenosimo u cijelosti. I zahtijevamo da se o navodima oglase Vlada, Ministarstvo gospodarstva, predsjednica Kolinda Grabar Kitarović, DORH, Hrvatska biskupska konferencija, braniteljske udruge… – dakle, svi oni koji o svemu i svačemu imaju što reći, ali o vodi, eto, zasad ne govore.
 
ČUDNA PREDAJA NACIONALNOG BLAGA
 
“Dok nas naši političari zabavljaju poviješću o kojoj nemaju pojma, miješajući se u gospodarstvo o kojem znaju još manje, ugrožavaju nam budućnost, jer o njoj ozbiljno niti ne razmišljaju. Iskustvo pokazuje da bismo se svaki put kada nam stranke “prijete” izborima ili nekim epohalnim potezima za opće dobro morali dobro okrenuti oko sebe i vidjeti što su nam opet podvalili. Tako, dok smo mi uspjeli u dvije godine steći tri premijera i dok smo se upustili u borbu za bivšu hrvatsku kompaniju koja se bavi energijom prošlosti (naftom), ono što je zasigurno budućnost svake osobe na svijetu nestaje iz naših ruku. Naravno, u pitanju je voda.
Podravka je bez JASNOG razloga prodala Lipički studenac Slovencima. bivši vlasnik Svetog Roka neobjašnjivo JE nagomilao gubitke na punionici, pa su je u stečaju preuzeli novi vlasnici iz Saudijske Arabije. premijer je potvrdio da je Agrokor morao za kredite založiti Jamnicu, OTKRIVŠI DA JE  založeno i poljoprivredno zemljište koje ima u zakupu.  Četvrti izvor – Cetinu – preuzima offshore kompanija iz američke države Delaware – na 50 godina…
 
Na problem gubitka kontrole nad najvećim hrvatskim izvorima pitke vode upozorio je premijera Plenkovića prije više mjeseci Pokret za modernu Hrvatsku. Odgovor je naravno bio – šutnja. Mogli smo se samo nadati da podaci o gubitku kontrole nisu istinite, ali… Četiri najveća hrvatska izvora, sada je i službeno potvrđeno, više nisu u hrvatskim rukama! Ostali smo i bez Lipika i Jamnice i Svetog Roka i Cetine.
 
IZVORI ODOŠE, A DRŽAVA TO MIRNO DOPUŠTA
 
Analizirajući pozadinu predaje pojedinih izvora strancima, ne zna se koja je predaja čudnija.Podravka je bez ikakvog posebnog i opravdanog razloga prodala Lipički studenac Slovencima. Prijašnji vlasnik Svetog Roka je potpuno neobjašnjivo nagomilao velike gubitke na punionici, pa su je u stečaju preuzeli novi vlasnici iz Saudijske Arabije. Sam premijer Plenković je ovih dana potvrdio da je Agrokor “morao” za nove kredite založiti Jamnicu (ako nije prije već bila založena za kredit u Sberbanci o čemu su se pojavljivale informacije). Pri tom je vjerojatno nenamjerno izjavio da je za kredit založeno i poljoprivredno zemljište koje ima u zakupu (ili vlasništvu?!) Agrokor.  Četvrti izvor – Cetinu preuzima offshore kompanija iz američke države Delaware – na 50 godina.
Neozbiljno je, najblaže rečeno, da država sve to dopušta i mirno promatra. Jer razlog postajanja bilo koje države je zaštita nacionalnih interesa. Općih i pojedinačnih. Cilj države mora biti osiguranje budućnosti države i građana, recimo stvaranjem nacionalnog fonda, po primjeru Norveške, u čiji se fond slijeva, primjerice, sav novac od koncesija za eksploataciju silnih izvora nafte. Različite su mogućnosti. I neusporedivo važnije od ustaša i partizana. Jer trenutno prodajemo svoju budućnost i  budućnost naše djece.
 
U NAS VODA POSKUPLJUJE, U IRSKOJ BESPLATNA
 
Da bu sve bilo još spektakularnije, najavljuju nam da voda MORA hitno poskupiti – za 30 posto! I naravno – da to od nas traži Europska unija. Sad, postat će jasniji odgovori na pitanje tko će imati najviše koristi od poskupljenja pitke i mineralne vode. Ali, će postati puno nejasnije ZAŠTO u Hrvatskoj voda mora poskupjeti, a u Irskoj MOŽE  ostati besplatna?
Teško je na ovo dati pošten i fer odgovor, čak i onima koji  besramno uništavaju našu budućnost. Jer je voda trebala, mogla i morala biti dugoročni strateški resurs Republike Hrvatske. Ili se sve svodi na ono do čega dođemo koje god teme se dotaknemo – Hrvatska treba i zaslužuju i bolju vlast i bolju oporbu, neusporedivo poštenije i sposobnije političare od ovih koji nam sudbinom ravnaju već dvadeset i sedam godina… I prevode nas uporno žedne preko vode”, piše Damir Gašparović na portalu Politika Plus.
 

https://dubrovnikinsider.hr/index.php/kontakt/item/4682-u-sjeni-ideoloskih-svada-cetiri-izvora-vode-potiho-presla-u-ruke-stranaca

Hrvatski litoralni pojas nezaustavljivo prekriva agresivni neartikulirani građevinski tepih

 
 
U organizaciji Znanstvenog vijeća za turizam Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u suradnji s think tankom Polazišta i perspektive (PiP), u srijedu 5. lipnja u Knjižnici HAZU-a održan je znanstveni skup Izazovi hrvatskog turizma. Kako je istaknuo predsjednik Znanstvenog vijeća za turizam akademik Nikola Bašić, Hrvatska je, vraćajući se Europi, u njezinu riznicu prinijela i svoje prirodne i kulturne stečevine, zbog čega se hrvatski prostor prepoznaje kao neupitnu vrijednost. „Prostor je strateški resurs cjelokupnog društvenog i gospodarskog razvitka. Upravo zato naša je zadaća znati objasniti njegova svojstva, znati jasno reći što želimo s njim učiniti i kako želimo da se drugi prema njemu odnose. Hrvatskom prostoru danas najveća prijetnja dolazi upravo iz turističke potražnje, poglavito one koja na njemu parazitira stvarajući generičke ambijente, suprotne onima koji ga čine drugačijim od svakog drugog prostora.
https://www.croatiaweek.com/wp-content/uploads/2016/08/Croatia.jpg
Hrvatski litoralni pojas nezaustavljivo prekriva agresivni neartikulirani građevinski tepih, no on je tek dijelom produkt divlje gradnje, a u najvećem je dijelu produkt prostorno-planske regulacije po kojoj su izdane uredne dozvole za građenje“, rekao je akademik Bašić. Po njegovom mišljenju, nekretninski biznis treba usmjeravati prema mediteranskom urbanitetu koncentracijom građenja u gustim organičkim naseljima koja bi mogla biti zametak budućih gradova. Akademik Bašić upozorio je da turizam poprima svojstvo gospodarske monokulture jer čini gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a. „Turizam je vrlo krhak. I on ima svoju filokseru koja može lako prijeći granicu i uništiti turistički mošt“, kazao je akademik Bašić, podsjetivši na katastrofalne posljedice koje je izazvala prevelika ovisnost Dalmacije o vinogradarstvu krajem 19. stoljeća nakon pojave bolesti vinove loze. „Hrvatsko društvo i prostor ne smiju postati taoci turizma kao prevladavajućeg gospodarstva, već turizam može postati vrelom nacionalne demografske revitalizacije i prostorne rekvalifikacije. Hrvatski turizam nalazi se pred razvojnim pragom pred kojim mora usporiti rast i potaknuti procvat koji mora biti obojen bojama prepoznatljive propadnosti hrvatskom prostoru i kulturi“, zaključio je akademik Bašić.
 
Skup je otvorio predsjednik HAZU-a akademik Velimir Neidhardt koji je prezentirao najreprezentativnije objekte u Akademijinom vlasništvu na jadranskoj obali i u Zagrebu, a koji su važni kulturno-povijesni spomenici. Na skupu je govorio i ministar turizma Gari Cappelli koji je najavio da će u prvoj polovici 2020., tijekom hrvatskog predsjedanja Europskom unijom, čelnicima članica EU biti predstavljena Strategija razvoja hrvatskog turizma u idućih deset godina.
 
Siniša Topalović iz PiP-a kazao je da sve očitiji sukobi vizija i interesa dionika koji se ogledaju u narušavanju kapaciteta podnošljivosti korištenja nacionalnih javnih i prirodnih dobara, što nije ni adekvatno regulirano niti se time efikasno upravlja. „Jednako se tako razotkrivaju problemi unutar interesa i kapaciteta socijalno-demografskog i vrijednosnog supstrata Hrvatske i njezinih turističkih destinacija. Oni se tiču preferencija i vizija lokalnog stanovništva u vezi s profilom destinacija, fenomenom zapošljavanja i tržišta rada u turizmu, kapacitetom i kvalitetom javnih servisa, korištenjem prostora kao osnovnog turističkog resursa i naročito nacionalnom percepcijom turizma kao najlakšeg izvora zarade“, rekao je Topalović.
 

