Hrvatski Fokus
Gospodarstvo

Američki predsjednički izbori i umjetna inteligencija

Vladine agencije već koriste chatbotove za upravljanje jednostavnim pitanjima

 

Američki predsjednički izbori 2024. bit će u kaosu jer nas društveni mediji ne štite od lažno generirane “umjetne inteligencije”, rekao je nedavno za CNBC Eric Schmidt, bivši izvršni direktor Googlea koji je suosnivač Schmidt Futuresa. Čak i Pérez-Allen, samoproglašeni optimist kada je riječ o integraciji umjetne inteligencije u izborni proces, razumije ovu stvarnost. “Već vidimo kako se optužbe koriste za curry favoriziranje na ovaj ili onaj način u nekim vojnim sukobima koji se trenutno odvijaju diljem svijeta”, kazao je. “I vidjet ćemo samo povećanje takve vrste komunikacije dok vodimo na izbore 2024.

Kako umjetna inteligencija u politici može biti pozitivna

Integracija umjetne inteligencije u izborni prostor mogla bi dovesti do pozitivne putanje – ako to regulativa dopusti. Pérez-Allen govori o monolitnom narativu biračkog bloka koji izlazi iz svakog ciklusa. “Ljudi imaju tendenciju premjestiti Latinoamerikance u isti monolitni blok, premještaju crne birače u isti monolit i premještaju žene iz predgrađa u ovaj veliki monolit kao da sve misle isto”, rekao je.

Potencijal umjetne inteligencije za stvaranje hiperlokaliziranih, hiper-personaliziranih političkih kampanja mogao bi eliminirati taj narativ.

U međuvremenu, to bi moglo povećati dostupnost informacija. “Umjesto da samo čitate nečija politička stajališta na njihovoj web stranici, postojao bi AI chatbot s platformom koji vam daje odgovore i, potkrijepljen podacima, čini da se osjećate kao da imate izravnu liniju s kampanjom”, rekao je Pérez-Allen.

Misli na Latinose i druge u različitim zajednicama koji bi mogli dobiti poruke kampanje dostupne na svom jeziku i dijalektu. Prevođenje i transkreacija u kabini, od kojih potonji razmatra nijanse poruka u prijevodu u cjelini, a ne samo pojedinačne riječi koje su točne, također bi mogle imati koristi od upotrebe umjetne inteligencije.

Što se tiče sposobnosti Kongresa da se bavi tehnološkim pitanjima, Pérez-Allen se osvrće na njihovo nedjelovanje u regulaciji društvenih medija kao primjer njihove kolektivne nesposobnosti da shvate nove – a ponekad i dugogodišnje – tehnologije. Članak 230 Zakona o pristojnosti komunikacija iz 1996. ostaje najnovija uredba na društvenim mrežama.

Will Hurd, bivši časnik CIA-e i kongresnik iz Teksasa, koji je iznio Will Hurd, bivši časnik CIA-e i kongresnik Teksasa, koji je iznio tijekom svoje kampanje 2024., ispao je iz predsjedničke utrke. Pérez-Allen sumnja da će bilo koji od preostalih predsjedničkih kandidata ozbiljno raspravljati o tome na javnom forumu “u nedostatku velike katastrofe uzrokovane umjetnom inteligencijom u zemlji ili inozemstvu”.

S obzirom na kritike s kojima se glasovanje poštom suočavalo posljednjih godina, unatoč tome što postoji desetljećima (mnoge su države ublažile s obzirom na kritike s kojima se glasanje poštom suočavalo posljednjih godina, unatoč tome što postoji desetljećima (mnoge su države popustile 1980-ih), integriranje umjetne inteligencije u stvarne izbore upravo sada izazvalo bi “potpunu krizu”, rekao je Pérez-Allen.

Osim politike, vladine agencije već koriste chatbotove za upravljanje jednostavnim pitanjima. Julie Su, Bidenova vršiteljica dužnosti ministra rada, Osim politike, vladine agencije već koriste chatbotove za upravljanje jednostavnim pitanjima. Julie Su, Bidenova vršiteljica dužnosti ministra rada, da čak i uz namjeru DoL-a da osigura da umjetna inteligencija ne raseljava radnike, odjel koristi umjetnu inteligenciju za određene funkcije posla, poput provjere zahtjeva za naknadu, a odjel, njegovi radnici i javnost bilježe dobitke.

“U sljedećih godinu do možda dvije godine vidjet ćemo ove chatbotove priključene na sustave zapisa”, rekao je Schuller, što bi moglo pomoći agencijama da složenije koriste umjetnu inteligenciju, poput otkrivanja prijevara u aplikacijama za licence i drugim slučajevima upotrebe. Dodao je da veliki jezični model “postaje više veliki model bilo čega” koji može interpretirati učitane grafikone i druge vizuale kako bi pomogao u usmjeravanju upita u pravom smjeru.

Kako se izbori 2024. približavaju, poznati čimbenici poput pristupačnosti, personalizacije i informacija iz pravih izvora mogu izgledati drugačije s umjetnom inteligencijom u petlji.

https://www.cnbc.com/2023/12/17/how-2024-presidential-candidates-are-using-ai-in-election-campaigns.html

Povezane objave

Belodore – parfemska kuća, čija izvrsnost odolijeva vjekovima

hrvatski-fokus

ŠOK ZA EU: Slovačka ustavom zaštitila gotovinu!

hrvatski-fokus

Rješenja za pametna mjerenja plina

HF

Globalno tržište od 90 milijardi dolara

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više