Get Adobe Flash player
Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

Komunizam uopće nije pao s padom Berlinskog zida - samo se prebacio u...

Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

Čak je 883.042 birača koji nemaju prebivalište u Hrvatskoj,...

Kako se dijele

Kako se dijele "ustaške" kune

Na telefonskoj sjednici Srbima dodijeljeno 12 milijuna...

Izdaje naše predizborne

Izdaje naše predizborne

Svaka nova politička garnitura zaposli oko 20.000...

Zločinački karakter propale ideologije

Zločinački karakter propale ideologije

Vinko Puljić: Tko se od zločina ne distancira, taj postaje sudionik i...

  • Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

    Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

    četvrtak, 21. svibnja 2020. 17:14
  • Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

    Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

    srijeda, 20. svibnja 2020. 12:24
  • Kako se dijele

    Kako se dijele "ustaške" kune

    srijeda, 20. svibnja 2020. 19:41
  • Izdaje naše predizborne

    Izdaje naše predizborne

    utorak, 19. svibnja 2020. 13:24
  • Zločinački karakter propale ideologije

    Zločinački karakter propale ideologije

    utorak, 19. svibnja 2020. 13:20

Manjinci nam usvojili rebalans Državnog proračuna. Baš im hvala!

 
 
Dok se Hrvatska trese zbog torcidnog bojkota nogometanja s Dinamom, dotle je, skoro u tišini, izglasan rebalans Državnoga proračuna; 77 (slovima: sedam deset i sedam) „za“, ostali „protiv“ - jedan glas više od potrebnoga. A bio bi dotični rebalans „vrisnuo“ da SDP nije potplatio manjince. Tako eto etnobiznis cvate li cvate. Šuker, onaj „košarkaš“ i financijaš, a ne nogometaš, to je odgovarajuće komentirao, pa ga etnobiznismen Radin poklopio. Ucjenjivali smo i onda, veli, samo se to zvalo „prethodni dogovor“, dogovaralo se prije sjednice. Nije trebalo „mamandmana“- „mamandmani“ se podnosili u hodnicima, tzv. lobijima.
http://www.sdss.hr/images/logo_hor.jpghttp://www.ezadar.hr/repository/image_raw/110471/large/
Dobro kaže Radin - etno ucjena je ovdje postala tradicija. Osam zastupnika manjina inače Hrvatsku može odvesti kamo ih etnobiznismensko srce povuče - samo im treba podatni koalicijski, većinski partner. Mogu to ne samo teoretski, već i praktično, može samo i trojka SDSS-ovih. Pupovac je već zaprijetio SDP-u i za DP za 2015. Kad manjinci mogu presuditi o Državnom proračunu mogu i o nizu, naoko „trica i kučina“ u koje se onda ovo što je od Hrvatske ostalo zaplete, pa se splete, pa padne, pa puže, pa gmiže…, pa. Pa, pa, pa Hrvatska. Iskazati toliku moć za sitniš od dvjesto tisuća kuna, prema esdepejskoj vlasti od strane ovdašnjih manjinca, pri čemu se SDSS sakrio iza Radina, prevršilo je sve mjere dobroga ukusa, političke kulture, tzv. suživota, tolerancije. I pokazalo kako u  tom „Saboru“  ne vrijedi, je lte, građansko već etničko načelo.
 
Manjici strogo postupaju prema „većincima“. Ne učini li se ustavni „rebalans“ utjecaja, broja mandata itd. etničkih „manjinca“ u Hrvatskom saboru moći ćemo se ubrzo početi smatrati, a tako i živjeti - kao manjina.. Kad se dodaju ucjenjivački potencijali-kapitali malih stranaka s hrvatskim predznakom, a bez toga sadržaja, poput HNS-a, Vrag nosi tu šaljivu demokraciju. Pribrojiš udruge - formiraju se od do tri babe, od kojih jedna zna biti i babuskara, od jednoga Zelića, dva tri Pusića što s „pedigreom“ što bez pedigrea, jednoga Kregara, jedne Teršeličke… - od kojih je svaka pojedinačno u „demokraciji“ utjecajnija i moćnija od svih Haespeova zajedno i cijele „klasične“ hrvatske desnice. Tu su i marširajući revolucionarni alternativni seksualci koji pred sobom i pod sobom „deru“ i što se miče i što se ne miče, a oko njih specijalci. Još fale samo mediji, postfašistički, oprostite, neototalitaristički, koji djeluju i iz dubine i s visine, pa uživaj. Rezultat: ako nigdje onda se u Hrvatskoj demokracija iskazuje kao vladavina manjina. Teror je takav da će ovdje uskoro biti bilo kakav „većinac“ sramota. Ako pak neki i digne svoju identitesku većinsku glavu onaj Frljić, borac jugoslavenskog komunističkog „kalifata“, će mu je odsjeći.
 

