Hrvatski Fokus
Vanjska politika

Zaokupljen proučavanjem okultnog

Dugin također promovira seksualnu magiju Aleistera Crowleyja i tantričku seksualnu praksu “lijeve ruke”

 

Evgenij Golovin

Golovin je bio središnja figura društva i nešto poput duhovnog mentora Dugana, koji je odmah pao pod njegov utjecaj i stekao opsežno znanje o okultnom. Golovinov mistični svjetonazor, strast prema alkemiji, ideje Renéa Guénona, njegova predavanja o herme-ulju, tradicionalizmu i euroazijizmu bili su veliko otkriće za Dugina i uzrokovali su da postane opsjednut okultnim do kraja života.

U krugu je Dugin pokazao veliko zanimanje za proučavanje magije i Kabale. Duginov otac, koji je bio general GRU-a, očito je imao znatan utjecaj i veze, zahvaljujući kojima je 1990.-1992. svom sinu omogućio pristup tajnim arhivima posebnih službi, za snimanje dokumentarnog filma “Tajne stoljeća” zajedno s Y. Vorobyovskim. Dugin je mogao proučavati arhive Ahnenerbea, Instituta za baštinu predaka. Tamo je dobio pristup povjerljivim informacijama o okultnom.

“Crowleyanism”

Početkom do sredine 1990-ih, Dugin je bio potpuno zaokupljen proučavanjem okultnog, o čemu je predavao na sastancima mladih u NBP-u, pisao i govorio o tim temama iskrenije. U ezoteričnom časopisu Elements, Dugin također promovira seksualnu magiju Aleistera Crowleyja i tantričku seksualnu praksu “lijeve ruke” u ovom trenutku.

Duginovo zanimanje za crnog mađioničara Crowleyja nije bilo slučajno. Još 1993. godine Dugin se u Moskvi sastao s masonom Christianom Boucherom, šefom francuskog ogranka Reda istočnih templara. Na web stranici Stavros centra Moskovske patrijaršije Ruske pravoslavne crkve napisano je sljedeće o ovom redoslijedu: “Red ima reputaciju sotonske, propovijeda seksualnu magiju i afrički kult Voodoo.” Dugin je bio toliko inspiriran posjetom visokopozicioniranog masona da je pod njegovim utjecajem odlučio odmah objaviti u almanahu “Kraj svijeta” sva temeljna djela glavnog teoretičara Reda Aleistera Crowleyja, koji se nazvao “Velikom zvijeri”. Duginovi sastanci s Boucherom nastavili su se sljedećih godina, sve do 2012. godine, a možda i kasnije.

Christian Boucher

Godine 1995., kada je Dugin odlučio ući u politiku, imao je zanimljivu epizodu. U prosincu se kandidirao za Državnu dumu u sjeverozapadnom okrugu broj 210 u Sankt Peterburgu uz potporu Sergeja Kuryokhina, Jurija Nersesova i lijeve radikalne skupine Radnička borba. Njegove agitacijske aktivnosti u pokušaju da postane ugledan političar bile su popraćene prilično čudnim ritualima. Na predizbornim koncertima Za mlade ljude, nacionalni boljševici iz njegovog tima čitali su izvatke iz “Knjige zakona” A. Crowleyja, ispresijecani izvedbom sovjetskih domoljubnih pjesama, a na pozornici su se odvijale kazališne predstave iz seksualne magije “Reda zlatne zore”, gdje je Crowley započeo svoju “sotonsku praksu”. Sam Dugin nastupao je na pozornici, čitajući i izvatke svog idola Crowleyja, čitajući ih s takvim zanosom i pomamom, kao da je opsjednut čovjek, da se u tom trenutku činilo da je u tom trenutku zaboravio na sve na svijetu. Dugin je izgovorio na francuskom i ruskom jeziku neke tajanstvene čarolije povezane s brojem 418 … Kazališna predstava prikazala je krvnika odjevenog u kostim Ku Klux Klana, kao i ljude vezane za zapaljene križeve, koji su se rotirali poput mlina, opisujući vatrene križeve. Nekrorealisti su pokazali trik pretvaranja čovjeka u kozu. Tada su umjetnici, odjeveni u kostime mjesečara, izveli Babilon na platformi, koji je plesao “ples kraja svijeta”.

