Hrvatski Fokus
Kultura

Modni brend Medvešek Marić

Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete

 
 
Damir Medvešek i Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa, koji zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2018/04/Modni-brend-Medvesek-Maric-9.jpg
Gospodine Medvešek, gospodična Marina Marić, Vi ste zajednički kreatori modnog brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?
= Nastalo je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar, za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.
 
Koje su temeljne karakteristike brenda?
= Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.
 
Koliko se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?
= Vidi se koloristički stil sa detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen negu su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.
 
Što Vas je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?
= Damir je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne svima.
 
Jeste li zadovoljni realiziranim?
= Što se nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na preko tisuću ljudi na što su usljedili mnogobrojni upiti gdje se to može kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90 posto. Samim time smatramo da smo uspješno realizirali start brenda.
http://hrvatski-fokus.hr/wp-content/uploads/2018/04/Modni-brend-Medvesek-Maric-7.jpg
Kakvi su planovi u vezi brenda?
= Plan je vezanje uz veliki svjetski brend sa kojim bi u suradnji napravili liniju sa svojim potpisom te se kasnije osamostalili.
 
Što očekujete od vašeg brenda?
= Očekujemo razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru (zavjese, štofovi, posteljina…)
 

Miroslav Pelikan

Povezane objave

Apstraktni ciklus Davorina Radića

HF

Japanska bubnjarska senzacija Kodo vraća se 6. veljače u Lisinski!

hrvatski-fokus

Džepna retrospektiva Duška Šibla

hrvatski-fokus

Caracas

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više