Hrvatski Fokus
Najnovije vijesti

DM – Rast prometa 4,8 posto

Najpoželjniji poslodavac na tržištu i ove godine bilježi rekordne rezultate

 
 
Danas DM posluje u 161 prodavaonici u 61 gradu gdje zapošljava 1.565 djelatnica i djelatnika. U poslovnoj godini 2019./2020. dm će uložiti 61,5 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana. Članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji potvrđuju vodeću poziciju dm-a na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2018./2019.1 dm je u Hrvatskoj ostvario rast prometa od 4,8 posto koji iznosi 2,2 milijarde kuna, a u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna.
http://hrvatskifokus-2021.ga/wp-content/uploads/2019/10/k_369152_640.jpg
"Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu imamo rast prometa od 31,23 posto. Zabilježili smo i rast broja kupaca – više od 88.000 kupaca svakodnevno posjeti dm prodavaonice, a rastao je i iznos prosječne kupovine", istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Prema istraživanju agencije Ipsos2dm je najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu, a ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto), potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (52 posto) te se najviše brine o djelatnicima (67 posto).
Čak 92 posto ispitanika kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, primarno zbog izvrsne kvalitete i cijene.
 
"Osluškujući potrebe i navike svojih kupaca, nastavili smo razvijati asortiman i usluge u dm prodavaonicama. Police dm-a obogatili smo novim dm markama poput premium robne marke SEINZ. za mušku njegu te domaćim proizvodima poput linije za njegu tijela BELLA by Izabel Kovačić. Kupcima smo ponudili i novu uslugu Savjetnice za šminkanje u sklopu koje su naše djelatnice našminkale 3.500 žena i djevojaka", naglasila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, Marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u. Briga o djelatnicima jedan je od temelja poslovanja dm-a, a prosječna neto plaća u dm prodavaonicama protekle je godine iznosila10.200 kuna. Više od 1.300 djelatnika dm-a provelo je 191 dan na edukacijama, a 587 djelatnika i djelatnica volontiralo je u 198 ustanova diljem Hrvatske.
 
"Želimo biti potpora svojim djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovom životu te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo i slobodan, plaćen dan na prvi dan škole", rekla je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
http://hrvatskifokus-2021.ga/wp-content/uploads/2019/10/dm_03.jpg.688x388_q85_crop_upscale.jpg
Tijekom protekle poslovne godine dm je u zajednicu uložio 1,9 milijuna kuna s jakim fokusom na osjetljive skupine u društvu poput djece i oboljelih. U društveno odgovorne inicijative dm redovito uključuje i građane, a ove se godine dm ženskoj utrci, najmasovnijoj rekreativnoj utrci u Hrvatskoj, pridružilo rekordnih 15.000 trkačica i djece koji su promicali zdrav život te uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. U osmoj po redu akciji "Zeleni korak" sudjelovalo je više od 10 posto svih osnovnoškolaca u Hrvatskoj koji su prikupljali stari papir za recikliranje i time spasili više od 45.000 stabala.
 

Anđelka Felja

Povezani članci

Opasniji je govor mržnje Pupovčevih Novosti

HF

Koju je imovinu prodao Andrej Plenković?

HF

Hrvati diljem svijeta dio su Hrvatskog Naroda

HF

Dosta velikosrpskim i četničkim provokacijama u Hrvatskom saboru!

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. Prihvati Pogledaj više...