Sajam se održava od 11. do 14. studenog 2015. godine
Ovogodišnji, 21. međunarodni specijalizirani sajam GAST PRO 2015., vodeći sajam profesionalne hotelske i ugostiteljske opreme u Hrvatskoj, održat će se u splitskoj Spaladium Areni od 11. do 14. studenog 2015. godine. Riječ je o prvom sajmu nakon uspješne turističke sezone i nezaobilaznom mjestu za sve sudionike na hotelskom i ugostiteljskom tržištu koji se žele na vrijeme pripremiti za sljedeću turističku sezonu.
Sajam GAST PRO specijalizirani je sajam koji osim izlagačkog dijela nudi i konferencijski program. U okviru sajamskog konferencijskog programa, održat će se 4. turistička mreža i Konferencija za male iznajmljivače. Posebno atraktivna bit će manifestacija tečaja pravljenja domaćih čvaraka koja će se održati uz brojne poznate sudionike i goste. Ovogodišnji 21. međunarodni specijalizirani sajam GAST PRO 2015., lider sajamske industrije hotelskog i ugostiteljskog sektora, održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH, Splitsko-dalmatinske županije, Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita te Turističke zajednice grada Splita.
Kao specijalizirani sajam profesionalne i ugostiteljske opreme, GAST PRO namijenjen je proizvođačima hrane i pića, hotelima, restoranima i ugostiteljskim objektima, strukovnim udruženjima i obrazovnim institucijama te distributerima i investitorima. Mjesto je to na kojem će poslovni ljudi iz turističkog i ugostiteljskog sektora u pravo vrijeme imati priliku ostvariti kontakte s donositeljima odluka u svim segmentima turističke industrije, unaprijediti kontakte s postojećim klijentima, prezentirati vlastite proizvode i usluge ciljanom tržištu, sudjelovati u zanimljivim stručnim i zabavnim programima, koristiti inovativne platforme za promociju start up-ova te bogatu bazu hotelskih i ugostiteljskih objekata za plasman svojih proizvoda i usluga.
"Cilj sajma GAST PRO je pružiti uvid u aktualnu turističku ponudu profesionalcima koji već sada promišljaju i planiraju unaprjeđenje turističkih i ugostiteljskih usluga te se na vrijeme pripremaju za neophodna ulaganja za sljedeću turističku sezonu. Kako hotelijerima i ugostiteljima, tako i sve brojnijim turističkim obiteljskim gospodarstvima te privatnim iznajmljivačima, aktualno turističko tržište kontinuirano 'podiže ljestvicu', odnosno postavlja nove i složenije zahtjeve kojima se moraju prilagođavati s ciljem podizanja vlastite konkurentnosti. Upravo zato, GAST PRO mjesto je stvaranja poslovnih kontakata i upoznavanja s novim proizvodima i uslugama u svim segmentima turističke industrije" – istaknula je Sanja Vuković Veić, direktorica Sajma Split, tvrtke organizatora 21. međunarodnog specijaliziranog sajma GAST PRO 2015.
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više