Hrvatski Fokus
Znanost

Tunel sv. Gotthard i Angela Merkel

Nakon svega puno nam je jasnije tko kreira nove školske programe kroz nasilnu seksualizaciju i nastranost mladih

 
 
Svečano otvorenje tunela sv. Gottharda koji se nalazi nedaleko od CERN-a dogodilo se 1. 6. 2016. i 600 uzvanika, svjetskih odličnika. Na svečanost ih je došlo 666!
http://hrvatskifokus-2021.ga/wp-content/uploads/2018/04/maxresdefault.jpg
ILUMINATI SU OBJAVILI SVOJ SCENARIJ ZA NADOLAZEĆE VRIJEME U PROGRAMU SVEČANOG OTVORENJA TUNELA SV. GOTTHARDA, NAJDUŽEG TUNELA NA SVIJETU. U CERN-u u Švicarskoj, gdje se nalazi najveći akcelerator na svijetu za istraživanje čestica i svemira, znanstvenici su se zaigrali i kako jedna od njih u svom prilogu na YouTube kaže: “Učinili smo nešto što nismo smjeli.“ Što su to učinili fizičari u CERN-u što nisu smjeli?
Otvorili su jednu novu dimenziju – put u provaliju – u pakao. Da to nije farsa ni novinarska patka evo dokaza: svečano otvorenje tunela sv. Gottharda koji se nalazi nedaleko od CERN-a dogodilose 1. 6. 2016. i 600 uzvanika, svjetskih odličnika. Na svečanost ih je došlo 666! Među uzvanicima su se nalazili: predsjednik  švicarske vlade, Angela Merkel, François Hollande i Matteo Renzi.
 
Ono što možemo nazvati strašnim, je dugački i mučni program koji je trebao uveličati svečanost, a svakomu tko ga je pogledao, osim Angele Merkel koja je bila ushićena, i pridruženih joj predsjednika, a vjerojatno i uzvanika, svečani program je izazvao led u žilama. Igra koja je započela u CERN-u nastavila se u tunelu sv. Gottharda u kojem su bile tribine na kojima su sjedili uzvanici i  s najvećom pozornošću su promatrali program koji je već djelatan u svijetu i koji se ima dovršiti prema njihovom scenariju u kratkom vremenu. U oskudnom svjetlu, u tunelu, a pakao na zemlji je u pitanju, svečanost otvara starinska kočija s 5 bijelih konja. Broj 5 je oznaka za petokraku zvijezdu, babilonski sotonistički simbol, koji u daljnjoj predstavi najavljuje Bafometa – sotonu, kao glavni lik. Nakon prolaza kočije nastupa gotovo vojna formacija radnika, recimo, naroda, u naranđastim radničkim uniformama i stupa kontroliranim zombi korakom.
 
Cijela ta vojska ima lica zombija, bezizražajna i s gestama i koracima koji su plod dresure. Nakon njih dolazi  vagon na kojemu se nalaze isti takvi ljudi, radnici, narod, zombiji koji su osuđeni na giljotinu. Kada shvate da im je kraj pokušavaju pobjeći, ali bezuspješno. Nakon toga dolazi drugi ogromni dugački otvoreni vagon na kojemu se nalazi Bafomet – sotona i demoni. Oni skaču s vagona i počinju divljati, a Bafomet počinje skakati kao pravi gospodar koji svime upravlja. Nakon ovoga ulazi dugački vagon na kojemu su obnaženi muško-ženski zombiji koji predstavljaju bića iz koncentracijskog logora prisiljenih na nastrane seksualne igre, naravno homo-lezbo. Sa svoda lebdi pali anđeo-hermafrodit koji ih podstiče na erotske igre. Demoni se po spuštenim konopima penju u nebo. Dok vagon prolazi po tlu se valjaju demoni i vrište zajedno sa Bafometom, a ispred njih se valja po zemlji duh sveti obučen u bijelo. Kad je vagon ostavio prazan prostor ulaze kamioneti na kojima su različite grupe ljudi. Na jednom od njih je papa s dvije časne sestre. Na kamionetima se nalaze različiti ljudi, žene i vrlo mladi dječak.
 
Pri prolazu se odrubljuju glave, a i crvena boja koja se projicira na unutrašnjost tunela asocira na krv, na krvne žrtve. Jednoj ženi skidaju glavu, a onda joj stavljaju drugu. To je ona bludnica koja jaše na zvijeri iz Apokalipse.
 
Nakon sotonskog urlanja i meteža drugi dio predstave se odvija na otvorenom pred ulazom u tunel. Na ekranu se vidi Kristovo lice koje Bafomet prekriva svojim i preko Kristovog lica prelaze egipatski skarabeji koj su sotonski simbol. Zombiji se ponovo pojavljuju i svlače, erotski divljaju, povlače se i preoblače se u mladenke i muškarce pod velom, asocira se na Kristu posvećene časne sestre i monahe koje počinju progoniti demoni i napastovati Bafomet. Na kraju Krist umire a Bafomet uskrsava i 11 apostola se klanja Bafometu Jedna Židovka pjeva pjesmu  kojoj sami odredite narav, a uz nju pjeva i druga žena-gojim. Tu su još igre sa satom i vremenom u kojem se svi dolaze pokloniti Bafometu, sotoni. Simboli su brojni, biblijski i asociraju na kraj vremena u kojem ne pobjeđuje Krist nego sotona.
 
Nakon svega puno nam je jasnije tko kreira nove školske programe sa nasilnom seksualizacijom i nastranostima mladih, budućih robova. Bit Puno nam je jasnije da gay parade i sve brisanje kulturne prošlosti dolazi od nekih sotonskih „elita“ s kojim doista pristojan čovjek ne bi želio biti ni u društvu ni u istom prostoru. Dobro razmislite u čijim se rukama nalazimo!Dobro razmislite hoćete li se prepustiti da vam unište sadašnjost, prošlost i budućnost! Dobro zamislite što ćete pitati one koji će se kandidirati za predstavnike naroda u Hrvatskom Državnom Saboru! Hoće li se vaši, naši, izabranici biti u stanju nositi s tim „elitama“? Hoće li to biti one rulje što pred vladinom zgradom reže na kurikularnu reformu ili će to bit reforma u kulturnoj i povijesnoj tradiciji hrvatskog naroda? U ovoj igri pomračene svijesti na kraju vremena, od koje je Angela Merkel pala u zanos, prepoznajte tko su vam prijatelji a tko neprijatelji. Nama Hrvatima je jedino Bog prijatelj. 
 

Kornelija Pejčinović, prof.

Povezani članci

Šibenčanin koji je prelazio granice epoha

HF

Unaprijediti socijalnu dimenziju studiranja

HF

Dogovor o kaosu postignut je u Davosu

HF

Dodijeljeni Oskari znanja

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. Prihvati Pogledaj više...