Bilo je to poput crne mise, što je zapravo i bilo, jer posjetitelji koncerta nisu krili činjenicu da odaju počast Aleisteru Crowleyju, kojem su se divili.

Aliter Croili (1875.-1947.) jedna je od najodvratnijih osobnosti 20. stoljeća, vrijedi napomenuti da se nije smatrao sotonistom. Smatrao se poganinom, štujući drevne egipedijske bogove, osobito Horusa, i bio je utemeljitelj neo-poganskog vjerskog pokreta Thelema. Tvrdio je da je napisao Knjigu zakona na diktat boga Horusa, tako da su učenja Theleme formirana kao koherentan sustav. Nije prihvatio dualizam kršćanskog učenja, podjelu svijeta na sile tame i svjetla, jer je bio politeist. Crowley je tvrdio da ne postoji dobro ili zlo. Izjavio je da nije štovao Sotonu jer nije prihvatio kršćanski svjetonazor u kojem je Sotona postojao.

Aleister Crowley

Ipak, unatoč tim izjavama, u svom svom suludom ponašanju i načinu života, bio je najsjajniji primjer ne samo suprotstavljanja kršćanstvu, već i gorljivog pobunjenika protiv kršćanstva. Njegov način života, kroz koji je promicao svoju filozofiju, postao je zarazan za većinu sotonista. Sebe je s neskrivenim oduševljenjem opisao kao “Zvijer 666” i u svom djelu govorio o Babilonu. Proglasio je “pobunu protiv moralnih i vjerskih vrijednosti svoga vremena” i poslao “karte Antikrista” svojim prijateljima. U nekim svojim spisima Crowley je identificirao boga Aiwassa kao Sotonu i čak ga nazvao “Gospodinom našeg Boga đavlom”. Također je jednom izjavio da mrzi kršćanstvo “kao što socijalisti mrze sapun”. Stvarno je mrzio sve što je kršćanima bilo sveto.

Na Wikipediji se Crowley opisuje kao “okultist, crni mađioničar i sotonist, jedan od ‘istaknutih ideologa okultizma i sotonizma’ 20. stoljeća”, a nazivaju ga i “pretkom modernog sotonizma”. Crowley je imao neosporan utjecaj na sotonski svjetonazor. Anton LaVey (1930.-1997.), utemeljitelj Sotonine crkve u Los Angelesu 1966. godine, pod kojim je konačno formirana ideologija vjerskog sotonizma, kao i Michael Akina, bili su pod velikim utjecajem djela Aleistera Crowleyja. Nema sumnje je li Crowley to shvatio ili ne, njegov utjecaj na formiranje sotonskog svjetonazora bio je vrlo značajan. Primjer za to je da je toliko sotonista usvojilo njegov poznati moto, “Učini što hoćeš”, koji je postao središnji dio ideje Theleme i postao doskočica mnogih štovatelja vraga i Luciferijanaca danas. Osim toga, dobro je poznata činjenica da je Crowley bio član nekoliko tajnih masonskih loža, pa čak i organizirao vlastiti red Argentum Astruma 1906. godine, Alistair je često koristio dijaboličnu simboliku i čak je ponekad tražio da ga se zove Baphomet, što ga za sotoniste također čini jednim od njihovih ili barem bliskim duhom. Općenito, Thelemites se vrlo lako slažu sa sotonistima svih pruga. U samoj Thelemi koncentriran je skup gotovo svih okultnih ideja: transmigracija duša, čarobne tehnologije, kontrola duhova, doba Vodenjaka, seksualne prakse, neo-gnostički rituali i tako dalje. U umovima samih Thelemita, njihova učenja proizlaze iz drevne hermetike i gnosticizma.

Britanski tisak nazvao je Crowleyja “najopakijim čovjekom na zemlji” i “čovjekom o kojem svi sanjamo da ga objesimo”, a to nije bila figurativno rečeno, već pravi odraz onoga što je Crowley zapravo bio. Kao mladić izbačen je iz škole zbog bludnih radnji s prostitutkama, a tada je “otkrio svoju biseksualnost”. Dvadesetih godina prošlog stoljeća Alistair je osnovao telemičku opatiju na Siciliji, gdje su se održavali rituali posvećeni egipatskom bogu Ra i gnostičkim masama, a poticala se i “seksualna magija”, koja je često završavala grupno. “Za Crowleyja se na seks gledalo kao na zajedništvo, a konzumacija seksualnih tekućina protumačena je kao euharistija … To se često manifestiralo u obliku laganih kolača, spužvastog kolača koji sadrži ili menstrualnu krv ili mješavinu sjemena i vaginalnih tekućina. Gnostička misa. Osim toga, Crowley je tvrdio da homoseksualne i biseksualne osobe ne bi trebale potiskivati svoju seksualnu orijentaciju “zbog javnog mnijenja, srednjovjekovnog morala ili vjerskih predrasuda”.

Crowleyjeva doktrina, koja se primjenjivala na političku i društvenu sferu, podrazumijevala je protivljenje sekularnom humanizmu i fašizmu, masovnim pokretima i doktrinama, pokretima koji su se svidjeli masama, tvrdeći u svojoj retorici ideju da povijest trebaju stvarati mase, narodi, a ne samo elite. Ideja Theleme je aristokratska. Ne sviđa se većini, masama, namijenjen je novoj aristokraciji. Crowley se zalagao za oživljavanje Nietzscheovog “glavnog morala i robovlasničkog morala”, što je značilo da će velika masa ljudi uvijek imati robovske karakteristike. To znači da će “robovi služiti” i slijediti one koji su urođeno aristokratski i sposobni ispuniti svoju Pravu volju. Mase su, prema Crowleyju, “licemjerna, cvileća, robovska pasmina tučenih pasa koji odbijaju priznati svoje božanstvo”, “prirodni neprijatelj dobre vlade”. I koliko je to suglasno s onim o čemu Dugin govori kada kaže da mase u politici uopće nemaju važnost, da je sve odlučeno i da je sve odlučeno. Samo elite trebaju odlučiti!

Na temelju tih koncepcija suprotstavljanja između aristokracije i masa, Dugin očito dolazi do zaključka da društvom ne trebaju vladati samo aristokrati, već i mađioničari, svećenici inicirani u tajno znanje, koji mogu i trebaju preuzeti ulogu upravljanja masama.

“Postoji kriza umjetnosti… Sadašnji političar i umjetnik sami su zastarjeli, ništa ih ne može spasiti. Nisu sposobni prožeti se magijom i oživjeti. Treba ih prekrižiti i odbaciti. Treba ih zamijeniti novim tipom… On je novi mađioničar koji se bavi politikom ili umjetnošću (ali ne i političar ili umjetnik koji se bavi magijom).” (“Manifest novih magova”).

Dugin, u biti, zagovara da državom ili novim euroazijskim carstvom vladaju čarobnjaci inicirani u tajno znanje. U Sankt Peterburgu je s pozornice Lensoveta najavljen “Manifest novih mađioničara”, koji su sastavili Dugin i Sergej Kuryokhin. Objavljena je davne 1995. godine:

“Novi čarobnjaci uspostavljaju svoju umjetnost i donose društvene preokrete. Specijalizirali su se za geopolitiku, znanost velikih razmjera, upregnuli elemente, ukrotili atlantskog Levijatana i udebljali kontinentalni Behemoth. Minimalna društvena ljestvica Nove magije je zemlja, narod, država, legije ljudskih masa.” “Tajna društva, lože, redovi vladali su poviješću, inspirirali umjetnike.” “Na prvi pogled, čini se da je kriza umjetnosti i politike nešto objektivno. Nemojte se zavaravati, organizirao ga je SAD. Kako bi se otvorio put za novu utrku. Rasa čarobnih kraljeva.

Iste godine objavljena je Kuryokhinova pop mehanika, posvećena sjećanju na Aleistera Crowleyja. Radnja je napravljena prema Duginovom pismu – sotonskim masama koje je pronašao u arhivi. Duginov koautor, Kuryokhin, izrazio je veliko divljenje zbog toga: “Sotonizam je super uzbudljiv. Aleister Crowley je najveći čovjek tog doba.”

https://dzen.ru/a/ZGj3bsCORjcz6Nta?experiment=931376&is_autologin_vk=true&experiment=942752

Povezane objave

Putin drži Izrael kao model jedinstva Ukrajinaca i Rusa

hrvatski-fokus

Odnosi između Izraela i Irana

hrvatski-fokus

Veliko američko resetiranje

hrvatski-fokus

Zaprepašćujuća drskost globalnoga eksperimentalnog cijepljenja

hrvatski-fokus

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. Prihvati Pročitaj više