Get Adobe Flash player
Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

Sljedeće godine neka Tomislav Ivić štafetnu palicu preda...

Što danas Hrvate sjedinjuje?

Što danas Hrvate sjedinjuje?

Definicija jednog nacionalnog identiteta negativnim naglašavanjem,...

Faktograf je poticatelj govora mržnje

Faktograf je poticatelj govora mržnje

Pupovčeve velikosrpske Novosti šire najgori govor mržnje protiv...

I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

Pupovče, spusti se u Šaranovu Jamu i pobroji virtualne...

Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

Partizani su se borili za obnovu Jugoslavije, a ne za slobodnu...

  • Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

    Plenkovićev vijenac srama na Tjentištu

    srijeda, 19. lipnja 2019. 18:53
  • Što danas Hrvate sjedinjuje?

    Što danas Hrvate sjedinjuje?

    srijeda, 19. lipnja 2019. 08:04
  • Faktograf je poticatelj govora mržnje

    Faktograf je poticatelj govora mržnje

    utorak, 18. lipnja 2019. 17:21
  • I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

    I ove godine nastavljaju se laži o Jadovnu

    srijeda, 19. lipnja 2019. 18:50
  • Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

    Slijednici zločinačkog komunističkog antifašizma

    utorak, 18. lipnja 2019. 17:13

Najgrublja muslimansko-bošnjačka otimačina domovine Hrvatima i Srbima

 
 
Diljem federacijskih prostora, koji jedino još uvijek imaju neke male ostatke nekadašnje Bosne i Hercegovine, napose na onim dijelovima koje je uspjela obraniti i očuvati vojna snaga hrvatskog naroda, Hrvatsko Vijeće Obrane, prvo aprilski šaljivo bošnjačka strana obilježava Dan grada Sarajeva. Kao što se u predizbornim kampanjama diljem slobodnog svijeta čuje laž političara, tako i na svim bošnjačkim obilježavanjima bilo kojeg datuma iz perioda građansko vjerskog beha sukoba za teritorij, ali i iz daljnje beha prošlosti koju Bošnjaci iz dana u dan krivotvore, čuje nepodnošljiva laž o tom vremenu, i o onima koji su to vrijeme stvarali i ostavili svojim nasljednicima za uspomenu i slavljenje.
https://www.westfalen-blatt.de/var/storage/images/wb/startseite/ueberregional/fotostrecken/sarajevo-heute/node_4747905/82490153-1-ger-DE/_1_image_1024_width.jpg
A kako je tih muslimansko-bošnjačkih dana iz tog vremena toliko puno da ne mogu stati u jednu kalendarsku godinu, među kojima su i datumi obilježavanja i smrti ratnih zločinaca, Bosna i Hercegovina uistinu živi na, i od, laži. Laž je postala vezivno tkivo bošnjačkih vjerski i političkih radikalista, i hrana zavedenog i gladnog bošnjačkog naroda. Pisani i elektronički mediji  pod čvrsto radikalnoj ruci bošnjačkih vlastodržaca natječu se u pisanju laži o građansko vjerskom sukobu, koji je muslimanska strana isplanirala u Islamskoj deklaraciji, i započela brutalnim ubojstvom srpskog svata, te proširila udarcem noža u leđa hrvatskom narodu.
 
O toj istini, koja je temelj svega kasnijeg zbivanja na beha područjima, i među beha narodima, ne da bošnjačka strana piše i priznaje, već je iz temelja ruši i svim materijalima pokušava zatrpati u zaborav. Svaki dan, u danu i na nekoliko različitih mjesta, bošnjačka strana nešto obilježava iz vremena građansko vjerskog beha sukoba. No najviše memoira pobjede nad neprijateljima, a ti neprijatelji Bošnjaka i BiH su beha Hrvati i beha Srbi, Turci, mdžahedini, vehabije, Arapi i islamisti svih kalibara, bošnjački su heroji, oni dobivaju svoje entitete, uređuju beha društvo kako će se oblačiti, kada će moliti, sa kim će komunicirati i u takvom ozračju se spremaju za novi ili početak novog rata.
 
Nazivati Hrvate i Srbe neprijateljima Bosne i Hercegovine, znači i bošnjačko nepriznavanje hrvatsko srpske suverenosti i konstitutivnosti ta dva naroda u njihovim nacionalnim i vjerskim identitetima. To je najgrublja muslimansko-bošnjačka otimačina domovine Bosne i Hercegovine Hrvatima i Srbima. Obilježavati pobjede nad narodima sa kojima dijele zajednicu, nije samo bošnjačko priznanje da se u Bosni i Hercegovini  vodio građansko vjerski rat za teritorij, već i znak daljnje bošnjačke agresije na nebošnjake. I stoga su te bošnjačke obljetnice ispunjene enormnom količinom laži, izmišljotina i pljuvanja po hrvatskom i srpskom narodu.
 
