Dan uoči BREXIT-a otkriven je tajni plan stvaranje jedinstvene totalitarne države na 10 stranica, kako je Vladimir Bukowski i opominjao, EUSSSR, koja briše granice, uvodi zajedničku vojsku, a ukida se nacionalna vojska i obrana. Francuska i Njemačka su sastavile plan i www.superStation95 ga je uspio dobiti iz njemačkog Ministarstva vanjskih poslova. Dvadeset ministara vanjskih poslova je potpisalo taj sporazum u tajnosti. Je li i hrvatski? Ako jest u tajnosti onda je potpisao kraj hrvatske države. Uništenje svega za što smo se borili i što smo sanjali. Dok sam prevodila na brzinu tekst stao mi je dah, želudac mi se grčio od muke, gotovo mi je pozlilo.
Superstation95-News je došao do dokumenta od 10 stranica njemačkog Ninistarstva vanjskih poslova na čelu s ministrom Frank-Walterom Steinmeierom. Sažetak tog teksta izgleda ovako:
Maska je konačno pala i pravi razlog za „BREXIT“ je plan od 10 stranica koji su načinile Njemačka i Francuska koji predstavlja stvaranje EU-ove „Super države“ u kojoj države članice ne će više biti države. Očito je da je 20 ministara EU-a već potpisalo plan na tajnom sastanku u Berlinu i Parizu, a državama koje nisu potpisale plan bit će dat ultimatum u Pragu: Prihvati ili izlazi iz EU-a. Ovaj dokument je držan u tajnosti pred britanskim narodom prije glasovanja za izlazak iz EU-a, BREXIT, skrivajući pred njima da će se od njih tražiti da prestanu biti država.
Europska superdržava umjesto Europske unije bit će predstavljena državama Višegradske skupina na sastanku u Pragu u skladu sa zahtjevom ministra vanjskih poslova Njemačke Frank-Walterom Steinmeierom. Onih 20 koji su potpisali i portal tvp.info opisuju 9 stranica dokumenta koji su potpisali ministri vanjskih poslova u Berlinu i Parizu. Ako sadržaj dokumenta stupi na snagu umjesto Europske unije bit će Država Europa koja će biti ovisna od najmoćnijih EU-ovih igrača, Francuske i Njemačke.
NIŠTA VIŠE NE ĆE BITI SUVERENO
Sadašnje države članice ne će imati pravo na vlastitu vojsku, na svoje specijalne službe, na posebni Kazneni zakon, na poseban porezni sustav – uključujući poreze, svoj novac ni svoju središnju banku za obranu svojih financijskih interesa. Države članice gube kontrolu nad svojim granicama i procedurom na prihvat izbjeglica i njihov smještaj na svom teritoriju. Projekt također predviđa uvođenje jednoobraznog sustava viza i vođenje zajedničke vanjske politike s drugim državama i međunarodnim organizacijama
ULOGA NATO-a NA EuROPSKOM KONTINENTU
U preambuli teksta Francuska i Njemačka pišu: „Naše zemlje dijele zajedničku sudbinu i zajedničke vrijednosti koje vode k čvršćoj uniji između naših građana. Zbog toga ćemo mi težiti za političkim jedinstvom Europe i pozvati buduće Europljane da sudjeluju u tim naporima.“ Devet stranica dokumenta ne ostavljaju sumnje o obliku države koji se namjerava prihvatiti.
VOJNE SNAGE
Čita se u dokumentu: „Prijetnja sigurnosti jedne države jednaka je opasnosti koja prijeti drugima. Stoga vjerujemo da je sigurnost nedjeljiva. Mi vjerujemo da Europska unija i europski sigurnosni red predstavljaju dio temeljnih interesa i mi ćemo ih braniti u svim okolnostima. Francuska i Njemačka dijele zajedničku viziju Europe kao uniju sigurnosti utemeljenu na solidarnosti i zajedničkoj pomoći među državama koja podržava zajedničku sigurnost i obrambenu politiku. Osiguranje europske sigurnosti kao i izgradnja mira i globalne stabilnosti leže u srcu europskog projekta. „Njemačka i Francuska predlažu tijelo koje će se zvati „European Security Compact – Europski ugovor o sigurnosti“ koji se tiče svih aspekata sigurnosti i obrane na europskom nivou koji osigurava sigurnost građana EU-a na svim nivoima.“
SASTANAK ŠESTORICE – Didier Reynders (Belgija), Laurent Fabius (Francuska), Frank-Walter Steinmeier (Njemačka), Paolo Gentiloni (Italija), Jean Asselborn (Luksemburg) i Bert Koenders (Nizozemska) na sastanku 9. veljače 2016. u Rimu.
