Hrvatski Fokus
Znanost

Eurokrati nam žele oduzeti pravo da odlučujemo o samima sebi

“Europska država” znači centralizaciju i upravljanje odozgo prema dolje koje daleko nadilaze federalna rješenja SAD-a ili Njemačke

 

Europski parlament usvojio je amandmane na ugovore EU koji predviđaju da će sjedište u Bruxellesu preuzeti nadležnosti u 10 područja koja su ključna za suverenitet naših zemalja. Iako je centralizacija Unije, prema najgorim povijesnim obrascima, u zadnje vrijeme dramatično ubrzana, put do njezine pune provedbe još je dug i nije kasno da se blokira. Procedura izmjene ugovora formalno je pokrenuta 18. prosinca 2023. godine, kada je prijedlog usvojen u Europskom parlamentu. Prijedlog je zatim predan Vijeću Europske unije.

Treća faza postupka bit će da Europsko vijeće (šefovi država i vlada) jednostavnom većinom odluči o sazivanju Konvencije (predstavnici nacionalnih parlamenata, Europskog parlamenta i Europske komisije te čelnici država i vlada). Konvencija će napraviti preliminarnu procjenu sadržaja amandmana koje je podnio Parlament. Zatim će konsenzusom usvojiti preporuke za Međuvladinu konferenciju koju saziva predsjednik Vijeća EU. Njezin će rad biti najvažnija faza postupka. Tada će predstavnici vlada država članica razviti konačni sadržaj izmjena i dopuna ugovora, koji se mogu usvojiti samo konsenzusom. Nakon toga ispravci neće biti dopušteni. Konačno, nove ugovore će ratificirati države članice u skladu sa svojim ustavnim i zakonskim odredbama.

Imamo dvije godine vremena da zaustavimo globaliste u Bruxellesu

Pred nama je proces koji može potrajati oko dvije godine i još uvijek imamo vremena organizirati protest i osvijestiti građane europskih zemalja o razmjerima prijetnje. Zato smo prije nekoliko dana predstavili izvješće „Zašto nam treba suverenost?“ kako bismo podigli svijest o tome što ove promjene znače za našu osobnu i nacionalnu slobodu, slobodu govora, savjesti i zaštitu života i obitelji. Izvješće je sada dostupno na engleskom jeziku i započeli smo njegovu široku distribuciju. Kopije izvješća uručene su predstavnicima mađarske vlade tijekom Poljsko-mađarskog političkog foruma u Budimpešti. Izvješće će uskoro biti poslano svim europarlamentarcima. To će također biti temelj za razgovore i sastanke sa zajednicama iz Slovačke, Hrvatske, Italije, Španjolske, Francuske, Rumunjske, Bugarske i drugih zemalja.

U izvješću smo u zasebnim poglavljima opisali 10 specifičnih područja predloženog ustupanja nacionalnog suvereniteta: zaštita klime, zdravstvena politika, prekogranična infrastruktura, zaštita granica, vanjska politika, sigurnost i obrana, industrija, obrazovanje, monetarna politika i obiteljsko pravo. Opisali smo opseg prenošenja nacionalnih nadležnosti i očekivane posljedicama. Ono što nastaje je “europska država”, čija centralizacija i upravljanje odozgo prema dolje daleko nadilaze federalna rješenja SAD-a ili Njemačke. Države članice će izgubiti kontrolu nad neovisne i suverene države, odnosno nad unutarnjim poslovima, vanjskom politikom, sposobnošću vođenja obrambenog rata i zaštite granica.

Energetska sigurnost. Sjedište EU-a preuzet će isključivu nadležnost za međunarodne sporazume “o klimatskim promjenama”, a područje “okoliš” bit će uklonjeno iz djelokruga podijeljenih nadležnosti (amandman 70). Na taj će način Središnjica preuzeti isključivu kontrolu nad pitanjima zaštite okoliša. Stvorit će se nova kategorija kaznenih djela protiv okoliša među kaznenim djelima EU-a, a Europol će dobiti nove ovlasti za njihovo procesuiranje. To će utjecati na energetsku sigurnost država članica koje imaju različite, često suprotstavljene interese u ovom području.

Što je dozvoljeno Nijemcima, nije Poljacima

Primjerice, njemačka energetska politika, koja je desetljećima pretpostavljala blisku suradnju s Rusijom, u suprotnosti je s energetskom sigurnošću Poljske. S druge strane, nije teško zamisliti situaciju u kojoj Europska unija prisiljava zemlje da odmah odustanu od rudarenja ugljena radi proizvodnje električne energije.

Prometna i prekogranična infrastruktura. Amandman 71 mogao bi biti ključan za budućnost istočnih zemalja EU. Pretpostavlja se da će se zajedničke nadležnosti, unutar kojih Unija ima prednost pred državama članicama, proširiti na prekograničnu infrastrukturu u području cestovne, željezničke, pomorske, zračne i unutarnje plovidbe, međunarodnih zračnih i morskih luka. Izmjena bi utjecala, primjerice, na suverene nadležnosti u razvoju LNG terminala ili izgradnji Via Carpatia, važnog prometnog pravca u ovoj regiji.

Predložene izmjene ugovora također se tiču: rudarske industrije, energetske industrije i industrije oružja, a utjecat će na konkurentnost gospodarstava manjih zemalja, prisiljavajući ih na daljnju podređenost većim gospodarstvima, posebice njemačkom gospodarstvu. Nacrt umeće u ugovor da je “valuta Unije euro”. Ova će promjena natjerati sve države članice da uvedu zajedničku valutu i odreknu se monetarnog suvereniteta, iako su glavni korisnici zajedničke valute Njemačka i Nizozemska, a sve ostale zemlje eurozone financijski su izgubile time što su u njoj.

Oružane snage. Projekt predviđa primat EU većine u pitanjima “vanjske sigurnosti i obrane”. U preambuli rezolucije Europskog parlamenta poziva se “na uspostavu Obrambene unije s vojnim jedinicama i trajnom sposobnošću brzog raspoređivanja, pod operativnim zapovjedništvom Unije”. Nadalje, “predlaže se da zajedničku nabavu i razvoj oružja financira Unija iz namjenskog proračuna koji podliježe suodlučivanju i parlamentarnoj kontroli”.

Krah obrambene politike bez Amerikanaca

Uspostavu Obrambene unije treba tumačiti kao pokušaj Europe da potpuno napusti vojnu suradnju sa SAD-om, ali i kao izazov strukturama NATO-a, odnosno SAD-u. U praksi će to značiti lišavanje nacionalnih država vlastitih obrambenih sposobnosti i potpunu ovisnost o odlukama koje se donose u Bruxellesu. To će dovesti do paralize obrambenih sposobnosti pojedinih zemalja, koje će u slučaju neprijateljske aktivnosti morati čekati da odluke donesu političari i dužnosnici koji se nalaze stotinama kilometara udaljeni od mjesta agresije, a ponekad i simpatiziraju s agresorom.

Izravno povezani s pitanjem sigurnosti su Amandman br. 73, koji “vanjske poslove” stavlja u ruke sjedišta EU-a, oduzimajući državama članicama mogućnost vođenja suverene vanjske politike, te amandman br. 98, koji će omogućiti sjedištu EU-a izravno se miješati u nadležnosti država članica u području zaštite vanjskih granica, uključujući ovlasti i funkcioniranje državnih graničnih i useljeničkih službi. Predložene izmjene EU-ova ugovora uključuju i pitanja vezana uz pobačaj i rodnu ideologiju koju nam godinama nameću institucije EU-a.

Uvodi se autoritarno vladanje

Amandmani 103 i 104 uklanjaju iz Ugovora zahtjev za jednoglasnošću u Vijeću EU u području obiteljskog prava. Kvalificirana većina odlučivat će o donošenju zakona koji su protivni kulturnom, ustavnom i moralnom identitetu značajnog dijela država članica, npr. o institucionalizaciji homoseksualnih veza i njihovom izjednačavanju s brakovima ili o oduzimanju djece roditeljima za to sto ih odgajaju prema svojim uvjerenjima.

Obrazovanje će također biti među područjima u kojima će odluke biti na većini. Time će se ograničiti mogućnost određivanja sadržaja nastave i organiziranja obrazovnih sustava te omogućiti uvođenje jedinstvene europske mature ili ograničavanje nastave materinskog jezika, povijesti ili geografije. Omogućit će uvođenje jednoobraznog, obveznog, permisivnog spolnog odgoja u škole, kao i model inkluzivnog obrazovanja te ukidanje posebnih škola, čime će se u iste razrede rasporediti učenici s normalnim razvojem i učenici s izrazitim intelektualnim teškoćama na štetu obje skupine. Ključne nadležnosti ministra obrazovanja može preuzeti povjerenik EU koji se ne može mijenjati na izborima jer Europska komisija ne podliježe demokratskim izborima.

Izmjene i dopune ugovora EU-a koje je usvojio Europski parlament uključuju izmjene koje Europskoj uniji daju kontrolu nad širokim područjem zdravstvene politike. To se odnosi i na nejasni koncept “seksualnog i reproduktivnog zdravlja i prava”, koji još uvijek nije prepoznat u ugovornim normama, u osnovi podrazumijevajući pobačaj i kontracepciju, ali i drastične kirurške i hormonalne intervencije u sklopu tzv. korekcija spola ili „pravo na spolni odgoj“, afirmirajući hedonizam i promiskuitet.

Predloženo proširenje nadležnosti EU-a na zdravstvenu politiku država članica u slučaju najave još jedne epidemije može rezultirati odlukom središnje sanitarne politike, zaobilazeći nacionalnu vladu i parlament, o ograničavanju prava i sloboda (uključujući uvođenje karantena, ograničenja kretanja i obvezna cijepljenja).

Trebamo Vašu podršku u obrani suvereniteta naših zemalja. Ukoliko ste u mogućnosti, podržite nas financijski pritiskom na gumb ispod:

Podrška!

Jerzy Kwaśniewski

Povezane objave

Vrijedno znanstveno djelo

HF

Reforma autorskog prava u Europskoj uniji

HF

Vrjednovanje medicine 2.0

hrvatski-fokus

Upozorenja medicinskih stručnjaka i liječnika 

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više