Dovoljno je prisjetiti se samo bošnjačkog obilježavanja Dana grada Sarajeva, 6. travnja 2019. i govora Bošnjaka na toj ceremoniji. Uz to što se u samom zelenom skupu vidjelo etnički i vjerski čisto muslimansko Sarajevo, koje je po toj slici kopija Teherana, ili bilo kojeg drugog grada u muslimanskim zemljama, čula se i ona stalno ponavljana bošnjačka laž. Naime, gradonačelnik Bošnjak, jer drugi narodnosti i nema u Sarajevu, izjavljuje u tako etnički čistom bošnjačkom i vjerski muslimanskom gradu: „Sarajevo je bilo i ostaje multietnički grad". Pored toga što svaka laž izaziva zebnju, ova bošnjačka tu zebnju omekšava smijehom, jer poznavatelj slike sadašnjosti beha gradova koje je  „branila i obranila" muslimanska ABiH kojoj je bio vrhovni zapovjednik ratni zločinac Alija Izetbegović, zna da je Sarajevo danas najislamskiji grad u Europi, i da su iz nj Srbi morali i svoje mrtve iznijeti, a Hrvati ga sa najvećim poniženjem napustiti.
 
I kad njegov prvi čovjek kaže: „Sarajevo nastavlja da bude grad različitosti, ali i grad u kojem se svi međusobno uvažavaju i poštuju. Ključna rečenica je da mi u Sarajevu ne živimo jedni pored drugih, nego jedni sa drugima" tada je to vrhunac licemjera i laži okupatora. Budući da je i najmanja laž govor mržnje prema drugom, ova bošnjačka o Sarajevu je i više od toga, mržnja nad mržnjom. Ona ima sve ratne karakteristike, s porukom prognanim nemuslimanima, ne vraćajte se, mi, Bošnjaci  ne možemo i ne ćemo živjeti sa vama čak ni u susjedstvu. Svaki naš život sa vama nevjernicima izdaja je naše borbe za čistu muslimansku BiH, po usuzima Islamske deklaracije, koju nam naš babo ostavio u amanet, kao što je i BiH ostavio u amanet Turcima. Sarajevski gradonačelnik Skaka ipak je kazao jednu veliku istinu „...u Sarajevu ne živimo jedni pokraj drugih..." jer u tom gradu je i nemoguće živjeti jedni pokraj drugih budući da pokraj Bošnjaka koji su ga okupirali na svim poljima i nema nikakvih drugih.
 
Ako je u Sarajevu nemoguć život beha razlika jedni pokraj drugi, a očito je nemoguć, iz grada su se morali izmijestiti čak i mrtvi nemuslimani, na kojim zasadama izgraditi taj suživot na razini cijele BiH. U slojevitim nacionalnim i vjerskim zajednicama kakva je i BiH suživot, kao jamca njene opstojnosti, mora graditi brojniji narod, u beha slučaju, Bošnjaci. A kako je BiH u svemu specifična, zagonetna, i izdata upravo od Bošnjaka njenom najkrvavijem okupatoru, i u ovom pravilu izgradnje složenih zajednica zemlja je iznevjerena, izdata upravo od onih koji su dužni da je grade i čuvaju od Muslimana. Ako brojnijem narodu nije do gradnje suživota u BiH, a očito da nije, zašto onda Svjetska zajednica sudjeluje u držanju nemuslimana, u prvom redu Hrvata kao deteritorijaliziranog naroda u bošnjačkom sužanjstvu u europskom Guantanamo. U vremenu polaganog zatvaranja tog zloglasnog zatvora vrijeme je, zadaća je Svjetske zajednice da zatvori i taj bošnjački zatvor za Hrvate u Bosni i Hercegovini, i pusti ih na zaslužnu slobodu u njihovu zajedničku kuću, koja se zove Hrvatska Republika Herceg Bosna.
 

Vinko Đotlo

Nacifašistička politika muslimansko-bošnjačkog dvojca u beha Predsjedništvu

 
 
