Hrvatski Fokus
Vanjska politika

Ideološka platforma Euroazijskog pokreta

Euroazijsko u potpunosti podržava koncept multipolarnog svjetskog poretka

 

Budući da se cijeli povijesni zapis može sažeti kao divovska geopolitička borba i da su se svi veliki ratovi međunarodnog opsega uvijek i zauvijek vodili nad proturječnim geopolitičko-kulturnim vrijednostima – što znači između telurskih (kopnenih) sila i talasokratskih (morskih) sila – a ne nad rasom, religijom ili vjerom, a sve su to služile samo kao “paravan” ili lažne fronte za stvarne geopolitičke/kulturne ciljeve boraca kako bi učinkovito pobudile emocije poslušnih masa i tako ih mobiliziraju za rat; i

BUDUĆI da na ovom svijetu postoje dva glavna civilizacijska suparnika: kopnene euroazijske zemlje (povijesno unutar “velikog prostora” Ruskog carstva i bivšeg Sovjetskog Saveza) i morska Amerika (neosporni prvak liberalne anglosaksonske civilizacije); dok prva predstavlja sve što je tradicionalno, a opet progresivno, predmoderno i futurističko, multipolarno i pravedno – drugo predstavlja sve što je antitradicionalno, moderno, liberalno, kapitalističko, unipolarno, izrabljivačko, nazadno i dekadentno; i

BUDUĆI DA euroazijsko u potpunosti podržava koncept multipolarnog svjetskog poretka koji se sastoji od raznolikog asortimana produktivnih i samodostatnih regija koje održavaju svoje jedinstvene etnokulturne identitete u svojim civilizacijskim sferama utjecaja; i

BUDUĆI DA se euroazijsko društvo žestoko protivi liberalizmu i izopačenom konceptu unipolarnog liberalnog svjetskog društva sastavljenog od pojedinaca bez korijena, odnosno vrste globalističkog svjetskog društva koje promiču atlantske (angloameričke) elite moći; i

BUDUĆI DA mi euroazijanci smatramo da je liberalna unipolarna globalizacija apsolutno najgore zlo i najveća egzistencijalna prijetnja svakoj živoj osobi na planeti samo zato što hipergenocidni procesi globalizacije uskraćuju čitavim narodima, narodima i kulturama njihovo inherentno pravo da slijede svoje tradicionalne i jedinstvene načine života neovisno o američkoj kontroli; drugim riječima, prepoznajemo globalizaciju kao prikrivenu i visoko specijaliziranu genocidnu shemu koja, za razliku od svih drugih sustava genocida, lišava čitave narode njihovih pravih identiteta i tako poništava – da, istrijebi! – inherentno etnokulturno dostojanstvo svakog dragocjenog i nezamjenjivog segmenta čovječanstva; Globalizacija je stoga napad na istinsku autonomiju – budući da istinska autonomija može postojati samo u multipolarnom kontekstu – i stoga je uvreda kolektivnom dostojanstvu cijelog čovječanstva; i

BUDUĆI DA je euroazijski jezik ideologija ne samo za one narode koji su povijesno naselili euroazijski kontinent, već i za sve zemaljske ljude jer se, u najosnovnijem smislu, euroazijski sektor definira kao svjetonazor koji nastoji stvoriti multipolarni svijet maksimalne autonomije (ne samo politički i ekonomski, već i kulturno, etnički, duhovno itd.) za sve brojne regije i civilizacijske sfere na planeti; stoga je temeljna euroazijska misija u 21. stoljeću uništiti unipolarnu atlantsku svjetsku hegemoniju te koordinirati i promicati sve brojne snage koje se protive unipolarnoj atlantskoj misiji globalizacije – odnosno potpunoj liberalizaciji cijelog planeta; i

BUDUĆI DA, kako bi koordinirao i promicao antiatlantske snage, Euroazijski pokret mora raditi na stvaranju Globalnog revolucionarnog saveza različitih pojedinaca, skupina i država, odnosno međunarodne koalicije političkih snaga, koje su ipak potpuno ujedinjene u uvjerenju da je američka liberalna hegemonija (tj. atlanticizam) najveće zlo na svijetu danas; i

