Hrvatski Fokus
Gospodarstvo

Dodijeljene nagrade Odabrani proizvod 2022. godine

Na temelju glasova hrvatskih potrošača titulu Odabranog proizvoda godine odnijelo je 9 proizvoda

 

„Na temelju glasova hrvatskih potrošača titulu Odabranog proizvoda godine odnijelo je 9 proizvoda”: Barcaffe Single Origin, Čokolino Protein Power, Vileda Steam 3.0., Pampers Premium Care, Baiocchi Mulino Bianco i Wasa kompanije Barilla Hrvatske, Podere del Conte i Delizie del Sole trgovačkog lanca Eurospin te Konzumova linija Active Zone Protein+ proglašeni su pobjednicima Odabranog proizvoda godine za 2022. godinu.

„Odabrani proizvod godine” žig je broj 1 u svijetu koji se temelji na strogoj metodologiji koja se dosljedno primjenjuje pod međunarodnom licencom “Voted Product of the Year” u više od 40 zemalja, a u Hrvatskoj je prisutna od 2016. godine.

Svoje su nominacije za ovo prestižno priznanje mogli prijaviti svi novi ili poboljšani, inovativni proizvodi i usluge široke potrošnje, koji su na tržište lansirani u proteklih 21 mjesec.

Istraživanje odabira hrvatskih kupaca provela je renomirana agencija Nielsen IQ na nacionalno reprezentativnom uzorku u devet nominiranih kategorija proizvoda: kava, žitarice s proteinima, parni čistači, dječje pelene, keksi i hrskavi kruh te ekstra djevičansko maslinovo ulje, pasirana rajčica i mliječni proteinski proizvodi privatnih robnih marki.

„Jako mi je drago što ove godine mogu biti uživo s vama. Velike čestitke svim pobjednicima, drago mi je što ste pokazali povjerenje u naš žig i siguran sam da ćete ga iskoristiti kao alat za ostvarivanje boljih prodajnih rezultata na tržištu,” izjavio je izvršni direktor licence Product of the year Adria, Gregor Gorenc.

Nakon svečanog proglašenja pobjednika, proizvodi imaju pravo koristiti i predstavljati prestižni žig u razdoblju od idućih 12 mjeseci. Budući da su privatne robne marke na tržištu sve važnije, već drugu godinu zaredom provodi se paralelno istraživanje u kojem i proizvodi privatnih robnih marki mogu pokazati svoju atraktivnost i inovacije u vlastitim kategorijama. Tako su se ove godine istaknuli trgovci Konzum i Eurospin s ukupno tri pobjednička proizvoda.

„Svi mi radimo za naše potrošače, a nagrada koja je temeljena upravo na njihovim mišljenjima je najdragocjenija je nagrada koju možete dobiti,” zaključio je Gorenc.

Anđelka Felja

Povezane objave

Zemlje u razvoju u novom trgovinskom sporazumu pobunile se protiv rodnog programa EU-a

hrvatski-fokus

Održano treće izdanje Financijske akademije

hrvatski-fokus

EGE – Stručni časopis o energetici, gospodarstvu, ekologiji, etici

hrvatski-fokus

Korupcija uništava hrvatsko društvo

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više