Bošnjačkim aktualnim, kao ni bivšim, političarima nije dovoljno muslimanske podjele Bosne i Hercegovine, te četvrt stoljeća  poslije rata, kojeg vode drugim sredstvima i oružjima, beha zajednicu dijele po najosjetljivijim podjelama, po djeci. A budući da su djeca, i mladi, budućnost svih naroda, a time i svijeta u cjelini, znači bošnjačko čelništvo čini sve da beha zajednicu trajno podijeli, ne za sadašnjost već za budućnost. Je li stoga uistinu muslimanski svijet društvo isključivosti, društvo netolerancije, nespremno za dijalog i suživot sa drugima i drugačijima, napose sa drugim vjerama i religijama. Na to pitanje odgovor treba dati sam taj svijet, njihove vjerske i političke vođe i lideri. Gdje je nestala ta izvikana beha snošljivost suživota u razlikama, ili je to bila samo muslimanska parola moguće, bezalternativne održivosti Bosne i Hercegovine u njenoj multinacionalnosti i multireligioznosti, poput one srpske o bratstvu i jedinstvu.
https://www.bug.ba/wp-content/uploads/2017/01/0-02-05-0381dc7d21cbcd998fdd629bf83da3daae21b7c5ed73f6dab985e20b655b553d_full.jpg
Zapravo velikomuslimanska parola multi kulti je kopija velikosrpske bratstva i jedinstva. Pokazuje se i potvrđuje da su to dvije najopasnije ideologije, jedna bila i propala velikosrpska, druga u bolnim mukama kao i velikosrpska, u procesu propadanja i nestajanja velikomuslimanska. O njihovim brutalnostima, neodrživostima i opasnostima za narode koji im ne pripadaju, koje su okupirale i u sužanjstvu držale, i drže, najrječitije govore one same riječima krvavog propadanja u kojem su za sobom odvukle, i povlače, stotinjak tisuća žrtava nesrba i nemuslimana, te milijune prognani i izbjegli. Režimske ideologije, velikosrpskog bratstva i jedinstva, te velikomuslimanskog multinacionalizma i multikonfesionalizma, europski prostor na kojima su se razvile i kojima su, jedna velikosrpska zauvijek prošla a druga velikomuslimanska zauvijek nestaje, učinile su crnom točkom na karti svijeta, a potlačene narode, nesrbe i nemuslimane, stoljeća vratili u prošlost.
 
Dok je velikomuslimanska ideologija podijelila beha zajednicu na tajnim pregovorima s velikosrbima u Beogradu, unitarističko-bošnjačka danas govori o njenoj održivosti u cjelovitosti, a paralelno sa tom parolom multi kulti koju šire i kojom obmanjuju interesni zapad i kršćanski svijet, betoniraju svaki zid dioba koje je izgradio građansko vjerski beha sukob. Na onaj tajno dogovoreni diobeni velikosrpski i velikomuslimanski agresorski na jednoj i hrvatski oslobodilački na drugoj strani. Porobljenost i obespravljenost hrvatskog naroda u oba entiteta, napose u većem u kojem su, izgleda samo na papiru bošnjački  federalni partner ogleda se, najbolnije, u bošnjačkom odnosu prema djeci poginulih u ratu. Ta strašna dioba djece žrtava rata, gdje bošnjačka imaju sve privilegije i beneficije naspram hrvatske kojima se prišivaju svakojake etikete, s vremenom će postati, a to je Bošnjacima i cilj, bosanski zid trajan kao ni jedan do sad izgrađen u povijesti građansko vjerskih ratova.
 
Bit će to zid između dva beha entiteta, hrvatskog i bošnjačkog, daleko deblji od ovog srpsko federalno daytonskog, kojeg gotovo četvrt stoljeća u kontinuitetu podebljavaju, i u visine dižu velikosrpski secesionizam i velikomuslimanski unitarizam. Borci za ta dva nacifašizma koja su obilježila kraj krvavog Dvadesetog stoljeća prenose njihove ideologije i na djecu. Njihova djeca danas su privilegirana u svim segmentima društva, jednako i manjem i većem entitetu, i postaju zaštićena klasa kojoj je osigurana budućnost bez rada, u najvećoj mjeri haračima i dankom u krvi hrvatskih poreznih obveznika, danas već odrasle djece hrvatskih branitelja.
 
Prvi od dva, ili možda i drugi, bošnjački član, na papiru tronacionalnog u praksi dvonacionalnog, beha Predsjedništva Šefik Džaferović za djecu muslimanskih šehida, boraca za islamsku BiH kaže: „Nedopustivo je da 24 godine poslije rata postoje šehidska djeca koja nemaju posao. To treba biti obaveza svih nas, da riješimo to pitanje, a možemo riješiti ukoliko se potrudimo i do kraja iscrpimo sve resurse i mogućnosti - rekao je Džaferović, u Živinicama gdje je održana Akademija u povodu Dana šehida FBiH". Iako djeca hrvatskih branitelja, kao i preživjeli branitelji i ne znaju što znači šehid, čija je to riječ i zašto se koristi na beha prostoru kojem ne pripada, ipak je se boje, jer ona ih asocira na vrijeme progona kada su mudžahedini i Muslimani uzvikivali „Alahu uekber“. Bošnjačko uvođenje, koje je sve više i prisila, turski i arapskih riječi također je debela dioba naroda u beha zajednici
 