BUDUĆI DA smo mi euroazijanci nacionalisti u mjeri u kojoj vjerujemo u Ideju samoodređenja za sve narode i rase u organskom/kolektivnom etnokulturno-povijesnom smislu – koja pojedinca smatra organskim dijelom cijele civilizacije za koju je vezan – za razliku od anorganskog liberalnog/individualističkog koncepta nacionalnog samoodređenja putem “nacionalne države, ” koji ne uzima u obzir civilizacijsku dimenziju povijesti i stoga smatra da narodi i narodi nisu ništa drugo nego zbirke različitih i potpuno atomiziranih pojedinaca koje se neprestano mijenjaju; i

BUDUĆI da nismo nacionalna boljševička stranka jer je nacionalni boljševički potpuno drugačija filozofija koja se razvila iz ideologije trećeg položaja dvadesetog stoljeća zajedno sa sličnim sojevima ljevičarskog nacionalizma (kao što je Strasserizam); to ne znači da euroazijski ne dijeli određena zajednička uvjerenja s nacionalnim boljševizmom, samo da ta dva nisu identična i da imaju različito podrijetlo; i

BUDUĆI DA JE istina da se euroazijska misao 20. stoljeća razvila paralelno s Trećim položajem i da je doista bila pod utjecajem različitih sojeva Trećeg položaja, da je duhovno podrijetlo ili bit euroazijskog ipak mnogo starije – zamišljeno kao ideja u dalekoj prošlosti; rođen iz višegodišnje geopolitičke borbe između telurskih naroda stepa i sjevernih šuma s jedne strane i naroda mora s druge strane; i dolazak u punu etnokulturnu zrelost rođenjem same ruske civilizacije (obilježene povijesnim jedinstvom naroda stepa i sjevernih šuma); jedna polovica mitska, pola povijesna, euroazijski je barem jednako star kao i prvi sukob koji nastaje između telurske (kopnene) sile i talasokratske (morske) sile; i

BUDUĆI da nismo Hitleri i da je nadalje nemoguće da pravi ruski nacionalisti budu sitni nacionalni šovinisti ili Hitleri samo zato što je naša euroazijska domovina i civilizacija koja je oduvijek bila multinacionalna, multikulturalna i multikonfesionalna; stoga slavimo činjenicu da je Crvena armija sama pobijedila Hitlera, izbavljujući tako veliki ruski narod iz dvostrukih zala Hitlerovog nacionalnog šovinizma i financijskog kapitalističkog trockizma (ili, kao što je potonje sada poznato, “globalizacije”); nadalje priznajemo da su obje strane te fundamentalno antieuroazijske hegelijske dijalektike bile – i nastavljaju biti – potpomognute istom atlantskom (angloameričkom) novčanom silom i stoga su zajedno uzrokovale da najveći broj smrtnih slučajeva zadesi jedan narod (tj. Rusi) u bilo kojem trenutku u povijesnom zapisu; i

BUDUĆI DA neoeuroazijska djela Aleksandra Dugana utjelovljuju cjelokupni naš euroazijski svjetonazor, odnosno našu ideologiju– onu koja nije ni liberalna ni konzervativna, ni lijeva ni desna, ni fašistička ni komunistička; ideologija koja nije ništa od toga, a ipak sve te stvari; naime, euroazijski je ideologija koja u potpunosti nadilazi i nadilazi politički spektar; Euroazijski je “Alfa”, koji je postojao od samog početka iskonske prošlosti čovječanstva, a ipak je i “Omega”, odnosno Četvrta politička teorija, daleko bolja alternativa prve tri političke ideologije modernog doba (tako istaknuta): (1) liberalizam, koji promiče ideje individualnih prava, prava manjina i vladavine novca (i time negira kolektivnu vrijednost čovječanstva na tim osnovama), (2) Marksizam, koji ima smisla za svijet samo u smislu klase (i negira inherentnu vrijednost cijelog čovječanstva samo na toj osnovi) i (3) fašizam, koji svoj argument uokviruje samo u smislu rase ili nacije (otvoreno negirajući kolektivnu vrijednost čovječanstva); Nepotrebno je reći da se euroazijski sektor temelji na mnogo kritičnijem i doista metafizičkom pristupu razumijevanju svijeta; Euroazijizam poštuje cijelo čovječanstvo i njegove raznolike manifestacije – filozofiju koja se prije svega temelji na konceptu dubokog identiteta ili “ljudi kao postojanja” (u heieggerskoj terminologiji), što se može sažeti u sljedeću riječ: Dasein; stoga euroazijski predstavlja duhovni, etnički, kulturni, politički, društveni, povijesni, ekonomski, etički Weltanschauung koji obuhvaća svaki aspekt ljudskog postojanja i koji, uz rusko pravoslavlje (prirodni nasljednik Rodnoveryja), osvjetljava cjelinu (tj. obje polovice) ruske/euroazijske duše – dušu koja je istovremeno i muško-solarno-tradicionalistička i žensko-lunarno-komunistička; i

