Hrvatski Fokus

Razvoj prometa u dijelu bezreceptnih proizvoda, rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu prošlu kalendarsku godinu

 
 
U četvrtak, 18. listopada, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultateposlovne godine 2017./2018. u kojoj jedm ostvario 2,14 milijardi kuna prometa i potvrdio vodeću poziciju na tržištu. Uz rast prosječne kupovine, proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu bezreceptnih (OTC) proizvoda, koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. U protekloj poslovnoj godini neto plaća u prodavaonicama dm-a porasla je za 2,7 posto te je dosegnula 9.341,72 kuna.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2018/10/mirko-mrakuzic-predsjednik-uprave-dm-hrvatska-7d8347fcf510e880b25abb526d511964_view_article.jpg
“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 DAYS by trend IT UP te réell’e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto”,istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
 
Istraživanje Ipsosa pokazalo je kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto) i potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto) te najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto).
“U protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna. Posebno smo ponosni što sugrađani svake godine u sve većem broju podupiru naše društveno odgovorne inicijative i kampanje. Ovogodišnja dm ženska utrka okupila je rekordan broj sudionica i sudionika – više od 8.000 trkačica i djece na Jarunu su promicali zdrav život te su uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. Akcija prikupljanja i recikliranja starog papira Zeleni korak u svojoj je sedmoj godini također oborila rekord. Za sudjelovanje se prijavilo 230 škola iz cijele Hrvatske i svaki deseti osnovnoškolac prikupljao je papir”,izjavila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
 
U protekloj poslovnoj godini 684 djelatnika dm-a volontiralo je u 169 ustanova, institucija i organizacija civilnog društva u 52 grada u Hrvatskoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.300 kuna, dm svojim djelatnicima osigurava kontinuirano profesionalno usavršavanje te mogućnost napredovanja unutar tvrtke. Tako je u protekloj poslovnoj godini djelatnicima omogućio edukacije u trajanju od 128 dana kojima se pridružilo više od 1.210 djelatnica i djelatnika te su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnice i djelatnici dm-a educirani za novo zanimanje drogerista. Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.470 djelatnika. U poslovnoj godini 2018./2019. dm će uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.
 

Anđelka Felja

Povezane objave

Orjunaška čestitka za barba Leku

HF

Zločinci se udružili protiv Zdravka Mamića?

HF

Zadužili državu do grla

HF

Pobjeda HDZ-a i Domoljubne koalicije bit će nadmoćna!

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više