Hrvatski Fokus
Aktualno

O kakvoj je kurikularnoj reformi riječ?

​Predloženi dokument polazi od zapadno-balkanske "multikulturalne kurikularne reforme"

 
 
»Tko ne razmišljava, tko ne prispodablja prošlost sa sadašnjosti,
taj ne vidi očitačudesa koja mu pod nosom bivaju« 
(Ante Starčević, 1867.).
 
Temeljni je prigovor, kako nije riječ o HRVATSKOJ NACIONALNOJ "kurikularnoj reformi". Naime, hrvatska nacija predstavlja  ukupnost državljana(pojedinaca), što se pridržavaju jednoga te istoga USTAVA i koja je za razliku od pojedinca(građanina) nositelj suvereniteta. Suprotno tome, naspram zapadno-europske „nacionalno-kulturalne“, predloženi dokument polazi od zapadno-balkanske „multikulturalne kurikularne reforme". S tim u svezi, kao i ranije, onkraj „većinskog“, posebno je  izdvojeno  „manjinsko obrazovanje“:
ivan/3963-identitet-nacionalnog-okvirnog-kurikuluma.ht
Dr. sc. Ivan Biondić: Prijeporna srpska školska autonomija
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2016/04/485_mpn.jpg
Ova reforma je daleko bliža srbijanskoj, nego hrvatskoj obrazovnoj matrici
 
S obzirom na to u Hrvatskom se Podunavlju i dalje pretpostavlja autonomno školstvo, prema tzv. Khuenovom modelu („narod u narodu“, „država u državi“): www.peticija24.com/forum/129724
www.hazud.hr/pupovacpredsveucilisnimtribunalom/
Budući da se radi o strukturalnim prigovorima, bez  temeljne rasprave o identitetskim pitanjima (o čemu je, ponajprije, mjerodavan AOOZH), nemoguće je dorađivati ili popravljati postojeći dokument.
IN REM CROATORUM!
 

Ivan Biondić

Povezane objave

Egzodus Hrvata nakon Rapallskog ugovora

HF

Na izborima 1938. Andrija Plenković dobio je – 11 glasova

hrvatski-fokus

Milanović nije odgovorio Karamarku tko to štiti kriminal SDP-ove Vlade

HF

Gerilom do strategije odgoja koji to nije

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više