BUDUĆI da priznajemo činjenicu da su druga i treća politička teorija (marksizam i fašizam) mrtve ideologije i da su mrtve već desetljećima – da su ubijene ne samo politički ili na bojnom polju, već i u glavama svih inteligentnih, racionalnih ljudskih bića samo zato što marksizam i fašizam jednako nisu sposobni riješiti složene i višestruke probleme koji utječu na živote ljudi u modernom i postmodernom dobu; i

BUDUĆI da priznajemo činjenicu da je liberalizam (ili prva politička teorija) danas posljednja preostala modernistička ideologija međunarodne posljedice – jedini pobjednik druge i treće teorije – te da liberalizam svojom agresivnom tendencijom prema političkoj, ekonomskoj i kulturnoj homogenizaciji svih ljudskih društava predstavlja najveću prijetnju etnokulturnom opstanku svih ljudi na zemlji; i

BUDUĆI DA priznajemo dodatnu činjenicu da je liberalizam anorganska filozofija potpuno izvan dodira s prirodom i prirodnim poretkom stvari – ideologija potpuno opsjednuta trima primarnim anorganskim/antitradicionalnim načelima: (1) pravima pojedinca, (2) zaštitom manjine od većine do te mjere da manjina postaje omiljena vladajuća klasa koja nadjačava kolektivne interese većine (tj. potpunu antitezu istinske demokracije), i (3) kapitalističko iskorištavanje svih zemljinih resursa i naroda do točke globalnog uništenja; i

BUDUĆI DA ruska/euroazijska civilizacija predstavlja najjači bastion tradicionalizma u današnjem svijetu, kao vodeća svjetska antiatlantska ili antiamerička industrija, te je stoga najveća protumjera za neutraliziranje unipolarne svjetske hegemonije liberalne atlantske sile; i

BUDUĆI DA vjerujemo da je ruski narod tijekom povijesti imao jedinstvenu i pozitivnu ulogu kao kulturno-povijesno-vojni prethodnik velike euroazijske civilizacije, čije granice otprilike odgovaraju granicama bivšeg Ruskog carstva i SSSR-a; kao kompetentni studenti povijesti i politike razumijemo da je samo ruski narod uspio obraniti mnoge različite narode Euroazije od njihovih najtežih vanjskih prijetnji; samo je ruski narod bio dovoljno muževan da oslobodi sve Euroazijce od bezbrojnih genocidnih shema i Istoka i Zapada, kako telurskih (kopnenih) sila tako i talasokratskih (morskih) sila, kako nearijevskih tako i arijevskih nacionalnih šovinista; stoga nastojimo poticati i povećavati dominantnu ulogu Rusije u svjetskim poslovima na bilo koji mogući način; i

BUDUĆI da su zapadne liberalne elite kroz stoljeća namjerno falsificirale povijest kako bi lažno povezale ruski narod i njihovu civilizaciju s bijednim barbarstvom i brutalnošću – a zapravo je takozvana zapadna (tj. romansko-germanska) civilizacija ta koja je dosljedno prikazivala te negativne osobine kroz povijest, od vremena križarskih ratova preko kolonijalne ere genocida i masovnog porobljavanja, do vremena dvaju svjetskih ratova vođenih u ime liberalnog nacionalizma, i na kraju do naše postmoderne ere zapadnog nametnutog neokolonijalizma i beskrajnog ratovanja sve u ime “globalizacije”; i

BUDUĆI DA euroazijski podržava tradicionalni koncept cikličke povijesti koji je razjasnio veliki znanstvenik Nikolaj Danilevsky (1822.-1885.) – da postoji organski, ritmički ciklus kozmosa (tj. vremena i prostora) – te se stoga u osnovi ne slaže s linearnim zapadnim konceptom vremena; i

