Kreću izbori za nove hrvatske perjanice elektromobilnosti
Izbor za EM – električni automobil godine ide dalje. Štoviše, ove godine tvrtka ENERGETIKA MARKETING odlučila je dodati još jedan izbor, onaj za EM – hibridni automobil godine. Zašto, pitaju se mnogi koji prodor električnih i hibridnih vozila u prometnu svakodnevicu još uvijek gledaju s nevjericom. Odgovor je jednostavan. Naime, brojke potvrđuju kako vozači sve više prihvaćaju elektromobilnost. Jer, u Hrvatskoj je bilo registrirano 539 novih električnih automobila u 2020., što je za čak 179,3 posto ili 346 vozila više u odnosu na 2019. godinu. Njihov udjel na hrvatskom tržištu sada iznosi 1,5 posto, dok je u 2019. godini bio svega 0,3 posto, otkrivaju podaci agencije Promocija plus. Također, u nas je bio novoregistriran 2 491 hibridni automobil u 2020., a godinu dana ranije njih 1 641. Njihov tržišni udjel tako je uvećan za čak 51,8 posto (850 vozila) te trenutačno iznosi 6,9 posto (2,6 posto u 2019.).
Prošlogodišnji pobjednik
Izbori za EM – električni i hibridni automobil godine projekti su časopisa EGE i portala Energetika-net.com koji čitateljima na jednostavan i pristupačan način žele približiti električna i po prvi put hibridna vozila te ih upoznati s trenutačnom ponudom i aktualnim kretanjima u tom brzorastućem i sve prihvaćenijem segmentu automobilske industrije.
Stoga, redakcija časopisa EGE (i našeg portala), koja svojim čitateljima već niz godina donosi informacije o novim proizvodima, uslugama i rješenjima koji dolaze upravo s područja elektromobilnosti i održivog prometa, nastojat će redovito predstavljati nove modele te svima omogućiti sudjelovanje u izboru za nagrade EM – električni automobil godine i EM – hibridni automobil godine. U izbor su, kao i prošli put, uključena ona vozila koja nominira uvoznik ili distributer. Podsjećamo, pobjednik izbora za EM – električni automobil 2019. godine bio je Hyundai Kona EV, osvojivši gotovo polovicu ukupnog broja glasova.