Hrvatski Fokus
Vanjska politika

Dokument iz 1991. opisuje što čini Novi svjetski poredak

Sve nacije dobit će “kvote za smanjenje broja stanovnika na godišnjoj razini”

 

Dana 22. rujna 1991., devet mjeseci prije održavanja sastanka na vrhu o Zemlji u Rio de Janeiru, u Des Moinesu (Iowa) održano je javno saslušanje Ujedinjenih naroda o okolišu i razvoju na srednjem zapadu.

U dokumentu s tog saslušanja ukazano je na hitnu potrebu smanjenja svjetskog stanovništva. “Trenutačno smanjenje svjetskog stanovništva, prema preporuci Fonda Draper iz sredine 1970-ih, mora biti odmah pogođeno”, navodi se u dokumentu.

U dokumentu se navodi kako je jedna od politika koja će biti provedena bila da će “sve zemlje [imati] kvote za smanjenje broja stanovnika na godišnjoj razini, koje će provoditi Vijeće sigurnosti [UN-a] selektivnim ili potpunim embargom na kredite, stavke trgovine, uključujući hranu i lijekove, ili vojnom silom, kada je to potrebno”.

Javno saslušanje na Srednjem zapadu sponzorirale su udruge Ujedinjenih naroda (“UNA”) Sjedinjenih Država, Kanade i Iowe u suradnji s Konferencijom Ujedinjenih naroda o okolišu i razvoju 1992. godine (“UNCED”).

Svrha rasprave bila je saslušati lokalna svjedočenja o pitanjima vezanim za energetiku, održivu poljoprivredu i institucije. Svjedočenje dano na saslušanju tada je trebalo biti proslijeđeno “odgovarajućim nacionalnim čelnicima koji će pripremiti američko nacionalno izvješće koje će odrediti američku politiku na UNCED-ovoj konferenciji “Summit na Zemlji” 1992. godine”.

Tijekom desetljeća održano je nekoliko konferencija o okolišu. Summit na Zemlji 1992., koji se također zvao ECO-92 ili Rio-92, bio je drugi nakon Stockholmske konferencije 1972. godine. Jedan od dokumenata koji je izašao sa summita o Zemlji bio je Dnevni red 21. Koristan članak za sažet pregled različitih konferencija je ‘Konferencije o okolišu: ECO-92, Kyoto protokol i još mnogo toga!‘.

Prema web stranici Zabranjeno znanje, dokument u nastavku podijeljen je na Summitu o Zemlji i pruža dovoljno informacija o dizajnu Novog svjetskog poretka za smanjenje svjetskog stanovništva. U nastavku smo reproducirali web stranicu Zabranjenog znanja.

POVJERLJIVI COBDEN KLUBOVI

Tajništvo za svjetski poredak

814-631-9959

Rujan 20, 1991

INICIJATIVA ZA POVELJU ECO-92 ZEMLJA

http://members.nbci.com/_XMCM/trufax/learchives/cobden.html

  1. HITNA POTREBA
  2. Vrijeme je napeto. Rimski klub osnovan je 1968. godine, Ograničenja rasta napisana su 1971. godine, Global 2000 napisan je 1979. godine, ali je postignut nedovoljan napredak u smanjenju stanovništva.
  3. S obzirom na globalne nestabilnosti, uključujući one u bivšem sovjetskom bloku, potreba za čvrstom kontrolom svjetske tehnologije, oružja i prirodnih resursa, sada je apsolutno obvezna. Odmah se mora utjecati na trenutno smanjenje svjetskog stanovništva, prema preporuci Fonda Draper sredinom 1970-ih.
  4. Na sadašnju golemu prenapučenost, koja je sada daleko izvan svjetske nosivosti, ne može se odgovoriti budućim smanjenjem nataliteta zbog kontracepcije, sterilizacije i pobačaja, već se u sadašnjosti mora zadovoljiti smanjenjem broja koji trenutačno postoji. To se mora učiniti svim sredstvima.
  5. O tom se pitanju lažno raspravlja između političkog i kulturnog pristupa stanovništvu i resursima, a zapravo je, suočeno s tvrdoglavom opstrukcijom i svakodnevnom političkom svrsishodnošću zbog kojih je većina čelnika najmnogoljudnijih siromašnih zemalja nepouzdana, riječ o obveznoj suradnji.
  6. Obvezna suradnja nije sporna sa 166 nacija, od kojih je većina vođa neodlučna, uvjetovana lokalističkim “kulturama”, i bez odgovarajućih pojmova Novog svjetskog poretka. Rasprava znači kašnjenje i oduzimanje naših ciljeva i svrhe.

