Pisana Tora židovima zabranjuje istospolne odnose u Levitskom zakoniku
Svaki sljedbenik pravovjernoga judaizma mora osuditi vatikanski blagoslov istospolnih parova koji se spominje u prethodnom uvodniku. “Jao vama, koji zlo zovete dobro, a dobro zlo! Koji pravite od tmine svjetlost, a od svjetlosti tminu, koji pravite od gorkoga slatko, a od slatkoga gorko!” (Izaija 5:20)
Pisana Tora židovima zabranjuje istospolne odnose u Levitskom zakoniku 18:22: “Ne smiješ općiti s muškarcem kao sa ženom! Bio bi to čin gadan.” Izvor je nežidovske zabrane Postanak 2:24: “Zato ostavlja muž oca i mater i prianja za ženu svoju i budu jedno tijelo.” Usmena Tora objašnjava da su oba muška partnera u ovom prijestupu odgovorna za smrtni grijeh ako su odrasli ljudi s pristankom. Lezbijke su također zabranjene, kako stoji napisano u Levitskom zakoniku 18:3: “Ne smijete činiti, što se čini u zemlji egipatskoj, gdje ste prebivali, niti što se čini u zemlji kanaanskoj, kamo ću vas voditi; po uredbama njihovim ne smijete živjeti!” Majmonid tumači njihove običaje: “Muškarac bi oženio muškarca, žena bi se udala za ženu i žena bi se udala za dva muškarca.” (Issurei Biah 21:8)
Povijest potvrđuje važnost Torinih lekcija. Opsežno i klasično istraživanje 5000 godina povijesti britanskoga antropologa J. D. Unwina bilježi povijesno propadanje 86 primitivnih i civiliziranih društava. Ustanovio je da je uređenje odnosa između spolova sami temelj civiliziranoga društva. Unwin je otkrio (suprotno njegovom osobnom gledanju na život i naginjanju socijalnoga liberalca) jasnu povezanost između sve većih seksualnih sloboda i društvenoga propadanja. (Sex and Culture, Oxford Press, 1934.)
Arthur Goldberg, autor knjige Light in the Closet, piše da se današnja vizija morala (koja odražava velik dio drevnoga poganstva) često racionalizira kao praktički sve dozvoljeno, “sve ide” društveni sustav temeljen na pojmu sveopće tolerancije. Nažalost, taj je pojam tolerancije u biti maska koja se upotrebljava kako bi se prikrila seksualna razvratnost. Budući da sedam duginih boja u judaizmu simboliziraju sedam Noinih zakona, posebno je nastrana homoseksualna krađa toga simbola.
2 komentara
Kao osobito poučne i upozoravajuće rečenice bih iztaknuo ove dvie:
“Jao vama, koji zlo zovete dobro, a dobro zlo! Koji pravite od tmine svjetlost, a od svjetlosti tminu, koji pravite od gorkoga slatko, a od slatkoga gorko!” (Izaija 5:20)
Budući da 7 duginih boja u judaizmu simboliziraju 7 Noinih zakona, posebno je nastrana homoseksualna krađa toga simbola.
Dakle, ne treba se danas čuditi pošastima oko nas. One su proizvod sutona civilizacije. Crkva koja bi kao moralna uspravnica trebala stajati na braniku moralnih vriednosti, je sama ogrezla u moralnom posrnuću pred Zlim.
Premda izraz “judeokršćanski” sadrži određenu teološku proturječnost, rabinat i Vatikan trebali bi se slagati oko spolnoga ćudoređa.
Komentari nisu aktivni.