Hrvatski Fokus
Znanost

Kad marksisti preuzmu kontrolu nad našom djecom, uče ih pornografiji

Učitelji trebali bojkotirati program i prosvjedovati protiv bilo kakve intervencije vanjskih skupina

 

U rujnu je u javnosti pokrenuta burna rasprava o uvođenju zdravstvenog ili točnije, „seksualnog odgoja” u zagrebačke škole, a veliku pozornost u javnosti dobile su i „karte seksalice.” Prošlu subotu, 4. listopada, ispred Gradskog poglavarstva u 10 sati okupili su se roditelji iz inicijative „Karte na stol” a pridružili su im se i drugi zabrinuti građani kako bi zajedno prosvjedom iskazali svoje nezadovoljstvo uvođenjem tzv. zdravstvenog odgoja koji će zapravo biti ‘seksualni odgoj’ s ideološkim predznakom. Tim povodom sjetila sam se primjera učiteljice iz Irske koja je podigla javnost „na noge” zbog uvođenja „zdravstvenog” odgoja u škole, a razgovor s njom objavljen je krajem rujna 2024.

Uvod urednika internetskog neovisnog medija ‘Europe Reloaded’: Učiteljica i zviždačica Mary Creedon (na slici) radila je u irskom školskom sustavu 30 godina, ali je dala otkaz zbog sadržaja koji je pronašla u školskom programu pod nazivom SPHE (social, personal and health education / socijalni, osobni i zdravstveni odgoj) namijenjenom djeci od 12 do 14 godina. Bila je koordinatorica ovog programa u svojoj školi i pohađala je tečaj ažuriranja nastavnog plana i programa za one koji ga predaju. Otišla je užasnuta. Naše vlastito uredničko mišljenje u „Europe Reloadedu” i kao bivšeg edukatora jest da bi učitelji trebali bojkotirati program i prosvjedovati protiv bilo kakve intervencije vanjskih skupina. To je zaista odvratno i užasno.

I zar ne znate? Sotonizam se uvlači u novi nastavni plan i program.

BILJEŠKE iz razgovora s Mary Creedon

SPHE tečaj ima nove sadržajne resurse i metode za koje ona smatra da krše zakon. Djeca su na prvom mjestu. Poziva na njegovo zatvaranje.

  • Na ovom tečaju prikazan je video o masturbaciji s animiranim likovima iz crtića. Dan je vizualni prikaz koji prikazuje sve vrste parova koji se upuštaju u različite vrste spolnog odnosa, uključujući analni. (Sve je prikazano). Raspravljalo se o istraživanju  Kate Dawson koje je u osnovi reklo da je ‘u redu gledati pornografiju.’ Učiteljima su također dane eksplicitno seksualizirane izjave koje su morali kategorizirati, uključujući sve vrste neprikladnih koncepata poput ‘orgazma’ o kojima bi se od učenika očekivalo da formiraju mišljenja, a o kojima bi zatim morali raspravljati sa svojim prijateljima. Kaže da to nije primjereno dobi. I pretpostavlja da djeca uopće gledaju pornografiju. Istraživačica je raspravljala o tome da je već uspostavila programe ‘opismenjavanja’ o pornografiji u Irskoj. Otišla je u škole i izradila pornografsku abecedu s učenicima. Roditelji su bili užasnuti kada su saznali i zatvorili su ovaj program ‘opismenjavanja’ o pornografiji.
  • Pornografija je sada dio nastavnog plana i programa za ovu razinu pa učitelji imaju ovlasti podučavati o njoj.Pornografija je već problem među djecom, ali oni ne štite djecu od nje. Zauzimaju potpuno drugačiji pristup gdje se pornografija smatra potpuno prihvatljivom i ‘etičnom’.
  • Pornografija je industrija. Mogu zaustaviti emitiranje pornografije na dječjim telefonima.To je učinjeno u drugim zemljama, poput Francuske. Učitelji će postati marionete ove industrije, a dječje perspektive će biti iskrivljene.
  • Učenicima više nije dopušteno unositi telefone u učionicu, što ne čudi s obzirom na to da bi učenici snimali svoju nastavu.
  • Ona detaljnije objašnjava aktivnosti koje je dobro pripremala za svoje kolege (npr. izrada genitalija od plastelina), a teme razgovora o toj aktivnosti (npr. koliko velik penis treba biti?) bile bi apsolutno neprikladne za djecu te dobi.
  • Nevjerojatno (možda i ne), video koji je prikazan učiteljima, a koji prikazuje dječje umjetničke radove (iz Walesa) o seksualnim temama, bio je po njezinom mišljenju sotonistički. Prikazane su škare kako režu glineni penis na krvavo crvenoj pozadini testisa. Dijete je prikazano u maski s rogovima. Rekla je da umjetnički i obrtnički radovi prikazuju ljude kao podljude. 34 učitelja gledala su ovu prezentaciju i bili su zapanjeni u tišini.
  • Modelirana su učenička seksualna pitanja koja su mogli imati, a koja su anticipirala koncepte orgazma, vezivanja za prsa, homoseksualnog seksa i analnog seksa, uključujući i ‘kako se daje oralni seks?’. Nije se govorilo o moralu. Učitelji djeluju in loco parentis, kao roditelji u ime djece. Dakle, ako bi dijete postavilo roditelju takva pitanja, to bi izazvalo uzbunu i postalo bi problem zaštite. Ako djeca doista postavljaju takva pitanja u školi, roditelj bi bio upozoren i doveden u školu kako bi razgovarao o tome zašto dijete postavlja takvo pitanje.
  • Seksualne riječi i fraze poput ‘rimming’ i ‘fisting’ predstavljene su kao dio tečaja kako bi ih studenti kategorizirali, riječi koje čak ni sami učitelji nisu znali. Studenti bi naučili formalna značenja tih riječi.

