Tko je izabrao tih tristotinjak prosvjetnih djelatnika i na temelju kojih kriterija?
Nije se još ni tinta osušila s one umotvorine prozvane 'Strategija naobrazbe' koja je šaptom prošla u Saboru, dok je školstvo šaptom palo, a na pomolu je slijedeća umotvorina iz Ministarstva prosvjete, ali ovaj put pod blagoslovom ministra Mornara, koji je očito popustio, ili išao u kompromis pod pritiskom iste one ''hrvatske reprezentacije snova samozvanih reformatologa'' na polju vođenja obrazovne politike, a pod dirigentskom palicom mlađahnog Jokića i još nekoliko soroševski umreženih suradnika.
Miroslav Dorešić
A radi se o pisanju kurikuluma! Što god to značilo! Kako bi sve bilo u demokratskom duhu, zapravo samoupravno socijalističkom, angažirano je kažu tristotinjak najboljih učitelja-nastavnika-profesora iz školske prakse. Nije to ništa samo po sebi loše. Baza uvijek najbolje zna koji ih problemi tište.
Postavlja se pitanje, kad već nismo desetljećima načinili analizu sustava kako treba, tj. snimku postojećeg stanja, od analize rezultata državne mature pa sve do PISA rezultata, kako odjednom sada znamo koji su to ponajbolji prosvjetni djelatnici?!
Tko je izabrao tih tristotinjak prosvjetnih djelatnika i na temelju kojih kriterija?
Da nije žalosno, bilo bi smiješno.
Da sve to treba platiti nije sporno, kao što nije sporno da tako nešto još nije viđeno na kugli zemaljskoj.
Bio sam svjedokom nepročitanih i prašnjavih hrpa papira u Ministarstvu prosvjete, koje su tamo stigle nakon znamenitog proglasa još znamenitije ministrice, kako svaki od učitelja može u pisanom obliku dati svoje prijedloge za poboljšavanje sustava naobrazbe. Unatoč dobroj volji i zalaganju prosvjetara koji su se nadali kako će se njihovi prijedlozi uvažiti ili barem razmotriti, sve je palo u zaborav. Da nije tako još bih možda mogao i nasjesti na ovu sada sličnu demagogiju i egzibiciju iz Ministarstva.
Predlažem nešto drugo. Kad već konzultiramo strane institute glede kreiranja gospodarskog programa (IFO institut), ali i strategije reindustrijalizacije aktualne vlade (Fraunhofer institut), zašto ne bismo, naravno uz dopuštenje bavarskog ministarstva, prepisali nastavne programe i planove bavarskih škola?! Bilo bi to puno jednostavnije, bezbolnije, djelotvornije, a i jeftinije!
Miroslav Dorešić, zamjenik ministra prosvjete 1998./1999.
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...