BUDUĆI da cijela generacija ruskih znanstvenika iz raznih disciplina sada pronalazi istinu koja se odnosi na najranije podrijetlo ruskog naroda, posebno da ruski narod dijeli arktičko/polarno hiperborejsko podrijetlo ili ono što bi se s pravom moglo smatrati iskonskim euroazijskim (tj. “uraranskim”) podrijetlom, koje datira daleko od osnivanja prvog arijevskog grada na ruskom tlu (Arkaim) otprilike 2000. godine prije Krista; zapravo, brojni su znanstvenici čak tvrdili da je veliki ruski narod prethodio drevnim Arijevcima i da su od drevnih Rusa izvedene sve druge arijevske (tj. indoeuropske) etnokulturno-jezične skupine; stoga je potpuni apsurd vjerovati (kao što to čine šovinistički zapadni povjesničari) da su drevni slavenski narodi iznenada i spontano izašli iz istočnoeuropskih močvara negdje nakon pada Zapadnog Rimskog Carstva; i

BUDUĆI DA Zapad i Istok imaju različite kulturne vrijednosti jer su obje uklonjene iz izvorne rusko-hiperborejsko-euroazijske (ne-dipolarne) korijenske kulture; i

BUDUĆI DA je Zapad namjerno udaljeniji od euroazijskog tradicionalističkog središta, nakon što se potpuno pobunio protiv samog podrijetla – pa je Zapad taj koji doživljava najveću količinu sociokulturne dekadencije u današnjem svijetu; i

BUDUĆI DA je izravna posljedica potpune pobune Zapada protiv euroazijskog tradicionalističkog centra neobuzdani rasizam i kapitalističko iskorištavanje koje Zapad izlaže najmanje posljednjih nekoliko stotina godina – od početka kolonijalnog iskorištavanja neeuropljana na moru do kontinuiranog iskorištavanja neeuropskih imigranata; i

BUDUĆI DA dugi povijesni marš, od naših najranijih hiperborejskih korijena do danas, potvrđuje da samo ruski narod posjeduje duhovnu i kulturnu čistoću, otuda i kolektivna muškost potrebna za stvaranje buduće obvezujuće euroazijske države i nadnacionalne Unije za one koji su tradicionalno činili narode Euroazije, države koja će uvijek imati na umu svoje najbolje kolektivne interese; i

BUDUĆI da će službeni naziv te nadnacionalne Unije zauvijek biti: Euroazijska unija ili jednostavno “Euroazija”; i

BUDUĆI da će glavni grad Euroazije zauvijek biti: Moskva; i

BUDUĆI da će službeni jezik komunikacije među svim državama članicama Unije zauvijek biti: ruski; svi ostali euroazijski jezici dobit će status službene manjine; i

BUDUĆI DA je pravo na državljanstvo rezervirano samo za one za koje Središnji odbor Euroazijskog pokreta službeno utvrdi da su povijesni članovi velike euroazijske civilizacije; drugim riječima, samo pripadnici tradicionalno priznatih euroazijskih etnokulturnih skupina s pravom se mogu smatrati pripadnicima velike euroazijske civilizacije, a samo oni euroazijske civilizacije mogu postati građani države; i

BUDUĆI da će se buduća euroazijska država temeljiti – i vječno pod vodstvom Središnjeg odbora Euroazijskog pokreta – na sljedećim ideološkim načelima ili “šest stupova” koji su temeljni za zaštitu i širenje euroazijskih interesa u cjelini: (1) Etničko očuvanje, (2) Patrijarhat (tj. sociokulturni tradicionalizam), (3) Očuvanje kulture, (4) Geopolitička visoka politika, (5) Ekološko očuvanje, (6) Integralistička ekonomija; i

BUDUĆI DA je šest stupova euroazijske državnosti formulirano na saveznoj razini kako bi se zaštitio i očuvao nadnacionalni integritet Euroazijske unije; NISU osmišljeni da se miješaju u živote različitih etničkih, kulturnih i društvenih skupina koje nastanjuju civilizacijsku sferu ili “veliki prostor” Euroazije; i

BUDUĆI da će se velika većina svih domaćih odluka provoditi lokalno na razini okruga ili na regionalnoj razini putem procvata sustava Demotije, odnosno lokaliziranih organskih autonomija koje će odlučivati o vlastitim unutarnjim poslovima u pogledu građanskog i upravnog prava, pravosudnog sustava, kulturnih poslova, obrazovanja, lokalne ekonomije, lokalne politike itd.; i

BUDUĆI DA priznajemo činjenicu da je rasa/etnička pripadnost biološka stvarnost, a ne “društveni konstrukt” kao što to često tvrde liberali i trockisti; vjerujemo da su sve etničke i kulturne skupine jedinstvene i na ovom planetu s razlogom (božanskim ili na neki drugi način); nadalje vjerujemo da su sve etničke i kulturne skupine vrijedne očuvanja, pa stoga niti zagovaramo niti vjerujemo u navodnu superiornost ili inferiornost bilo koje ljudske populacije; i

BUDUĆI DA se protivimo bilo kojem obliku eugenike koji sponzorira država ili ga pokreće privatni sektor; bilo da se prerušava u “transhumanizam” ili biološki inženjering ili genetsko poboljšanje itd. – sve je to ista stvar: namjerna manijakalna potraga za uspostavom globalnog tehnološkog kulta kako bi se uništila ljudska vrsta kakvu poznajemo; i

BUDUĆI DA je Patrijarhat jedina prirodna struktura vlasti euroazijske civilizacije i da je tradicionalna heteroseksualna obiteljska jedinica prirodni temelj euroazijskog društva koji odražava više zakone prirode i temelji se na svetoj zajednici (tj. braku) koja povezuje muškarca i ženu (muža i ženu) i duhovno i fizički; i tako u potpunosti razumijemo da bez patrijarhalne podloge ljudskoj civilizaciji ne bi moglo biti takvih stvari kao što su kultura, politika, društvena organizacija ili civilizacija općenito; i

BUDUĆI da je ideologija euroazijskosti tradicionalna u društveno-kulturnom smislu i progresivna u kolektivnom ekonomskom smislu; mi euroazijski stoga preziremo liberalizam izveden iz Atlantika i financijski kapitalizam; dok liberalizam homogenizira sve narode i kulture kako bi se uklopili u američki antitradicionalni kalup (politički, kulturno i društveno), financijski kapitalizam, usredotočen na parazitsko tržište dionica, čini jednako štetu ekonomskom eksploatacijom; i

BUDUĆI DA smo ekološki osviješten pokret posvećen ekološkoj dobrobiti Zemlje i njezinih ljudi te stoga podupiremo daljnji razvoj i provedbu “zelenih” izvora energije iz obnovljivih izvora; buduće širenje euroazijskog teritorija mora se temeljiti na ekološki prihvatljivim politikama, uzimajući pritom u obzir i sva moguća etnokulturna pitanja; i

BUDUĆI da smo narodni pokret jer u potpunosti podržavamo prava radnika diljem svijeta i u njihovo ime zagovaramo protiv dekadentnih i izrabljivačkih snaga međunarodnih financija i globalizacije izvedenih iz Atlantika; i

BUDUĆI DA smo pokret koji vjeruje da gospodarstvo mora biti temelj temelja društva (a ne kamen temeljac) kako bi njegov narod bio sretan i uspješan; stoga promičemo integralističku ekonomsku filozofiju koja nije ni fanatično socijalistička ni kapitalistička, već klasno-kooperativni tradicionalistički pristup koji kombinira najbolje atribute oba sustava i podržava stajalište da bi gospodarstvo svakog društva trebalo točno odražavati njegove jedinstvene kulturne, društvene i ekonomske tradicije; stoga integralizam gleda na sve socioekonomske klase sa stajališta jedinstvene organske (tj. integralne) cjeline – svaka jednako važna kao i ostatak – i stoga je potpuno u suprotnosti s eksploatacijskim kapitalizmom (koji cijeni samo Big Business) i marksizmom klasnog ratovanja (koji cijeni samo međunarodni proletarijat); i

BUDUĆI DA se sve industrije, resursi i komunalne usluge od vitalnog značaja za opće zdravlje i dobrobit euroazijskog naroda nacionaliziraju odmah po osnivanju euroazijske države; i

BUDUĆI DA se euroazijska država protivi i vječno zabranjuje razvoj bilo koje vrste sustava tržišta dionica i svih oblika financijskog kapitalizma (tj. gospodarskog parazitizma) unutar granica Euroazijske unije; stoga neka bude tako

RIJEŠENO, da se Euroazijski pokret ovime formira kako bi donio pakao postojećem atlantskom svjetskom poretku otvorenim promicanjem svih ideja navedenih u ovoj Platformi revolucionarno-tradicionalističke misli.

POZDRAV EURASIA! EUROAZIJA IZNAD SVEGA!

https://web.archive.org/web/20151008214959/https://www.geopolitica.ru/en/article/ideological-platform-eurasian-movement#.VhblF3bP3rc 

Povezane objave

EU isparava jer Srbija pokreće novu migrantsku rutu

hrvatski-fokus

Soros financira teroriste i migrante

HF

Tursko pokazivanje mišića

HF

Sram bijelaca 

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više