Bošnjačka politika privilegiranja djece šehida, boraca za unitarnu islamsku Bosnu i Hercegovinu,  šerijatske vladavine, udar je na djecu hrvatskih branitelja koji su se borili za demokratsku i europsku  Bosnu i Hercegovinu, onakvu kakva je bila prije turske okupacije u vremenu hrvatskih kraljeva, zajednicu ravnopravnih i suverenih naroda, Hrvata, Muslimana i Srba. Isilovska je to agresija na hrvatsku djecu čiji su se roditelji  borili pod, za sve beha narode razumljivim  imenom, za razliku šehida, riječi koju pola beha stanovništva ne razumije, a samo mu je jasan cilj, islamska, unitarna, arapizirano turcizirana i šerijatizirana Bosna i Hercegovina. Za djecu tih šehida, među kojima su i ona mudžahedinska, Džaferović će osigurati radna mjesta i na način otpuštanja djece hrvatskih branitelja.
 
Nacifašistička politika muslimansko-bošnjačkog dvojca u beha Predsjedništvu, koja vodi k trajnoj podijeli beha zajednice na nacionalne entitete, koji bi bili povezani konfederalnim uređenjem u granicama labave beha konfederacije. Politika koja tako diskriminatorski, tako fašistički dijeli djecu, razbijač je svih beha poveznica iza kojih ostaju neprolazne provalije. Muslimani, koji su započeli razbijanje Bosne i Hercegovine  i njeno komadanje isključivo po vjerskim granicama taj posao su predali u ruke Bošnjacima, a ovi prenose kao amanet djeci šehida,i mudžahedina, onima koje obučavaju kao askere po bespućima besputne, sve više opravdano, zapravo jedino rješivo, podijeljene Bosne i Hercegovine.
 

Vinko Đotlo

Obilježena 26. godišnjica ubojstva osmero hrvatske djece u središnjoj Bosni

 
 
Šetnjom, molitvom, paljenjem svijeća i antiratnom kazališnom predstavom u nedjelju je obilježeno 26 godina od pogibije osmero djece i ranjavanja još šestero u hrvatskoj enklavi u Vitezu u središnjoj Bosni ubijenih projektilom za što još nitko nije odgovarao.
https://direktno.hr/upload/publish/125333/thumb/naslovna_5b1fc00b18f13_970xr.jpg
Pod geslom "Šetnja za prekinutu mladost“, članovi obitelji žrtava, mladi te drugi Vitežani okupili su se na Gradskom trgu i pješice stigli do spomen obilježja "Osmica“ za žrtve eksplozije  minobacačkog projektila ispaljenog s položaja bošnjačke Armije BiH. Kod spomen obilježja zapalili su svijeće, pomolili se i prisjetili zločina u kojemu je život 10. lipnja 1993. godine izgubilo osmero djece dok su se igrala, a još šest je ranjeno, izvijestio je organizacijski odbor.
 
U objavi odbor navodi da je cilj okupljanja očuvati trajno sjećanje na nevine žrtve i svu drugu djecu stradalu u Domovinskom ratu te poslati poruku da za ovaj zločin, kao i za brojne druge nad Hrvatima Bosne i Hercegovine gotovo nitko nije odgovarao.
 
Uoči šetnje u kazališnoj dvorani u Vitezu prikazana je predstava kazališta iz Kaštela u Hrvatskoj pod nazivom "Brod“. Ta antiratna predstava je posvećena svoj ubijenoj djeci u Domovinskome ratu, ali i svoj djeci svijeta koja su žrtve ratova, a umiru ne dovršivši svoje igre. "Pokazali smo da naše sjećanje ne blijedi, naše uspomene su iz dana u dan jače, a želje za procesuiranjem odgovornih neće nestati dok postoji i posljednji zločin koji nekažnjen. Djeca nisu kriva ni zašto, zaslužuju poseban pijetet i istinu o stradanju", poručili su organizatori šetnje u Vitezu.
 
U eksploziji minobacačkog projektila 10. lipnja 1993. godine koji je pao samo nekoliko metara od klupe na kojoj je bilo 14-ero djece u igri, na licu mjesta poginulo je petero. Troje je podleglo ranama u improviziranoj bolnici u Novoj Biloj. Ostalih šestero djece je ranjeno. Najmlađa žrtva Augustina Grebenar imala je devet godina, a najstarija Sanja Garić navršila je 18 godina.
 

M. N., https://direktno.hr/eu-i-svijet/dijaspora/obiljezena-26-godisnjica-ubojstva-osmero-hrvatske-djece-sredisnjoj-bosni-158111/

Anketa

Za koga ćete glasati na predsjedničkim izborima?

Srijeda, 26/06/2019

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1613 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević