Get Adobe Flash player
Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

Komunizam uopće nije pao s padom Berlinskog zida - samo se prebacio u...

Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

Čak je 883.042 birača koji nemaju prebivalište u Hrvatskoj,...

Kako se dijele

Kako se dijele "ustaške" kune

Na telefonskoj sjednici Srbima dodijeljeno 12 milijuna...

Izdaje naše predizborne

Izdaje naše predizborne

Svaka nova politička garnitura zaposli oko 20.000...

Zločinački karakter propale ideologije

Zločinački karakter propale ideologije

Vinko Puljić: Tko se od zločina ne distancira, taj postaje sudionik i...

  • Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

    Deustašizacija je magla za dekroatizaciju

    četvrtak, 21. svibnja 2020. 17:14
  • Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

    Protuzakoniti Zakon o izboru zastupnika

    srijeda, 20. svibnja 2020. 12:24
  • Kako se dijele

    Kako se dijele "ustaške" kune

    srijeda, 20. svibnja 2020. 19:41
  • Izdaje naše predizborne

    Izdaje naše predizborne

    utorak, 19. svibnja 2020. 13:24
  • Zločinački karakter propale ideologije

    Zločinački karakter propale ideologije

    utorak, 19. svibnja 2020. 13:20

Šest posto Talijana dobilo veća prava od većinskoga hrvatskog naroda

 
 
Ima li IDS politički i moralno pravo nametnuti dvojezičnost većinskom hrvatskom stanovništvu, bez da raspiše referendum? IDS je 28 godina na vlasti u Istri, ali nema potporu većine građana Istre. Zahvaljujući nakaradnom izbornom Zakonu održava se na vlasti;
•Dugo su na vlasti i uhljebili su svoje ljude u sav županijski, općinski i državni aparat. Kako su na vlasti raspolažu sa proračunskim novcem, pa se on dijeli raznim udrugama, nacionalnim manjinama, braniteljskim udrugama i tako ih se obvezuje da budu njihova glasačka baza.
•Malom izlaznošću na izbore. Evo primjer, na lokalnim izborima 2017. godine,za pulskog gradonačelnika od ukupnog dijela od 50.360 birača, na izbore izašlo je njih 18.791  ili 37,31 %. Za Borisa Miletića glasalo je 9740 birača ,što je u postotku 51,83 %, međutim u odnosu na ukupan broj birača taj postotak je daleko manji 19,34 %. Znači da od 50.360 birača u Puli za Miletića je glasalo samo 9740 birača.
•Kada se analiziraju rezultati izbora, vidljivo je da je potpora IDS-u u Istri u stvari mala. Za ovakve izborne rezultate kriv je izborni zakon koji je sada u primjeni. Očito da ga treba mijenjati, jer ovakvi rezultati ne daju realno stanje sa terena. Samo 9740 prema 50.360 je potpora 1/5 građana grada Pule gradonačelniku Borisu Miletiću!
Upravo zbog tih rezultata lokalnih izbora odgovorno tvrdim da IDS ne predstavlja sve građane Istre. Predstavlja ¼ građana Istre, U Istri je registrirano prema podacima DIP-a 187.474 osobe sa pravom glasa. Na izbore je izašlo 84.618 glasača, što je izlaznost u postocima 45,14 %. Od glasača koji su izašli na izbore za Skupštinu Istarske županije izjasnilo se u korist IDS-a 46.548 glasača što iznosi 56,78 %. od izašlih birača na izbore. Međutim u odnosu na ukupan broj upisanih birača 187.474 broj 46 548 koji su glasali, taj postotak iznosi 24,83 %. A to je 1/4 od ukupnog biračkog tijela u Istri. http://www.izbori.hr
https://www.gelestatic.it/thimg/GmbSm-jz991HMWZVPB9hLmXegys=/960x540/smart/https%3A//ilpiccolo.gelocal.it/image/contentid/policy%3A1.7076028%3A1542393012/image/image.jpg%3Ff%3Ddetail_558%26h%3D720%26w%3D1280%26%24p%24f%24h%24w%3Dd5eb06a
 
Popis stanovništva 2011. godine
 
Struktura stanovništva 2011.:
Hrvati 142.173 (68,33 %)
Talijani 12.542 (6,03 %)
Srbi 7.206 (3,46 %)
Bošnjaci 6.146 (2,9 %)
Albanci 2.393 (1,15 %)
Slovenci 1.193 (1 %)
Istrijani 25.203 (12.11%)
Neopredijeljeni 4.078 (1,96 %)
 
Sav taj rad, sav taj teror i patnje poništio je IDS sa svojim statutima, po kojima je talijanska nacionalna manjina dobila veća prava nego joj po etničkom sastavu pripadaju. To je potvrdio i Furio Radin u intervjuu Glasu Istre. Evo točno po gradovima i općinama sa uvedenom dvojezičnošću koliki je udio talijanske manjine u ukupnom broju stanovništva. Istarsku županiju čine jedinice lokalne samouprave: 10 gradova i 31 općina. Od 10 gradova 7 gradova je dvojezično hrvatskog i talijanskog jezika, a 3 su jednojezična -hrvatskog jezika Od 31 općine 12 je dvojezično hrvatskog i talijanskog jezika, a 19 jednojezično, hrvatskog jezika.
 