(Zbog važnosti same teme, ovdje dajem najosnovnije objašnjenje gore navedenih pojmova: ‘rimming’ je ‘anilingus’ ili ‘analingus’ tj. oralno u svijetu analnog; ‘fisting’ je tehnika prodiranja cijelom rukom u anus ili vaginu). 

  • Nije bilo nikakve rasprave o rodnom identitetujer se pretpostavljalo da se svi slažu s tom teorijom. Poticale su se rasprave o zlouporabi hrane ili droga, ali ne i o rodnom identitetu. Ako učenik pokaže ili pita o rodnoj disforiji, nastavnicima je dopušteno samo potvrditi izbor učenika.
  • Od učitelja se također očekivalo da se predstave učenicima tako da navedu koje zamjenice preferiraju koristitio sebi. Kad se Creedon tome usprotivila, dobila je ideološki odgovor.
  • Podrijetlo svega ovoga je marksist po imenu Paolo Freire(-1997., brazilski pedagog, filozof i marksist) o kojem su slušali predavanja. Učili su ih da je svo obrazovanje političko i morali su razmišljati o tome kako primijeniti marksističke politike u školama. Dakle, ova vrsta obrazovanja nije ništa više od indoktrinacije. Također im je rečeno da moraju koristiti ovu perspektivu u svim predmetima nastavnog plana i programa, a ne samo u nastavi SPHE. A ako se to provlači kroz cijeli kurikulum i kroz događaje planirane tijekom školske godine, roditeljima postaje teže isključiti svoju djecu. Ako se radi o samostalnoj jedinici, tada roditelji mogu prema zakonu natjerati svoje dijete da preskoči taj predmet, ali su ga osmislili tako da to roditeljima postaje nemoguće. Creedon apelira na roditelje da shvate da je njihov položaj oslabljen jer prema novom kurikulumu roditelji neće znati kada se ova vrsta gradiva uči. ‘Vratite odgovornost za svoju djecu.’ Roditelji ne mogu vidjeti udžbenike jer ih nije dopušteno nositi kući, pa se roditelji moraju probuditi i povezati što se događa. Isto vrijedi i za zabranu telefona u razredu. Nadalje, postoji pravilo koje kaže „ono što se dijeli u razredu mora ostati u razredu.” Nastavnicima je dopušteno da se sami odluče isključiti ako se zbog toga osjećaju neugodno. Ova seksualizirana ideologija prenosi se samo ako se nastavnici za to odluče. Oni su sami odgovorni za to što se to događa. SPHE može biti vrlo dobar i koristan tečaj za učenike, ali problem je kontroverzni, seksualizirani aspekt.
  • Međutim, ako učitelji ne žele to podučavati, službeno je predloženo da to učine vanjske nevladine organizacije, poput onih koje se bave pitanjima transrodnih osoba.

Šokantne smjernice Agencije za odgoj i obrazovanje

Ovo nije spolni odgoj; to je iskrivljeno obrazovanje. Uništit će generaciju djece i moramo to zaustaviti.

Na kraju moram svakako skrenuti pozornost da je hrvatska „Agencija za odgoj i obrazovanje“ objavila šokantne smjernice u dokumentu “Standardi spolnog odgoja u Europi – Okvir za kreatore političkih odluka, obrazovne i zdravstvene institucije i stručnjake”.

Dokument koji su sastavili Njemački savezni centar za zdravstveno obrazovanje i lokalni ured Svjetske zdravstvene organizacije (SZO), je blago rečeno alarmantan. Promiče skandalozne sadržaje namijenjene našoj djeci, ciljajući pri tom na najmlađe, čak i dojenčad!

Naslov dokumenta je čista prijevara. Ovaj dokument NIJE NIKAKAV ‘europski standard,’ niti ima znanstvenu ili stručnu osnovu. To je napad usmjeren na našu djecu u najranjivijoj dobi (od 0 do 4 godine), i zato moramo djelovati odmah!

Primjer: Odjeljak 1.3 naslovljen je: Zašto bi spolni odgoj trebao početi prije četvrte godine. Na stranici 26. navodi se kako bebe „često diraju, katkada i genitalije,” a djeca od 2-3 godine „često pomno istražuju svoje tijelo i genitalije te ih pokazuju drugoj djeci i odraslima” te da „oni vole sjediti nekome u krilu i uživaju dok ih se mazi.”

Djecu bi po ovim Smjernicama trebalo učiti svijesti o rodnom identitetu od rođenja (str. 40.).

Jesu li to lekcije koje želite da vaša djeca i unuci uče?

Izvori:

  1. Videozapis razgovora u trajanju od oko 28 minuta objavio je ‘YouTube’: „SPHE Teacher’s Whistleblower Interview – What Happens in the Classroom Stays in the Classroom” – https://www.youtube.com/watch?v=nqeAMtxbrsM (Napomena: postoji dobna granica za pristup/gledanju ovog videozapisa)
  2. Europe Reloaded: „When Marxists Get Control of Our Children, They Teach Them Pornography” – 30. rujna 2024.; https://www.europereloaded.com/when-marxists-get-control-of-our-children-they-teach-them-pornography/

Više: Freire Institute, www.freire.org/home i www.freire.org/paolo-freire

Rodjena Marija Kuhar

Povezane objave

S.O.S. za Jadran

HF

Tajni život morskih pasa

hrvatski-fokus

Diskretni sporazum za novi prijenos suverenosti na Europsku agenciju za lijekove

hrvatski-fokus

Znanstvenici pozivaju na moratorij na 5G nakon što je studija pokazala da regulatori ignoriraju zdravstvene rizike radijacije (1)

hrvatski-fokus

Ostavi komentar

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više