Svjetska zajednica podržava novi oblik janjičarenja hrvatske djece
U Bosni i Hercegovini sve je moguće jer svatko govori i radi bez straha za odgovornost, bez obzira izdaje li ju ili ostavlja u amanet ili čini ono što mu na pamet padne kad ujutro nenaspavan i mamuran ustane. Zemlja je to kojom vladaju svi i nitko, zemlja koja jest i nije, zemlja koja na papiru postoji a davno ispisana iz knjiga živih, idealan je teren za svjetske propale političare, ratnike, generale i za islamske radikaliste koji obilježavaju početak XXI. stoljeća za srpske genocidiste i secesioniste.
Svi igraju vrlo opasnu igru u kojoj su im malobrojniji, u beha slučaju obespravljeni hrvatski narod, lopta po kojoj udaraju do izdržljivosti pucanja i nestajanja. Pravila koja počivaju na nepravdi ispisana su rukom američkog šerifa, bosanskohercegovačkog boga Richarda Holbrooka u američkoj vojnoj bazi prepunoj oružja za masovna uništenja i potvrđena u Bosni i Hercegovini od strane visokih predstavnika u osobama, čije političko šerifovanje zemljom i jednim, hrvatskim narodom, je na rubu genocida i konfesiocida. Tu mislim na Ashdowna, Petritscha i Bildta. Njihov danak u krvi kojeg su provodili nad deteritorijaliziranim i obespravljenim Hrvatima ohrabrio je srpske genocidiste i bošnjačke unitarne otomaniste i islamiste u mjeri da je ta visoko predstavničko srpsko-bošnjačka koalicija hrvatski narod u Bosni i Hercegovini učinila rajom koju kadija tuži i kojoj kadija sudi.
Nakon što su na hrvatski narod tenkovima išli i prestrašili, banke im opljačkali, dekretima legalno izabrane predstavnike posmjenjivali, politički diskriminalizirali i marginalizirali, prisilili stotine tisuća da odu iz zemlje, što je znak etničkog čišćenja s elementima genocida, sada se ta koalicija usmjerila na hrvatsku djecu i njihove škole. Prisila odlaska hrvatskog naroda iz Bosne i Hercegovine, oružjem obespravljenosti, nadglasavanja, deteritorijaliziranja, desuvereniziranja i dekroatiziranja od strane te svjetsko srpsko-bošnjačke koalicije slika je turskog otimanja kršćanske djece u Bosni i Hercegovini i njihovo odvođenje u Tursku, gdje su kao janjičari korištena za daljnje osvajanje, pa i ubijanje i progon čak i roditelja za koje nisu znali u ostavljenoj zemlji. Jer i današnja prisila odlaska Hrvata iz Bosne i Hercegovine dijelom i zbog nemogućnosti školovanja djece na svom hrvatskom jeziku, u svojoj školi je suvremeno janjičarenje i odvođenje mladih robova u svoje zemlje, koji će raditi prljave poslove koji ne žele i ne će da rade Ashdownovi Britanci, Petritschevi Austrijanci i Bildtovi Šveđani. I zato se danas žestoko udara na hrvatske škole u beha federaciji.
Šerifima Bosne i Hercegovine ne trebaju oni koji znaju glavom razmišljati, koji su školovani i educirani, većim trebaju oni kosi su poslušni. Ne smeta im ni bošnjačka ni srpska škola, jer tim narodima su dali teritorij gdje mogu ostati i opstati. Zbog toga su u Daytonu i deteritorijalizirali beha Hrvate, jer narod koji nema teritorij on nema prava ni na život, na opstanak. Hrvatima je već u Daytonu namijenjena sudbina odlaska iz Bosne i Hercegovine.
Ni genocidna velikosrpska politika etničkih i vjerskih čistih prostora, ni unitarističko-islamistička velikomuslimanska politika isključivosti, što je čini istom genocidnom srpskom, ne smeta visokopredstavničkim šerifima, koliko im smeta školovanje hrvatske djece na svom materinjem jeziku, očišćen od turcizma, arabizama i srbizama. Jednostavno smetaju im djeca, ta najslabija i najranjivija kategorija svakog pa tako i hrvatskog naroda. Smeta im hrvatska budućnost u Bosni i Hercegovini.
Primoravaju se hrvatska djeca da uče turski i arapski jezik koji se prakticiraju u beha komunikaciji, što je neki oblik prisilne islamizacije i janjičarenja hrvatske budućnosti. Prisiljavaju se da uče o ratnom zločincu Aliji Izetbegoviću, o turskoj okupaciji Bosne i Herecgovine onako kako je pišu Bošnjaci, „Turska je naša mati tako je bilo i tako će ostati“. U bošnjačkim školama u koje hrvatska djeca moraju ići jer im je onemogućeno zasebno školovanje prisiljeni su da uče sve pozitivno o krvavom turskom agresoru koji im je u polutisućljetnom danku u krvi oteo domovinu i ubio njihovu budućnost. Hrvatska se djeca prisiljavaju da uče kako je muslimanska agresija na Hrvate u građansko konfesionalnom beha sukobu za teritorij bila obrana, a hrvatska obrana agresija. Nema drugog primjera u svijetu da djeca uče povijest agresora, koja im se nameće kao spas osim u Bosni i Hercegovini. To govori da je taj turski agresor još uvijek okupator hrvatske i europske Bosne i Hercegovine. Šutnja svjetskih šerifa pred tim najgnjusnijim zločinom, zločinom nad djecom, potiče hrvatski narod na zaključak da je i svjetska zajednica koja protektira zemljom sudionik suvremenog janjičarenja hrvatske djece u Bosni i Hercegovini.
Svaki pokušaj zabrane školovanja hrvatske djece na materinjem hrvatskom jeziku, učenja vlastite povijesti i prošlosti je put u muslimansko-bošnjački vjerski i politički unitarizam, kakav vlada u svim muslimanskim zemljama svijeta. Ta prisila koja je na djelu umotava se u neki prljavi omotač kojim se hrvatska djeca kupuju za nekoliko stotina bosanskih maraka da bi protestirali protiv vlastite škole. Zapravo da bi bili protiv vlastite budućnosti, protiv ostanka i opstanka u svojoj bosansko hercegovačkoj domovini, koju im muslimani Bošnjaci i na ovaj način otimaju.
O suradnji visokih predstavnika i muslimana Bošnjaka u Bosni i Hercegovini protiv hrvatske djece i njihovih škola govori i zastrašujuća činjenica kako toj interesno političkoj koaliciji ne smetaju džamije i drugi muslimanski vjerski objekti gdje se sastaju i školuju islamski teroristi, vehabije i mudžahedini. Za te džamije koje i grade islamske zemlje kao škole u kojima se okupljaju vjerski islamski fundamentalisti znaju i Bošnjaci i Visoki predstavnik. No još nikada se nije ništa poduzelo za njihovo ukidanje i zatvaranje, što je očiti znak da se odobravaju. A upravo iz tih muslimanskih vjerskih objekata izlazi najveća mržnja i netrpeljivost prema drugima i drugačijima. Dijelom su to priznale i neke vjerske vođe Bošnjaka kada su ih bezuspješno pokušali dokinuti i zatvoriti. To su rasadnici mržnje, a ne hrvatske škole u kojima hrvatska djeca uče svoj jezik, povijest, svoju istinu, a ne istinu koju im nameću Bošnjaci i Visoki predstavnik.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više