Get Adobe Flash player

Europa je zemljopisna i povijesna kolijevka slobodnog zidarstva

 
 
Možda nam je došlo vrijeme da bolje priopćimo svoje namjere bez otkrivanja naših obreda. Mi slobodni zidari koji živimo u slobodnim zemljama, moramo se otvoriti, ne bojati se naših razlika, ne bojati se da budemo glas koji se čuje, put koji se vidi, moramo izaći iz sjene! Tajno društvo slobodnih zidara od pamtivijeka ima osebujan status u društvu. Tajnovitost je dio njihovog djelovanja. U Opatiji je nedavno održan 4. skup masona Balkana, odnosno 4th Annual Conference Masonic Union of the Balkans. Prisustvovao mu je i François Padovani, predsjednik globalne masonske asocijacije CLIPSAS. CLIPSAS, Centre de Liaison et d’Information des Puissances Signataires de l’Appel de Strasbourg su 1961. godine u Strasburgu osnovale masonske obedijencije koje su se težile ujediniti pod istu zastavu pluralizma i tolerancije, s ciljem jačanja međusobne povezanosti. Francois Padovani je izabran za predsjednika u svibnju prošle godine u Buenos Airesu, s mandatom od tri godine. Susretljivošću čelnika Velike nacionalne lože Hrvatske, jedine hrvatske obedijencije sa središnjim sjedištem u Rijeci, omogućen nam je razgovor s predsjednikom masonske asocijacije CLIPSAS, Françoisom Padovanijem.
http://img.over-blog-kiwi.com/0/93/15/98/20170529/ob_521be3_padovani7.jpg
• Za početak razgovara recite nam nekoliko riječi o samoj asocijaciji CLIPSAS?
- CLIPSAS je međunarodna asocijacija slobodnog zidarstva, takozvana »liberalna i adogmatska«, koja se, uz ostalo, odlikuje apsolutnom slobodom savjesti svakog pojedinog člana. To se, primjerice, najbolje očituje po pitanju vjere, zato što smatra da religijska pitanja u potpunosti pripadaju osobnoj sferi. Liberalno slobodno zidarstvo podržava društveni progres i napredak, bez kojih emancipacija i sloboda bivaju samo prazne riječi. CLIPSAS trenutno objedinjuje 114 raznih masonskih organizacija s preko 400 tisuća članova diljem svijeta. Biti na čelu takve globalne asocijacije za mene predstavlja ogromnu osobnu odgovornost, kao i užitak dijeljenja istih moralnih i etičkih vrijednosti s izvanrednim ljudima, u smislu ljudske solidarnosti, koji njeguju jednako intenzivnu želju za radom, kako na sebi samima, tako i na dobrobiti cijelog čovječanstva.
 
• Slobodno zidarstvo je kompleksno. Možete li nam otkriti osnovne smjerove, te kazati što predstavlja »liberalno masonstvo«?
- Masonstvo je filozofski i idejno višeznačno i višestruko. Primjerice, moje sestre i moja braća mogu biti vjernici, koji prakticiraju ili ne prakticiraju vjeru, ateisti, budisti ili što drugo, to uopće nije važno, svi smo slobodni vjerovati ili ne vjerovati. Postoji također vrlo simbolično masonstvo koje radi jedino na bitku kao takvom, a manje na interakcijama s vanjskim svijetom. Naše liberalno masonstvo je izrazito posvećeno zajedničkom življenju, našem svijetu i našim društvenim i ljudskim pitanjima i brigama. Put kojim smo krenuli potiče nas na osobno poboljšanje, i ne samo to, pojmovi odgovornosti i dužnosti prema cijelom čovječanstvu za nas su temeljni. Želimo pridonijeti izgradnji ujednačenijeg, pravednijeg i bratskog svijeta, u kojem bi svatko mogao naći svoje mjesto, svijeta u kojem sloboda nije samo riječ i u kojem smo svi svjesni dužnosti prema bližnjemu, dužnosti poštovanja, solidarnosti, bratstva.
 
• Žene su također prisutne u pojedinim ložama? Kako je došlo do toga?
- Ima mnogo ženskih obedijencija, kao i mješovitih, koje prihvaćaju žene kao članice. Postupak prijema je isti kao i za muškarce. U CLIPSAS-u ne poimamo mješovitost kao suprotnost muškaraca i žena, nego kao slobodnu i suglasnu komplementarnost, koja dopušta svakome da izrazi različite komponente svog bitka. Žene i muškarci moraju moći živjeti zajedno uz poštivanje svojih različitosti, bez ikakve diskriminacije, s istim temeljnim i neotuđivim pravima.
 
• Masoni se u svom djelovanju izričito koriste jezikom simbola. Možete li nam pojasniti neke od najzastupljenijih u vašim ritualima?
- Piramida koju nazivamo delta ili trokut može simbolizirati elementarnu geometrijsku figuru koja proizlazi iz kutomjera i šestara, polazišta znanosti o građevinarstvu. Svevideće oko simbolizira, između ostalog, Sunce iz kojeg proizlaze život i svjetlost, ali i riječ, logos i velikog arhitekta. Slovo G najčešće podrazumijeva geometriju, jednu od 7 slobodnih umjetnosti.
 