„EU mora planirati i vršiti i civilne i vojne operacije na efikasniji način s podrškom stalnih vojno-civilnih snaga i lanca zapovjedanja. Unija mora biti u mogućnosti imati stalno plaćene brze snage za akciju koje su u mogućnosti stvoriti mehanizme za ove mogućnosti.“
U okviru Europske suradnje države članice odlučuju da osiguraju stalnu strukturu za područje suradnje u obrani zajedno sa sposobnošću da vode obrambene operacije na fleksibilan način. U situaciji kada je to potrebno države EU-a moraju uzeti u obzir stvaranje pomorskih snaga i postići druge vrste sposobnosti i resursa koji pripadaju Europskoj uniji.“
SPECIJALNE, SIGURNOSNE, TAJNE, ŠPIJUNSKE SLUŽBE
Jedan od prvih koraka u stvaranju sustava sigurnosti nove države je ideja Njemačke i Francuske da „se stvori zajednički analitički sistem strateškog okružja i zajedničko usuglašavanje naših interesa. Francuska i Njemačka predlažu da EU redovito sagledava strateško okružje koje će biti razmatrano na Vijeću za vanjske poslove Vijeća Europske unije. Ovi izvještaji će kroz „neovisne strukture biti spremni da se suoče sa situacijom na temelju povijesti EU-a, središta operacija i ekspertize koja dolazi izvan europskih institucija. „Istaknute strukture će voditi strateške sigurnosne analize podržane na europskom nivou“. Francuska i Njemačka u dodatku pretpostavljaju stvaranje europske platforme za sigurnosnu kooperaciju, „koja poštiva nacionalno pravo i postojeće instrumente; poboljšavajući razmjenu podataka, scenarije planiranih prijetnji grupama država kao i stvaranje –„Europskih mogućnosti odgovora“ i „Europskih trupa za civilnu obranu“.
NEMA KAZNENOG ZAKONA POJEDINIH DRŽAVA
Europski javni tužitelj i kazneni zakon u dokumentu potiče snažan ured EUROPSKOG JAVNOG TUŽITELJA koji će djelovati jedino u obrani financijskih interesa EU-a. Autori traže povećanje njihovih moći da se bore protiv terorizma i organiziranog kriminala. Kako kažu autori: „će tražiti harmonizaciju kaznenih zakona među državama članicama.“
NIKAKVE SUVERENE KONTROLE NA VLASTITIM GRANICAMA
Ako ovaj plan stupi na snagu kvote predložene prema nacionalnom planu njemačko-francuskom – članice gube svoja prava da vode vlastitu migracijsku politiku: Ne će biti nikakvih unilateralnih nacionalnih odgovora za zahtjeve migracijske krize… Njemačka i Francuska su uvjerene da je krajnje vrijeme da se uvede potpuno integrirana politika azila, izbjeglica i migracije.“ Za ostvarivanje ove politike predlaže se osnivanje „prve multinacionalne granične i obalne garde.“
RASPODJELA IZBJEGLICA SILOM
Dokument također pretpostavlja sankcioniranje prisilnih migracijskih kvota država članica. „Situacija u kojoj se teret izbjeglica snosi neravnomjerno postavljanjem limita od strane određenih država je nepodnošljiva. Najprije sistem Dublina mora biti poboljšan i moraju se stvoriti stalni mehanizmi vezani za raspodjelu i teret migranata među pojedinim državama članicama.“
FRANCUSKA I NJEMAČKA PREGOVARAJU O IZBJEGLICAMA IZ AFRIKE
Prema zajedničkom stavu Francuske i Njemačke sukcesivni valovi migracija će uslijediti nakon razgovora s vanjskim partnerima. „Njemačka i Francuska su već započele razgovore u korist EU-a o migracijama na visokom nivou s određenim brojem afričkih država i dijalog traje do daljnjega.
EUROPSKA MONETARNA UNIJA
Najvažniji je dio dokumenta tiče se proširenja monetarne unije i uvođenja zajedničkog novca – eura. Autori pišu između ostalog: „Međutim, dopuštamo da je euro kriza i događaji vezani uz nju pokazuju manjkavaosti koje dovode da se građani pitaju o suglasju između uvođenja zajedničkog novca i prethodnih obećanja koja su data prije njegovog uvođenja i čak sumnjaju u mudrost održanja projekta euro. Međutim, mi imamo namjeru nastaviti napore istovremeno na tri fornta: jačanjem ekonomske kohezije, poboljšanja socijalne pravde i demokratske odgovornosti i povećano ublažavanje šoka da bismo osigurali ireverzibilnost eura.
EURO "KADA, A NE AKO"
Autori priznaju da su zahtjevi za članstvo u monetarnoj uniji i porezne implikacije koje slijede s tim „više nego je itko mogao predvidjeti kada je euro uveden. „Stoga Francuska i Njemačka moraju poštivati prava drugih da odluče kada će uvesti zajednički novac.“ Razvoj Europske monetarne unije će tražiti – kako tvrde autori – pojačavanje političkog procesa kao i podjelu među državama radi poreznih troškova. S obzirom na stanje sadašnje neravnoteže uvođenje Europske monetarne unije ne će biti kao Great Bang, nego kao rezultat pragmatične i postupne evolucije koja vodi računa o činjenicama ekonomskog rasta i zaposlenosti.“
Zajednička fiskalna politika nove Europske monetarne unije biti će pitanje poreznih sposobnosti država. Nedostatak zajedničke politike u tom području je, prema autorima „nedostajući ugaoni kamen Europske monetarne unije“ i „za dugo vrijeme bi morao osigurati makroekonomsku stabilnost u euro zoni i ograničiti jednostrane transfere“ koji se u praksi moraju shvatiti kao poziv na stvaranje zajedničkog jednoobraznog poreznog sustava u budućoj Europskoj uniji i smanjenju postojanja konkurencije među državama.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više