POVJERLJIV

  1. Akcija UN-a protiv Iraka uvjerljivo dokazuje da odlučna akcija s naše strane može pokolebati druge čelnike da se slože s potrebnim programom. Akcija u Iraku dokazuje da se aura moći može projicirati i održati te da val povijesti ide naprijed.
  2. OPASNOSTI NA KOJE TREBA OBRATITI POZORNOST

Postoji dvostruka opozicija koja se mora eliminirati brzim djelovanjem. Među nekim “južnim” regijama, posebno Brazilom i Malezijom, kruže glasine kako bi se osujetili ciljevi Uncedove Povelje o Zemlji i osujetio međunarodni skup u Brazilu u lipnju 1992. Tu je i nesretna praznina u našim redovima, argument da su čelnici UNCED-a učinili dnevni red “previše političkim” i da se put prvo mora pripremiti na manje abrazivnoj kulturnoj osnovi. Predstavljamo samo najnovije dokaze:

* Gilberto Melio Mourao, brazilski pisac, upozorio je u 4. kolovoza Folha de Sao Paulo da u Münchenu 1938. godine “neće biti protiv trenutne vrste ekološke epidemije, oslobođene protiv naše zemlje, koja ugrožava strukturu naših kulturnih, duhovnih i političkih vrijednosti, i protiv našeg nacionalnog suvereniteta … Gospoda Chamberlain i Daladier, šefovi vlada Engleske i Francuske, mirno su ponudili brazilsku Amazonu Führeru.” Hitler je navodno primijetio da će, budući da je Amazonija u Južnoj Americi, Sjedinjene Države citirati Monroeovu doktrinu i odbaciti njemačku okupaciju brazilskog teritorija. Chamberlain i Daladier odgovorili su kako prijedlog ima potporu Washingtona.

* Konferencija UN-a o trgovini i razvoju (UNCTAD) objavila je svoje godišnje izvješće 16. rujna, izjavljujući, kako piše BBC, da liberalno slobodno tržište nije prikladan model za zemlje u razvoju. Financije bi trebale služiti industriji, a ne obrnuto, a vlada ima ključnu ulogu u određenim sektorima gospodarstva.

  1. ŠTO GOVORI SVJETSKI FOND ZA PRIRODU

* Dužnosnik Svjetskog fonda za prirodu (WWF) rekao je 10. rujna da su rezultati UNCED-a u Ženevi “apsolutno ozbiljan korak unatrag”. Neće biti konvencije o šumama do lipnja 1992. za Brazil. Situacija je došla u slijepu ulicu. Ovo je prva žrtva za proces UNCED-a.

* Viši savjetnik za ekološka pitanja britanskog princa Philipa rekao je 15. rujna da je organizator Eco-92 Maurice Strong “prepolitizirao” pitanje ekologije i iznio “smiješno mesijanska očekivanja”.

POVJERLJIV STOGA SE MORA PROVESTI SLJEDEĆA POLITIKA:

  1. Vijeće sigurnosti UN-a predvođeno anglosaksonskim velikim nacijama, odredit će da će Vijeće sigurnosti od sada obavijestiti sve nacije da je njegova patnja prema stanovništvu završena, da sve nacije imaju kvote za smanjenje broja stanovnika na godišnjoj osnovi, koje će Vijeće sigurnosti provoditi selektivnim ili potpunim embargom na kredite, predmeti trgovine, uključujući hranu i lijekove, ili vojnom silom, kada je to potrebno.
  2. Vijeće sigurnosti UN-a obavijestit će sve nacije da će zastarjeli pojmovi nacionalnog suvereniteta biti odbačeni i da Vijeće sigurnosti ima potpunu pravnu, vojnu i gospodarsku nadležnost u bilo kojoj regiji na svijetu i da će to provoditi glavne nacije Vijeća sigurnosti.
  3. Vijeće sigurnosti UN-a preuzet će sve prirodne resurse, uključujući slivove i velike šume, koji će se koristiti i očuvati za dobrobit glavnih naroda Vijeća sigurnosti.
  4. Vijeće sigurnosti UN-a objasnit će da nisu sve rase i narodi jednaki, niti bi trebali biti. Te rase koje su se pokazale superiornijima po vrhunskim postignućima trebale bi vladati manjim rasama, brinući se za njih o patnjama da surađuju s Vijećem sigurnosti. Donošenje odluka, uključujući bankarstvo, trgovinu, valutne tečajeve i planove gospodarskog razvoja, donijet će glavne nacije.
  5. Sve navedeno čini Novi svjetski poredak, u kojem će Red, sve nacije, regije i rase surađivati s odlukama glavnih nacija Vijeća sigurnosti.

Svrha je ovog dokumenta dokazati da bi odgođena akcija mogla biti kobna. Sve bi moglo biti izgubljeno ako se tolerira puko protivljenje manjih rasa, a nesretne praznine naših najbližih drugova razlog su za naše oklijevanje. Konačno rješenje je otvorena izjava o namjeri nakon koje slijedi odlučna sila. To se mora učiniti prije nego što bilo kakav šok pogodi naša financijska tržišta, okaljajući našu vjerodostojnost i možda umanjujući našu snagu.