• Masonstvo djeluje širom svijeta.
- Sa svojih 114 obedijencija članica, rasprostranjenih na svim kontinentima, CLIPSAS je kao masonska asocijacija postigao jedan od svojih prvobitnih ciljeva: povezanost preko svih granica i oceana. Gdje god je potrebno, muškarci i žene slobodni zidari rade na otvaranju prostora slobode. Bez obzira na razinu gospodarskog i, općenito, civilizacijskog razvoja, posvuda želimo raditi na poštivanju drugog čovjeka, bratstva, solidarnosti, slobode savjesti, stvarnoj provedbi ljudskih prava...I na ovaj svijet implementirati vrijednosti koje branimo.
 
• CLIPSAS razmatra probleme koji opterećuju našu civilizacijsku svakodnevicu.
- Naravno. Teme koje nas zaokupljaju su brojne, iste su kao u vas novinara a to je porast mržnje, multinacionalne sredine, prava žena, jednakost u mogućnostima, dužnostima, zdravlju, ljudska prava, globalno zagrijavanje, ljudsko dostojanstvo…
 
• Pretpostavljam da se bavite i vrlo aktualnom temom religijskog fanatizma?
- U ovom složenom, problematičnom i neizvjesnom razdoblju, uloga slobodnog zidarstva je ponovno potvrđivanje načela i vrijednosti, što uključuje stavljanje ljudi u središte postavljanja pitanja i donošenja odluka. Kako se ultra nacionalizmi ponovno pojavljuju, sa svojim izljevima fanatizma, mržnjama iz prošlosti i ponekad teritorijalnim pretenzijama, više je nego ikada potrebno imati globalnu viziju i shvatiti da su naše sudbine isprepletene i da jedino što možemo jest graditi i razvijati se zajedno u suglasju s dostojanstvom i poštivanjem drugih.
 
• Masonstvo u Hrvatskoj?
- Da, imamo dosta članova i u vašoj državi. Velika nacionalna loža Hrvatske ima puno loža i članova diljem vaše prelijepe domovine. Cijenjena je članica svjetske masonske asocijacije CLIPSAS, a njeni dosadašnji uspjesi na promoviranju plemenitih ljudskih ideala su vidljivi i prepoznati na svim paralelama i meridijanima. U svim ložama diljem Hrvatske prakticira se prekrasno ljudsko i bratsko masonstvo. Vrlo sam ponosan i zadovoljan što sam u Opatiji, na godišnjem Kongresu masonske unije Balkana susreo divne osobe, dobre i velikodušne ljude s kojima sam razmijenio razmišljanja o mnogim aktualnim temama.
 
• Kako vidite razvoj projekta ujedinjene Europe?
- Europa je zemljopisna i povijesna kolijevka slobodnog zidarstva, koje je usmjereno na cjelovit razvoj čovjeka i solidarni razvoj čovječanstva. Svi mi građani Europe, bili slobodni zidari ili ne, moramo zajedno pisati našu povijest. Kontakti među raznim obedijencijama su se posljednjih godina umnožili. U mnogim slučajevima, osobito na području kulture, veze s braćom i sestrama različitih europskih zemalja pokazuju nam da ideja izgradnje Europe temeljene na slobodnozidarskim postulatima slobode, jednakosti i bratstva nije himera. Često mislim na Jeana Monneta, koji je, kad su ga pitali je li optimističan ili pesimističan u vezi budućnosti Europe, odgovorio: »Nije važno jesmo li optimistični ili pesimistični, važno je da smo odlučni«. Slobodni zidari su oduvijek bili predvodnici, kao radnici i branitelji slobode, svjetovnosti i tolerancije, stavljajući na prvo mjesto svoju kvalitetu slobodnih mislioca. Odlučan sam promovirati međunarodno djelovanje obedijencija u korist sloboda i dostojanstva svih ljudi, a europske masonske organizacije mogu u tome biti jedna od pokretačkih sila.
 
• Kakav je vaš stav o vjekovnim pričama o svojevrsnim masonskim urotama? Što je po vašem mišljenju okidač za sumnju u djelovanje masona?
- Diskurs prema kojemu bi se događaji, tragični ili štetni, objasnili tajnim urotničkim djelovanjem skupine zlonamjernih muškaraca prenose se gotovo od pamtivijeka. U vrijeme modernih društvenih mreža, ova vrsta sumnje dobiva posebnu rezonanciju. Također, ona odgovara jednom obliku intelektualne lijenosti - kako jednostavno objasniti složene probleme, pritom optužujući jednu skupinu ljudi. Mi nismo nikakvi urotnici. Slobodni zidari nadahnuti su naslijeđem prosvjetiteljstva koje je promoviralo kritičko razmišljanje, kulturu slušanja i drugih mišljenja, odnosno, sveopći društveni napredak. Naša društva i dalje i te kako trebaju ove vrline. Sve što je tajna je zastrašujuće. Masonski se put mora živjeti kao pravo i potpuno otkriće. Tajna naših rituala bitna je kako bi svi ostali slobodni na svom putu. No, možda nam je došlo vrijeme da bolje priopćimo svoje namjere bez otkrivanja naših obreda. Mi slobodni zidari koji živimo u slobodnim zemljama, moramo se otvoriti, ne bojati se naših razlika, ne bojati se da budemo glas koji se čuje, put koji se vidi, moramo izaći iz sjene!
 
