Hrvatski Fokus
Društvo

Neobična škola roditeljstva

Edukativnu radionicu za roditelje održala Đurđica Gatjal

 

U knjižari Megastore – Hoću knjigu, u Zagrebu, održana je edukativna radionica za roditelje iz programa Škole roditeljstva, pod nazivom “Roditelj kao odgovoran voditelj”. Edukaciju i radionicu održala je Đurđica Gatjal, učiteljica, pisac i pjesnikinja, članica Hrvatskog instituta za istraživanje i edukaciju o mentalnom zdravlju (HIIEMZ-u), pod kojim se ovaj program i nalazi. 

SVRHA I CILJ ŠKOLE RODITELJSTVA:

– Omogućiti roditeljima rad na osobnom razvoju, kako bi ulaganje osobnih napora u roditeljstvo bilo ujedno i trajno usklađivanje obiteljskih odnosa.

– Razmjenom znanja i iskustva, pružiti informacije roditeljima koji se suočavaju sa stalnim promjenama u društvu i načinu života, kako bi bili pouzdana podrška svojoj djeci na putu razvoja njihovih talenata.

– Prakticirati svakodnevne korake koji mogu poboljšati odnose s djecom.

– Pružiti podršku roditeljima u primjeni stečenih vještina u usmjeravanju djeteta kako bi povećali djetetove izglede da se razvije i oblikuje kao individua sa svim svojim mogućnostima.

– Odmaknuti se od uvjerenja i želje za savršenstvom u sebi ili svom djetetu.

– U roditeljskom postupanju, usmjeriti se na povjerenje, rast i prihvaćanje.

– Kroz teme Komunikacija, disciplina s ljubavlju i samodisciplina, empatijski suodnosi, vrline uspješnog roditeljstva, polaznici Škole roditeljstva razmijenili su svoja iskustva o obitelji kao temeljnici mentalnog zdravlja duše i tijela. 

– Zaključili su da nema idealne obitelji, idealnog odnosa, pa tako nema ni idealnih roditelja niti idealne djece. Dano nam je učiti jedni od drugih.

– Polaznici su govorili o tome da put u miran svijet počinje u djetinjstvu, u kojem roditelji poštuju potrebe svoje djece i njihovu autentičnost.

– Zaključili su, također, da se učinkovitost roditelja ogleda u jačanju odnosa roditelja i njihove djece. 

– Kroz priloge i letke s pitanjima za roditelje te povratnim informacijama svakog roditelja pojedinačno, razvijala se interakcija koja je trajala kroz cijelu dvosatnu edukaciju. 

– Voditeljica je koristila i priče iz života, primjere iz vlastitog života i učiteljske prakse, prezentaciju teme kroz slajdove, unijela je i dozu humora te na kraju kreativan rad: oblikovanje leptira, jabuke, srca… oblika po želji. 

– Roditelji su pisali poruku svojoj djeci te su dodali magnet na poleđinu, kako bi djeca trajno vidjela poruku u svom domu. Pojedini roditelji dodali su iglicu te su izradili svojevrstan broš koji dijete može prikopčati na majicu, torbu, pernicu. 

– Radionica je na kraju imala temu vrline uspješnog roditeljstva u kojoj su roditelji prošli kroz radne listove i interaktivnu komunikaciju.

Tekstovi koje voditeljica piše, mogu se pronaći na internetskoj stranici, u elektroničkoj publikaciji, pod nazivom Pro Mente Empathica. 

– Odgajati i poučavati s ljubavlju, da bi djeca u odrasloj dobi u istom duhu ljubavi  gradila humano i postojano čovječanstvo, opći je zaključak ove edukativne radionice.

Boris Ćavar 

Povezane objave

Kad je plin zločest, zovu ga ugljični dioksid CO2

hrvatski-fokus

Pederastija desetljećima u Berlinu

HF

Kovčeg u Božjoj ruci

HF

Fuliranje u zagrebačkom parku

HF

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više