Kod projekta terminala postoji osnovana sumnja na zloporabu položaja i ovlasti, protuzakonito pogodovanje…
Hrvatski premijer Plenković i njegova danska kolegica Mette Frederiksen, obišli su u ponedjeljak kontejnerski terminal Zagreb Deep Sea u Rijeci, budući Rijeka Gateway terminal, čije se dovršenje očekuje za godinu i pol a trebao bi, po najavama, biti najsuvremeniji terminal u ovom dijelu Europe. Plenković i Mette Frederiksen nisu davali izjave za novinare, a hrvatski je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao da je terminal, vrijednosti oko 100 milijuna eura, financiran kreditom Svjetske banke. “Dovršenje terminala se očekuje za godinu i pol. Do tada treba završiti cestu D-403, koja povezuje terminal s riječkom obilaznicom, a financira se iz evropskog instrumenta za povezivanje Europe”, naveo je Butković. On je rekao i da su koncesiju dobile respektabilne tvrtke Maersk Grupa kroz APM Terminals i ENNA Naturalis Grupa kroz ENNA Logic. Ovaj terminal bit će dio globalne mreže APM terminala, koju čini 76 terminala, dodao je Butković, piše Hina 6. ožujka 2023.
MOJ KOMENTAR: Napokon izvrstan poslovni potez u Hrvatskoj! Time sam sve rekao i samo još jednom, pune pohvale!
Međutim, u cijelom projektu postoji osnovana sumnja na zloporabu položaja i ovlasti, protuzakonito pogodovanje i sl.
Navedite zašto je to:
Vujnovac partner u koncesiji?
- A to nisu ni Luka Rijeka d.d., ni Hz Cargo ni mnoge druge državne tvrtke?
- Vujnovcu su ovim potezom u džep stavljene neviđene količine državnog novca.
- Zašto stratešku tvrtku RH dati strancima i Vujnovcu, koji su jednu stratešku tvrtku RH, Petrokemiju, već uzeli od države i tamo gdje je prestala poslovati, sad je preprodali? Možemo samo zamisliti kakva je konačna računica.
- Prilog slika 1. Pečat koncesije 05.11.2021. za Rijeka Gateway Terminal
- Slika u prilogu 2. Terminal koji su Vujnovac i partneri dobili u koncesiju
- Zašto Vujnovac nije bio s Plenkovićem prilikom posjeta danskog premijera Rijeka Gatewayu 06.03.2023. i zašto Vujnovac nije bio s Plenkovićem na 4. ministarskom sastanku Partnerstva za transatlantsku suradnju u energetici i klimi?
Mogli biste do sutra pitati zašto, ali to će se pitati.