Motivi su očito iz južnohrvatskoga priobalja, prevladavaju ljetni dojmovi, ali nađe se i mrtvih priroda i scena jeseni i zime
Teo Trostmann, suvremeni je hrvatski likovni umjetnik, autor je ciklusa akvarela i ulja s motivima krajobraza i mrtvih priroda, karakterističnog odmjerenog kolora. Osobno doživljavam svaki list akvarela kao snažno, eruptivno sjećanje na jedinstveni, kratkotrajni trenutak u proteklom vremenu, trenutak iznimnog značenja, a ove se riječi mogu posve pripisati i ovom ciklusu akvarela Tea Trostmanna.
- Kada je nastao ovaj zanimljivi ciklus akvarela? Nisu izlagani, kako to?
– Ovo je izbor mojih akvarela koji su nastali prije stanovitog vremena, dok su djeca bila mala pa nisam želio slikati uljem u kući. Odlučio sam ne izlagati radove dok ne prođe ova gripa. Akvarel je složena tehnika u kojoj i um i ruka moraju biti hitri, grješke se ne mogu popraviti.
- Jako volite akvarel.
– Razlika između akvarela i slikanja uljem je kao razlika između klizanja na ledu i hodanja po asfaltu. Možda su neke od najboljih slika ikada naslikanih bile Turnerovi akvareli, jer je taj engleski slikar prvi shvatio elementarnu čistoću impresije i “govor” boje.
- Motivi su iz Vaše okoline.
– Motivi su očito iz južnohrvatskoga priobalja, prevladavaju ljetni dojmovi, ali nađe se i mrtvih priroda i scena jeseni i zime.
- Što je u planu kada govorimo o akvarelu?
– Iduće godine ću prikazati otoke, a ako Bog da kada budem pred mirovinu i aktove, ti aktovi su skladni, prirodni kao kiparstvo, nema erotike.