Gradovi
 
1. Brtonigla-Verteneglio
Prema popisu iz 2011,godine
Hrvati                      44,83%
Talijana                   30.14%
Jedina općina koja po etničkom kriteriju ima pravo na dvojezičnost
 
2. Buje-Buie
Hrvata                     48,73%
Talijana                    24,33%
Nema 1/3 Talijana, znači ne bi trebala biti dvojezična, a je!
 
3. Novigrad-Cittanova
Hrvata                      66,42%
Talijana                     10,2 %
 
4. Poreč-Parenzo
Hrvati                       74,82%
Talijani                        3,23%
 
5. Pula-Pola
Hrvati                        70,41%
Talijani                         4,43%
 
Poreč i Pula potpuno su politički dobili dvojezičnost, iako  po etničkom udjelu Talijana nemaju  nikakvih uvjeta. Zar je to bio cilj Ustavnog zakona o pravima manjina? Da se talijaniziraju općine i gradovi sa 3-4 % talijanskog stanovništva, u odnosu na 70% Hrvata?
 
6. Rovinj-Rovigno
Hrvati                               63,34%
Talijana                             11,25%
 
7. Umag- Umago
Hrvati                               60,35%
Talijani                              14,57%
 
8. Vodnjan-Dignano
Hrvati                                51,64%
Talijani                               16,62%
 
Općine:
 
1. Oprtalj-Portole
Hrvati                                 56,12%
Talijani                                14,35%
2. Fažana –Fasana
Hrvati                                 71,72%
Talijani                                  4,76%
 
I tako je IDS-ova demokracija, multikulturalnost, tolerancija i multietničnost oduzela nama istarskim Hrvatima nacionalni identitet, pa se pitamo u kojoj mi to državi živimo, Hrvatskoj ili Italiji?
Diskriminirajući članci u statutima pojedinih općina i gradova u Istarskoj županiji, koji nisu u skladu sa Ustavom RH. Pojedini statuti općina i gradova su diskriminirajući u zapošljavanju.
Članak 44.
Svaki državljanin Republike Hrvatske ima pravo, pod jednakim uvjetima, sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe.
Članak 46.
Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.
Članak 55.
Svatko ima pravo na rad i slobodu rada.
Svatko slobodno bira poziv i zaposlenje i svakomu je pod jednakim uvjetima dostupno svako radno mjesto i dužnost.
 Članak 4. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina
(5) Zabranjeno je poduzimanje mjera kojima se mijenja omjer među stanovništvom na područjima nastanjenima osobama koje pripadaju nacionalnim manjinama, a koje su usmjerene na otežavanje ostvarivanja ili ograničavanje prava i sloboda propisanih ovim Ustavnim zakonom i posebnim zakonima.
Znači zabranjeno je poduzimanje mjera kojima se mijenja omjer prema nacionalnim manjinama, a nije zabranjeno poduzimanje mjera koje idu na štetu većinskog naroda?
Članak 8.
Odredbe ovoga Ustavnog zakona i odredbe posebnih zakona kojima se uređuju prava i slobode pripadnika nacionalnih manjina moraju se tumačiti i primjenjivati sa svrhom poštivanja pripadnika nacionalnih manjina i hrvatskog naroda, razvijanja razumijevanja, solidarnosti, snošljivosti i dijaloga među njima.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Prije devet godina Ustavni sud donio je Odluku kojom su 11. i 12. izborna jedinica („dijaspora” i manjine) neustavne.
Upravo 29. srpnja, je obilježeno  8. obljetnicu Ustavne odluke u kojoj se 11. i 12. izborna jedinica proglašavaju neustavnima. U toj odluci, među ostalim, piše: “Ustavni sud utvrđuje da Ustav ne dopušta unaprijed zakonom jamčiti i određivati broj zajamčenih zastupničkih mjesta za bilo koju manjinu po bilo kojoj osnovi (nacionalnoj, etničkoj, jezičnoj, spolnoj, dobnoj, obrazovnoj, strukovnoj, imovinskoj i dr.) u okviru općeg izbornog sustava.”
Ova je odluka stara devet godina. Prošla su već dva (protuustavna) izborna ciklusa – ali su 11. i 12. izborna jedinica još uvijek u Izbornom zakonu i u izbornome sustavu! Zašto g. Šeparović ne pozove na red predsjednika Vlade? Zašto ne zaustavi neustavne izborne cikluse?
Što se, pak, Vukovara tiče, poželjno bi bilo da predsjednik Ustavnog suda pročita Ustavni zakon o pravima nacionalnih manjina, članak 8. Tada će shvatiti kako su “ćirilične ploče” u Vukovaru protuustavno i protuzakonito postavljene. Neka se zatim pozabavi europskom pravnom stečevinom i preporukama Venecijanske komisije. Tada će shvatiti kako je koncept “nacionalnih manjina” diskriminacijski i potpuno zastario. Hrvatska je država u kojoj su svi njezinu državljani ravnopravni, bez obzira na njihovu vjeru, narodnost, spol i političko opredjeljenje. S obzirom na Odluku Ustavnog suda iz 2011. koju sam ovdje navela, stječe se dojam kako je i Ustavni sud svjestan da je protuustavno nekome na temelju narodnosti oduzimati ili dodavati bilo kakva (politička) prava.
Za ostvarivanje ravnopravne službene uporabe jezika i pisma nacionalne manjine na temelju stavka 1. točke 1. ovoga članka mjerodavni su podaci popisa stanovnika koji je neposredno prethodio uređivanju ovih pitanja statutom općine ili grada.
 