Mato Dretvić Filakov

Tko je ta Snježana Pavić!?

 
 
Nema nikakve sumnje da Zlataričin pulen, intendant riječkog teatra Oliver Frljić, pažljivo bira datume kad će hračnuti po hrvatskom narodu i njegovim svetinjama. On, kao da striktno slijedi Poglavnikov naputak 'ljuta trava na ljutu ranu'. Dne 8. listopada za Dan hrvatske neovisnosti umjesto obveznog državnog stijega na zgradi državnog teatra u  Rijeci izvjesio taj 'bosančeros' pedersku zastavu Duginih boja a da ga iz 'vlasti', lokalne državne, nitko ni opomenuo nije?
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash3/41393_1388613714_1741_n.jpghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash3/41393_1388613714_1741_n.jpghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash3/41393_1388613714_1741_n.jpg
Je li riječki teatar njegova privatna prćija pa nam je tim činom htio javno pokazati svoje 'stražnjačko' opredjeljenje? Zatim u vrijeme dok je cijela poštena i domoljubna Hrvatska tugovala nad tragedijom Vukovara, 19. studenog, evo nam novog Frljićevog 'kulturološkog' uratka kojim kao da šalje poruku kako je i Hrvatski domovinski rat inačica ustaškog pokreta! Izjednačavanje krivnje, žrtve i agresora-ništa novo deja vu, već viđeno kod Pusićke, Teršeličke, Josipovića i inih yugofila!
 
Uostalom, nikakvo čudo jer Frljićeva kvazi-kulturna gadarija naziva 'Hrvatsko glumište' u biti je modificirana i 'daskama' prilagođena kazališna izvedba jednakog literarnog djela Slavka Goldsteina '1991., godina koja se vraća' odnosno još jedan u nizu pokušaja kako bi se potvrdila Josipovićeva izjava o reinkarniranim ustaškim zmijama-javno iznesena u izraelskom Knessetu. Riječko Hrvatsko narodno kazalište niti je narodno a još manje je hrvatsko. Teatar koji bi se trebao dičiti imenom Ivana pl. Zajca postao je opskurnom scenom političke pornografije pod mentorstvom pretile ministrice kulture i slovensko-hrvatskog mješanca, riječkog gradonačelnika.
 
Tko je ovom raspamećenom srpsko-bosanskom polutanu sročio scenarij teško je reći ali obzirom na 'rukopis' mogla bi to biti riječka prostakuša Vedrana Rudan uz političku recenziju Josipovićeve miljenice, odlikovane Vesne Teršelič. 'Rekviziti' kojima se Frljić u svojoj predstavi služi potvrda su njegove bezgranične odioznosti prema svemu što je hrvatsko, po njemu ustaško, ali i dokaz neshvatljive tolerancije njegovih mentora kojima je ta opskurna predstava tek puka provokacija jer 'umjetnost mora imati dozu provokacije', kaže pozamašna Zlatarica.
 
Pođimo redom. Na početku predstave pred publikom stoji platno s prizorom, ne znam zašto, 'Posljednje večere'; očito izrugivanje! Nakon podizanja na sceni ostaje osmero glumaca odjevenih u ogrtače poput apostola. Ubrzo skidaju ogrtače i ostaju u ustaškim crnim odorama pjevajući Mihanovićevu, dakako, ustašku himnu dok se čuje snimka proglašenja NDH Slavka Kvaternika. Ne treba biti odveć lucidan pa shvatiti alegoriju kako je 'Lijepa naša' čvrsta poveznica Pavelićevih ustaša s braniteljima iz Hrvatskog Domovinskog rata; uostalom, srbo-četnički fašizam bio je dušmanin hrvatskom narodu, i '41. kao i '91.! Slijedi niz besmislenih, bizarnih prizora kojima se dočaravaju orgije-u kojima se ustaše međusobno seksualno napastuju preko uniformi-a akteri na sceni postaju nalik zvjerima, što se prekida kad pokraj njih prolazi kip Gospe-Majke Božje, a oni tada skrušeno kleknu. Dakako, ovaj REŽI-SERI-jski gad koristi i Majku Božju kako bi se narugao hrvatskim braniteljima koji su se protiv njemu sličnih, pro-fašističkih gadova borili i fašiste pobijedili s Gospinom krunicom oko vrata!
 
