Hrvatski Fokus
Gospodarstvo

Voditelji trivijalnosti na društvenim mrežama 

Jurnjava za trendovima  

 

Brendovi kao što su American Express i Resy pozivaju Lindo na događaje vezane uz hranu i objedovanje kako bi promovirali svoje usluge. Takve tvrtke od njega zahtijevaju osiguranje koje pokriva sve štete uzrokovane snimanjem ili interakcijom obožavatelja.Iako se besplatni obroci mogu činiti kao vrhunska prednost stvaranja sadržaja hrane, Lindo je rekao da još uvijek plaća za 95 posto svojih obroka jer “ne želim biti pod pritiskom da objavim bilo što što ne osjećam ugodno.

Tik Tok

Todd Naylor II. bio je klinac koji je uvijek dolazio na večeru sa “zabavnom činjenicom” za podijeliti. Sada je taj entuzijazam pretvorio u posao s punim radnim vremenom kao voditelj trivijalnosti na društvenim mrežama. Njegovi videozapisi na TikToku izazivaju pratitelje da odgovore na pitanja, od općenitih (“Koliko planeta ima u našem Sunčevom sustavu?”) do složenih (“Ako su 23 osobe zajedno u prostoriji, koliki su izgledi da će njih dvoje imati isti rođendan?”). Naylor — koji često snima svoje video zapise ispred kartonskog izreza dvoglavog Elona Muska, kojemu se divi — u partnerstvu je s robnim markama u prodaji igrica s trivijalcima i povremeno promovira financijske tvrtke. On također zarađuje od pridruženih veza ili personaliziranih veza na koje sljedbenici mogu kliknuti kako bi kupili proizvode. Ako kupe nešto koristeći njegovu vezu, on dobiva mali dio prodaje. Dobio je svoju prvu plaću od TikTok Creator Funda u ožujku 2022. — za 2,60 dolara. “Bilo je stvarno cool”, rekao je, “nešto kao potvrda da je moguće zaraditi na ovome.” Kako su njegovi kvizovi s trivijalnošću postajali sve popularniji, ubrzo je dosegao 30.000 pratitelja. To je dovelo do njegovog prvog ugovora o brendu s investicijskom platformom Bloom: 100 dolara za dva videa. Ali Naylor nije vidio bujicu interesa brendova sve dok nije dostigao oko 200.000 pratitelja. Naylor je svoju naprednu karijeru pripisao savjetu svog oca: “Pronađi nešto što voliš raditi i smisli način da od toga zaradiš.”

Alexandria Masse je tekstilna umjetnica koja se specijalizirala za izradu velikih mekanih skulptura i nosivih umjetnina kao što su navlake za slušalice, balaclave sa zečićima i lubanje zmaja. Počela je objavljivati ​​slike svojih radova tijekom pandemije koronavirusa i otkrila je da uz pomoć interneta može zarađivati ​​za život kao umjetnica.”Bio bih tekstilni umjetnik bez obzira na to jesam li na društvenim mrežama ili ne”, rekao je Masse. “Ali društveni mediji omogućuju mi ​​da si to priuštim, na čemu sam zaista zahvalan.” Budući da živi u Kanadi, ne može koristiti programe kao što je TikTokov Creator Fund, koji je dostupan samo u Sjedinjenim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Španjolskoj. “Osjećam se privilegiranom što uopće mogu od ovoga zarađivati ​​za život,” rekla je, “ali stvarno je frustrirajuće vidjeti druge ljude nagrađene za istu stvar kad znam da to nije opcija za mene.”

Sponzorstva

Masse daje prednost vlastitoj umjetnosti umjesto jurnjave za trendovima ili kopiranja drugih “crochetfluencera”. Postigla je financijski uspjeh obraćajući se markama pređe za sponzorstva i besplatne zalihe te koristeći društvene medije kako bi privukla kupce na svoju web stranicu i Etsy stranicu. “Sada je cijela svrha usmjeriti ljude na drugu platformu, kako bi mogli kupovati stvari,” rekla je, “umjesto da samo stvaraju sadržaj koji ima mnogo pregleda.”Također prodaje uzorke svojih radova, iako joj izrada tutorijala nije prirodna: “To je kao da pitate baku i djeda za recept. Kažu: ‘Ne znam; Samo uspijevam.” Prisutnost Hannah Sterling na društvenim mrežama njezin je sporedni posao – također ima stalni posao u komercijalnim financijama. No otkako je u listopadu 2020. sklopila svoj prvi ugovor s robnom markom s tvrtkom kožnih tenisica Vobyo, povukla se i počela se predstavljati sve više i više marki.

Njezino sljedbeništvo na TikToku stalno raste, ponekad i na tisuće u jednom danu – osobito nakon što je predstavljena u članku časopisa Essence o najbolje odjevenim crnim kreativcima na Instagramu. “Od tada sam rekao: ‘Da vidimo kako mogu zaraditi na ovome’. ” Sada zarađuje oko 3000 dolara mjesečno, djelomično od ponavljajućih ugovora s robnom markom, koje je sklopila s putničkim brendom Cincha i proizvodima TikTok Shopa. Mnogi od tih ugovora uključuju tvrtke koje Sterlingu plaćaju određenu mjesečnu naknadu za izradu videozapisa za vlastite stranice – ono što je poznato kao ugovori o “korisnički generiranom sadržaju” ili UGC.Bez obzira na temu, Sterling je rekla da objavljuje samo o stvarima u kojima uživa. “Ako objavljujete hrpu sadržaja koji vam se ne sviđa”, rekla je, “pregorjet ćete i ne ćete vidjeti uspjeh.”

Emma Kumer i Rachel Lerman, ttps://www.washingtonpost.com/technology/2023/12/22/how-much-influencers-make-youtube-tiktok/

Povezane objave

Šest točaka Pétera Szíjjártóa

HF

Izvoz u SAD rastao 66 posto

HF

Panenić će razmatrati TE Plomin C s Dobrovićem

HF

Europa bi trebala prestati financirati Putinov rat – 660 milijuna eura po danu! – kupujući njegovo gorivo

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više