„Radio-aktivnost: kako napraviti domaći hit za domaći eter?“
Kako je autistična i deformirana hrvatska glazba!
Kako je autistična Hrvatska!
Kakva će biti, kad je kroji politika i to godinama?
Kakva će biti kad politika to odavno radi preko svojih podobnih izvođača i autora, podobnih novinara i managera? I vlastitih institucija kao što su HRT, Ministarstvo kulture itd.
Mimo pravila naše struke!
Kakva će biti kad Porin daje podršku ovakvim tribinama u kojima se ne raspravljaju naši bitni i stvarni problemi, nego se želi i dalje krivotvorinama uništavati hrvatsku glazbu?
Vi namjeravate raspravljati o hrvatskim “hitovima”, a svi znamo da Hrvatskom odavno dominiraju srpske cajke i ostala srpska glazba. Ponegdje i do 100 posto. Jedini pravi hitovi u Hrvatskom narodu su odavno srpske cajke. Kao reakcija na uništenu hrvatsku glazbu. Napravimo jednu brzinsku anketu – propitajmo uzorak publike po svim našim krajevima da nabroje hitove grupe Pavel, TBF-a ili mladog gospodina Skansija. Odmah nakon toga te iste ljude upitajmo naslove hitova Cece, Seke, Saše Matića, Miroslava Ilića, Sandre Afrike i ostalih. Pa neka malo i zapjevaju jedne i druge “hitove”.
Rezultat znate i bez ovakve ankete. Ono što je nekad bila nacionalna hrvatska zabavna glazba, koja je zadovoljavala do 80 % naše publike, danas je to glazba Srbije. A širi se još i odgaja našu mladost, pa i one starije.
Domaći hit za domaći eter!?
Je li i za Eurosong ove godine? Talentirana Hrvatska nema autora, pa pjesmu pišu Austrijanci?
Očito autora više nema. Strašno smo pali u kvaliteti naše glazbe, pa i na tom Porinu.
I umjesto da o tome raspravljamo, kako je došlo do toga, mi predlažemo specijalni način pisanja pjesama za domaći eter?!
A taj eter ima posebne kriterije. Vrti pjesme koje malo tko sluša. Protiv volje većine hrvatskog naroda! Te pjesme između sebe čak i nagrađuje. Najviše na Porinu.
Kako se to dogodilo?
Je li to zasluga Vijeća za elektronske medije, danas raspuštenog?
HDS, Zampa ili HGU? HUZIP-a? Nekog drugoga?
Brine li koga zašto se hrvatska glazba ne gradi na hrvatskom identitetu i tradiciji?
Brine li koga zašto je nekadašnji generator naše glazbe – Splitski festival danas u dronjcima i propada iz godine u godinu? I ostale takve priredbe, također.
Brine li koga da je cijela zabavna scena već godinama cenzurirana i nepravedno osramoćena? A bez te scene propada i naš rock and roll, jazz, urbana scena i svi ostali.
To sam davno spoznao, još kao član rock grupe Metak.
Brine li koga zašto hrvatski izvođači sve manje nastupaju u svojoj zemlji, a sve ih je više iz susjednih zemalja?
Malo nastupaju čak i “podobni”!
E, o tome ne smije raspravljati samo politika. Moramo i mi kao glazbena struka!
Molim Vas drage kolege razmislite o ovome i o tome razgovarajte na ovoj tribini i sličnima.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s ovim u redu, ali ako želite možete se odjaviti i ne prihvatiti. PrihvatiPogledaj više...