U statutima općina i gradova u Istri piše kako slijedi:
Novigrad-Cittanova
Statut
Članak 25. U tijelima lokalne samouprave odnosno područne (regionalne) samouprave, ustanovama i drugim javnim pravnim osobama za radna mjesta na kojima se neposredno komunicira s građankama/građanima, obvezatno je poznavanje hrvatskog i talijanskog jezika.
Znači da se ne može ni natjecati sa posao pripadnik većinskog hrvatskog naroda koji ne zna talijanski jezik. To je protuustavni članak,  jer svi po Ustavu RH imamo jednaka prava na rad i slobodu rada.
Suživot i mir ostvaruju se samo uzajamnim uvažavanjem i poštivanjem u skladu sa brojnosti pripadnika nacionalnih manjina, nikako nametanjem i prisilnom talijanizacijom.
Osam zagarantiranih mjesta u Saboru daje manjincima veliku i izborno neopravdanu moć odlučivati o Vladi i njezinom predsjedniku, te vezano uz to, o svemu što se tiče političkog života i hrvatske svakodnevnice.
Time se, također, hrvatski državljani koji nisu pripadnici nacionalnih manjina dovode u diskriminatoran položaj sa samo jednim „važećim glasom“, a država Hrvatska i nova Vlada postaje sredstvo potencijalnih mučnih pregovora, pa čak i ucjena.
Također hrvatski državljani po svijetu prisiljeni su svoje ustavno biračko pravo ostvarivati na iznimno diskriminatoran i ponižavajući način.
U inozemstvu je osiguran mali broj biračkih mjesta i birači najčešće moraju stotinama kilometara putovati kako bi ostvarili svoje pravo. Uz to moraju se i registrirati za svaki izborni ciklus. Ranije se predlagalo da se za XI. izbornu jedinicu uvede dopisni sustav glasovanja, ali to još uvijek nije omogućeno. Nego baš suprotno ;
O prijedlozima da se omogući dopisno i elektroničko glasovanje, Arsen Bauk, bivši ministar uprave u Milanovićevoj vladi (od 2011. do 2016.) i aktualni predsjednik kluba zastupnika SDP-a izjavio je za RTL da SDP “neće podržati izmjene Ustava koje bi išle na elektronsko i dopisno glasovanje iz vrlo jednostavnog razloga – smatramo da bi se na taj način dramatično promijenio i povećao utjecaj dijaspore na izbore!”.
Istra je zavičaj i autohtonim Talijanima i Hrvatima i manjim dijelom  Slovencima! U Istri vlada suživot između Hrvata i talijanske manjine, samo što taj suživot politika IDS-a zlorabi i kvari za svoje parcijalne interese! Jer zavadi, pa vladaj i danas uspijeva, pa IDS svojom politikom stvaranja neke nove” nacije Istrijana “stvara razdor među stanovništvo, u svrhu postizanja što veće autonomije i eventualnog odcjepljenja od RH., a i na taj način sakrivanja i prikrivanja kriminalnog načina bogaćenja IDS-ovih čelnika!
Istra kroz povijest prošla dva velika egzodusa u kojima se promijenila struktura stanovništva.
•Prvi se zbio nakon Prvoga svjetskog rata, kada je Italija Rapallskim ugovorima 12. studenog 1920. dobila Istru, Kvarnerske otoke i dio Dalmacije. Iz Istre se  iselilo  stotinjak tisuća Hrvata po profesoru i akademiku Petru Strčiću, koji nisu htjeli živjeti pod talijanskim fašizmom, dio u prekomorske zemlje, a dio u Jugoslaviju i to u Zagreb i Osijek. U obitelji imam primjer ovog egzodusa, kada je djed mog supruga iselio najprije u Ameriku, pa se vratio, ali ne u Istru, već u Višnjevac kraj Osijeka. Tek se 1949. vratio u Istru i tu je umro u svojem zavičaju.
•Drugi veliki egzodus  zbio se nakon Drugoga svjetskog rata kada je iselilo od 150 do 200 tisuća, ljudi. Točna brojka se vjerojatno nikada ne će saznati. Nisu među njima bili samo autohtoni Talijani, već i velika većina onih koje je Mussolini naselio kada je dobio Istru! Ti optanti ili esuli organizirani su u Italiji, ustanovljen je i Dan sjećanja na egzodus 10. veljače, kada se okupljaju i žaluju za “našom zemljom, la nostra terra”.
Republika Hrvatska donijela je Zakon o naknadi imovine oduzete u vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine još 1992. godine i mnogo je njih podnijelo zahtjev za povrat  imovine, po dostupnim podacima njih oko 3000. U Istri talijanska nacionalna manjina uživa sva prava, dok se nama istarskim Hrvatima oduzima nacionalni identitet, toponimi, omalovažavaju se istarski velikani Hrvati, stvara se animozitet prema Crkvi i Hrvatima vjernicima.
 