Glumci potom skidaju hlače te se na njihovom donjem rublju vide portreti Zlatka Viteza, Mile Budaka, Ozrena Prohića, Jasena Boke, Joška Juvančića, Krešimira Dolenčića, Jakova Sedlara i Anje Šovagović Despot, čijim se imenima i predstavljaju. Glumci izgovaraju citate nekih od njih iz ustaških, 90-ih godina prošloga stoljeća, dok se nad njih spušta provokativni natpis 'Narodno kazalište Jasenovac'. Na stražnjoj strani donjeg rublja koja pokriva stražnjicu portreti su Snježane Banović, Vitomire Lončar i Slobodana Šnajdera; umjetnost da padneš na stražnjicu. Predstava se nastavlja veoma suptilnom scenom u kojoj se glumci svlače i ostaju posve goli, a nad njih se spuštaju 'baterije' tuševa dočaravajući plinske komore u nacističkim logorima, uključivo valjda i Jasenovac. Glumci liježu na hrpu poput žrtava ugušenih plinom-slično istinitom događanju kada su, primjerice, 'dobri' partizani (Titini antifašisti, komunisti, boljševici tko li?), oduzimanjem zraka gušili 'zločeste' ustaše u Barbarinom rovu Hude Jame e da bi Frljićeva Jugoslavija mogla slobodno disati.
 
Ovakvim scenama autor je pokazao kako mu je jača strana stvaralaštva ne samo politička nego i fizička pornografija a 'golotinja'-metaforički ništavilo - adekvatna je ocjena njegovim teatrološkim dostignućima, gola nula. Nakon svega viđenog ne bi bilo nimalo čudno da već sutra na zgradi riječkog teatra, recimo za katolički Božić, osvane transparent: 'Pozorište Vojislava pl. Šešelja' jer upravo je taj luđak zaslužan za likvidaciju Frljićevih 1600 ustaša Vukovara-hrvatskog grada heroja i progon njih 22 tisuće. Dakako, trebalo bi na zgradi HNK uz blagonaklonost ministarstva kulture i riječkog gradonačelnika objesiti i provokativni napis: 'Oj ustaše al' ćemo vas klati kad se Vojo u Krajinu vrati'!
http://www.b92.net/news/pics/2008/05/2042158150483432204f7c4940393698_MidCol.jpghttp://www.sutra.ba/slike/kultura/oliver-frljic.jpg
Zahvaljujući hrvatskim braniteljima Hrvatska je slomila kralježnicu srbo-četničkog fašizma a danas je na (kazališnu) scenu stupila jedna nova sorta, teatrološko-verbalnog fašizma kojom se još jednom pokušavaju obezvrijediti sve hrvatske stečevine i svetinje, od Hrvatskog domovinskog rata do tradicionalne katoličke vjere i Majke Božje-naše nebeske odvjetnice. 'Linguainterdum gravius vulnerat quam gladius'-jezik ponekad teže ranjava nego mač (četnička kama, o. a.) - stara je latinska izreka! Međutim, nije problem u ovoj regionalnoj protuhi, problem leži u onima koji su tog politikantskog mega-idiota postavili za intendanta riječkog teatra, problem je i u aktualnoj hrvatskoj kamarili koja dopušta ovakvu političku pornografiju na javnoj sceni. Nema sumnje, hrvatski narod je podijeljen ali ne kao što se želi nametnuti, na 'partizane' i 'ustaše'. A podjela se sastoji u tome da danas s jedne strane imamo odnarođenu 'hrvatsku' vlast, njene moćne medije i trabante, kojoj su sloboda, neovisnost i suverenitet postali teško breme, kojoj je povijesna laž surogat istine a s druge strane stoji pošteni hrvatski narod komu ta izdajnička vlast nastoji oduzeti sve nacionalne vrijednosti pa i one za koje se krvavo izborio.
 
