Počasni predsjednik Antifašista je pjevao ustaške pjesme. To mnogi "zaboravljaju"!
Po ne znam koji puta ponovno je velikosrpska četnička politika na čelu sa četverolistom Nikolić, Vučić, Vulin i Dačić, pokrenula novu agresiju na Hrvatsku zloupotrebljavajući problem uvođenja ćiriličnih natpisa u Vukovar. Vukovarski branitelji suprotstavili su se uvođenju ćiriličnih natpisa jer sjećanja na fašističke zločine još su previše bolna a za Vukovarce četiri ćirilična slova S bila su i ostala su simbol okupacije, zločina i fašističke politike. Živa su i sjećanja kako su četnici prije nego što su pobili zarobljenike pjevali "Druže Slobo, pošalji nam salate, bit će mesa klat ćemo Hrvate."
Stipe Mesić – čovjek koji pjeva Juru i Bobana i na čelu "antifašita"!!!
Ta velikosrpska politika danas se obnavlja, nije se odrekla svojih pretenzija na Vukovar, napravila je Memorandum 2 gdje je obnovila svoje fašističke imperijalne ciljeve i dosljedno ih provodi. Vukovarci koji su ostali živi, koji su se vratili iz logora, među kojima mnogi još nisu našli svoje najmilije, tu politiku su na svojoj koži osjetili kao fašističku. I zato su osjetljivi na nove velikosrpske pretenzije i obnovu četničko fašističke politike prema Hrvatima. Agresivnosti velikosrpske politike nema kraja. Proglasili su se nadležnim za navodne zločine za koje su u logorima iznuđena priznanja mučenjem hrvatskih branitelja, te podižu optužnice protiv vukovarskih branitelja s ciljem da se napravi jedna velika povijesna inverzija, da se velikosrpski fašisti koji su učinili grozne fašističke zločine pretvore u žrtve a da se hrvatske žrtve pretvore u fašiste, koji sada oduzimaju prava nevinim Srbima i prema njima vode, navodno, fašističku i rasističku politiku. Vukovarski branitelji i pučanstvo Vukovara već nekoliko godina molilo je Hrvatsku vladu i Hrvatski sabor da ih zašite od nove velikosrpske agresije, molili su i preklinjali Vladu da donese zakon kojim bi se ne ukinula nego odgodila primjena ćirilice na javnim ustanovama dok se rane ne zaliječe.
Dakle, nitko nije tražio da se bilo koje pravo ukine Srbima. S pravom se tražilo da se zbog strašnih sjećanja i trauma roditelja koji još nisu pronašli svoje pobijene sinove odgodi primjena ćiriličnih ploča jer su ih doživljavali kao pobjedu i uskrsnuće one fašističke politike koja je nanijela toliko zla Vukovaru i Vukovarcima. S druge strane, velikosrpska politika vrlo je vješto iskoristila ogromne pogrješke Milanovićeve vlade i Kukuriku koalicije, koji nisu shvatili da inzistiranje velikosrba na ćirilice nije borba za ravnopravnost jezika i pisma nego da se radi o političkoj borbi kako bi se povratkom tih simbola fašističke srpske politike Vukovar obilježio kao srpski grad, kako bi se stvorila nesnošljiva atmosfera i kako bi Hrvati počeli bježati iz Vukovara a Srbi se doseljavati i kako bi Vukovar po nacionalnom opredijeljenošću postao većinski srpski grad. Velikosrbi se ne bore za ravnopravnost pisma nego se borbe za dominaciju jer nisu odustali od svojih pretenzija na Vukovar, uostalom tri puta je javno predsjednik Srbije, četnički vojvoda Tomislav Nikolić, koji je i osobno sudjelovao u agresiji na Vukovar rekao da je Vukovar srpski grad i da tu Hrvati nemaju što da traže.
Skočila je na noge stara i nova protuhrvatska peta kolona, koja je i u proslavi Oluje i u pokušajima gradskog vijeća Vukovara da pronađe izlaz iz aktualne krize i da promjenom statuta nađe kompromisno rješenje vidjela obnovu i jačanje ustaštva i fašizma. Gradsko vijeće nije ukinulo ćirilicu nego ju postepeno uvodi, u skladu s Ustavnim zakonom u kojem jasno piše da uvođenje ćirilice ne smije biti nasilno i da ne smije dovesti do međunacionalnih sukoba, da ne smije dovesti do ukidanja prava srpske manjine ali niti do ukidanja prava hrvatske većine. Ta stara hrvatska peta klona, kojoj se pridružuju sada pred izbore i neki novi vrlo agresivni članovi poput neovisnog zastupnika Branka Vukšića, počela je grmjeti i optuživati kako u Hrvatskoj buja fašizam i nacizam, kako navodno i predsjednica države i biskupi podržavaju fašističke i ustaške manifestacije. Ustvari došli su do iste strategije koju propagira četnička velikosrpska državna politika, a koja stalno ponavlja krivotvorine da je hrvatski narod bio i ostao fašistički i ustaški narod, da je i Tuđmanova Hrvatska, ali i ova Hrvatska nakon Tuđmana i dalje ustaško fašistička država, u kojoj se prema Srbima vodi rasistička politika.
Zbog takvog stanja duhova u Hrvatskoj konačno bi trebalo u Hrvatskoj otvoriti raspravu u Hrvatskom saboru o tim optužbama, ne samo iz Srbije nego i iz Hrvatske, te jasno utvrditi što su fašistički i ustaški simboli, a što je izmišljanje ustaških i fašističkih simbola. Treba konačno jasno reći da je u Domovinskom ratu masovno upotrebljavan pozdrav "Za dom spremni" kao odgovor na četničku agresiju i da su hrvatski branitelji na taj način odgovarali četničkom agresoru koji ih je nazivao ustašama. Dakle, pozdrav "Za dom spremni" je pozdrav hrvatskih branitelja, a kako hrvatski branitelji nisu ustaše nego domoljubi onda stigmatiziranje toga pozdrava kao ustaškog znači prihvaćanje lažnih optužbi da je Domovinski rat bio ustaški pokret. U tom kontekstu nastala je i pjesma Čavoglave, u ratnim obrambenim operacijama kao pjesma podizanja morala hrvatskim braniteljima. Ta pjesma se pjeva godinama na oduševljenje branitelja i na zgražanje onih izvana i iznutra koji sustavno pokušavaju Tuđmanovu Hrvatsku pa i današnju Hrvatsku, i Domovinski obrambeni rat proglasiti obnovom ustaštva i fašizma.
Nitko ne spori da se i za vrijeme NDH upotrebljavao sličan pozdrav. Tada se pozdravljalo "Za Pavelića i dom spremni", ali s drugom konotacijom i s drugim sadržajem nego u Domovinskom ratu. Pozdrav "Za dom" je bio i prije ustaša i prije Domovinskog rata i u svakom povijesnom razdoblju imao je određeno značenje. Zato pjesmu Čavoglave koja počinje s pozdravom "Za dom spremni" proglasiti ustaškom pjesmom je velika krivotvorina i kleveta, jer Domovinski rat nije se temeljio na ustaškoj politici nego na politici stvaranja demokratske više stranačke slobodne Hrvatske, koja nema nikakve veze s fašističkom državom niti sa NDH. Dakle, ustaški pozdrav glasi "Za Pavelića i dom spremni" i njega treba diskriminirati, a pozdrav "Za Dom spremni" je braniteljski pozdrav u kojem se izražava spremnost obrane doma i domovine upravo od velikosrpskog fašizma.