Lili Benčik

Čuvajte se i kuge i kolere i filoksere i Corone, a naročito "filantropa". Tih jahača "filantropije"

 
 
U doba vlasti Corone svijetom je zavladao i jedan osobiti strah, strah od filantropije i filantropa. Zanimljivo i apsurdno, zar ne, ali samo na prvi pogled. Odavno, od pojave Soroša na „ovim prostorima“, navodnog čovjekoljupca (filantropa) razvidno mi je kako se radi o sorti („soju“) opake, razarajuće filantropije. Nakon pada Berlinskog zida i navodnog poraza komunizma koji se ustvari samo razvodnio u, sjedne strane, navodnu ljudsko pravnu dimenziju, a u gospodarstvu dobio novo, kapitalističko(!) lice (vidi vraga), totalno, „filantrop“ Šoroš ore po tzv. postkomunističkim zemljama i njihovim društvima, poslije i drugdje i drugačije, recimo s migrantima. „Otvara“ njihova društva, usput razara obitelji, nu toj „filantropskoj“ ideji krajnji je cilj, o čemu ovdje uporno i godinama pišem, taj kak ti sveti, pojedinac. Društva se otvaraju kao što se otvara školjka prije konzumiranja ili pripremanja – silom. Sila je novac (kako je Šoroš stekao novac, uglavnom je poznato, uglavnom nimalo čovjekoljubno), a alati su udruge, more udruga (trojki, u tom cilju su izmijenjeni zakoni pa je trojka - udruga) a zatim mediji, ali i kultura u totalitetu, te podučeni (tečajevi) i podmićeni lokalni političari, zatim čitave stranke-partije. Nađe se tu i sličnih, lokalnih poduzetnika (priča o poduzetničkim inkubatorima, kao da su budući poduzetnici - kokoši) ili im se osiguraju inicijalna sredstva pa fingiraju kao „domaći“ vlasnici, naročito medija, posebno televizija. Neke „udruge“ su se  profesionalizirale i internacionalizirale na tipično komunistički način, kao jaje jajetu nalik Kominterni, pa su poslije s domaćim profesionalnim udrugarima dizale tzv. šarene revolucije. Komunizam, fol propao, a metode ostale.
https://www.sunnewsonline.com/wp-content/uploads/2018/10/gates-1280x640.jpg
LAŽNO ČOVJEKOLJUBLJE - Lažni "filantropisti" Melinda i Bill Gates "na djelu"
 
