Get Adobe Flash player
IDS-ov

IDS-ov "antifašizam" = talijanski fašizam

Na Dan antifašističke borbe, vladajući u Istri, hrvatskim...

Zašto smo se pretvorili u Stupidostan?

Zašto smo se pretvorili u Stupidostan?

Ne zaboravimo da su svi smijenjeni ministri u vrijeme otkrivanja...

U Istri ništa ne smije podsjećati da je tu Hrvatska

U Istri ništa ne smije podsjećati da je tu Hrvatska

Fašisti otvoreno šeću istarskim gradovima zajedno s...

Andrej je oživio Beru i doveo Zokija na Pantovčak

Andrej je oživio Beru i doveo Zokija na Pantovčak

Plenković je previdio da je ljudima svega dosta i, naravno, krivac je...

Davor Krile, opasne laži i Slobodanka

Davor Krile, opasne laži i Slobodanka

Srbi su prvi i jedini 1941. pobili sve svoje Židove i Srbiju Milana Nedića...

  • IDS-ov

    IDS-ov "antifašizam" = talijanski fašizam

    utorak, 30. lipnja 2020. 20:05
  • Zašto smo se pretvorili u Stupidostan?

    Zašto smo se pretvorili u Stupidostan?

    utorak, 30. lipnja 2020. 14:52
  • U Istri ništa ne smije podsjećati da je tu Hrvatska

    U Istri ništa ne smije podsjećati da je tu Hrvatska

    utorak, 30. lipnja 2020. 19:49
  • Andrej je oživio Beru i doveo Zokija na Pantovčak

    Andrej je oživio Beru i doveo Zokija na Pantovčak

    petak, 03. srpnja 2020. 00:00
  • Davor Krile, opasne laži i Slobodanka

    Davor Krile, opasne laži i Slobodanka

    četvrtak, 02. srpnja 2020. 14:12

CITROËN - Stoljeće odvažnosti i kreativnosti

 
 
Na Etno farmi Mirnovec kod Samobora održana je press konferencija na temu ‘100 godina marke Citroën i 23. svjetski susret Spačeka’. Tom prilikom izloženo je 12 automobila iz povijesti marke Citroen, ali i aktualnih modela. Moglo se uživati i u testnoj vožnji povijesnih modela Mehari, 2CV, HY, Ami 6 Z, Traction Avant i DS.
Osnovana 1919. godine, marka Citroënove godine slavi svoj 100. rođendan. To je ikonska i popularna automobilska marka koju stalno pokreće želja: razumjeti, zadiviti i zadovoljiti svoje kupce.
Tip A bio je prvi europski serijski automobil u prodaji već od 1919. godine. Model Traction Avant odredio je moderni automobil prije 85 godina. 2 CV (Spaček) stavio je slobodu svima na dohvat ruke, a DS je utjelovio snagu napretka.
https://www.tportal.hr/media/thumbnail/900x540/1020075.jpeg?cropId=0
Citroën je marka s najviše kolekcionara na svijetu. S vozilima koja su simboli svog vremena, kao što su Tip A, Traction Avant, 2 CV (Spaček), DS (Žaba) ili u novije vrijeme Berlingo, C3, SUV C3 Aircross ili SUV C5 Aircross, Citroën nikada nije prestao nuditi moderan i kreativan pristup mobilnosti.
S osam naslova svjetskog prvaka u reliju u kategoriji proizvođača i devet naslova svjetskog prvaka u kategoriji vozača i suvozača za Sébastiena Loeba i Daniela Elenu, Citroën ulazi u povijest automobilskih utrka. Ta već bogata povijest, od reli utrka do automobilskih krstarenja dokazuje tehnološku vještinu i želju za pobjedom marke Citroën.
Nekonformistička i smiona, komunikacija za Citroën nema granica. Od Eiffelova tornja do interneta, korišteni su svi mediji za promociju marke i vozila. Danas, kao i u prvim danima, Citroën ima snažan izričaj. Često avangardna, uvijek grandiozna, Citroënova komunikacija ostavlja trajan dojam. Od svojih početaka, osnivač André Citroën je to shvatio raznim marketinškim inovacijama, pa čak i izumom minijaturnih modela vozila za djecu svojih kupaca. Nasljeđe je to koje su sljedeće generacije mogle nastaviti, posebno s kampanjama Jacquesa Séguéle (Divlji chevroni 1985., Visa na nosaču zrakoplova Clémenceau, CX s Grace Jones), a u novije vrijeme i originalnim reklamama (robot Xsara Picasso, C4 robot transformator, kampanja marke Citroën – autostoper, itd.).
Sve je počelo 1900. u Poljskoj kada s 22 godine, mladi inženjer i student André Citroën dobiva patent za zupčanike u obliku chevrona, koji će kasnije postati znak njegove marke. Naime, 1912. godine, zainteresiran za automobilsku industriju, putuje u SAD gdje se susreće s Henryjem Fordom. Tamo je posjetio tvornicu za proizvodnju Forda T gdje je Ford pojednostavio rad uvođenjem pokretne trake.
1919, André Citroën osniva automobilsku marku Citroën lansiranjem Type A, prvog masovno proizvedenog automobila u Europi. 1930-ih André Citroën bio je na vrhuncu slave: najveći je europski proizvođač vozila. Ne samo u svijetu automobila, André Citroën uvijek je bio pionir i nije mario za pravila. U pogledu korisničkog iskustva, on je izumio post-prodajnu uslugu, jamstvo ili potrošački kredit. Udruživao je i snage s talentiranim umjetnicima (počevši od Pierrea Louysa, 1920.).
Ime Citroën bilo je napisano na nebu (u listopadu 1922.), Eiffelov toranj osvijetljen je imenom Citroën (od listopada 1925. do listopada 1934.), a pokrenute su i hrabre ekspedicija širom svijeta kako bi pokazale pouzdanost i robusnost vozila Citroën (prijelaz Sahare 1922., Croisière Jaune od 1931. do 1932. itd.).
 

Anđelka Felja

Anketa

Buduća Hrvatska vlada bit će najljevija od 1945. godine. Slažete li se?

Srijeda, 08/07/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1160 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević