Dok je reklji i špenzleta bit će i novi kojekaki Šokaca.
Dok je srca bit će i Kroacije, dok je želuca bit će i Slavonije, dok je rakije bit će i Šokadije.
Ej Slavonci, još ste živi… Dalje se fućka (nova slavonska himna).
Gostoljubivi Slavonci iseljavaju da bi useljenici mogli zaposjesti, kopati i orati.
Hrvatska raste: Slavonci bježe, a Hrvati ostaju.
Ima Slavonaca iz mišanog braka: mama Hrvatica, a dada katolik.
Je l' „Inati se Slavonijo“ oda, himna il bećarac?
Kako je mogao baranjski domaći , priznat, vrstan kulen u Europi pobijediti idejno-politički andrin kulin-kulen?
Ladimirevci se hvale „Udrugom Ladimirevački divani“ u kojem se radi koješta, ali bez divana.
Nakon krajine (RSK) imamo pokrajine (SBS).
Navodno Požežani ne pjevaju „Ne dirajte mi ravnicu“, već samo „Po šumama i gorama…“
Nekoć seoba Slavena u južne, a sada seoba Slavonaca u zapadne krajeve.
Nitko nema što Đakovo imade, Đakovo ima novoseljačku birtiju „Šokački disco“.
Nekoć su Šokice udavali žuljevi, a sada šareni nokti.
Otkako su neke etnologinje magistrirale, nisu više ispod cijene.
Ova seoba upozorava da vrsni političari nisu iz Brukselesa, ima ih i iz Hlebina.
Povijesni izborni uspjeh HSS – i bez pristanka Matije Gupca.
Primorci su hrabri pa ne bježe po Europi kao Slavonci.
Prosti bećarci su za seljake i slične, a fini za bivše.
Slavonci ne će ni bećarce ako nisu masni.
Slavonci si proizvode proizvode, a Primorci si daruju.
Slavonci su se ili još nisu dogovorili jesu li slučajno za povijesnu hrvatsku slogu ili za tzv zajedništvo ili konsenzus u zamjenu za propalo bratstvo-jedinstvo.
Slavoniji ne treba visoka ograda ni za minimigrante.
Slavonski mediji priznaju jedinu kulturnu baštinu: nošnju, tamburu i šljivovicu.
Srijemci se s Baranjcima ne mogu dogovoriti je li povijesni kulin potekao od hrvatskoga Kulina-bana ili je kulen od srpskoga Kulen-Vakufa, pa je slavonski mudri svinjogojski jezikoslovac odlučio – slavonski kulen-kulin.
Sva se hrvatska mokra braća složno slažu da je Martinje naš najveći praznik.
Šokačkom bendu fali bubanj, slovenska harmonika i dragačevska truba.
Šokci divane, a Mikanovački bi komunisti i dalje komunicirali.
Šokci su Hrvati, ali Hrvati nisu samo Šokci.
Šokci nikada ne će nestati, ali u knjigama.
Što su u rodu Slavonac i Šokica?
Što više Šokaca, sve manje Hrvata.
Tko se diči njeguje ponos, tko se inati promiče prkos i glupost.
U kojem je slavonskom gradu glavni kulturnjak – svinjogojac?
U Lici Ličani, u Međimurju Međimurci, u Dalmaciji Dalmatinci, u Istri Istrani, a u Slavoniji Slavonci, kojekaki i svakaki.
U Zagrebu žive uglavnom Štef, Joža, Ivek, pa Stipe, Mate i Ante, a Joze, Stipe i Tune ni za lik! Šta fali?
U Slavoniji ima dosta i pismenih i pizmenih.
U slavoniji se klipovi trgaju samo ujesen, a podvaljuju čitave godine.
Vinkovačke jeseni njeguju kulturnu baštinu pa neke Šokice zanosno na bini plešu šokački rock-rock. Opa bato!
Za Hrvatsku su krvcu lili, a sad bi se stranački podilili i – pobili.
Zagrebački Slavonci: Malo nas je, pa nas nema.
Slavonci i Baranjci složno se inatili i sa šest pali na dva.
Slavonski Dalmatinci vole kulen, ali na brudet.
Zašto Slavonci, Baranjci i Srijemci tako zanosno pjevaju „inati se Slavonijo“ umjesto „diči se Slavonijo“? Za inat!
Slavonci, Baranjci i Srijemci poklaše nam rokere.
Samo se jalovica ne može okraviti ni oteliti.
Slavonska su bećarci (masni ili posni) u pjesmi kultura, u govoru nekultura.
Šokac je seljak ako govori materinski, a gospodin kad u pjesmi njeguje prostote.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više