Hrvatski Fokus
Znanost

Propaganda, korporativizam i skriveni globalni udar

Le Bon i Goebbels uče nas o modernoj propagandi koju sponzoriraju države i nevladine organizacije tijekom COVID-a

 

Gustave Le Bon je tvrdio da se skupina obično formira oko utjecajne ideje koja ujedinjuje određeni broj pojedinaca, a ta ideja zatim potiče grupu (ili masu) da djeluje prema zajedničkom cilju. Međutim, također je zaključio da te utjecajne ideje nikada ne stvaraju članovi gomile. Umjesto toga, mnoštvu ih najčešće daje vođa ili skup vođa. Prema Le Bonu, da bi se ideja ujedinila i utjecala na gomilu, prvo se mora zaglupiti na razinu da je cijela publika može razumjeti. Svi u gomili moraju ga lako razumjeti.

Samo da pružimo trenutni primjer, znanstvena disciplina mogla bi razviti novu vrstu cjepiva kao rješenje javnozdravstvene krize. To složeno istraživanje i rezultirajuća tehnologija možda su zahtijevali desetljeća truda. U prosjeku, publika u cjelini ne bi bila sposobna shvatiti tako složene teorije ili tehnologije, pa bi društveno inženjersko prihvaćanje cjepiva (od strane gomile ili mase) zahtijevalo da se ovaj novi koncept cijepljenja temeljito pojednostavi prije nego što ideja postane fokus hipnotičkog, jednoumnog vjerovanja u rješenje (nova vrsta cjepiva). Le Bon je predložio da tu dolaze vođe skupina. Prema modelu Le Bon, vođa gomile (na primjer, netko poput Faucija) omogućit će ovaj proces destilacijom ovih kompliciranih koncepata (ili tehnologija) do malog skupa pojednostavljenih ideja koje publika može prihvatiti, uključiti i djelovati kao svoje. Jedan od najvažnijih elemenata toga je zahtjev da publika prihvati “pouzdanog vođu”. Jednom kada mnoštvo doista prihvati vođu, gotovo im je nemoguće odbaciti tog vođu, bez obzira na to jesu li laži koje on ili ona mogu izreći zapravo učinjene s “plemenitom” namjerom ili svrhom.

U posljednje dvije godine vidjeli smo jasne dokaze da su i naša vlada, kao i vlada Velike Britanije i mnoge druge zapadne demokracije, prilično dobro naučile i aktivno primijenile lekcije Gustava Le Bona i Josepha Goebbelsa.

Vraćajući se u prošlost, u knjizi pod naslovom Propaganda i uvjeravanje, povjesničari Jowett & O’Donnell pisali su o Hitlerovim osnovnim načelima propagande, koja su se temeljila na Goebbelsovom radu i savjetima. Oni su:

Hitlerova osnovna načela

(apstrahirano od Jowett & O’Donnell (Propaganda i uvjeravanje)).

* Izbjegavajte apstraktne ideje – privucite emocije.

* Stalno ponavljajte samo nekoliko ideja. Koristite stereotipne fraze.

* Dajte samo jednu stranu argumenta.

* Stalno kritizirajte svoje protivnike.

* Odaberite jednog posebnog “neprijatelja” za posebno omalovažavanje.

Osvrćući se na posljednje dvije godine, jasno je da je svako od ovih temeljnih načela primijenjeno protiv nas, a posebno su raspoređeni protiv “antivakserskih” liječnika, znanstvenika i odvjetnika koji su govorili protiv totalitarnih praksi zapadnih vlada, narativa odobrenih od CDC-a i WHO-a (za koje sada znamo da su zapravo bili još propagandniji), rasprava o ranom liječenju ili pokušaj ispitivanja ili istraživanja podataka o štetnim događajima cjepiva ili logici univerzalnog cijepljenja. Je li moje citiranje nacističke Njemačke kao primjera “Psihoze masovne formacije” tijekom podcasta Joe Rogan Experience #1757 bilo neprikladno? Čini mi se da je to bilo apsolutno prikladno. Zapravo sam bio prilično konzervativan jer nisam išao dalje s tim primjerom.

Nažalost, i nacionalne i svjetske vladine organizacije naučile su više od lekcija masovne psihoze i propagande. Svjetske vlade i veliki financijski interesi sada su se ujedinili kako bi proizveli usklađenu propagandu kroz širok raspon medija, poput velike tehnologije, društvenih medija i glavnih medija. Ušli smo u novu eru potpune kontrole misli koja se provodi na globalnoj razini, što se često naziva psihološkim operacijama ili psy-ops.

Prije nego što nastavite dalje, važno je navesti primjere za ilustraciju onoga što se događa u modernim psy-ops operacijama koje vode vlade, nevladine organizacije, globalni forumi poput Ujedinjenih naroda i Svjetske zdravstvene organizacije i Svjetski ekonomski forum. Korisni primjeri uključuju sljedeće:

Operacija Ptica rugalica: Operaciju Ptica rugalica organizirali su Allen Dulles i Cord Meyer 1950. godine. CIA je potrošila oko milijardu dolara godišnje u današnjim dolarima, angažirajući novinare korporativnih medija, uključujući CBS, The New York Times, ABC, NBC, Newsweek, Associated Press i druge, kako bi promovirali svoje stajalište. U prvotnoj operaciji, kako se izvješćuje, sudjelovalo je oko 3.000 operativaca CIA-e i angažirano preko 400 novinara. Godine 1976. domaća operacija navodno je zatvorena, ali je manje od polovice medijskih operativaca otpušteno. Nadalje, dokumentarni dokazi pokazuju da je velik dio operacije Ptica rugalica u to vrijeme bio izvan obale. Šuška se da je britanska obavještajna služba pokupila mnoge dužnosti operacije rugalica u ime američke obavještajne zajednice (vidi Inicijativu pouzdanih vijesti).

Robert W. Malone MD, MS, substack

Povezane objave

SARS-CoV-2 ‘virus’ nije virus, već biotehnologija bio-oružja koja isporučuje naoružane mRNK kodove u ljudske stanice

hrvatski-fokus

U SAD-u je hrana jeftinija

HF

Australsko zataškavanje opasnosti cijepljenja

hrvatski-fokus

Incidencija raka izazvana “cjepivom” protiv Covid-19

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više