Nešto kasnije sijala su se „proljeća“ po arapskom svijetu, ustvari smrt. Nije to radio samo Šoroš, on mu dođe više kao simbol i glasnogovornik globalizma, bilo je tu još niz prikrivenih i manje prikrivenih igrača od „običnih“ do „dubokih“ država (noviji pojam) njihovih organizacija, obavještajnih i paraobavještajnih krugova…  Ovaj soj filantropije možemo nazvati filantropijom globalizma, zapravo ideologijom globalizma i sve što s njom ide. Ona, pored ostaloga, djeluje i prosvjetiteljski - „ovce“ i „stado“ ne znaju pa ih treba podučiti, ustvari nagovoriti. Na novo, a staro pritom ili revidirati ili, još bolje, zaboraviti. Većina tih nagovora nakon pada Berlinskog zida ipak se odnosila na društva, države (male) i obitelj, primjerice forsiranjem i financiranjem LGBT pokreta i sl. Ponegdje je ova „filantropija“ zarobila društva, državu skroz pa, primjerice drži i „vlast“ i „oporbu“ kako bi ovce imale dojam „pluralizma“ i „demokracije“.
 
Corona filantropija
 
Ova filantropija iz doba Corone, nastavila je po starome, države su uglavnom već pod njenom kapom, i izravno se usmjerila na pojedinca. Pri tome filantropi su, skoro isti, ili iz iste vražje vreće. Ipak, glavna je zvijezda ove filantropije, ovog njenog soja, aktualne mutacije, Bill (i Melinda) Gates. Oni se brinu o svima, o zdravlju svakoga pojedinca na Zemljici. Sa zdravlja društva, država oni su se usmjerili na svakoga čovjeka, oprostite njegovo zdravlje. Naći će cjepivo protiv Corone, koju je, ili nešto slično, Gates u suorganizaciji s Rockeffelerima prije neku godinu već uvježbavao, mislim pandemiju. Vjerojatno najbogatiji srednjoškolac na svijetu (formalna naobrazba) koji blage veze nema s biologijom, medicinom, virusologijom…, upustio se baš u ta područja. Za to mu je bila potrebna organizacija, ni manje ni više Svjetska zdravstvena organizacija čiji je on glavni donator (kažu i do osamdesetpostotni, pa je ulog Amerike kojega je Trump uskratio zapravo sitniš). Donator ili vlasnik, ili kad donator postaje nešto kao vlasnik, i sl.?
 
Filantropija radi filantropije jednog od najmoćnijih svjetskih kapitalista malo mi je vjerojatna i puno sumnjiva. Nedostaju tu interes i profit. Kad se tomu dodaju podaci njegova (su)vlasništva u medijima od CNN-a do der Spiegela, (su)vlasništvo u epidemiološkim ustanovama i laboratorijima u razvijenim zemljama, farmakoindustrija… stvari postaju nešto jasnije. Najjasnija je pak njegova ideja cijepljenja i čipiranja u kombinaciji. Obvezatno cijepljenje, prisilno ustvari, takvo čipiranje (čipiranih dobrovoljaca već ima na tisuće) e to je već nešto. Naročito još rasvijetljeno činjenicom kako Bill i Melinda Gates svojedobno svoju djecu nisu dali cijepiti. Ali tada su još bili mladi i naivni, poput Pernara, a sad su iskusniji, bogatiji, moćniji, iako im je moći još uvijek premalo. političke, totalitarne moći. A i bogatstvo je došlo na naplatu, ustvari ga treba odraditi. Ugovori se, naročito s onim, moraju ispunjavati. Jer kao što je „filantropija“ projekt, isto je i Bill Gates. Tko zna, možda je on već hočogram. Kako bilo ova prava, puštena Corona, pa globalna vježba s njom sjajno je uspjela. Sad ćemo gledati što će se događati u budućnosti. Hoće li se ovce dati, ili ne će. Ako ogladne, a izgledno je, vjerojatno hoće.
 
Inače uvijek me zanimalo zašto ta sorta „filantropa“, rigidnih kapitalista, a ima ih još, naročito zadnjih tridesetak godina voli surađivati s Kinom, komunističkom Kinom. (Gdje su oni ovdašnji naivci koji tvrde da je komunizama propao - samo je malo promijenio dlaku, ali o tome smo u jednom zapisu iz doba Corone ovdje pisali.) Zar to nije i s jedne i s druge strane najgore, ideološko, svetogrđe. I onda sam pronašao tu „šifru“, a trebao sam i davno prije koliko blješti: Kontrola stanovništva, kontrola rađanja, broja, stanovništva i sve ostalo, s čim komunistička Kina ima bogato iskustvo. Sve u svemu čuvajte se kuge i kolere i filoksere i Corone, a naročito „filantropa“. Tih jahača „filantropije“. Oni obožavaju „čovjeke“, al' najviše vole da ih je što manje. Na Zemljici ništa novo.
 