• Koja je vaša agenda za XXI. stoljeće?
- U svijetu u kojemu je sve kako vidimo u opadanju, gospodarstvo je loše, nasilje svakodnevno, gdje su ekstremističke ideologije jake i imaju svoje sljedbenike, mi masoni imamo drukčiji pogled na svijet. Masonski put je put buđenja, oslanjamo se na zajedničke vrijednosti kako bismo pokušali izgraditi bolje čovječanstvo i stvoriti jedno bolje sutra. Ono što nas povezuje je ta želja da se krene naprijed, svijest da ovakav svijet i društvo kao takvi nisu zadovoljavajući za nas, previše pitanja ostaje bez odgovora i nedostaju alati kojima bi pokušali pronaći barem mali dio odgovora na sve izazove današnjice. Slobodno zidarstvo postoji već stoljećima. Ono se danas mora, a CLIPSAS to treba snažno podržavati, angažirati na globalan način.
 
• Otkrijte nam nešto više o ceremonijama unutar Lože?
- Kao što sam već rekao, neznanje može dovesti do straha, a strah do mržnje, pa čak i zlonamjernosti. Po definiciji i prisezi, masonski rituali jesu i moraju ostati poznati jedino članovima koji su inicirani. Slobodni zidari su slobodne žene i muškarci, koji su dali prisegu da će braniti, što god da se dogodi, bolje i prosvjetljenije čovječanstvo. Dakle, nema zastrašujućih ili bilo kakvih sličnih rituala, nikakvih postupaka ili pokušaja suprotnih ljudskom dostojanstvu i integritetu čovjeka. Ritual je istodobno učitelj, put i ukupnost našeg bitka. To je u osnovi oda životu, znanju i dijeljenju dobra. Sloboda je temeljna vrijednost slobodnog zidarstva. Mi nepokolebljivo branimo slobodu savjesti i svaki mason slobodan je pridružiti se društvu koje mu bolje odgovara prema vlastitim afinitetima. Svake godine pojedini masoni prestanu biti aktivni i mogu to potpuno slobodno činiti. Nismo sektaški ustrojeni i jako poštujemo obiteljske i osobne vrijednosti. Nema kazne za napuštanje masonstva. Svatko može otići na neko vrijeme ili zauvijek. Iznad svega smo slobodni u našim odabirima! Kao što sam rekao, slobodno zidarstvo nije tajna struktura, već je diskretna organizacija koja ne upravlja svijetom. Kad želimo nešto senzacionalno, koristimo poznatu teoriju velike zavjere. Kad bi masoni kontrolirali svijet, što nam nikada nije bio cilj, na ovome planetu bi bilo više jednakosti, vrijednosti koje branimo bi bile rasprostranjenije, financijski skandali manje uobičajeni... Biti slobodni zidar ne znači biti pohlepan za moći i kontrolom, nego biti potaknut željom da se dijeli i živi zajedno, vođen željom da se bude programer snova i sudjeluje u laboratoriju ideja za promjenu svijeta, pisanje drugačije, bolje ljudske i bratske budućnosti svih ljudi na Zemlji.
 
• Recite nam nešto o djelovanju i utjecaju masona u Francuskoj u zadnjih 100 godina?
- Od Drugoga svjetskog rata, broj slobodnih zidara u raznim francuskim vladama se smanjio. Pravo pitanje nije u broju nego u snazi humanosti koju u sebi nose svi francuski slobodni zidari. Ukidanje smrtne kazne, ljudska prava, Liga naroda, svjetovno i obavezno javno obrazovanje, zajedništvo, sloboda udruživanja, razvod i slobodna zajednica, narodne banke, služenje vojnog roka, progresivni porez na dohodak, sindikalizam, pravo na pobačaj, laicizam, ukidanje ropstva, dekolonizacija i drugo. Toliko je važnih tema za koje su mnogi slobodni zidari slavni ili ne, dali svoj veliki doprinos, u anonimnosti ili pod svjetlima reflektora.
 
• Kao čovjek s vojnom karijerom iza sebe možete li nam bar natuknuti, ako ne otkriti, ima li među masonima osim političara i djelatnika tajne službe, te utječe li njihovo članstvo i na pojedina politička djelovanja, s obzirom na to da se uz masone veže velika moć?
- Sveukupno članstvo u mnogo masonskih organizacija, obedijencija, broji se u više milijuna. S obzirom na tako veliki broj, jasno da među njima ima ljudi najrazličitijih zvanja i zanimanja. Naglašavam da se masonstvo ne bavi politikom u užem smislu te riječi. No, pitanja koja dotiču našu svakodnevicu kao što su ljudska prava, kultura, zaštita okoliša, javno zdravstvo, edukacija, humanitarna pomoć, energija, razvoj čovječanstva u cjelini, predstavljaju teme koje potiču na razmišljanje sve slobodnomisleće ljude na zemlji, jednako tako i masone.
 
• Postoji li razlika u funkcioniranju masonskih loža s područja Balkana i onih koji su dio zapadnih zemalja?
- Jedan od temeljnih postulata slobodnog zidarstva je diskrecija. Dakle, kad bih i znao odgovor na vaše pitanje, ne bih ga mogao dati. Mogu samo potvrditi opće poznatu činjenicu da su mnoge poznate javne osobe bile članovi /članice masonskih loža.
 
• Možete li nam diplomatskim odgovorom potvrditi jesu li moćne žene u svjetskoj politici: Angela Merkel, Theresa May, Hillary Clinton pa i naša predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović članice neke od masonskih loža?
- Uopće ne. Univerzalno masonstvo posvuda se rukovodi jedino i isključivo radom na usavršavanju čovjeka kao pojedinca, uz puno poštovanje svih moralnih i etičkih zakona koje krase plemenitu i humanu osobnost. Simbolizam i davna ezoterična učenja predstavljaju temelj tog proučavanja i rada na samome sebi.
 
• Je li se na kongresu masona održanom u Opatiji razgovaralo i o vrućim političkim pitanjima vezano za Balkan?
- Ne. Politička pitanja ostavljamo političarima, onima čiji je to svakodnevni posao.
 
• Za kraj, recite nam nešto o sebi i o vašem masonskom putu?
- Nakon vojne karijere postao sam djelatnik u javnoj službi. Radeći u svijetu politike shvaćam da ta sfera ima svoje granice. Također, djelujem u udruzi koja obučava mlade ljude raznim vještinama resocijalizacije. Sve više sam kroz svoje aktivnosti senzibiliziran i prema sveprisutnom problemu osamljenosti starijih osoba. Kroz život sam volontirao u brojnim udrugama, međutim osjećao sam da to nije bilo dovoljno. Bio sam nezadovoljan onim što mi je svakodnevica donosila, nešto mi je nedostajalo. Odlučio sam učiniti korake ka ezoteriji, koja me oduvijek zanimala, s ciljem daljnjeg rada na samome sebi. Najteže je bilo odlučiti se. Što se tiče pristupnih koraka prema članstvu u masonskom redu oni su jednostavni. Napisao sam pismo prijave u kojem sam kratko naveo tko sam, da tražim nešto više u životu i da vjerujem da mi masonstvo možda može to i donijeti. Potom sam čekao nekoliko mjeseci, upoznao sam nekoliko osoba s kojima sam razgovarao, razmjenjivao s njima razmišljanja... Svi ti lijepi susreti su me jačali. Zatim sam nastavio postupak pristupa u ovu časnu instituciju. Poduzimanje tog koraka dopustilo mi je da otpustim neka svoja ranija razmišljanja, postao sam tolerantniji te se još više angažirao oko izvjesnih ideja za opće dobro.
 

Sandy Uran, Novi list, http://www.novilist.hr/Zivot-i-stil/JEDAN-OD-VODECIH-SVJETSKIH-MASONA-Doslo-je-vrijeme-da-izademo-iz-sjene-i-otkrijemo-namjere

Masoneriji je glavni cilj imitacija kršćanstva koje potom oskvrnjuju

 
 
Intervju s masonom najstarije masonske lože na svijetu koji je na 18. stupnju shvatio što se događa oko njega. Francuski liječnik, kirurg i ginekolog Maurice Caillet, bivši je mason koji je dogurao do 18-og stupnja masonerije i koji se potom obratio na kršćanstvo, dao je intervju internet radiju Culturacattolica.it o slobodnim zidarima, njegovom radu s njima i obraćenju Isusu Kristu. Njegovo obraćenje je pravo čudo jer osim što je bio mason Caillet je sin ateistički nastojenih roditelja koji ništa nije znao o Isusu a bio je kao liječnik i kao čovjek deklarirani neprijatelj Crkve, smatrajući kako ona ugnjetava ljude. Bio je i aborter koji je svojom klinikom poticao na abortuse koji je zagovarao i poticao distributere umjetnih kontraceptiva. Kao mladog, ateistički usmjerenog liječnika spremnog cijeli svijet pokoriti razumu, njegov bolnički šef pozvao ga je u masoneriju, točnije u ložu Velikog Orijenta Francuske 1969. godine u dobi od 35 godina. Tada je vjerovao kako ne postoji ništa više od “razuma” a koliko je znao o masoneriji, činilo se kako ona proklamira upravo to što mu treba ­ razum. No, ubrzo se prevario. Masonska loža Velikog Orijenta jedna je od najstarijih i najmoćnijih loža na svijetu. Kako i sam govori u početku se ništa osim “razuma” nije prakticiralo no kako se približavao 18-om stupnju, stvari su se počele mijenjati i on je to primjećivao.
http://postoy.sk/sites/default/files/maurice-caillet2.jpg
Preko noći i preko, po njemu besmislenih rituala s kojima je skakao sa stupnja na stupanj s “razuma” odjednom se “prešaltao” na okultno. Počeo se baviti magijom i gatanjem. Uskoro je magija zavladala njegovim životom, a dobio je posebne moći za izlječenje ljudi a sve ono ateističko i razumsko pretvaralo se u duboko duhovno, okultno i stvarno. Odjednom postao je mag koji vjeruje visku, kartama i svojim “moćima” a to ga je počelo zbunjivati i počeo je razmišljati što se dogodilo. Činio je tako dok njegova supruga nije naglo oboljela od teške bolesti u želucu i kada joj nitko preko svih njegovih masonskih veza u liječništvu nije mogao pomoći. Tada se sjetio kako je jednom davno negdje pročitao kako većina supruga od magova i vračara oboli od nekog oblika karcinoma koji se ne može izliječiti. Iako tome nije pridavao previše pažnje počelo ga je kopkati. Kako su pokušali sve a stravični bolovi njegove supruge nisu prestajali jednog dana on je odlučio (bez da je rekao braći masonima) odvesti suprugu u Lourdes, marijansko svetište s ljekovitom vodom. I tamo se dogodilo čudo. Dok je njegova supruga uranjala u ljekovitu vodu odlučio je malo prošetati i tada je naišao na služenje svete Mise u blizini. Nikada do tada nije bio na svetoj Misi a kako su ga u masoneriji naučili, to je smatrao primitivnim obredom za “zaluđenike”.
 
