Ministrica i njezin ideološki kolega koriste informatiku za protjerivanje vjeronauka iz škole
Izjava ministrice obrazovanja (vaspitanja) Blaženke DIVJAK da se zalaže za školu bez ocjena, ali za školu znanja je glupa i gluplja ne može biti. Ne samo glupa, nego i jako opasna. Preopasna. To je slično Šuvarovoj reformi u kojoj su također rušili bolje i pokušali graditi lošije. Također sa sličnim ili gotovo istim floskulama o nepotrebnim ocjenama.
Ivica Puljak
Kako dolaze iz iste jugo-škole, tj. protuhrvatskoga miljea, Divjakinju u stopu slijedi njezin ideološki kolega Ivica Puljak, iz stranke Pametno. Ovaj kolaboracionist, koji stalno s nekim kolaborira, i generalni sekretar partije Pametno – u kojoj su se okupili svi bivši predstavnici režima na čelu s akademikom Vlatkom Silobrčićem – hvali najavu ministrice i kaže da je »najava uvođenja obvezne informatike u škole izvrsna prilika za diskusiju na temu je li nam važnija informatika ili vjeronauk«. U nastavku ovaj momak iz stranke „Pametno“ ide dalje i istjerivanje odnosno protjerivanje vjeronauka iz škole podijelio je na tri dijela:
»1) košta nas oko 300 milijuna kuna godišnje, koje možemo uložiti u informatiku (ili u nešto drugo),
2) zauzima mjesto u nastavi važnijim predmetima poput informatike ili građanskog odgoja,
3) sadržaj vjeronauka je u direktnoj suprotnosti sa sadržajem ostalih znanstvenih predmeta i zbunjuje djecu (priroda i društvo, tehnički, biologija, kemija, fizika).«
Nakon toga Puljak ide u konačnu skojevsko-boljševičku razradu progona vjere iz škola i zatvaranje vjernika u katakombe. »Argument da se vjeronauk ne može izmjestiti jer se time krši zakon se može "jednostavno" riješiti promjenom zakona, koje se ionako najavljuje zbog uvođenja obvezne informatike. Ili, ako je potrebno, izmjenom Vatikanskih ugovora. Zašto je ovo dobra prilika? Lobiji koji bi bili protiv izmještanja vjeronauka u crkve bi se doveli u situaciju da se opravdavaju zašto sprječavaju napredak društva i novi iskorak u moderan svijet, što bi im bilo teško objasniti ljudima. Sve u svemu mislim da je ovo jedinstvena prilika da sadržajno unaprijedimo školstvo. Stoga, pitanje je: jeste li za vjeronauk ili informatiku u školama?, pita pametni Ivica Puljak.