Mato Dretvić Filakov

Hrvati su »pozitivno diskriminirani«
 

 
Prema Ustavu RH i njegovim izvorišnim osnovama stoji: »Republika Hrvatska ustanovljuje se kao nacionalna država hrvatskoga naroda i država pripadnika nacionalnih manjina: Srba, Čeha, Slovaka, Talijana, Mađara, Židova, Nijemaca, Austrijanaca, Ukrajinaca, Rusina, Bošnjaka, Slovenaca, Crnogoraca, Makedonaca, Rusa, Bugara, Poljaka, Roma, Rumunja, Turaka, Vlaha, Albanaca i drugih, koji su njezini državljani, kojima se jamči ravnopravnost s građanima hrvatske narodnosti i ostvarivanje nacionalnih prava u skladu s demokratskim normama OUN-a i zemalja slobodnoga svijeta«.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61SfKBALBEL._AC_.jpg
Znači u preambuli  Ustava RH su izrijekom nabrojane sve nacionalne manjine koje žive u RH, da bi u čl. 3. pisalo;
»Članak 3.
Sloboda, jednakost, nacionalna ravnopravnost i ravnopravnost spolova, mirotvorstvo, socijalna pravda, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, očuvanje prirode i čovjekova okoliša, vladavina prava i demokratski višestranački sustav najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.
Članak 14.
Svatko u Republici Hrvatskoj ima prava i slobode, neovisno o njegovoj rasi, boji kože, spolu, jeziku, vjeri, političkom ili drugom uvjerenju, nacionalnom ili socijalnom podrijetlu, imovini, rođenju, naobrazbi, društvenom položaju ili drugim osobinama.
Svi su pred zakonom jednaki«.
Znači i u ovom članku Ustava svi su u RH jednaki i svi imaju ista prava, bez obzira na nacionalnu pripadnost, da bi u članku 15. opet ponovljeno, ali sve to treba potvrditi još i Ustavnim zakonom o pravima nacionalnih manjina, potpuno nepotrebno s obzirom na prethodne članke.
»Članak 15.
U Republici Hrvatskoj jamči se ravnopravnost pripadnicima svih nacionalnih manjina«.
Ravnopravnost i zaštita prava nacionalnih manjina uređuje se ustavnim zakonom koji se donosi po postupku za donošenje organskih zakona. Zakonom se može, pored općega biračkog prava, pripadnicima nacionalnih manjina osigurati posebno pravo da biraju svoje zastupnike u Hrvatski sabor,što znači da imaju veća prava od Hrvata i to zakonodavac naziva pozitivnom diskriminacijom.
Pripadnicima svih nacionalnih manjina jamči se sloboda izražavanja nacionalne pripadnosti, slobodno služenje svojim jezikom i pismom i kulturna autonomija. Međutim i tu je promjenom kriterija etničkog udjela od 1/3 u sastavu stanovništva, dodano da jedinice lokalne samouprave mogu promjenom statuta omogućiti manjinska prava i tamo gdje ih po etničkom udjelu nikada ne bi ostvarili. I to je rezultiralo apsurdnim rezultatima da je na pr.:
Uvedena dvojezičnost u gradu Puli gdje ima 70,41 % Hrvata , a samo 4,43 % Talijana. Pretvoreno u brojke izgleda ovako:
zbog 2490 Talijana, uvedena je dvojezičnost nad 50.576 Hrvata. Ista je slika i u Poreču gdje ima 74,82 % Hrvata, a samo 3,23 % Talijana, ili u brojkama;
Zbog 607 Talijana, uvedena je dvojezičnost nad 14.865 Hrvata.
To je sve Hrvatski Sabor izglasao!na prijedlog Hrvatske vlade! E pa svaka „im čast na očuvanju“ hrvatskog identiteta hrvatskog naroda! Strašno! I još sve to moramo debelo plaćati! Plaćati da nas se odnarođuje!I sama Vlada u svom izvješću konstatira: Preporuka 3: Preispitati postojeći prag i povećati napore za uvođenje ravnopravne službene uporabe manjinskih jezika u onim područjima u kojima postoji dovoljan broj govornika; (a ne poštuje sama svoju preporuku) https://rm.coe.int/croatiapr6-hr/168095372b
 
Samo pogledati postotak udjela manjina u odnosu na hrvatsko stanovništvo, 90,42 % Hrvata, 4,36 % Srba, 0,42 % Talijana, a koja prava imaju?Da bi se osiguralo praćenje izvršenja Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina i raspodjela proračunskog novca osnovan je Savjet za nacionalne manjine. (“Narodne novine” broj 106. od 2. 7. 2003.)
 
SAVJET ZA NACIONALNE MANJINE
 
Na temelju članka 36. stavka 7. Ustavnog zakona o nacionalnim manjinama (“Narodne novine” broj 155/02.), Savjet za nacionalne manjine, na sjednici održanoj 12. lipnja 2003. godine, donio je
STATUT SAVJETA ZA NACIONALNE MANJINE
Članak 4.
Savjet u okviru svog djelokruga:
1. predlaže tijelima državne vlasti da rasprave pojedina pitanja od značaja za nacionalnu manjinu,
2. predlaže tijelima državne vlasti mjere za unaprjeđenje položaja nacionalne manjine u državi ili na nekom njezinom području,
3. donosi program rada, financijski plan, završni račun i odluke o raspoređivanju sredstava koja se u državnom proračunu osiguravaju za potrebe nacionalnih manjina
Za financiranje rada vijeća i predstavnika nacionalnih manjina iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ukupno je utrošeno: -
• u 2013. godini - 19.627.222,18 kuna;
• u 2014. godini - 24.788.016,14 kuna;
• u 2015. godini - 22.039.728,24 kuna;
• u 2016. godini - 22.690.286,08 kuna;
• u 2017. godini - 24.840.799,23 kuna;
• u 2018. godini - 25.757.663,19 kuna.
 
Sredstva iz Proračuna RH utrošena za manjine u 2016 godini
(“Narodne novine” broj 46. od 18. 5. 2016.) https://pravamanjina.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Izvje%C5%A1%C4%87e%20o%20provedbi%20UZPNM%20za%202015.%20i%202016._.pdf
 
Pored sredstava iz državnog proračuna nacionalne manjine dobiju i sredstva iz proračuna lokalne (regionalne) samouprave. Financiranje rada vijeća i predstavnika nacionalnih manjina u 2016. godini iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
 
Zagrebačka županija                                                2.153.328,67 kn
Krapinsko-zagorska županija                                                 0,00 kn**
Sisačko-moslavačka županija                                       940.357,44 kn
Karlovačka županija                                                    521.693,66kn
Varaždinska županija                                                  231.550,00 kn
Koprivničko-križevačka županija                                   398.572,29 kn
Bjelovarsko-bilogorska županija                                   556.353,37 kn
Primorsko-goranska županija                                   1.039.097,13 kn
Ličko-senjska županija                                               160.875,00 kn
Virovitičko-podravska županija                                    207.702,07 kn
Požeško-slavonska županija                                       155.236,30 kn
Brodsko-posavska županija                                        326.572,71 kn
Zadarska županija                                                     730.846,99 kn
Osječko-baranjska županija                                     1.461.301,87 kn
Šibensko-kninska županija                                          768.474,88 kn
Vukovarsko-srijemska županija                                   823.294,75 kn
Splitsko-dalmatinska županija                                     900.675,81 kn
Istarska županija                                                    1.380.566,89 kn
Dubrovačko-neretvanska županija                               554.000,00 kn
Međimurska                                                              109.508,91 kn
Grad Zagreb                                                          9.270.277,34 kn
Ukupno                                                              22.690.286,08 kn
 
Napomene: *Iznos sredstava koja su vijeća i predstavnici s područja nekih županija stvarno utrošila za svoj rad je u nekim slučajevima veći, odnosno manji od naznačenih iznosa osiguranih/dodijeljenih sredstava iz proračuna jedinica samouprave.
** U Krapinsko-zagorskoj županiji, na izborima održanim 31. svibnja 2015. godine, izabrana Predstavnica srpske nacionalne manjine Krapinsko-zagorske županije za čiji je rad u županijskom proračunu za 2016. godine bilo planirano 10.000,00 kuna, koja sredstva nisu utrošena zbog neaktivnosti izabrane predstavnice.
 
Sredstva iz Proračuna RH  utrošena za manjine u 2017.godini
https://uprava.gov.hr/UserDocsImages//e-objave_dokumenti/2019//Izvje%C5%A1%C4%87e%20o%20provo%C4%91enju%20Ustavnog%20zakona%20o%20pravima%20nacionalnih%20manjina%20za%202017.%20godinu,%20iz%20djelokruga%20Ministarstva%20uprave.pdf
 
SRPSKO NARODNO VIJEĆE
NACIONALNA KOORDINACIJA VIJEĆA SRPSKE NACIONALNE MANJINE U RH 3.747.000,00 kn
Informiranje: 1.1. Samostalni srpski tjednik Novosti - brojeva: 52, 41,5 x 29,5 cm; 40-48 stranica po broju; crno-bijela fotografija, sve boje., naklada: 6500        3 200 000,00  kn
1. U 2017.godini SNV je dobio  3.747.000,00 kn
2. U 2018.godini  SNV je dobio 3.780.000,00 kn
3. U 2019.godini  SNV je dobio 3.947.000,00 kn
 
Sredstva iz Proračuna RH  utrošena za manjine u 2018.godini
https://ljudskaprava.gov.hr/UserDocsImages//arhiva/pdf//Izvje%C5%A1%C4%87e%20o%20provedbi%20Ustavnog%20zakona%20o%20pravima%20nacionalnih%20manjina%20%20za%202018.pdf
 
Sredstva iz Proračuna RH namijenjena za manjine u 2019. godini
http://www.nacionalne-manjine.info/wp-content/uploads/2019/05/Odluka-2019.pdfZa 2019.godinu Vlada nije još objavila kompletno izvješće o sveukupno utrošenim sredstvima za nacionalne manjine po ministarstvima i po jedinicama lokalne samouprave. Dostupno je izvješće Savjeta za nacionalne manjine;
Albanci                                                            813.000,00 kn
Bošnjaci                                                       2.185.000,00 kn
Bugari                                                             104.000,00 kn
Crnogorci                                                        639.800,00 kn
Česi                                                             3.201.000,00 kn
Mađari                                                          4.148.000,00 kn
Makedonci                                                        752.000,00 kn
Njemci i Austrijanci                                            770.000,00 kn
Poljaci                                                              120.000,00 kn
Romi                                                                504.000,00 kn
Rusi                                                                 280.000,00 kn
Rusini                                                               712.000,00 kn
Slovaci                                                           1.431.000,00 kn
Slovenci                                                            763.500,00 kn
Srbi                                                               9.780.000,00 kn
Talijani                                                            6.915.000,00 kn
Ukrajinci                                                            709.500,00 kn
Židovi                                                               777.357,00 kn
Sveukupno                                                  34.605.157,00 kn
 
Srpsko narodno vijeće  dalo je kao i uvijek najveći dio Novostima, koje dobro plaćaju da izigravaju neku moralnu vertikalu i batinu prema Hrvatima.
 
Talijani sredstva dobiju kao i Srbi, ali ne zloupotrebljavaju ih, ne  pljuju po većinskom hrvatskom narodu!
Sredstva iz Proračuna RH namijenjena za manjine u 2020. godini
http://savjet.nacionalne-manjine.info/wp-content/uploads/2020/04/Odluka-2020-21.04.2020-1.pdf
 
SAVJET ZA NACIONALNE MANJINE raspodijelio je sredstva za 2020. godinu;
Srpsko nacionalno vijeće za huškački tjednik Novosti. Njihovi novinari i kolumnisti masno su plaćeni za huškanje protiv Hrvatske i Hrvata.
 
Talijanska nacionalna manjina izdvaja veći dio dobivenih sredstava za izdavaštvo, ali oni bar ne huškaju protiv Hrvata i hrvatske države, kao Novosti!
 
Znači da su se povećali apetiti u odnosu na 2019.godinu za 7.389.843,00. A to nije malo, nekoliko tisuća kuna, već za 7.389.843,00 kn
Sveukupno po godinama;
2015.                                148.640.839,61
2016.                                131.152.781,00
2017.                                144.191.391, 85
2018.                                173.155.798,54
Za četiri godine                597.140.811,00
 
Nemam apsolutno ništa protiv hrvatskih građana druge nacionalnosti, dapače neka održavaju svoju tradiciju, svoje običaje, svoj jezik i kulturu, neka se ponose svojim korijenima, ali sam protiv da mi se nameće njihov jezik, pismo i kultura, da se izmišljaju kriteriji kojima dobiju veća prava, nego im po postotku udjela u stanovništvu pripada. Apsolutno sam protiv bilo kakve diskriminacije, pa i one pozitivne u odnosu na manjine!
 

Lili Benčik

Anketa

A. Plenković je u tajnosti dozvolio MOL-u da u Mađarskoj i Slovačkoj prerađuje hrvatsku naftu. Je li to izdaja nacionalnih interesa?

Četvrtak, 28/05/2020

Tko je Online?

Trenutačno aktivnih gostiju: 1356 gostiju i nema članova online

 

AIPK Trgovine d.o.o.

 

Registar Branitelja

 

Udruga Zavjet

 

 

Grawe osiguranje

 

 

 

Veliko srce malom srcu

 

Facebook

 

 

Optika Kraljević