No, ipak odlučio je riskirati (vjerujući kako nitko ne će saznati) poslušati svetu Misu i pomoliti se za suprugu koju je jako volio. Tada je čuo mili, mekani glas koji mu je jasno rekao: “Drago mi je da želiš izliječiti svoju suprugu ali što mi možeš ponuditi?” U tom trenutku se zaledio i pomislio: “Ja sam sve što ti imam za dati. Nije malo biti ateist koji 40 godina mrzi Crkvu i svećenike”, napisao je u jednoj od svojih knjiga Calliet nakon obraćenja rekavši kako je u tom trenutku prepoznao glas Isusa o kojemu do tada nije znao ništa te je nakon svete Mise zatražio krštenje. Kako je mislio da masonerija nema pojma da je u Lourdu te da razmišlja o odbacivanju masonerije i krštenju u Katoličkoj crkvi kada se vratio u Francusku uslijedio je šok jer je odmah dobio otkaz, bez ikakvog objašnjenja i to od “brata” masona koji ga je i odveo u masoneriju. Cijeli njegov umjetni svijet se počeo rušiti, ostao je bez novca i kasnije je saznao kako je masonerija saznala da je bio na svetoj Misi te je to bio razlog njegova otkaza i odbacivanja iz svijeta masonerije. Krstio se i pokušao izaći iz masonerije a prilikom izlaska zaprijetili su mu kako prisega koju je dao na početku o čuvanju tajni masonerije traje cijeli život te da ako progovori javno da će ga se riješiti.
 
Caillet je danas glasni aktivist protiv istospolnih brakova, eutanazije, abortusa ali i javno djeluje kako bi upozorio svijet na masoneriju i njihovo ‘ubijanje’ Boga te monstruozne planove koje imaju za kršćanski svijet. Autor je mnogih knjiga o slobodnim zidarima a prenosimo vam i djelove intervjua.
 
Što je slobodno zidarstvo?
- Slobodno zidarstvo je jedna velika nebuloza. Ljudi dolaze u masoneriju s različitim motivima i većinom nemaju pojma u što se upuštaju.
 
Što masoni tvrde da jesu?
- Službeno oni kaži kako žele poboljšati ljudski rod a zapravo je riječ o prikrivenoj izmjeni ljudskog roda. Oni kažu da na temelju razuma i s vlastitim projekcijama božanstva grade novi ljudski rod.
 
Je li istina da je slobodno zidarstvo nastavak judaizma?
- To ovisi. Nije lako reći. Istina je masonerija u srži, sigurno “kompatibilna” sa židovsko hebrejskom ideologijom. U stvarnosti, važno je naglasiti da ideološki impuls dolazi od naturalizma zidarstva, od prirodnog zakona filozofije, nominalizma i iz protestantizma. Istina je da je slobodno zidarstvo ima za cilj uspostaviti univerzalnu religiju, ‘judaizam univerzalna Boga’. Također, u tom pogledu, postoji određena kompatibilnost.
 
Kako prepoznati masona? Je li istina da se oni međusobno prepoznaju?
- Da, postoje znakovi prema kojima ih možete prepoznati. Ali, također istina je da su svi masoni dužni svoje masonstvo držati u strogoj povjerljivosti. Stoga treba biti vrlo oprezan. No, naučio sam kroz svoje djelovanje u masoneriji da smo se mi masoni uvijek prepoznavali no ne znam zbog čega točno.
 
Kako ste napustili su masoneriju?
- Godine 1984. otišao sam s mojom, tada ozbiljno bolesnom suprugom u Lourdes. Budući da nisam mogao biti s njom u bazenu, ‘slučajno’ sam otišao na svetu Misu. Doživio sam svetu Misu tamo po prvi put u mom životu. I odjednom sam čuo poziv Isusa Krista. S obzirom da je poziv bio toliko jak da ga nisam mogao ignorirati odmah sam tražio krštenje.
 
Kako je masonerija regirala na vaš odlazak i obraćenje?
- Jako loše, jako loše. Nitko me nije pogledao više. Nisam znao što reći obzirom da vam u masoneriji stalno mantraju o nekoj “toleranciji”. Ali, ne mogu reći da to nisam očekivao jer sam znao da je Katolička crkva a poglavito papa kao čuvar vjere neprijatelj broj jedan slobodnih zidara.
 
Postoje li u Francuskoj katolici masoni?
- Da, postoje katolici koji su masoni…
 
Što jepo vama glavni plan masonerije?
- Utjecati na javno mišljenje. Pogotovo kada je riječ o projektima koji unaprijeđuju masonstvo na političkoj razini. Zatim promocija abortusa i usmjeravanje sveobuhvatne javnosti na prihvaćanje abortusa a danas masonerija skupno radi i na razaranju braka, širenju relativizma, slobodoumlja, kontracepcije, razvoda, hedonizma i odbacivanja patnje. Uglavnom meni su rekli kako čovjek mora biti slobodan uživati u svim zadovoljstvima i da grijeh ne postoji. To je plan za čovječanstvo.
 
Koja je uloga okultizma, ezoterije, magije?
- Slobodno zidarstvo ne bi postojalo bez mistike a masonerija je i oblik ezoterije. Svi njihovi rituali koje sam prije smatrao bezazlenim imaju veze s čaranjem uz pozivanje opskurnih sila zla. Masoneriji je glavni cilj imitacija kršćanstva koje potom oskvrnjuju. Puno sam se puta za vrijeme tih rituala sam od sebe pitao što ako je vrag prisutan tamo a ponekad sam se tako loše osjećao da sam poželio izaći van iz prostorije jer se osjetila prisutnost. No, s obzirom da tada nisam poznavao Isusa nisam znao kamo da idem.
 
Po vašem mišljenju, može li doći do pomirenja između katolika i masona?
- Teško, ili bolje rečeno, nikako. Riječ je o ozbiljnom grijehu a mnogi katolici nisu svjesni točno zašto je njihovo članstvo u masoneriji izuzetno težak grijeh. Nema rasprave o pomirenju jer masonerija je stvorena kao oponent Bogu i istini. Ona je jedna velika laž koje se treba čuvati.
 
Slobodno zidarstvo prihvaća ateiste?
- Da prihvaća ali uskoro vas nauče novoj religiji a riječ je o, po njima, Velikom Arhitektu Svemira kojeg, ne znam zašto ateisti odmah prihvaćaju. Oni to imenuju nekakvom silom energijom ali ubrzo postanete sljedbenik nove religije sekte a da niste ni svjesni da ste prestali biti ateist.
 
Postoji li razlika između masona nižeg stupnja i masona višeg stupnja?
- Duhovno ne postoji jer i jedan i drugi svjesno prihvaćaju masonstvo a masonstvo dijeli čovječanstvo na masone i nemasone. No, razlika je u tome što primjerice mason prva tri stupnja nema nikakvog pojma o tome što se događa u stupnjevima iznad. Dakle oni na nižim razinama su samo robovi odnosno instrumenti starijih masona čije zapovjedi moraju poštovati. Učenicima se ne daju sve tajne majstora i učenik nema pojma što ga sve čeka. Ti prvi stupnjevi stvarno izgledaju bezazleno pa se tako i više ljudi uključuje no što napredujete prema više postaje sve okultnije i monstruoznije. Primjerice ja sam došao do 18-og stupnja i tu je bilo svakavih rituala s križevima. Nisam uopće znao da je gotovo svaki ritual zasebno oskvrnjivanje i ismijavanje Katoličke crkve. Primjerice znam da na 30 stupnju mason koji se inicira mora nogama udarati “tijaru” pape dok ju ne uništi. Papa je broj jedan neprijatelj masonerije. To svi znaju a ja sam saznao dok sam se penjao stupnjevima. Katolička crkva je je univerzalna i ima papu koji brani integritet vjere. Vjere koja “prkosi” svijetu. A ta vjera najveći je neprijatelj masonerije.
 
Što je s tvrdnjom da su masonski obredi znanstveni?
Bio sam kirurg, liječnik, i ja mogu reći da su sa znanstvenog stajališta, slobodnozidarski obredi samo apsurdni, a ne znastveni i opasni, naravno.
 
Koliko je raširena masonerija u Francuskoj?
- Od Drugog svjetskog rata imali smo u Francuskoj najmanje 50 ministara koji su bili članovi Velikog Orijenta. Sadašnja socijalistička vlada, primjerice, je masonska. A to je trend i u drugim zemljama Europe. Oni postavljaju svoje i štite se međusobno. Živimo u društvu utemeljenom na masonskoj ideologiji i sekularnoj osnovi. Jednan ili dva prosvijećena intelektualaca predlažu pretvoriti Božić u “Festival Sloboda” ili “Proslavu djece”.
 
Slobodno zidarstvo je iza tih planova?
- O, da. Baš kao što je u moje vrijeme bilo iza planova za promicanje abortusa. Osobno sam izvodio abortuse u Bretanji. Zapravo bio sam u masoneriji i kad je došlo do širenja ovog modela “napretka i tolerancije.” I danas samo promatram kako uspijevaju u svojim planovima.
 
Je li istina da  molite za obraćenje masona?
Mnogi masoni su ljudi koji su izgubili svoj put, baš kao što sam i ja. Niti ja nisam poznavao Isusa sve dok me nije pozvao. Naravno da molim za njih i za njihovo obraćenje jer kao što je mene, Isus može pozvati svakog od njih.
 

Culturacattolica.it, Croative.nethttps://croative.net/bivsi-mason-progovorio-masoni-cista-ezoterija-prizivanje-opskurnih-sila/

Hrvatice nisu sluškinje i ne pristaju na 'pokoru'

 
 
Jadranka Polović, politologinja iz Splita, znanstvena suradnica portala geopolitika.news. Jedan od atraktivnijih i medijima zanimljivijih prosvjeda u posljednje vrijeme bio je i onaj održan u središtu Zagreba, kada su se žene obukle u sluškinje iz TV serijala “Sluškinjina priča” prema romanu Margaret Atwood, tražeći, između ostaloga, i ratifikaciju Istanbulske konvencije.
https://i.ytimg.com/vi/ydap3GQRqsk/maxresdefault.jpg
• Kako komentirate pojavu “sluškinja” u Zagrebu?
- Prosvjed ne bih posebno komentirala, budući da “napamet” poznajem aktivističku logiku spomenutih sluškinja, odnosno NVO-a koji se bori za “ženska ljudska prava”. Žao mi je što članice udruge Kamensko, žene koje su pretrpjele stvarno nasilje i ostale bez posla, svako malo nasjedaju na marketinške trikove - predsjednik Josipović kupio im je šivaći stroj, aktivistice nevladinih organizacija kojima je “nasilje nad ženama” biznis koriste ih u kampanji.
 
Nasilje u obitelji, jednako kao i nasilje nad ženama, zaista je ozbiljno društveno pitanje. Proteklih godina svjedočili smo brojnim ubojstvima žena, stoga je neozbiljno da država taj problem prepušta privatnom i nevladinom sektoru, što bi se prema Istanbulskoj konvenciji trebalo dogoditi. Nasilje u obitelji uključuje vrlo različite oblike - međugeneracijski prijenos nasilja, zlostavljanje djece, nasilje među roditeljima, djece prema roditeljima, a osobit je problem nasilje nad starim osobama u obitelji, no kada je riječ o njihovoj zaštiti sustav ne poduzima ništa. Činjenicu da se žene prostituiraju, što je vrhunski oblik nasilja, zato bi prehranile djecu, a o čemu izvještavaju hrvatski mediji, država zanemaruje. Raspravi, kao i rješenjima ove problematike, treba prići sa šireg društvenog aspekta.
 
Za nasilje u školi produkt liberalnog odgoja
 
Naime, svakodnevno nasilje u društvu reflekcija je moralnog i egzistencijalnog urušavanja neoliberalnog sustava u kojem živimo. Dok se, s jedne strane, obitelji bore s nezaposlenošću, ili nehumano malim prihodima s kojima je nemoguće podmiriti osnovne troškove života, ovrhama, itd, s druge su strane izložene sustavnom pranju mozga i usvajanju novih postmodernih individualističkih vrijednosti. Mediji kontinuirano favoriziraju model nasilničkog ponašanja (ne mislim na Glas Slavonije), država “niskom” penalizacijom dodatno ga legitimira, a svakako bih izdvojila i nametnuta ograničenja školskog odgojno-obrazovnog sustava koji, u ime “prava djeteta” i liberalnog odgoja u kojem su nastavnici izgubili bilo kakav autoritet, ne smije adekvatno odgovoriti na nasilničko ponašanje tinejdžera. Budući da je obitelj, kao i muško-ženski odnosi, prva mikroćelija koja plati cijenu sustava, ne treba se čuditi razmjerima nasilja u društvu, a kojega nisu pošteđene ni žene - priznajmo, muškarci su fizički jači. Međutim, kako su žene emocionalno snažnije, složila bih se s riječima nepopularne ministrice Nade Murganić: “To vam je tako u obitelji”. Naime, obitelj, a ni muško-ženski odnosi, ne funkcioniraju prema receptu feminističkih aktivistica ili “sluškinja”, vrlo su kompleksni, mogu biti iznenađujuće problematični.
 
Tema nasilja nad ženama visoko je eksploatirana
 
• Je li galama opravdana, odnosno, koliko je situacija u Hrvatskoj po pitanju ženskih prava i nasilja nad ženama dramatično loša?
- Zaista ne. Hrvatska još iz prethodnog sustava baštini zakonodavstvo koje štiti ženu, po nekim pitanjima daleko bolje (noćni rad, trudnoća). Pitanje ravnopravnosti spolova u Hrvatskoj je izuzetno dobro zakonodavno i institucionalno pokriveno. Zaštita žena od nasilja i sada je dio Kaznenog i Obiteljskog zakona. Međutim, Hrvatice dijele sudbinu sustava - kao što sam rekla, plaće koje ne pokrivaju životne troškove, dugo i predugo radno vrijeme (užasno mi je vidjeti žene u shoping centrima), muževe koji dijele iste probleme, Hrvatice nisu sluškinje - imaju razvijenu samosvijest i ne pristaju na “pokoru”. Ali zapadni “misionari” stalno nas uvjeravaju da su žene ovdje zlostavljane. Već od 90-ih u Hrvatsku kontinuirano pristižu feminističke aktivistice koje nas podučavaju ženskim ljudskim pravima, iako u svojim zemljama nemaju ni približna prava koja žene uživaju u Hrvatskoj. Uglavnom mi izvozimo tehničare i medicinare, a uvozimo politologe, sociologe, ili “no name” aktiviste koji nas podučavaju o organizaciji društva, pa i o ravnopravnosti spolova. Tema nasilja nad ženama visoko je eksploatirana, za projekte iz ovog područja lako možete dobiti znatna sredstava iz EU fondova, za razliku od populacijskih mjera i projekata demografske obnove. Na ovoj temi danas se masno zarađuje - od nevladinih organizacija, sudova, odvjetnika, onih koji rade u psihološkim savjetovalištima ili skloništima, u kojima, by the way, nema nikoga. Bilo bi dobro da država iziđe s transparentnim podacima o broju žena u skloništima tijekom proteklih godina.
 
Prije nekoliko godina bila sam na konferenciji o ravnopravnosti spolova na Malti, i kada sam prezentirala primjere dobre prakse, nisam se mogla odlučiti što bih spomenula - žene znanstvenice, menadžerice... Hrvatska ima puno, puno uspješnih žena, dok je Malta, kao najveći uspjeh u ravnopravnosti spolova, izdvojila projekt zajedničkog okupljanja nedjeljom poslijepodne kada muškarci i žene ravnopravno - pletu! Mislila sam da nisam razumjela, ali jesam! Uglavnom, neoliberalni sustav koji smo prigrlili sa Zapada, ženama je donio puno, puno problema, više nego muškarci.
 
Ministar nije mislio ništa loše
 
• No, ne možemo govoriti da nema muškog šovinizma, seksizma, mačizma, glupih šala na račun žena. Bilo je toga i u Saboru, ima ga u politici... Kako to zapravo objasniti?
- Ponavljam, sigurno ima fizičkog nasilja, možda i verbalnog - kada ministar zdravstva kaže da je “lako njemu jer ima lijepu sestru”, mislim da nije mislio ništa loše, ja zaista cijenim uljudan kompliment. Naizgled, riječ je o glupostima, međutim, na djelu je opasan totalitaristički diskurs koji svaku javnu osobu može diskreditirati. Moram reći da sam apsolutno protiv toga da se ova problematika ubaci u konvencije ili zakone, iako znam da me ovakav stav koji se suprotstavlja trenutačno vladajućoj politički korektnoj paradigmi, može suočiti s ozbiljnim optužbama.
 
Dvolični mediji
 
• Čim pogledaš neku ženu duže od jedne sekunde, i još joj se nasmiješiš, bit ćeš okrivljen za zlostavljanje. Lavina pokrenuta iz Hollywooda uzima svoj danak, pa mnogi upozoravaju da je zapravo u tijeku svojevrsni rat spolova. Kamo sve to vodi?
- Uz silne kampanje protiv nasilja nad ženama u tijeku su kampanje protiv seksualnog uznemiravanja koje su, naravno, dio igara političke moći. S druge strane slika svijeta koju nam serviraju mediji zapravo je Sodoma i Gomora, mediji promoviraju masovni promiskuitet, legaliziraju prostituciju i pedofiliju. To ne vodi nikuda, riječ je o prikrivenom projektu deseksualizacije ljudskog roda kojim se uništava struktura ljudskog društva. Ljudska seksualnost postala je moćno oružje za formatiranje budućih naraštaja po mjeri globalističkih elita. Seksualnost 21. stoljeća dizajnirana je po mjeri zloćudne politike, ideologizirane znanosti, različitih fondacija i filantropa, a koje financiraju nevladine organizacije kao promotore novih ideja na ovom području. Usvajanje liberalnih politika danas je uobičajeni razlog za diplomatske pritiske, to zovu progresivnim i lijevim politikama - rodne politike, transrodnost, istospolni brakovi, gej parada, gender politika..., na djelu je borba protiv duhovnih i moralnih vrijednosti na kojima Zapad počiva.
 
Kontroverzni slučaj iz Manchestera
 
• Za kraj, osvrnimo se i na kontroverzni slučaj iz domene tzv. visoke umjetnosti, na uklanjanje slike “Hilas i nimfe” Johna Williama Waterhousea, iz mančesterskog muzeja. Što je tu bilo sporno?
- Manchester Art Galery iz svog je redovitog postava uklonila sliku “Hilas i nimfe” Johna Williama Waterhousea, jednog od najznačajnijih prerafaelskih slikara s kraja 19. stoljeća, poznatog po slikama s tematikom iz grčke i rimske mitologije. Čak su i razglednice s ovom viktorijanskom fantazijom uklonjene iz muzejske trgovine. Način na koji je predstavljeno žensko tijelo u galerijskoj sali “U potrazi za ljepotom”, odjednom je postao neobično provokativan i vrlo uvredljiv za moderne puritance i fanatične sljedbenike srcedrapateljnih pokreta #MeToo i Time’s Up koje su pokrenule slavne žene iz svijeta glazbe, filma i politike. Naime, glumice, pjevačice, voditeljice, novinarke i političarke sjetile su se, mnoge od njih nakon trideset godina, da im je neki utjecajni muškarac stavio ruku na koljeno ili ponudio deal - uloga/pjesma za seks. Kustosica mančesterske Art Galery, Clare Gannaway odlučila je ukloniti sliku budući da prikazuje muške slikare koji tragaju za ženskim tijelima koja, opet prikazuju kao “pasivnu uskrasnu umjetničku formu“.
 
Gotovo istovremeno s ovim “umjetničkim činom” (uklanjanje slike već je dio performansa drugog umjetnika), u javnosti su se pojavile fotografije slavnog top-modela iz 90-tih, Cindy Crawford. Fotke otkrivaju bezvremensku Cindy u poprilično provokativnim pozama koje su, slučajno, istovjetne situaciji na uklonjenoj slici “Hilas i nimfe”. Naime, Crawford u ulozi “femme fatale”, okružena je muškarcima koji joj služe. U novoj kulturi korektne spolnosti (ili feminiziranih muškaraca), editorial slavi snagu “oslobođene” žene, međutim, već na prvi pogled otvara i niz (zastarjelih) etičkih dvojbi: fatalna Cindy nasilno dominira nad čak šest mladih muškaraca (doslovno ih gazi), svi su bar 2,5 puta mlađi od nje, a nije nevažno ni da je samo jedan “crnac” ili afroamerikanac (s tim se nije šaliti).
 

D. J., http://www.glas-slavonije.hr/356869/11/Jadranka-Polovic-Hrvatice-nisu-sluskinje-i-ne-pristaju-na-pokoru

Anketa

Kako treba nazvati 13. travanj 2018.?

Ponedjeljak, 23/04/2018

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1023 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević