Deset kreatora nam daje stvarne brojeve
Ovi influenceri dio su Creator Economy, industrije koja se sada procjenjuje na 250 milijardi dolara. Neki zarađuju preko 100,000 dolara godišnje objavljujući svoje fotografije i videozapise na društvenim mrežama.
Ne bogati se svaki kreator – ili čak zarađuje za život. U nedavnom istraživanju, samo 12 posto kreatora s punim radnim vremenom reklo je da zarađuju više od 50,000 dolara godišnje. Neki dobivaju besplatne proizvode i usluge kao “mikroinfluenceri”. Ali zaraditi dovoljno da napustite posao s punim radnim vremenom često znači kockanje na prevrtljivu prirodu mrežne relevantnosti.
Ovih 10 kreatora, s velikim, malim i između, otvorili su svoje novčanike kako bi podijelili ekonomiju vođenja kreativnog posla u divljini interneta.
Raščlamba onoga što zarađuju, koliko sljedbenika na svakoj platformi, što rade i što kažu o tome u gornjem članku.
Vrlo zanimljivo štivo s vrlo različitom mjesečnom zaradom. Moguće je, ali kao i za sve ostalo potreban je posao. Lijepo je vidjeti ove brojeve i kreatore koji su otvoreni o tome.