KRAJ DOKUMENTA

Navedeni dokument proslijeđen je na sastanku ECO-a, a kopiju smo na kraju dobili nakon što su se dogodile gotovo dvije godine. Smatramo da gore navedeni dokument pruža dovoljno informacija o dizajnu NWO-a u odnosu na svjetsku populaciju. Telefonski broj [814-631-9959] je pokušan i utvrđeno je da je povezan sa senatorom Gephardtom.

Zabranjeno znanje o povratnom stroju

Čini se da je gornji tekst parafraziran iz dokumenta koji je bio ishod javne rasprave Srednjeg zapada UN-a koja je arhivirana na Internetskoj arhivi OVDJE. To je isti dokument koji je objavio Freedoms Phoenix, a koji ima priloženu dodatnu stranicu; pismo od 2. listopada 1991. od Georgea W. Hunta kongresmenu Richardu A. Gephardtu.

Ni mi nemamo načina za provjeru autentičnosti, ali potičemo vas da cijeli dokument i pismo pročitate OVDJE. Također smo priložili kopiju u nastavku kako bismo je sačuvali u slučaju premještanja ili uklanjanja, a hiperveza više nije dostupna.

Napomena: Otkako smo prvi put objavili naš članak, nekoliko pronicljivih čitatelja uspjelo je pronaći potpis Terryja E. Branstada za usporedbu s dokumentom koji je izašao iz javne rasprave UN-a na Srednjem zapadu. Usporedba tih potpisa daje težinu autentičnosti dokumenta rasprave.

Terry E. Branstad (na slici) najdugovječniji je guverner u povijesti SAD-a. Bio je guverner Iowe od 1983. do 1999. i ponovno od 2011. do 2017. Na prvoj stranici dokumenta o javnoj raspravi na Srednjem zapadu UN-a, Branstad je potpisao za guvernera države Iowe. Ispod su slike koje uspoređuju njegov potpis. Prva je preuzeta s prve stranice dokumenta javne rasprave na Srednjem zapadu UN-a, druga je iz potpisane omotnice poštanskog pokrića za posebne događaje, Moville Centennial, s poštanskom markom 19. lipnja 1987. Za dodatne uzorke Branstadovog potpisa pogledajte odjeljak za komentare ispod ovog članka.

Hunt je započeo svoje pismo ističući da dokument nosi Gephardtov telefonski broj, ali nije vjerovao da sadržaj dokumenta predstavlja Gephardtov “politički um”. Hunt je vjerovao da je Maurice Strong insinuirao Gephardta kao “tvorca ove nestabilne literature”.

Iako novine govore protiv Mauricea Stronga, imamo razloga misliti da su ljudi u njegovom logoru distribuirali ovu rasističku literaturu. Zašto bi se “upucao u nogu” je iznad mene. A zašto bi vas insinuirao kao tvorca ove nestabilne literature još je jedna zagonetka o kojoj, možda, već znate.

Strong izaziva kontroverzu oko sastanka u Riju. Predsjedat će glavnim tajnikom Konferencije. Članak koji nije uključen u ove papire citira njegova nagađanja da će svjetski financijski kolaps biti potaknut sastankom u Riju. Mnogi gledaju i slušaju kako se odvija ova konferencija u Riju.

Našu zemlju potkopavaju iste vrste osoba koje su sazvale Konferenciju Des Moines UNCED (“neizrečeno”). Čini se da smo nemoćni da ih zaustavimo … Kad stranci poput Mauricea Stronga mogu osujetiti naše zakone i demontirati američke sustave po volji (imam dokaz o tim izjavama) pred našim nosom i izvući se s njima, svaki pronicljivi Amerikanac može vidjeti “debelu damu kako ustaje da pjeva”.

Čini se da ste vi i vaši kolege previše zauzeti drugim programima nego da biste slijedili makinacije M. Stronga i njegovih europskih lovaca na blago, ali ako je Strong doista odgovoran za stavljanje vašeg telefonskog broja na ovu literaturu, možda ćete imati nekih stvarnih problema.

Javno saslušanje o okolišu i razvoju srednjeg zapada, pismo kongresmenu Richardu A. Gephardtu, 2. listopada 1991.

Rhoda Wilson, 18. XI. 2023., https://expose-news.com/2023/11/18/1991-document-describes-new-world-order/ 

Povezane objave

Sedam posto glasačkih listića poštom u Wisconsinu bačeno kao rezultat trgovine ljudima

hrvatski-fokus

Francuski generali protiv Macrona

HF

Terorizam tzv. Islamske države

HF

Zagrijavanje jugoistočne Azije

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više