I još nešto vezano uz predstavu, komentar 'Morgenblatta' „S velikim uspjehom, uz ovacije (probrane publike, o. a.) po završetku, izvedena je u srijedu navečer u riječkom Hrvatskom narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca premijera 'Hrvatskog glumišta' redatelja Olivera Frljića i dramaturga Marina Blaževića….Osam glumaca, u crnim uniformama i kožnim čizmama, s kapama i velikim U na čelu, predstavu počinju pjesmom i plesom, zatim nas vode od silovanja do pobožne procesije, od 'Narodnog kazališta Jasenovac' do nacističkih plinskih komora i masovnih grobnica Srebrenice“ - izvještava Snježana Pavić iz JUla.
 
Tko je ta Snježana Pavić?
 
U rano jutro na dan izricanja pravomoćne presude generalima Mladenu Markaču i Anti Gotovini, Jutarnji list - perjanica EPH holdinga - želio je biti ispred vremena i prostora. Za provedbu takve protuhrvatske politike određena je Snježana Pavić-perjanica EPH holdinga. Dat joj je partijski zadatak da ocrni hrvatske generale, Hrvate, Hrvatsku, Oluju, a prije svega predsjednika Franju Tuđmana. No, prevarili su se. Theodor Meron ih je 'preduhitrio', pa su odmah s portala skinuli svoj mućak. Evo kako je on glasio sve do pravedne oslobađajuće presude u Den Haagu. Tekst je nedirnut i sasvim je u skladu s jugoslavenskim jezikom kojim se iz dana u dan sve više služe ove YU novine, citat:
 
„Kada danas ujutro šef Haaškog suda Theodor Meron bude čitao pravomoćnu presudu Anti Gotovini Mladenu Markaču , s treskom će se zalupiti vrata na jednoj fazi hrvatske povijesti. Kako god Žalbeno vijeće Haaškog suda odreže kaznu dvojici generala, smanji je ili potvrdi, to će biti presuda Franji Tuđmanu i Tuđmanovoj Hrvatskoj.“
 
Zaključak
 
'Genocidni' Jasenovac lajtmotiv je cjelokupne Frljićeve kazališne lakrdije priređen s ciljem ne bi li hrvatski narod još jednom, po ne znam koji put, prihvatio nametnutu katarzu zbog ogoljele laži radnog logora Jasenovac! Pitamo se: Koji je to Jasenovac, dali onaj ustaški-precizno pobrojanih virtualnih žrtava bez forenzičkog identiteta, dali onaj prešućeni, Titin-partizanski nakon 1945. ili možda onaj također prešućeni, informbiro-ovski, nakon 1948.? Dana 7. studenog 2014. 'Društvu za istraživanje trostrukog logora Jasenovac’ odbijen je zahtjev za upis u registar udruga RH jer je, tako stoji u obrazloženju, u suprotnosti s hrvatskim Ustavom. Ako aktualna, nenarodna vlast u Hrvatskoj odbija istražiti istinu o trostrukom Jasenovcu to znači da bez pogovora prihvaća lažne srbijansko-židovske mitove pa stoga i Oliver Frljić može do mile volje režirati ovakve, političko-pornografske gadarije! A za takva dramaturško-reži-seronjska dostignuća trebalo pri Zlataričinom ministarstvu kulture ustrojit i adekvatnu nagradu: „PEHAR (friškog dreka) DESETARA ANTE TOMIĆA!“
 

Damir Kalafatić

Sadašnji naziv "Hrvatski sabor" preimenujmo u izvorno pri uspostavi suverene Republike Hrvatske ozakonjeni "Hrvatski državni sabor"

 
 
Mora se odmah početi s postupkom ozakonjivanja naziva vršne državne ustanove preimenovanjem sadašnjeg nametnutog naziva „Hrvatski Sabor“ u ispravno ime „Hrvatski Državni Sabor“, koje je i prethodilo političkom prinudom nametnutom sadašnjem nazivu. Svojevremeno sam već javno prigovorio glede nedostataka sadašnjeg naziva (1), ali se tada nije u javnosti prepoznavala puna potencijalna opakost tog naziva . Zato sam se usudio to ponovno zahtijevati (2), ali su se oni koji su trebali moralno ispravno i zakonito odlučiti oglušili o javno prioćeni zahtjev. Nameće se zaključak da je uzaludno ponovno pokušavati urazumiti vladajuće društvene strukture da se ipak odluče postupiti ispravno, jer će se ponovno oglušiti. Sklon sam, međutim, ustrajavati u ostvarivanju moralno ispravnog, poglavito kad uspijem prepoznati opake namjere onih koji grčevito izbjegavaju postupiti kako dolikuje državljanima Republike Hrvatske.
http://www.dominovic.hr/Slike/ProductDetailMainImage-4802/413960.jpghttp://www.dominovic.hr/Slike/ProductDetailMainImage-5373/403650.jpg
Ono nepročitano i zaboravljeno ne može mi sada biti od koristi, pa se usuđujem i dio već priopćenih argumenata ovom prigodom ponoviti. Tradicijski i povijestno, u Hrvatskoj je uobičajenija uporaba riječi sabor nego skupština. Zato su primjereniji nazivi Gradski sabor i Županijski sabor, odnosno Zagrebački gradski sabor, ili Sabor grada Zagreba, Splitski gradski sabor, ili Sabor grada Splita, pa Sabor Zagrebačke županije, itd. U predhodnim priopćenjima naivno sam predpostavljao da je do promjene naziva Sabora došlo zbog slabe učenosti izabranih zastupnika na vršne državne položaje, njihova površna pristupa rješavanju složenih društvenih zagonetki, nikako zbog osmišljene opakosti. Događaji koji su uslijedili, a poglavito brojna sadašnja zbivanja, potakli su me na produbljenija razmišljanja, pa je uslijedilo prepoznavanje ključnog razloga za promjenu imena prvotnog Sabora Republike Hrvatske u sadašnji naziv „Hrvatski sabor“. Lako je sada prepoznati da je prava namjera bila započeti razdržavljenje Republike Hrvatske uz popratno pogodovanje uvjeta za njezino utapanje u zajednicu izmišljena naziva „Zapadni Balkan“, za kojeg su u susjednim državama koje su izvršile vojnu agresiju na Hrvatsku, ubrzo skovali moderniji naziv „Region“.
 
Da je uistinu pri promjeni imena Hrvatskog državnog sabora bila ozakonjena namjera da se hrvatsku državu razdržavi, potvrdio je to sadašnji Predsjednik Republike Hrvatske prigodom službenog ugošćivanja bivšeg Predsjednika Republike Srbije. Umjesto da postupa u skladu s protokolom pri javnim službenim susretima s državnicima drugih država, javno se dičio s otvorenim vratnim dijelom košulje bez ikakve kravate. Tom gestom javno je simbolizirao da će djelovati u smjeru razdržavljivanja Republike Hrvatske i njezinu podređivanju interesima države, koja je izvršila neizazvanu agresiju na Hrvatsku, popraćenu brojnim etno-genocidnim, kulturocidnim i drugim egzistencijskim zločinima. Javno sam upozorio (3) na neprimjereno postupanje sadašnjeg Predsjednika Republike Hrvatske.
Što smo obvezni pokušati učiniti?!
 
Neodgodivo moramo pristupiti uspostavi optimalna državnoga sustava Republike Hrvatske (1). Time preuzimamo i obvezu da sadašnji naziv „Hrvatski sabor“ preimenujemo u izvorno pri uspostavi suverene Republike Hrvatske ozakonjeni „Hrvatski državni sabor“.
Referencije:
1. www.hrvatski-fokus.hr, 21. 11. 2014.
2. www.hrvatski-fokus.hr, 03. 01. 2014.
3. www.hrvatski-fokus.hr, 19. 09. 2014.
 

Prof. dr. sc. Marijan Bošnjak, dipl. kem. ing., umirovljenik

Anketa

A. Plenković je u tajnosti dozvolio MOL-u da u Mađarskoj i Slovačkoj prerađuje hrvatsku naftu. Je li to izdaja nacionalnih interesa?

Četvrtak, 28/05/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1047 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević