Hrvatski Fokus
Gospodarstvo

INFLUENCERI – vodeća partnerstva robnih marki u tehnološkoj tvrtki 

Tržišta na kojima se kreatori mogu prijaviti za rad s više robnih marki pomogla su Jenny Park da zaradi 

 

Jenny Park dijeli savjete o osobnim financijama i savjete o karijeri na TikToku s ciljem pomoći ženama da poboljšaju svoju financijsku pismenost. To je sporedni nastup, ali Park je već premašila svoj cilj prihoda za ovu godinu, dostigavši ​​104.000 dolara u prosincu.Parkov posao s punim radnim vremenom uključuje vodeća partnerstva robnih marki u tehnološkoj tvrtki. Počela je stvarati TikToks prije otprilike dvije godine, zarađujući većinu svog online novca od poslova s ​​markama. Za partnerstvo s tvrtkom za proizvodnju dezodoransa Secret, na primjer, snima videozapise u kojima dijeli “tajne” financijskog uspjeha – poput otvaranja štednog računa s visokim prinosom. Također promiče pridružene veze s planerom za svjesnost, markom pidžama i tvrtkom staklenih boca za vodu te zarađuje nešto novca putem TikTokovog kreativnog programa Beta.

U siječnju je Park zaradio 19.000 dolara u jednom mjesecu. U rujnu je shvatila da joj treba slobodno vrijeme. Nije prihvatila nikakve nove ponude i zaradila je samo 253 dolara, uglavnom od pasivnih affiliate veza.“Kažem ne mnogim prilikama ili uzimam pauze kad to želim”, rekla je, “jer stvarno želim stvarati iz mjesta radosti i inspiracije.” Margaret Skiff snima videozapise na YouTubeu od srednje škole, a od koledža se bavi Instagramom. Ali nije postala popularna kao kreatorica sve do 2020., kada je počela objavljivati ​​o novom hobiju izazvanom pandemijom: njezi sobnih biljaka. Njezin TikTok račun stekao je 10.000 pratitelja u šest mjeseci, rekla je – uzbudljiva, ali u konačnici neodrživa putanja. Njezini sljedbenici bili su usko fokusirani na biljke, a na kraju su joj dosadili osuđujući komentari drugih ljubitelja biljaka. Tako je Skiff prenijela ono što je naučila sa svog računa biljke na svoj glavni TikTok račun, gdje objavljuje o svom životu i modi. Video obilazak malene kuće njezine sestre iz 2022. prikupio je gotovo 9 milijuna pregleda.

Tržišta na kojima se kreatori mogu prijaviti za rad s više robnih marki pomogla su joj da zaradi novac sve dok nije postala dovoljno dobro etablirana da sama privuče ponude robne marke. Također izrađuje sadržaj koji generiraju korisnici.Skiff uređuje svoje videozapise na pauzi za ručak ili navečer nakon što se vrati kući s puno radnog vremena kao viši analitičar iskustva u ugostiteljskoj industriji. “Moj posao s punim radnim vremenom omogućuje mi slobodu jer se ne oslanjam na stvaranje sadržaja”, rekla je. “Stabilnost stvarno pomaže.”

O ovoj priči

Kreatori su zamoljeni da podijele financijske podatke za prošli mjesec. Podatke su sami prijavili kreatori. Izračunati prihod ne odražava njihovu prosječnu godišnju zaradu, već zaradu jednog određenog mjeseca u 2023. Podaci u tisućama zaokruženi su na cijele brojeve, dok su brojevi u milijunima zaokruženi na prvu decimalnu točku. Broj pratitelja se računao od 14. prosinca. Ilustracije Emme Kumer za The Washington Post. Slike su ustupljene autoru osim ako nije drugačije navedeno. Fotografije Alexandria Masse od Kaley Beecroft (pauk) i Ashley Cline (snimka glave). Fotografije Anthonyja Potera iz Salma HQ-a. Fotografije Niccoye Thomas autora Ely Honkpoa (balon).Montažer Karly Domb Sadof, Chloe Meister i Lori Montgomery.

Emma Kumer i Rachel Lerman, https://www.washingtonpost.com/technology/2023/12/22/how-much-influencers-make-youtube-tiktok/

Povezane objave

Napreduje gradnja LNG terminala na Krku

HF

Naš S.O.S.-ed – Nove prijetnje Karla Erjavca

HF

Optimizacija i decentralizacija poticanjem funkcionalnog spajanja

hrvatski-fokus

Kompromis + lobiji = Energetska strategija

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više