Marijan Lipovac

Audi e-tron je električni SUV za šport

 
 
Audi e-tron je električni SUV za šport, obitelj i slobodno vrijeme. Dugačak je 4901 mm, širok 1935 mm i visok 1616 mm pa nudi prostranost i udobnost jednog od tipičnih modela visoke klase. Uz međuosovinski razmak od 2928 mm ima dovoljno prostora za pet putnika i prtljagu. Ukupni kapacitet prtljažnika je 660 l, što taj električni SUV čini prikladnim za duga putovanja.
http://images.energetika-net.com/media/articles/nove_tehnologije/e_tron_audi-2.jpg
Učinkovitost, vozne značajke i tišina - Audi e-tron pravi je primjer iskustva vožnje nove ere. Dva električna motora snažno pokreću taj SUV, bez ikakvih emisija i gotovo nečujno, s ukupnom snagom sustava od 300 kW i okretnim momentom od 664 N m. Maksimalni okretni moment dostupan je u djeliću sekunde i osigurava ogromnu pogonsku silu. Audi e-tron ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,7 s, a maksimalna brzina je elektronički ograničena na 200 km/h.
 
Nova generacija električnog pogona na sve kotače quattro osigurava vrhunsko držanje podloge i upravljanje na bilo kojem terenu i u bilo kojim vremenskim uvjetima. Pogon osigurava kontinuiranu i potpuno promjenjivu raspodjelu pogonskog momenta između dvije osovine u djeliću sekunde. U većini slučajeva taj električni SUV uglavnom koristi stražnji električni motor kako bi se postigla najveća učinkovitost. Ako vozač zatraži više snage nego što motor može dati, električni pogon na sve kotače, prema potrebi, okretni moment raspodjeljuje i na prednju osovinu. To se također događa prediktivno čak i prije proklizavanja kotača na zaleđenoj podlozi ili pri brzom ulasku u zavoj ili u slučaju efekta podupravljanja i preupravljanja. Dinamične prednosti Audija e-tron posebno su uočljive u slučaju podloga s malim koeficijentom trenja kao što je snijeg.
 
Ključni čimbenik športskog karaktera i izvanredne poprečne dinamike je niski i središnji položaj ugradnje pogonskih komponenata. Sustav baterija je optimalno usklađen s dimenzijama modela i ugrađen između osovina u obliku tankog, širokog bloka ispod putničke kabine. To središte ravnoteže modela Audi e-tron postavlja u položaj koji je sličan kao kod limuzine. Raspodjela opterećenja između osovina savršeno je uravnotežena u omjeru gotovo 50 : 50.
 
Sa sustavom Audi drive select vozač može mijenjati karakteristike modela Audi e-tron između sedam profila, ovisno o situaciji u vožnji, uvjetima na cesti ili osobnim željama. Taj sustav također utječe na standardni zračni ovjes s prilagodljivim amortizerima. Rezultat je širok raspon između uglađene udobnosti vožnje i sportskog, stabilnog upravljanja. Pneumatske opruge se individualno namještaju prema uvjetima na cesti, ovisno o brzini i preferencijama vozača, promjenom visine vožnje u rasponu do 76 mm. Pogotovo na duljim putovanjima, manja visina vožnje poboljšava aerodinamiku, čime se povećava doseg.
 
Visoka učinkovitost: rekuperacija, aerodinamika i upravljanje toplinom
 
S jednim punjenjem baterija, Audi e-tron u sklopu ispitnog ciklusa WLTP može prijeći više od 400 km. Ta je vrijednost primarno rezultat inovativnog sustava obnavljanja energije, koji je odgovoran za do 30% dosega. Električni SUV može energiju obnoviti na dva načina: uz pomoć rekuperacije pri vožnji, kada vozač makne nogu s papučice gasa ili uz pomoć rekuperacije, kada se pritisne papučica kočnice. U oba slučaja električni motori djeluju kao generatori i kinetičku energiju vozila pretvaraju u električnu. Pri usporavanju do 0,3 G, taj električni SUV energiju obnavlja samo preko električnih motora. To pokriva više od 90% situacija u vožnji. Kočnice se ne uključuju dok vozač ne pritisne papučicu kočnice kako bi usporio vozilo silom većom od 0,3 G. One reagiraju ekstremno brzo zahvaljujući novom elektro-hidrauličkom konceptu aktiviranja. Audi je prvi proizvođač automobila na svijetu koji to upotrebljava u nekom električkom serijski proizvedenom modelu. Na primjer, pri kočenju pri brzini od 100 km/h, Audi e-tron može rekuperirati energiju s maksimalno 300 N m i 220 kW. To odgovara više od 70% njegove energije potrebne za pokretanje. Nijedan drugi serijski proizvedeni model ne može postići tu vrijednost. Elektro-hidraulički integrirani sustav kontrole kočenja, ovisno o situaciji u vožnji, odlučuje hoće li SUV za rekuperaciju koristiti električni motor, kočnice na kotačima ili kombinaciju oba sustava, s time da se to individualno provodi za svaku osovinu. Prijelaz između električnog i hidrauličnog kočenja je uglađen i homogen pa vozač to uopće ne uočava. 
 
Još jedan ključni čimbenik visoke učinkovitosti modela Audi e-tron je sofisticirana aerodinamika. Vrhunac tog koncepta su virtualna vanjska osvrtna zrcala, koja su dodatna mogućnosti i kojia su prvi put ugrađena u neki serijski proizvedeni model. U svaki nosač zrcala ugrađena je mala kamera, čije se slike prikazuju na zaslonima OLED visokog kontrasta u vozilu. Ostala aerodinamična rješenja ispunjavaju svoju svrhu skrivena od pogleda, poput zračnog ovjesa i potpuno ravne podnice s aluminijskom pločom za zaštitu visokonaponskih baterija. To smanjuje otpor zraku, baš kao i namjestivi otvori za hlađenje i ulazak zraka. Oni uključuju i kanale za hlađenje prednjih kočnica i služe kao točka prebacivanja za kompleksni sustav upravljanja toplinom sa standardnom dizalicom topline. Prednosti sustava toplinskog upravljanja uključuju nepokolebljive visoke značajke čak i pri velikom opterećenju, dugi radni vijek baterije i brzo punjenje istosmjernom strujom (DC).
 
Ako je opremljen virtualnim vanjskim osvrtnim zrcalima, Audi e-tron postiže vrijednost otpora zraka Cd = 0,27, što je vrhunski rezultat za SUV-ove. Uz tipičan način vožnje, taj koeficijent otpora zraka osigurava prednost u dosegu od približno 40 km po punjenju baterija, u odnosu na usporedivo, konvencionalno pokretano vozilo.
 
Audi e-tron je prvi serijski proizvedeni automobil koji se može puniti na stanicama za brzo punjenje s istosmjernom strujom (DC) do 150 kW. To znači da je spreman za sljedeću dugu vožnju za približno 0,5 h. Uz to, može se puniti i izmjeničnom strujom (AC) do 11 kW, odnosno do 22 kW, što je dodatna mogućnost. Audijeva usluga punjenja e-tron vlasnicima nudi pristup usluzi punjenja na gotovo 80% javnih stanica za punjenje u Europi. Bez obzira na to radi li se o izmjeničnoj ili istosmjernoj struji, 11 kW ili 150 kW, za početak postupka dovoljna je samo jedna kartica. Ta će procedura biti još praktičnija s funkcijom Plug & Charge, koja slijedi ove godine, a tada se automobil sam autorizira na stanici za punjenje i aktivira je.
 
Za punjenje kod kuće, Audi nudi razna rješenja. Standardni mobilni sustav za punjenje može se koristiti s 220 V kućnom utičnicom ili 400 V trofaznom utičnicom. Sustav punjenja connect, koji je dodatna mogućnost, udvostručuje snagu punjenja na 22 kW. U kombinaciji s kućnim sustavom upravljanja energijom nudi inteligentne funkcije kao što su punjenje kada je električna energija jeftinija ili sa solarnim izvorom energije ako je kuća opremljena fotonaponskim sustavom (sunčanom elektranom). Audijevi kupci mogu kontrolirati proces punjenja i grijanje, odnosno hlađenje unutrašnjosti vozila pomoću pametnih telefona i aplikacije myAudi. 
 
Vizualizirana elektrifikacija: vanjština i unutrašnjost
 
Audi e-tron odražava osnovni formalni idiom Audijevog dizajna prebačen u električno doba s novim, stilski definiranim detaljima. Tipično za jedan od SUV-ova te marke, Audi e-tron uključuje osmerokutnu rešetku Singleframe s okomitim letvicama. Njezin korpus je većinom zatvoren i izveden u platinasto sivoj boji što ga identificira kao potpuno električni model. U donjem rubu prednjih svjetala Matrix LED četiri vodoravne linije kreiraju specifičan e-tronov potpis dnevnih pozicijskih svjetala. Prvi put je to izravno integrirano u prednja svjetla. Izražajni dizajn područja pragova s crnim umetcima vizualizira lokaciju baterije i središte energije modela. Straga, letvice u širokom difuzoru ističu nepostojanje ispušnih cijevi. Logotip e-tron na poklopcu priključka za punjenje i čeljustima kočnica, koje su dodatna mogućnost, ističe se u signalnoj narančastoj boji koja kod Audija označava visoki napon.
 
Detalji u boji, poput tih, također su dostupni u prostranoj, prozračnoj unutrašnjosti, čiji dizajn utjelovljuje vozne značajke, inteligenciju i lakoću. Veliki luk u koji su harmonično integrirani zasloni virtualnih osvrtnih zrcala, koje su dodatna mogućnost, rasteže se preko velike armaturne ploče u stilski izvedene obloge vrata. To digitalizaciju automobila podiže na posve novu razinu. Konzola na središnjem tunelu oslanja se na otvorene bočne nosače. Iznad nje se nalazi oslonac za ruke koji se čini kao da lebdi, a uključuje integriranu ručicu za odabir prijenosa, kojom vozač upravlja palcem i kažiprstom. Lakoća i vozne značajke time su spojene u jedno.
Cijelo okružje vozača usmjereno je prema njemu, kao i dva velika na dodir osjetljiva zaslona MMI. Oni zamjenjuju gotovo svaki konvencionalni prekidač i kontrolu. Mnoge funkcije se također mogu kontrolirati sustavom kontrole prirodnim govorom. U Audijevom virtualnom kokpitu koji je dio serijske opreme vozač može odabrati dva prikaza koji sve informacije jasno prikazuju u obliku oštre grafike visoke razlučivosti. Audijev virtualni kokpit plus, koji je dodatna mogućnosti, nudi i treći prikaz koji ističe električni pogonski sustav. Sveobuhvatne značajke udobnosti u kombinaciji s visokokvalitetnim materijalima i profinjenom izradom čine da električna mobilnost bude premium iskustvo.
 
Vrhunska povezivost: informacijski sustavi i sustavi za pomoć u vožnji
 
Na njemačkom tržištu Audi e-tron standardno se oprema naprednim medijskim centrom MMI i navigacijskim sustavom plus, uključujući  funkcionalnost za LTE Advanced i Wi-Fi hot-spot. Navigacijski sustav daje inteligentne prijedloge za odredišta na osnovi prethodnih ruta, idealno nadopunjene planerom ruta e-tron. On prikazuje prikladne rute s dostupnim punionicama. Navigacijski sustav ne samo što u obzir uzima napunjenost baterija, nego i prometnu situaciju i potrebno vrijeme punjenja te ih uključuje u proračun vremena dolaska na odredište.
Razni sustavi pomoći čine da vožnja bude još opuštenija, uključujući standardnu funkciju efficiency assist. Uz predviđajuće naputke na Audijevom virtualnom kokpitu i automatsku rekuperaciju, ona vozaču pomaže u ekonomičnoj vožnji. Sustav koristi radarske senzore, slike kamere, navigacijske podatke i informacije Car-to-X za detekciju prometne okolice i rute. U kombinaciji s adaptivnim tempomatom, funkcija efficiency assist također može prediktivno kočiti i ubrzavati vozilo. Iza tih sustava pomoći nalazi se središnji kontroler sustava pomoći u vožnji, koji kontinuirano proračunava točan model okolice. Potrebni podaci se, ovisno o odabranim dodatnim mogućnostima, dobivaju iz pet radarskih senzora, šest kamera, dvanaest ultrazvučnih senzora i laserskog skenera.
Audi e-tron prvi je model te marke koji će klijentima omogućiti 'online' dodavanje određenih funkcija kada god se za njima ukaže potreba. To će biti moguće od sredine ove godine. Na primjer, LED prednja svjetla mogu se nadograditi prednjim svjetlima Matrix LED s inteligentno kontroliranim dugim svjetlima, a mogu se dodati i drugi sustavi pomoći u vožnji ili informacijsko-zabavni sustavi, kao što su digitalni radio DAB+ i Audijevo sučelje za smartphone.
 

B. L., www.energetika-net-com

Anketa

Tko će biti novi hrvatski nogometni prvak?

Petak, 23/08/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1250 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević